Dan doe je toch gewoon alsof je een bijzondere vogel aan het fotograferen bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou me toch enigszins opgelaten voelen als ik daar een kwartier bij zo'n plaatsnaambord sta met een fototoestel en een stok
Zo'n schaamtegevoel hoef je er niet voor te hebben. De meeste mensen hebben toch niet door wat je daar aan het doen bent. Het interesseert ze gewoon nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou me toch enigszins opgelaten voelen als ik daar een kwartier bij zo'n plaatsnaambord sta met een fototoestel en een stok
Wheheh truequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:04 schreef maok het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon alsof je een bijzondere vogel aan het fotograferen bent.
Vragen om een ladder te mogen lenen om de sleutel uit het straatnaambordje te halen staat pas stom.
Hier 12km vanaf, had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hm er zit wel een kansje in dat ik hem ga ophalen in Ypelo (schijnt 15km van hier te zijn ofzo)...
Dan ligt ie daarna in een nog mooier dorpje
'T is tussen Rijssen en Enter niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hier 12km vanaf, had er ook nog nooit van gehoord.![]()
Maar kwam er toevallig langs, dus heb hem daar maar gedumpt.
Niet echt tussen in, hij ligt meer tussen Enter en Almelo.quote:
Veel plezier dan, het is een mooi gebied.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe ik ga met de (race)fiets denk ik
Morgen misschien.
Poe, nou wordt het ook nog spannend wie hem ophaald, er zijn meerdere gegadigden. Ik rijd via Duitsland dus ik kom eerst naar Delden en ik ga nu weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok, ga jij morgen over Ypelo? Of doen we dat na je aankomst in Delden?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef Natalie het volgende:
Krijg net een belletje van Tara. Hij heeft de FOK!stok!
Maar hij is nu nog even op een conferentie, maar hij komt naar FOK! zodra ie een computer weet te bemachtigen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Tja, ik wil als een zeikerd over komen, waar blijven de foto's nu?![]()
Zoals ik doorgaf (was blij dat ik uberhaupt een FOK!ker die internet had kon bereiken), maok, freecell en ik waren 4 dagen op een conferentie vlakbij Ypelo. We hebben donderdag de stok opgehaald. En dus door laten bellen dat hij er niet meer lag. Zodat mensen niet onnodig op pad gingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Tja, ik wil niet als een zeikerd over komen, maar waar blijven de foto's nu?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
Epe is me net te ver ...
binnen een straal van 100 meterquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef maok het volgende:
Volgens mij hadden we hem beter weer mee kunnen nemen naar het Noorden, daar beweegt ie tenminste![]()
toch te ver wegquote:
Mooi zoquote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als hij er zaterdag nog ligt, haal ik hem op.
en?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
suc-6quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga vanmiddag nog een poging wagen.
Ik heb hem pas nog in Foxholl (vlak bij Groingen) en later in Zwolle neergelegd, maar daar is ie inmiddels al weer weg dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Aryon het volgende:
Ligt ie toevallig in de buurt van of Groningen of Ede/Veenendaal of Zwolle, dan wil em ook nog wel es ophalen.![]()
Ik ben er van de week langsgereden. Ja, hij ligt er nog.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*dikke grote schop*
Ligt dat ding nu nog steeds in Vledder?
goed planquote:
Hmm zal een kilometertje of 80 zijn vanaf hier denk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef maok het volgende:
Vlak bij het 3 provincieen punt Overijssel, Drenthe en Friesland. In Drenthe
maar de STOK! beweegt tenminste weerquote:
Nou hij beweegt bijna.quote:
voor mij ook niet, alleen je hebt meer kans als hij beweegt, dan als dat hij stil ligtquote:Op zondag 17 juni 2007 21:30 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nou hij beweegt bijna.
Epe was nog te overwegen om heen te rijden. Vleder is echt te ver. Nog verder naar het noorden is echt niet te doen. voor mij dan.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef Isabeau het volgende:
De fokstok is dus bijna een maand geleden gesneuveld in Vledder?
Vanaf Steenwijk bus 235 richting Beilen nemen. Die komt door Vledder. Succes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
is hij met het ov berijkbaar...:P
Er zal vast wel een bus naar Vledder gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
is hij met het ov berijkbaar...:P
jhaaaaa!!1quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:12 schreef iFries het volgende:
Ligt ie nog in vledder? Dan wil ik hem wel misschien vanavond wel ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |