Goed he?quote:
Het zijn allemaal kleine speldeprikjes, het is niet opvallend. Het is niet extreem verwoord, en alleen als je goed oplet valt op dat hij in topic buiten POLSC zelden wat positief bijdraagt, en meestal zuigt.quote:
Kijk nou eens naar wat er structureel mis is. Dat heeft niet te maken met een groepje van twee, drie mensen, maar een cultuur die zogenaamd gevatte one-liners bevordert en inhoud niet beloont.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe trek ik geen lijn? (Ik neem aan dat dat de vraag is die je allang wil horen?)
Waarom haaste je je dan naar de FA's voordat je post, PI en context goed bekeken had?quote:Door de PI ben je vrijgesproken door de opperFA's(ik had hem trouwens niet gezien en deed het met tegenzin, juist omdat ik je beter ken dan als racist)
Rare definitie.quote:Moslims zijn trouwens wel een ras, net als vissers dat zijn of welke andere subgroep dan ook.
Eh, ik weet niet of je er iets goeds voor hebt moeten doen.quote:
Denk je?quote:Wil jij een spelletje spelen?
Heeft ze je haar bloesje nog eens getoondquote:Of zal ik het eerst aan de vrouw van de baas vragen? Maar dan zal het doktertje worden...
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=1776quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef du_ke het volgende:
Nou je had toch een lijst. Laat maar zien hoor.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
overigens geen klachten over de mods, behalve dan dat WFL tot een karikatuur verworden is.
't Is een fucking veredelde R&P.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef MarMar het volgende:
Waar het mij meer om gaat is dat het voor mij wel degelijk "geloof" in zit, een "gevoel".. het woord levensbeschouwing klinkt mij als veel minder vanuit je gevoel dan ik bedoel.
Waarom zou hij meteen geband moeten worden? Hoeft voor mij helemaal niet. Bannen is een zwaktebod, zeker voor mensen die bij het meubilair van een subforum horen. Het gaat erom dat ik heel duidelijk de indruk krijg dat men dat soort gedrag eik wel goed vindt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Voor wat du_ke doet is nog nooit iemand geband. Hij prikt, waar anderen zuigen.
Precies. Het is meestal persoonlijk gebash.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef sigme het volgende:
en alleen als je goed oplet valt op dat hij in topic buiten POLSC zelden wat positief bijdraagt, en meestal zuigt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=1776
Maar dat is FOK! Zo werkt het op FOK! Natuurlijk zou ik het graag anders zien voor de inhoud.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef PJORourke het volgende:
Kijk nou eens naar wat er structureel mis is. Dat heeft niet te maken met een groepje van twee, drie mensen, maar een cultuur die zogenaamd gevatte one-liners bevordert en inhoud niet beloont.
Ik heb die hele PI gewoon niet gezien. Er was ook geen sprake van haasten. Ik heb hem eerst een paar minuten laten liggen, nog een keer bekeken in de notes, laten liggen, weer bekeken en toen doorgegeven. Dat doe ik wel vaker met banverzoeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef PJORourke het volgende:
Waarom haaste je je dan naar de FA's voordat je post, PI en context goed bekeken had?
Het is wat het is...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef PJORourke het volgende:
Rare definitie.
Er zijn helaas wat annotaties binnengeslopen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
Tsk, PJO, je had er zo'n mooie titel aan gegeven, die moet je d'r wel even bijzetten hier hoor.
The Unannotated Du_ke
nee, het beeld blijft echter aan de binnenkant van mijn netvlies voorbijkomen op de ijdele momenten des Heres dage.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef sigme het volgende:
Heeft ze je haar bloesje nog eens getoond?
Ik wist gewoon dat dit ooit nuttig zou zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef du_ke het volgende:Oh mijn god als je denkt dat het niet veel sneuer kan krijg je dit
. M'n postgedrag wordt bijgehouden en genalyseerd door een stel half autistische nerds
.
Het is gewoon zuur gebash. Meer niet.quote:Maar zo te zien staat tussen de posts die je van mij quote weinig of niets dat niet klopt.
Dat vind ik erg zwak Sigmequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kleine speldeprikjes, het is niet opvallend. Het is niet extreem verwoord, en alleen als je goed oplet valt op dat hij in topic buiten POLSC zelden wat positief bijdraagt, en meestal zuigt.
Wat zielig zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=1776
Omdat je een jankerd bent die permanent in een slachtofferrol verkeert?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal de eerste zijn die du_ke verdedigd en inderdaad de laatste zijn die PJO verdedigd.... waarom? Tja dat weet je zelf ook wel...
Ach dat je zulke lijsten gaat bijhouden zegt een stuk meer over jou dan over enig ander natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit ooit nuttig zou zijn.
[..]
Het is gewoon zuur gebash. Meer niet.
Sigme heeft gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
Dat vind ik erg zwak Sigme. Ik ga regelmatig postieve discussies aan dat dit misschien niet zoveel opvalt zou natuurlijk met een stevige dosis tunnelvisie te maken kunnen hebben
.
Ja inderdaad, wat voor eenzaam leven moet je hebben als je je daarmee bezig gaat houdenquote:
Wellicht, of omdat je gewoon een zuigertje bent. Want waarom kan ik wel leven met Godslasteraar, Pberends en Aaahikwordgek?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat je een jankerd bent die permanent in een slachtofferrol verkeert?
Met dank aan M voor het idee, hij doet namelijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
Ach dat je zulke lijsten gaat bijhouden zegt een stuk meer over jou dan over enig ander natuurlijk.
Leg maar uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht, of omdat je gewoon een zuigertje bent. Want waarom kan ik wel leven met Godslasteraar, Pberends en Aaahikwordgek?
Ik denk dat je dat zelf ook wel weet, kijk alleen maar naar manier van posten en reageren. De manier hoe persoonlijk je het wil maken....quote:
Laten we het eens omdraaien: wat voor actie gaan jij en je collega's ondernemen om dat soort gedrag te bevoorderen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat hier dan ook moge uitkomen, ik zou het in ieder geval waarderen als de oude PJO zijn gezicht weer laat zien qua inhoud ipv de verzuurde persoonlijkheid die we tegenwoordig oneliners zien maken die quotes van Wilders blijken te zijn.
Zoals jullie je op dat forum gedragen en uitspreken zegt voor mij meer dan voldoendequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met dank aan M voor het idee, hij doet namelijk hetzelfde.
*Bash genegeerd.
Wat kunnen we doen? Dat lijkt me relevanter, want zowel SK als Chewie als ik zouden het best inhoudelijker willen hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laten we het eens omdraaien: wat voor actie gaan jij en je collega's ondernemen om dat soort gedrag te bevoorderen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat je dat zelf ook wel weet, kijk alleen maar naar manier van posten en reageren. De manier hoe persoonlijk je het wil maken....
En toch valt dat lijstje in het niet vergeleken met jouw lijstje PJO...en dat zeg ik echt niet omdat ik je haat ofzo...maar omdat dat zo is. Misschien heb je het zelf niet door, dat kan best.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk dan nog eens naar dit lijstje van du_ke: http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=1776
In dat topic wordt bijzonder netjes op jouw bashdiarree gereageerd. Om het samen te vatten, eentje van Aaah:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef du_ke het volgende:
Zoals jullie je op dat forum gedragen en uitspreken zegt voor mij meer dan voldoende.
En dat dekt de lading wel.quote:Erg sneue reakties van onze meester-debater. Op de man spelen mag deze linkse knakker altijd, geen hond, laat staan mod die zich daar druk om maakt.
Harder werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
nee, het beeld blijft echter aan de binnenkant van mijn netvlies voorbijkomen op de ijdele momenten des Heres dage.
quote:d.w.z. ledigheid leidt tot allerlei kwaad, is de oorzaak van veel slechtheid; vgl. Jesus Sirach XXXIII, 27: multam enim malitiam docuit otiositas, want de ledicheyt leert veel quaets; en het lat. nihil agendo homines male agere discunt (Otto, 9). Dezelfde gedachte vindt men ook uitgedrukt in Lsp. III, 3, 177 vlgg.; Proza Sp. d.S. 62 a; in Con. Somme, bl. 253: Saertsheit of dertenheit van herten, dat is des duvels coets. Oorspronkelijk zeide men in onze taal: een leegh mensch is een duyvels oorkussen (= hoofdkussen)’, dat wil zeggen: een luiaard is een plaats, waarin de duivel zich gemakkelijk neervlijt; daar ligt hij als in een bed op een oorkussen ter ruste en broedt dan allerlei kwaad; vgl. Cats 2, 287 a: In een ledig hert, daar wascht ongure lust, en 't is de rechte peul, daer op de duyvel rust. In de 16de eeuw lezen we: een ledich mensch is een pluemkussen des viants (Tijdschrift XXI, 203); bij Coornhert I, 387 d: Ende want de slaperighe Ledigheydt een ghemackelijck oorkussen is alder zonden, ja alder Duyvelen zelve, so moet elck vermijden haer gheselschap. Zie Ndl. Wdb. XI, 119; VIII, 1227; XII, 1436; Taal en Letteren III, 263 vlgg.; De Dekker I, 146: De Droes maeckt (zoo men zegt) zyn' hoofdpeul van den legen; De Brune, 491: Een le'egh mensch is een duyvels kussen; Van Effen, Spect. IX, 110; C. Wildsch. II, 175; Sewel, 440; Harreb. I, 164; Villiers, 72; Wander III, 791-792: Müssiggang ist des Teufels Ruhebank (oder aller Laster Anfang); Eckart, 319: Leddiggang is des leidigen Düvels Howetküssen.
Ik geloof niet dat dat zo is. De moderatie is simpelweg vrij eenzijdig en gekleurd. EWK begint, helaas, ook al z'n objectiviteit te verliezen. Terwijl ik hem toch echt hoog heb zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
En toch valt dat lijstje in het niet vergeleken met jou lijstje PJO...en dat zeg ik echt niet omdat ik je haat ofzo...maar omdat dat zo is. Misschien heb je het zelf niet door, dat kan best.
Joeeeeeeeeeehoeeeeeee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen? Dat lijkt me relevanter, want zowel SK als Chewie als ik zouden het best inhoudelijker willen hebben.
Nee, mutant dat is 'online linkse mensen tergen'. Dat is hun hobby. En van hun hobbies blijf je af.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En toch valt dat lijstje in het niet vergeleken met jouw lijstje PJO...
Kijk eens hoe er met Martijn_77 wordt omgegaan. Is toch bij de wilde spinnen af?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat kunnen we doen? Dat lijkt me relevanter, want zowel SK als Chewie als ik zouden het best inhoudelijker willen hebben.
Je neemt nu net een uitzonderingsfiguur, liever wat algemeens waar ik ook wat meer over kan zeggen ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kijk eens hoe er met Martijn_77 wordt omgegaan. Is toch bij de wilde spinnen af?
Tja zo kan je het zien echter van het commentaar van wat figuren die niets anders doen dan elkaar veren in de reet steken ga ik me niet overdreven veel aantrekkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In dat topic wordt bijzonder netjes op jouw bashdiarree gereageerd. Om het samen te vatten, eentje van Aaah:
[..]
En dat dekt de lading wel.
Uitzonderingsfiguur omdat hij blauw is? Zie je het lynch mob gedrag niet als hij iets post? Vind je dat gewensd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je neemt nu net een uitzonderingsfiguur, liever wat algemeens waar ik ook wat meer over kan zeggen ..
Grappig, want het zijn toch echt je eigen woorden. Met link naar de originele context. Kun je wel gaan zeuren over de compilatie, maar het verandert niks aan het gedrag dat jij getoond hebt en nog steeds toont.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:24 schreef du_ke het volgende:
Tja zo kan je het zien echter van het commentaar van wat figuren die niets anders doen dan elkaar veren in de reet steken ga ik me niet overdreven veel aantrekken.
Dat je zulke lijsten bijhoudt zegt voor mij meer dan genoeg over je.
Verdomme m'n hele antwoord wegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vind ik erg zwak Sigme. Ik ga regelmatig postieve discussies aan dat dit misschien niet zoveel opvalt zou natuurlijk met een stevige dosis tunnelvisie te maken kunnen hebben
.
Objectief is niemand.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat zo is. De moderatie is simpelweg vrij eenzijdig en gekleurd. EWK begint, helaas, ook al z'n objectiviteit te verliezen. Terwijl ik hem toch echt hoog heb zitten.
Ja en als je die woorden in de originele context zou lezen zou je kunnen zien dat ze 9 van de 10 keer zeer zeker wel ergens op slaan. Er zit een enkele steek bij maar die hebben zeker niet de overhand.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn toch echt je eigen woorden. Met link naar de originele context. Kun je wel gaan zeuren over de compilatie, maar het verandert niks aan het gedrag dat jij getoond hebt en nog steeds toont.
Weinig. Het is geen begeleid kamerwonen.quote:
Nee, dat vind ik ook niet gewenst.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uitzonderingsfiguur omdat hij blauw is? Zie je het lynch mob gedrag niet als hij iets post? Vind je dat gewensd?
Tuurlijk jongen lul maar raak.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef du_ke het volgende:
Ja en als je die woorden in de originele context zou lezen zou je kunnen zien dat ze 9 van de 10 keer zeer zeker wel ergens op slaan. Er zit een enkele steek bij maar die hebben zeker niet de overhand.
MrX maakt rare vergelijkingen en ontwijkt vragen, Richel is een matige wetenschapsjournalist etc.
Nee, ik ben hier op 31 januari mee gekapt. Te veel vuil werk in de riolen van Fok.quote:Maar wel leuk om te zien dat ik een stalker heb hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |