Dan heb je het topic inderdaad al een tijdje niet gevolgd.quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hee lang niet meer gevolgd![]()
Jammer dattie weer in uithoeken blijft plakken. Valt wel op dat hij in meer ontwikkeld nederland veel sneller weer weg kan![]()
Kijk eens naar de wiki, de stok heeft meer dan 4 weken onaangeroerd in Ridderkerk gelegen en meer dan 3 weken in Delft. Toch niet bepaald 'uithoeken', of wel?quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jammer dattie weer in uithoeken blijft plakken.
En door zulke opmerkingen zijn mensen uit het noorden al helemaal niet geneigd om dat ding ergens anders heen te brengen.quote:Valt wel op dat hij in meer ontwikkeld nederland veel sneller weer weg kan![]()
En dat is verkeerde mentaliteit. Het is toch veel mooier om die stok van Groningen naar Maastricht te brengen, dan om'm 4 rondjes door de provincie te laten maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef SpecialGuest het volgende:
En door zulke opmerkingen zijn mensen uit het noorden al helemaal niet geneigd om dat ding ergens anders heen te brengen.![]()
Dat is toch niet grappig meerquote:57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
Makkelijkste manier is denk ik overeenkomst in postcode te zoeken, door postcode cijfers - vaste waarde te nemen. Dit zal over het algemeen wel kloppen denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien een linkje in dit topic zetten naar een soort poll-achtige constructie waar geinteresseerden hun woonplaats/postcode in kunnen vullen?
Desnoods met een soort automatisch gegenereerde "dekkingskaart" erbij.
Extra optie zal een alertfunctie kunnen zijn die een email uitstuurt wanneer de FOKstok in een straal van een xx aantal ingesteld kilometers van geregistreerde postcode bevindt...
Wie kan zoiets bouwen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan u melden dat maok de stok weer heeft opgehaald. Ik kreeg zonet een telefoontje. Ze had het wel moeten doen met behulp van een ladder
Geen idee waar die ladder vandaan kwamquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Was wel de enige plek waar die sleutel een plek kon krijgen.
Had ze een ladder in haar kous ofzo?![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef maok het volgende:
Omdat ik niet voor niets 50 kilometer had gereden ben ik toen maar even naar de volgende boerderij gelopen om een ladder en de friesdie er bij hoorde te lenen. Die kerel heeft heeft de sleutel toen voor mij uit het bordje gevist
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |