Ja ik ging vroeger altijd hutten bouwen in Langenholtequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, vlakbij je voormalig ouderlijk huis maok
Wat kost dat grapje?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef maok het volgende:
Bah, ik heb de vorige keer dat ik de stok op haalde (van uit Rottevalle) een boete gehad voor te hard rijden![]()
Volgens mij reed ik per ongelijk te hard, 94 op een stuk waar je 80 mocht, ik dacht denk ik dat je er 100 mocht, ik moet nog even op de kaart opzoeken waar dat precies was.
De OP (en de lijst) wordt in de wiki bijgewerkt. Dat betekend dat bij het openen van een nieuw topic de lijst up to date is. In een topic zijn uiteraard weer allerlei verplaatsingen. In deel 62 zal ie weer goed zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee. De lijst ook niet, trouwens.
Ik heb nog ergens het programma (Route 66) liggen waar die kaart mee is gemaakt, moet ik wel even zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef buzzer het volgende:
misschien zijn er vrijwilligers die het leuk vinden om de kaart weer bij te werken ?
het blijft hoe dan ook een gatquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef tijntjethf het volgende:
[..]vlak bij rectum.. wie bedenkt die namen?
Gelderlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:35 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als die er over een week nog ligt, ben ik bereid om hem naar een dichter bevolkt gebied te brengen.![]()
Maar eerst even afwachten.![]()
Inderdaad, als ie er over twee weken nog ligt kunnen we hem wel als team ophalen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok, wat zeg je ervan Delden ligt niet ver bij Ypelo vandaan
ja jammer, voor mij ookquote:Op donderdag 26 april 2007 18:58 schreef SubMicron het volgende:
te ver voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |