quote:Op maandag 14 mei 2007 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als hij er zaterdag nog ligt, haal ik hem op.
suc-6quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga vanmiddag nog een poging wagen.
Ik heb hem pas nog in Foxholl (vlak bij Groingen) en later in Zwolle neergelegd, maar daar is ie inmiddels al weer weg dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Aryon het volgende:
Ligt ie toevallig in de buurt van of Groningen of Ede/Veenendaal of Zwolle, dan wil em ook nog wel es ophalen.![]()
Ik ben er van de week langsgereden. Ja, hij ligt er nog.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*dikke grote schop*
Ligt dat ding nu nog steeds in Vledder?
goed planquote:
Hmm zal een kilometertje of 80 zijn vanaf hier denk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef maok het volgende:
Vlak bij het 3 provincieen punt Overijssel, Drenthe en Friesland. In Drenthe
maar de STOK! beweegt tenminste weerquote:
Nou hij beweegt bijna.quote:
voor mij ook niet, alleen je hebt meer kans als hij beweegt, dan als dat hij stil ligtquote:Op zondag 17 juni 2007 21:30 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nou hij beweegt bijna.
Epe was nog te overwegen om heen te rijden. Vleder is echt te ver. Nog verder naar het noorden is echt niet te doen. voor mij dan.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef Isabeau het volgende:
De fokstok is dus bijna een maand geleden gesneuveld in Vledder?
Vanaf Steenwijk bus 235 richting Beilen nemen. Die komt door Vledder. Succes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
is hij met het ov berijkbaar...:P
Er zal vast wel een bus naar Vledder gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
is hij met het ov berijkbaar...:P
jhaaaaa!!1quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:12 schreef iFries het volgende:
Ligt ie nog in vledder? Dan wil ik hem wel misschien vanavond wel ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |