abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47087822
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Verdomme m'n hele antwoord weg . Opnieuw.

Dat zou kunnen. Ik zie je zelden inhoudelijk discussieren, muv topic over ruimtelijke ordening. Misschien ook over milieu; die lees ik niet.
In milieutopics ook inderdaad en ook in andere topics probeer ik zo nu en dan een inhoudelijke bijdrage te leveren maar ik blijf er zoveel mogelijk uit weg omdat daar toch iedere nuance ondersneeuwt.
quote:
Je stookt bewust tegen libertariers en libertarische insteek, en je deelt veel goedkope sneren uit. Misschien valt het jou niet op, maar mij wel, en degenen die steekds door jou geprikt worden ook. Je lijkt ook helemaal niet te willen discussieren over de punten waarmee je prikt, je wil alleen maar prikken.
Ik wil wel degelijk discusieren over het libertarisme al is het meeste daarover wel verteld onderhand. Het is echter een stroming die net als het communisme niet in de praktijk toegepast kan worden. Dat mag volgens mij best verteld en benadrukt worden. En als je kijkt hoe libertariers hier benaderd worden ten opzichte van de benadering van commies dan valt het voor hen nog reuze mee .
Over het libertarisme en aanverwanten heb ik vele, uitgebreide discussies gehad o.a. met Neworder en Pietverdriet maar ook met HenriO totdat die mij niet meer wou spreken omdat ik hem met z'n eigen hypocrisie confronteerde toen hij zelf een erg ondermaatse opmerking over de zorg had gemaakt. Daar schoot ik inderdaad uit m'n slof, dat hij zo'n kort lontje had in z'n reactie daarop kan ik verder weinig aan doen.
Als iemand een extreem standpunt voert dan moet die persoon ook kunnen incaseren.

En dat ik b.v. mensen die keer op keer aan komen zetten met figuren als Labohm en Richel in klimaatdiscussies niet superserieus kan nemen kunnen ze ook op hun sloffen aanvoelen natuurlijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:47:51 #152
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47087826
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:34 schreef Chewie het volgende:
Objectief is niemand.

Wat is er eenzijdig aan onze moderatie? Slotjes worden amper gezet, reacties zelden aangepast of verwijderd. Aan de ene kant roepen dat moderatie niet hoort op een politiek forum en aan de andere kant vragen om moderatie is overigens ook niet echt geloofwaardig.

Als ik in de lijst kijk van laatst geplaatste slotjes kun je ook amper stellen dat er mensen voorgetrokken worden. De user die het vaakst zijn reacties verwijderd of aangepast ziet worden is ook niet rechts te noemen trouwens.
OK, laat ik het een objectieve benadering in plaats van moderatie noemen. Over slotjes heb ik het al helemaal niet. Het probleem is meer een eenzijdige tolerantie van gebash.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47087883
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef PJORourke het volgende:

[..]

OK, laat ik het een objectieve benadering in plaats van moderatie noemen. Over slotjes heb ik het al helemaal niet. Het probleem is meer een eenzijdige tolerantie van gebash.
Sorry hoor, maar de hypocrisie gutst uit alle porieën. Als er iemand z'n mond moet houden over persoonlijke aanvallen...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:51:00 #154
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47087918
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
Sorry hoor, maar de hypocrisie gutst uit alle porieën. Als er iemand z'n mond moet houden over persoonlijke aanvallen...
Ik word daar, vaak terecht, op aangesproken. Anderen niet. Dit opmerken noem ik niet hypocriet.
pi_47087929
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat kunnen we doen? Dat lijkt me relevanter, want zowel SK als Chewie als ik zouden het best inhoudelijker willen hebben.
Ik denk zo nu en dan wat strakker modereren. Als je ziet dat mensen doelbewust offtopic gaan of gaan lopen klieren daar wat van zeggen. Het is erg vervelend om schoolmeestertje te moeten spelen maar het is wel een methode om een hoop bagger te voorkomen.
Je kan ook hopen op het zelfcorrigerend vermogen van de users maar dan krijg je zoals nu de situatie dat veel mensen afhaken die echt wel wat te vertellen hebben en de relusers overblijven.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:51:58 #156
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47087950
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:44 schreef sigme het volgende:
Wie zou ik trouwens op de hoogte houden van de carriere van mijn moeder? Die had een half jaar terug ontslag genomen. Nu zag ze de bodem van de portemonnee in zicht komen. Vorige week twee sollicitaties de deur uit, bij beide kan ze direct beginnen. Let wel: 58 jaar, hieraan voorafgaand 4 jaar vaste baan, daarvoor 10 jaar baanloos. Noorden des lands.
Ergo; niemand moet zeiken dat er geen werk is, er is geen zin..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47087986
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen lul maar raak.
[..]
Ah de koning van de inhoud laat weer van zich spreken . Altijd huilen over de vorm maar inhoudelijk niets in weten te brengen .
quote:
Nee, ik ben hier op 31 januari mee gekapt. Te veel vuil werk in de riolen van Fok.
Dat je ermee begonnen bent zegt al meer dan genoeg
pi_47088002
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef du_ke het volgende:

Ik wil wel degelijk discusieren over het libertarisme al is het meeste daarover wel verteld onderhand.
Dit is idd wel de kern van de zaak. Je kunt de tegenargumenten van je opponenten zo ongeveer van achteren naar voren opdreunen.
I´m back.
pi_47088031
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:44 schreef sigme het volgende:
Wie zou ik trouwens op de hoogte houden van de carriere van mijn moeder? Die had een half jaar terug ontslag genomen. Nu zag ze de bodem van de portemonnee in zicht komen. Vorige week twee sollicitaties de deur uit, bij beide kan ze direct beginnen. Let wel: 58 jaar, hieraan voorafgaand 4 jaar vaste baan, daarvoor 10 jaar baanloos. Noorden des lands.
Goed nieuws .

Als je wilt werken kan je werken in Nederland en zo hoort het .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:55:33 #160
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47088072
Zeg, kan dit topic naar KLB of Feedback ofzo?

ik wil tieten en SC zien!

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:56:09 #161
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088090
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:51 schreef du_ke het volgende:
Ik denk zo nu en dan wat strakker modereren. Als je ziet dat mensen doelbewust offtopic gaan of gaan lopen klieren daar wat van zeggen. Het is erg vervelend om schoolmeestertje te moeten spelen maar het is wel een methode om een hoop bagger te voorkomen.
Je kan ook hopen op het zelfcorrigerend vermogen van de users maar dan krijg je zoals nu de situatie dat veel mensen afhaken die echt wel wat te vertellen hebben en de relusers overblijven.
Kijk wie dit zegt...
pi_47088102
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is idd wel de kern van de zaak. Je kunt de tegenargumenten van je opponenten zo ongeveer van achteren naar voren opdreunen.
Klopt dat is het punt inderdaad . Als je weer het hele rijtje al 33 maal met lange discussies overduidelijk verworpen argumenten voorbij ziet komen word ik soms wat moedeloos.
pi_47088111
behoren Negers ook tot de 'as van het kwaad'?

"Daarom denk ik dat, als de USA klaar is met Irak, Iran en Syrie en mischien noord-Korea dat ze dan achter de negers aangaan."

.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:57:28 #164
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088132
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:53 schreef du_ke het volgende:
Ah de koning van de inhoud laat weer van zich spreken . Altijd huilen over de vorm maar inhoudelijk niets in weten te brengen .
Heb jij ooit een inhoudelijk argument geplaatst? Ik kan het me niet heugen...
quote:
Dat je ermee begonnen bent zegt al meer dan genoeg
Ik heb een weekje voor M gespeeld. Maar wat zegt dit over M?
pi_47088182
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt dat is het punt inderdaad . Als je weer het hele rijtje al 33 maal met lange discussies overduidelijk verworpen argumenten voorbij ziet komen word ik soms wat moedeloos.
Dat werkt beide kanten op en is dus een non-argument. Je kunt er trouwens ook voor kiezen om dan maar een keertje niet in zo'n topic te posten.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:00:52 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47088231
Grinderman - No pussy blues
pi_47088233
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kijk wie dit zegt...
Onze inhoudskoning spreekt .

Waar loop ik regelmatig te rellen of echt off topic te gaan ?

En nou niet met je stalklijstje komen want die kwamen want dat waren bijna allemaal ontopic onderdelen van gewone discussies.
pi_47088253
* KirmiziBeyaz pakt er een bakje chips en een glaasje cola bij
pi_47088262
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat werkt beide kanten op en is dus een non-argument. Je kunt er trouwens ook voor kiezen om dan maar een keertje niet in zo'n topic te posten.
Ik sla dan ook een hoop vn die topics over. Maar als ik echte nonsens voorbij zie komen moet dan elke keer met een hele argumentatie dat weer tegen gaan spreken terwijl dat toch geen nut heeft?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:02:27 #170
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088282
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En ik kan voortaan alles doen zonder dat jij op een reactie van mij hoeft te rekenen. Nu nog van PJO dezelfde reactie zien te krijgen en klaar ben ik.
Trouwens, wat is dit voor een vreemde insteek?
pi_47088284
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Napalm het volgende:

[afbeelding]
Wat zou die erin gespoten hebben ?
pi_47088298
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
* KirmiziBeyaz pakt er een bakje chips en een glaasje cola bij
Is dat niet te westers voor je?
pi_47088300
Tsja, de meeste discussies lopen echt al een paar honderd jaar hoor. Ze zijn verschil van inzicht, niet een sommetje waarop een oplossing komt.

Dat alles al gezegd is, is dan ook een raar argument, op een discussieforum. En zeker op een politiek discussieforum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:03:27 #174
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:
Onze inhoudskoning spreekt .

Waar loop ik regelmatig te rellen of echt off topic te gaan ?

En nou niet met je stalklijstje komen want die kwamen want dat waren bijna allemaal ontopic onderdelen van gewone discussies.
Oh, nu gaat het er opeens om dat het gebash on-topic is.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:04:03 #175
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47088327
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Trouwens, wat is dit voor een vreemde insteek?
Dat was een EWK die online niet helemaal goed uit zijn woorden kwam.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:04:12 #176
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_47088335
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet om het een of ander, maar M had natuurlijk gewoon gelijk dat Aaahikwordgek een tekstloze loser is.
Ff opslaan.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_47088338
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Heb jij ooit een inhoudelijk argument geplaatst? Ik kan het me niet heugen...
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch eens je ogen proberen te openen . Maar dat je zeer selectief bent in wat je wilt lezen en zien was natuurlijk al bekend . Overigens vraag ik me echt af wie jij bent om om inhoud te gaan vragen..
quote:
Ik heb een weekje voor M gespeeld. Maar wat zegt dit over M?
Ik zie M niet op een publiek forum uit z'n verband gerukte reacties bijhouden .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:04:45 #178
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088351
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:01 schreef du_ke het volgende:
Ik sla dan ook een hoop vn die topics over. Maar als ik echte nonsens voorbij zie komen moet dan elke keer met een hele argumentatie dat weer tegen gaan spreken terwijl dat toch geen nut heeft?
Jij laat nooit argumentatie zien. Jij spuit one-liners en dogma's, maar geen argumenten.
pi_47088396
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
Tsja, de meeste discussies lopen echt al een paar honderd jaar hoor. Ze zijn verschil van inzicht, niet een sommetje waarop een oplossing komt.

Dat alles al gezegd is, is dan ook een raar argument, op een discussieforum. En zeker op een politiek discussieforum.
Maar moet je dan elke keer precies dezelfde discussie gaan voeren? Telkens weer de al lang en breed verworpen argumenten weer laten paseren?

Ook al is het een politiek forum je hebt toch regelmatig met feiten en wetmatigheden te maken .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:06:07 #180
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088402
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat was een EWK die online niet helemaal goed uit zijn woorden kwam.
Behalve dat, lijkt het op een poging - op eigen initiatief - om bepaalde users niet meer te woord hoeven te staan. Of lees ik nu verkeerd?
pi_47088404
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Napalm het volgende:

[afbeelding]
Heb je je oude rotzooi uit de schimmige spelonken van je keukenkastjes al op?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47088409
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij laat nooit argumentatie zien. Jij spuit one-liners en dogma's, maar geen argumenten.
Nonsens .
pi_47088423
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Oh, nu gaat het er opeens om dat het gebash on-topic is.
Ah en je ontwijkt alles weer . Goh je bent wel erg voorspelbaar .
pi_47088465
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar moet je dan elke keer precies dezelfde discussie gaan voeren? Telkens weer de al lang en breed verworpen argumenten weer laten paseren?
Nee, dat moet niet, maar als je de discussie voert, dan wel. Je kan je ook buiten de discussie houden. Omdat je je mening hebt gevormd en je toch niemand overtuigd, bijvoorbeeld.
quote:
Ook al is het een politiek forum je hebt toch regelmatig met feiten en wetmatigheden te maken .
En met de argumenten zoals ze er al eeuwen liggen. Die kan je niet gewoon voor het gemak overslaan of zo.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:08:20 #185
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088467
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef du_ke het volgende:
Dan zou ik als ik jou was toch eens je ogen proberen te openen . Maar dat je zeer selectief bent in wat je wilt lezen en zien was natuurlijk al bekend . Overigens vraag ik me echt af wie jij bent om om inhoud te gaan vragen..
Zoals al gezegd, ik heb me aangepast aan het hier geldende niveau. Weet jij wel wat een argument is? Da's meer dan een mening van Femke Halsema, hoor.
quote:
Ik zie M niet op een publiek forum uit z'n verband gerukte reacties bijhouden .
Dan zou ik als ik jou was toch eens je ogen proberen te openen
pi_47088502
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef sigme het volgende:

Er worden ook al een paar honderd jaar onwrikbare standpunten ingenomen. Af en toe komen er wat nieuwe argumenten bij klopt, maar die worden meestal niet door discussianten in zo'n forum zelf verzonnen. (Voorbeeld tijdje geleden stukje van Roele, hoewel ook dat weer niet eens van hem zelf is wrs). En die vormen snel daarna ook weer een riedeltje dat herhaald wordt.
I´m back.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:10:07 #187
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47088537
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat zou die erin gespoten hebben ?
Puur natuur!
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je je oude rotzooi uit de schimmige spelonken van je keukenkastjes al op?
Denk het wel maar een verrassing is best mogelijk.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:11:03 #188
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47088572
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef du_ke het volgende:
Ah en je ontwijkt alles weer . Goh je bent wel erg voorspelbaar .
Ik ontwijk niks. Ik constateer alleen maar dat jij niet kunt toegeven dat je je regelmatig misdraagt.
pi_47088584
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zoals al gezegd, ik heb me aangepast aan het hier geldende niveau. Weet jij wel wat een argument is? Da's meer dan een mening van Femke Halsema, hoor.
[..]
Tja zolang jij er blijk van geeft met je ogen dicht te lezen heeft een discussie als deze weinig of geen nut . Maar laat maar eens zien waar Halsema zogenaamd napraat .
quote:
Dan zou ik als ik jou was toch eens je ogen proberen te openen
Je hebt een link voor me ?
pi_47088600
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:10 schreef Napalm het volgende:

[..]

Puur natuur!
Dan zou je toch gaan denken dat er iets van een tumor in aan het groeien is.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:12:46 #191
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47088619
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Behalve dat, lijkt het op een poging - op eigen initiatief - om bepaalde users niet meer te woord hoeven te staan. Of lees ik nu verkeerd?
Users? Nee, 1 user, Aaah zelf. Hij kan niet voor bv. jou spreken.
pi_47088633
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik ontwijk niks. Ik constateer alleen maar dat jij niet kunt toegeven dat je je regelmatig misdraagt.
Je ontwijkt continu elke argumentatie, opzich een goede techniek want je lijkt er prima mee weg te komen. Maar erg laf om dan anderen van een zogenaamd gebrek aan inhoud te beschuldigen .
pi_47088668
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:10 schreef Napalm het volgende:
Ga je nog wat leuks doen, dit weekend? Doosjes scharrelen?
pi_47088812
Goedemorgen.
pi_47088824
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat doet een jonge kerel als jij met dat soort ouwe lullendrank?
Ik kreeg zo'n klein flesje voor m'n verjaardag.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:20:52 #196
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47088909
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:12 schreef du_ke het volgende:

Dan zou je toch gaan denken dat er iets van een tumor in aan het groeien is.
Natuur = natuur

kein keloel.

Verder lijkt het mij gewoon een logische evolutionaire wending; grote tetten => veel mannelijke aandacht => veel geneuk => veel kinderen.
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef sigme het volgende:
Ga je nog wat leuks doen, dit weekend? Doosjes scharrelen?
Er komen homo`s op bezoek.

en ik ga mn pc maken.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:21:56 #197
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_47088952
Het is allemaal wel weer duidelijk. Laten we het nu maar weer hebben over neuken.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_47088963
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef Napalm het volgende:

Er komen homo`s op bezoek.

en ik ga mn pc maken.
Valt dat onder leuke dingen dit weekend? Zal wel dan.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:23:04 #199
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47088992
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is allemaal wel weer duidelijk. Laten we het nu maar weer hebben over neuken.
Godzakke, wat is Grinderman - No pussy blues toch een lekker nummer!
pi_47089008
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef Napalm het volgende:

[..]

Natuur = natuur

kein keloel.

Verder lijkt het mij gewoon een logische evolutionaire wending; grote tetten => veel mannelijke aandacht => veel geneuk => veel kinderen.
[..]
Grote tieten heeft ook een evolutionair nadeel ==> rugklachten ==> een ellendige zwangerschap ==> nog grotere tieten ==> geen zin in een tweede leg.

En 1 kind per vrouw is te weinig voor het in stand houden van de populatie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')