vast wel, maar youtube vind die pas in de zoekmachine na 6/8 uur. morgenvroeg staan ze er wel bij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:42 schreef DrDentz het volgende:
Zijn ze er ook met Engels commentaar?
blijven we daar nou over aan de gang. Hij wilde niet dus dan gaat hij niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:44 schreef erkel het volgende:
KonéHeeft soms zijn briljante momenten, maar ze hadden hem beter kunnen verkopen toen aan Shaktar. Zie geen topper in hem eigenlijk.
Dan maar Roma, Liverpool hebben we al gehadquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:49 schreef DIGGER het volgende:
Gefeliciteerd.
Valencia en Bayern zijn beter te ontlopen, ik denk dat Liverppol of Roma een leuke loting zou zijn.
quote:ls PSV er tegen Arsenal in slaagt een tegendoelpunt te voorkomen, plaatst het zich voor de kwartfinale van de ...
... Champions League. Een groot deel van die verantwoordelijkheid is in handen van Heurelho Gomes. De Braziliaanse doelman is de beste keeper van de eredivisie en maakt ook in Europa steeds meer naam.
Vorig jaar zat de selectie van PSV ergens te eten, toen Heurelho Gomes per ongeluk een flesje frisdrank van tafel stootte. De doelman reageerde alsof hij in de finale van de Champions League een beslissende bal op zich kreeg afgevuurd. Nog voor het flesje contact met de grond kon maken, had Gomes het te pakken. Klemvast.
Die katachtige reflex vormde een bewijs voor het uitzonderlijke reactievermogen waarover de Braziliaan beschikt. Gomes koppelt die snelheid aan een indrukwekkende sprongkracht.
Gigantisch, oordeelt de oud-keeper Hans van Breukelen zelfs. ,,Als je hem voor de wedstrijd boven de lat ziet uitspringen, daar komt-ie bijna een meter bovenuit. Iemand als Edwin van der Sar heeft zo ongeveer dezelfde lengte, maar zo hoog als Gomes komt hij niet.’’
Keeperstrainer Joop Hiele voegt daar geamuseerd aan toe: ,,Laat ik het zo zeggen: Toen hij bij ons kwam, was het ontwikkelen van zijn sprongkracht niet prioriteit nummer één.’’
Bijna drie jaar is Heurelho Gomes nu in Nederland. Zijn kwaliteiten beginnen in Nederland mythische proporties aan te nemen. Tijdens Vitesse-PSV (0-1) keepte hij begin december zó goed, dat Aad de Mos al twintig minuten voor tijd moedeloos achterover ging zitten. PSV-trainer Ronald Koeman zei die avond: Bij deze keeper scoor je alleen als je de bal met 130 kilometer per uur in de kruising schiet.
In de zomer van 2004 wandelde hij binnen bij PSV. Een ruwe diamant, klaar om in Europa geslepen te worden. ,Hij kwam als een jongen met grote mogelijkheden, herinnert Hiele zich.
,,Omdat hij atletisch was en snel. Een goede coördinatie en een goede reflex had. Maar er moest nog wel wat verbeteren, dat wist hij zelf ook. Het aannemen en spelen van de bal kon beter. Dat gold ook voor het lezen van de wedstrijd, het herkennen van situaties. Daarin is hij duidelijk beter geworden.’’
In zijn beginperiode was niet iedereen overtuigd van zijn kunnen. ,,Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik behoorde tot het clubje mensen dat zich afvroeg wat PSV met een Braziliaanse keeper moest, zegt Van Breukelen. ,,Uit Brazilië haal je een spits, maar toch geen keeper?
Maar alle twijfel rond de Zuid-Amerikaan is verdampt, als een laagje dauw op een kokend hete dag. Neem nou die thuiswedstrijd tegen Arsenal,’’ zegt Van Breukelen. Toen hield hij een paar prachtige ballen tegen. Maar het is niet alleen die fantastische reflex.
Ik was vooral onder de indruk van de macht en uitstraling op tien, elf meter van zijn doel. Dat hij de bal daar zo makkelijk plukt, geeft een elftal zó’n goed gevoel. En eigenlijk is het vreemd. Gomes heeft een heel rare motoriek, zijn armen zijn heel lang in relatie tot zijn lijf. Dat hij zo lenig is, is een klein wonder.
Wie Gomes na een training naar zijn auto ziet lopen, kan zich inderdaad niet voorstellen dat daar een van de beste keepers ter wereld loopt. ,,Maar ín het veld is zijn motoriek wel heel goed,’’ weet Hiele.
Zijn bewegingsritme, de oog-arm-been-coördinatie. In de goal is het prima verzorgd. Gomes is de bescheidenheid zelve. De Braziliaan zal zich nooit op de borst slaan om een knappe redding of een briljante ingreep.
In het openbaar lijkt hij altijd vrolijk en ook steeds bereid tijd vrij te maken voor supporters van PSV. Ooit moest Guus Hiddink hem zelfs eens naar binnen roepen, omdat de doelman nog altijd bezig was handtekeningen uit te delen terwijl de groep al bijna aan tafel zat.
Voor de thuiswedstrijd tegen Heerenveen betaalde het PSV-publiek hem terug door een levensgroot spandoek uit te rollen met de tekst: Gomes, O Goleiro Grande (Gomes, de grote doelman). De Braziliaan was zichtbaar geroerd. Hij heeft een geweldige uitstraling naar de supporters, vindt Van Breukelen.
PSV kent een lange traditie van uitstekende keepers.Tot de entree van Gomes stonden Jan van Beveren en Hans van Breukelen bovenaan in de Eindhovense hiërarchie, maar steeds vaker wordt beweerd dat Gomes de grootste doelman uit de geschiedenis van PSV is.
Als ze mij met Gomes vergelijken dan vind ik dat alleen maar een heel grote eer, zegt Van Breukelen. Willy van der Kuylen, generatiegenoot van Van Beveren, vindt Gomes zelfs completer.
Van Beveren was op de lijn een fantastische, atletische keeper. Uit zijn doel was hij misschien wat minder. Gomes heeft het allebei. Toen hij net bij PSV was, schrokken we daar wel eens van. Hadden we opeens een keeper die op de penaltystip ballen uit de lucht plukte.
Hiele begrijpt de euforie, maar het behoort tot zijn taak om af en toe met de voet op het rempedaal te gaan staan. Gomes is topkeeper in wording, vindt hij. Dan praat je over Dida, Preud homme en Kahn in hun beste tijd. Bij dat niveau begint hij een beetje aan de bel te trekken. Niet qua stijl, wél qua niveau.
Tegelijkertijd moeten we het ook niet overdrijven, vindt de man die dagelijks met Gomes op het veld staat. Hij heeft ook heus zijn mindere wedstrijden, hij kan nog completer worden. Daar heeft hij wedstrijden op topniveau voor nodig. Zoals twee weken geleden tegen Arsenal. De Engelse kranten waren lyrisch over hem. Hopelijk doet hij daar nu een schepje bovenop.
Zou de kansen voor PSV wel wat groter maken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hopen op Bayern, zeker
Weerzien met Bommel(hoewel ie eerste wedstrijd geschorst is
)
quote:PSV wint het van de verkiezingen
PSV heeft het gisterenavond bij de Nederlandse televisiekijker ruim gewonnen van de verkiezingen voor de provinciale staten. 2,3 miljoen kijkers heeft de uitzending van Arsenal-PSV getrokken volgens Stichting Kijk Onderzoek. De nabeschouwing trok nog 1,2 miljoen kijkers. Het verkiezingsprogramma kwam niet verder dan 800.000 kijkers.
Zelfs op de diverse bijeenkomsten van politieke partijen in de provincies leek er meer aandacht te zijn voor de wedstrijd van PSV dan voor de binnenstromende resultaten.
quote:Verkoop eigen plaats kwartfinales zaterdag van start
PSV heeft zich weten te plaatsen voor de kwartfinales van de UEFA Champions League! Aanstaande vrijdag vindt in Athene de loting plaats, dan wordt naast de tegenstander ook bekend gemaakt op welke dagen er gespeeld wordt.De heenwedstrijd vindt in ieder geval plaats op dinsdag 3 of woensdag 4 april, de terugwedstrijd op dinsdag 10 of woensdag 11 april. Zaterdag 10 maart gaat de verkoop voor de thuiswedstrijd van de eigen plaats voor PSV Seizoen Club Cardhouders al van start. Lees snel verder over de verkoopvoorwaarden van deze wedstrijd.
2 jaar terug toen we de halve finale haalde speelden we ook tegen Monaco eerst thuis en daarna uit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat raar, ik dacht dat het een compleet vrije loting was.
Echt niet normaal wat een ontlading, iedereen werd helemaaaaaaaaal gek.quote:Ow en Pyth, dat uitvak gisterfantastisch hoe die hele hoek omhoog sprong bij die goal van Alex.
Dat valt reuze mee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:53 schreef DIGGER het volgende:
PSV diet het in elk geval vaak goed tegen Engelse ploegen, omdat die doorgaans willen voetballen.
de eerste wedstrijd wordt altijd als "heenwedstrijd" beschouwt, ook door de 7 andere clubs...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:39 schreef PyTh het volgende:
Het maakt mij eigenlijk helemaal geen zak uit wie we loten.
Alleen heb ik de minste voorkeur voor Valencia.
Volgens PSV.nl spelen we trouwens eerst uit.
[..]
Ok, wist ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de eerste wedstrijd wordt altijd als "heenwedstrijd" beschouwt, ook door de 7 andere clubs...
Nee sorry, maar vind het wel toepasselijk. Wel opvallend dat juist een Arsenal supporter het in zijn sig heeft trouwens, Arsenal is toch een club van het mooie en snelle combinatievoetbal.quote:
Alex was trouwens een kwartiertje later dan de restquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:16 schreef knep het volgende:
Ook weer in Nederland.
Daarnet de spelers verwelkomd op het vliegveld, ik feliciteerde Gomes met de overwinning en toen kwam hij op me aflopen met een grote grijns om me een hand te geven, wat een grote handen heeft die gast.
Verder een supertrip geweest, het stadion was geweldig, sfeer was super, supporters van alle teams die ik ben tegengekomen waren allen zeer sportief en aardig, echt super.
OK prima maar dat meen ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee sorry, maar vind het wel toepasselijk. Wel opvallend dat juist een Arsenal supporter het in zijn sig heeft trouwens, Arsenal is toch een club van het mooie en snelle combinatievoetbal.
Goh dat doen ze altijd hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK prima maar dat meen ik.
Ik zie liever Boring Arsenal met punten dan een soort van "Arsenal Globetrotters" met lege handen.
Moet wel zeggen dat het bijzonder zuur is dat je verliest van een club die anderhlave wedstrijd blind ballen heeft lopen wegtrappen.
Dat doet Farfan toch ook altijd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerlijk, dat hart dat Alex maakte naar het PSV-vak. Wat een helden hebben we toch.
* Dylan Dog is trots op zijn cluppie!
Maar gelukkig speelt Arsenal niet wekelijks tegen ze, maw, dan heb ik er geen kut mee te schaften.quote:
"De mindere" kun je natuurlijk op meerdere manieren opvatten. Als je ervoor zorgt dat Arsenal niet scoort, ben je in principe niet de minstere. Het ligt aan de toegepaste strategie. PSV heeft niet de mogelijkheden om vol op de aanval te spelen, vooral niet na de blessure van Kone. Wat de spelers moesten doen, deden ze erg goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Goh dat doen ze altijd hoor![]()
En Robbie, psv is 3 helften de mindere mindere geweest dus hoe kan je het nou verdiend noemen![]()
Ja oke dat is waar, maar waarom zegt die Koeman dan:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"De mindere" kun je natuurlijk op meerdere manieren opvatten. Als je ervoor zorgt dat Arsenal niet scoort, ben je in principe niet de minstere. Het ligt aan de toegepaste strategie. PSV heeft niet de mogelijkheden om vol op de aanval te spelen, vooral niet na de blessure van Kone. Wat de spelers moesten doen, deden ze erg goed
Preciesquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het wel verdiend voor PSV. Ze hebben de eerste wedstrijd goed gespeelt, en de return gister vond ik ze misschien aanvallend niet al te goed.... verdedigend stonden ze er wel. Dat was uiteindelijk de basis van de overwinning. Verder is het fijn dat PSV zeker uit dode speelmomenten ieder moment kan scoren. Ze staan verdedigend super in Europa, aanvallend brengen ze misschien iets minder maar dit word ruim goed gemaakt met het gevaar van dode speelsituaties
Top psv![]()
![]()
PSV heeft gisteren tot de 60e minuut zwaar onder druk gestaan en inderdaad was het vrouw en kinderen eerst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
En Robbie, psv is 3 helften de mindere mindere geweest dus hoe kan je het nou verdiend noemen![]()
Wij gaan het niet eens worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het overall dan ook wel een beetje verdient dat PSV door is.
Als je de begroting en selecties met elkaar vergelijkt heeft PSV natuurlijk het volste recht om verdedigend voetbal te spelen. Gister waren we nog niet eens in staat om een fatsoenlijke aanvaller voor Kone te wisselen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Knap is het wel, denk trouwens dat jullie een goede kans maken als iedereen fit blijft.
Poging gedaan tot, kan hij beter zeggen ja. Het kwam niet uit de verf, voolal niet na die blessure. Mar wat boeit het, we zijn doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar, maar waarom zegt die Koeman dan:
We hebben aanvallender gespeeld?
Zeg dat dan aub niet zeg![]()
Dan wordt het tijd dat ze in de Nederlandse competitie eens anders gaan spelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als je de begroting en selecties met elkaar vergelijkt heeft PSV natuurlijk het volste recht om verdedigend voetbal te spelen.
dat is wat andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met mij ook niet, maar ik snap hem wel, zou ik ook vinden hoor![]()
Dus jij vind dat Arsenal verdient had om door te gaan?quote:
Eigenlijk zeg jij wel alles wat waar is behalve je 1e zinnetje hehequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het wel verdiend voor PSV. Ze hebben de eerste wedstrijd goed gespeelt, en de return gister vond ik ze misschien aanvallend niet al te goed.... verdedigend stonden ze er wel. Dat was uiteindelijk de basis van de overwinning. Verder is het fijn dat PSV zeker uit dode speelmomenten ieder moment kan scoren. Ze staan verdedigend super in Europa, aanvallend brengen ze misschien iets minder maar dit word ruim goed gemaakt met het gevaar van dode speelsituaties
Top psv![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
wij en 7 andere ploegen zijn de top van Europa
Ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus jij vind dat Arsenal verdient had om door te gaan?
Als je de kansen die je krijgt niet benut (en zelf helemaal geen doelpunt maakt) vind ik niet dat je het verdient om de kwartfinale van de Champions League te halen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ja.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9V1o22CD4o'
Enjoy!
quote:The url contained a malformed video id.
en ik zie het anders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je de kansen die je krijgt niet benut (en zelf helemaal geen doelpunt maakt) vind ik niet dat je hett verdient om de kwartfinale van de Champions League te halen.
The url contained a malformed video id.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Enjoy!
quote:
The url contained a malformed video id.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Enjoy!
Ik zal je sterker vertellen, heb tijdens de wedstrijd regelmatig met Rubber zitten SMSen en bij het geven van die vrije trap stond ik op het punt op dit SMSje naar hem te sturen.... ; "je zou bijna vergeten dat 1 goal genoeg is"quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Jasza het volgende:
Wel grappig trouwens, toen die vrije trap kwam zei ik al tegen iemand:
Let op nu scoort Alex de 1-1
Sorry, maar je bent in het PSV topic. Verwacht je van me dat ik je ga troosten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Krijg effe lekker een ziekte als je zo gaat beginnen.
Staat er helemaal los van maar het is een aardig lopende discussie maar door zo'n achterlijke opmerking zou dat om kunnen slaan en dat zou ik jammer vinden, je bent hopelijk toch geen jood?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent in het PSV topic. Verwacht je van me dat ik je ga troosten?
De vraag is nu: heb je hem alsnog verstuurd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen, heb tijdens de wedstrijd regelmatig met Rubber zitten SMSen en bij het geven van die vrije trap stond ik op het punt op dit SMSje naar hem te sturen.... ; "je zou bijna vergeten dat 1 goal genoeg is"
Op het moment dat ik hem wilde sturen kopt ie hem binnen
Je hoeft iemand niet direct een ziekte toe te wensen als hij een andere mening heeeft dan jijquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat er helemaal los van maar het is een aardig lopende discussie maar door zo'n achterlijke opmerking zou dat om kunnen slaan en dat zou ik jammer vinden, je bent hopelijk toch geen jood?
ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De vraag is nu: heb je hem alsnog verstuurd?
dit heeft niets met een mening te maken maar met stemmingmakerij vind ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet direct een ziekte toe te wensen als hij een andere mening heeeft dan jij
Sinds wanneer is een jood een ziekte?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet direct een ziekte toe te wensen als hij een andere mening heeeft dan jij
Ik bedoel niet dat hij zei jood maar dit:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een jood een ziekte?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Krijg effe lekker een ziekte als je zo gaat beginnen.
Quote dan een keer het goede Adoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij zei jood maar dit:
[..]
Daar doelt ie niet opquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Racist![]()
okidoki.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet hij het goede quoten, nu kwam het wel zo over namelijk![]()
Dat kan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik zie het anders.
Arsenal, wat in zijn meest beroerde periode bezig is van de laatste jaren, verre van compleet is PSV op deze manier anderhalve wedstrijd onder druk kan zetten had je zeker meer verdiend.
PSV speelde de 2e helft in EHV gewoon beter maar voor de rest hebben ze weinig anders gedaan dan ballen wegtrappen, wat overigens hun goedrecht is.
Dat nemen ze nog wel terug straksquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb eens een rondje gemaakt langs fora van de mogelijke tegenstanders en we zijn redelijk populair qua loting
Tsja, dat is logisch omdat psv de enige uit een kleinere competitie isquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb eens een rondje gemaakt langs fora van de mogelijke tegenstanders en we zijn redelijk populair qua loting
En Kone de 2e helft, Kluivert, de Jongquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan.
Wie miste Arsenal buiten Eboue en van Persie (eerste wedstrijd) en Rosicky gisteren om die jij normaliter in de basis zou zetten?
PSV miste de eerste wedstrijd ook Farfan en gisteren Kromkamp en Da Costa.
En druk zetten is leuk, als je niet scoort houdt het gewoon op en verdien je het niet in mijn optoek.
Maar we zullen het toch niet eens worden vrees ik.
Post die fora eens als je wilt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
linkjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Als iedereen fit is hadden Henry, Rosicky, van Persie en Eboue sowieso gespeeld en dan heb je het wel over 3 hele creatieve spelers, scheelt voor Arsenal heel erg veel, zeker een team dat zo gesloten speelt zoals PSVquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan.
Wie miste Arsenal buiten Eboue en van Persie (eerste wedstrijd) en Rosicky gisteren om die jij normaliter in de basis zou zetten?
PSV miste de eerste wedstrijd ook Farfan en gisteren Kromkamp, Da Costa en Afellay.
We probeerde het tenminste nog, of je het dan niet verdiend omdat het niet lukte vind ik te ver gezocht.quote:En druk zetten is leuk, als je niet scoort houdt het gewoon op en verdien je het niet in mijn optoek.
Vind jou een prima gast maar dit gaat hem idd niet worden.quote:Maar we zullen het toch niet eens worden vrees ik.
dat smsje staat nu voorlopig in het geheugenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen, heb tijdens de wedstrijd regelmatig met Rubber zitten SMSen en bij het geven van die vrije trap stond ik op het punt op dit SMSje naar hem te sturen.... ; "je zou bijna vergeten dat 1 goal genoeg is"
Op het moment dat ik hem wilde sturen kopt ie hem binnen
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
wij en 7 andere ploegen zijn de top van Europa
je moet die komma aan het eind weghalenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
The url contained a malformed video id.![]()
Je zult het maar hebben!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Racist![]()
quote:8/3/2007 - Koppensnellers op zoek naar eigenaar shirt Alex
(Gepost door RvN)
BRON: Koppensnellers
Het team van het televisieprogramma Koppensnellers van jack Spijkerman is op zoek naar de gelukkige eigenaar van het shirt dat Alex woensdag, na het duel tegen Arsenal, in het publiek gooide. De makers van programma op Tien willen de bezitter vragen in "de zetel" plaats te nemen om te vertellen over het shirt.
Supporters die de gelukkige eigenaar kennen, kunnen contact opnemen met de redactie van het programma.
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
OT: Ik vind het niet verdiend dat PSV door is maar het boeit me geen zak.
Dat zegt die kut alleen maar voor mij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?
True daar zat ik namelijk ook net aan te denken, dit keer zitten we aan de andere kant om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
We probeerde het tenminste nog, of je het dan niet verdiend omdat het niet lukte vind ik te ver gezocht.
Als ik hier in het PSV-topic de stelling neer pleur dat AC Milan in 2005 verdiend de CL finale haalde staan er ook wat mensen op de achterste beentjes lijkt me zo
[..]
Ik hoop dat de geblesseerde spelers er weer een beetje bovenop komen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Nu de competitie weer. Zul je zien dat we na zo'n topper weer punten verspelen tegen een middelmatige ploeg![]()
Maar even de feiten: 8 punten voorsprong, 7 wedstrijden to go. Nog niet te vroeg juichen dusMaar het ziet er goed uit. Mocht AZ punten verspelen, wat natuurlijk best mogelijk is tegen Feyenoord, dan zitten we helemaal op rozen. Als wij tenminste winnen, maar tegen Excelsior ga ik daar voor het gemak toch maar even vanuit.
Dat hebben we minimaal 9 punten afstand van de nr 2. Wat inhoud dat we nog 3 wedstrijden moeten winnen, als de directe concurrent dat ook doet.
Waar het eigenlijk op neer komt, is dat je er nog geen pijl op kunt trekken![]()
Nee, niet zwaar onverdiend, wel onverdiend. Maakt toch geen zier uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?
Omdat je straks in het ajax topic meldde dat het zwaar onverdiend was, dat gaat mij wat te ver en daar doe je PSV te kort mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, niet zwaar onverdiend, wel onverdiend. Maakt toch geen zier uit?
Bedankt Orange Blue!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
AC Milan
Chelsea
Liverpool
Manchester United
AS Roma
Valencia
Bayern Munchen
Sommige fora zijn populairder dan andere, maar ik herken er wel een zekere trend in. Sommige willen een mooie grote tegenstander, anderen willen liever een makkelijke en dan is PSV geliefd.
Ow nee, zwaar onverdiend is overdreven. Misschien dat ik dat daar onbewust zei om het nog wat zuurder te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat je straks in het ajax topic meldde dat het zwaar onverdiend was, dat gaat mij wat te ver en daar doe je PSV te kort mee.
Gekeken over 2 wedstrijden en gezien de 2e helft in Eindhoven en de laatste 25 minuten van gisteren vind IK het wel een "beetje" verdiend.
Arsenal heeft notabene niet een keer gescoord.
Al kan ik me wel voorstellen dat DG nog steeds zwaar over de pis is.
Scherp en snel.quote:
Van het Roma-forum:quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Sommige fora zijn populairder dan andere, maar ik herken er wel een zekere trend in. Sommige willen een mooie grote tegenstander, anderen willen liever een makkelijke en dan is PSV geliefd.
quote:ahahaha incredibile come i punti di vista siano diversi....x me quelle 3 (Liverpool, Bayern en PSV) sono il top d'Europa al momento compreso il PSV che gioca alla grande...per nn parlare del Liverpool secondo me finora la migliore dopo la Roma....
Reactie daarop:quote:PSV
That way, we can be shit again, and possibly still win somehow
Van het ManU forum.quote:Yep, if we're going to keep playing the 4-5-1 then it has to be PSV. They're the only side left in it I could see us beating with Fergie's patented "omg everyone defend and pray a star player does something" strategy.
Ik dacht dat we toch wel meer indruk zouden hebben gemaakt in de laatste jaren....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
De quotering van bwin.com:
Chelsea FC 3.75
Manchester United 5.00
AC Milan 7.00
Liverpool FC 7.50
FC Bayern München 7.50
Valencia 8.00
AS Roma 9.00
PSV Eindhoven 21.00
Heerlijke foto jmac!
Je moet wel eerlijk zijn. PSV was wel gewoon de mindere over 2 wedstrijden, maar het gaat om de doelpunten uiteindelijk. en die heeft PSV meer gescoord dan Arsenal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Corelli het volgende:
PSV is gewoon zeer verdiend door. Dat daar twijfel over bestaat?![]()
Betfair: altijd beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
De quotering van bwin.com:
Chelsea FC 3.75
Manchester United 5.00
AC Milan 7.00
Liverpool FC 7.50
FC Bayern München 7.50
Valencia 8.00
AS Roma 9.00
PSV Eindhoven 21.00
Heerlijke foto jmac!
Haha EricAjax had psv @80 genomen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Betfair: altijd beter
[afbeelding]
Ze komen vanaf 250/1![]()
[afbeelding]
quote:I'd prefer Lille, Real or PSV. Valencia would be okay, as I imagine half their players will be suspended.
Dan issie voor PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Juweel het volgende:
Mcyodogg:
Misschien heb je het al ergens gezegd, maar wat nu als Chelsea PSV loot? Ga je dan juichen bij goals van beide elftallen?![]()
Ik hoop dat we Valencia lotenquote:UEFA klaagt Valencia en Inter aan
Uitgegeven: 8 maart 2007 14:36
AMSTERDAM - De UEFA klaagt zowel Valencia als Inter aan voor de massale vechtpartij die dinsdagavond ontstond na hun Champions League-duel, meldt de Telegraaf. Na het laatste fluitsignaal vlogen spelers van de twee teams elkaar in de haren.
Inter-speler Burdisso hield aan de knokpartij een gebroken neus over.
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond behandelt de zaak op woensdag 14 maart. Ondanks de beschuldigingen loot Valencia vrijdag mee voor de kwartfinales van het prestigieuze toernooi.
Jantjequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Jantje Heintze aanwezig in uitvak
[afbeelding]
Misschien dat deze binnenkort op PSV.TV komt te staan ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef The_M het volgende:
Weet iemand waar je de wedstrijd op internet nog een keer kan zien? Of een lange samenvatting?
Thanks!
quote:PSV en het Braziliaanse Vitoria Bahia hebben een akkoord bereikt over de verhuur van het jonge talent Fagner Coserva Lemos. Fagner (17) werd eerder overgenomen van Corinthians, maar is gezien zijn leeftijd nog niet speelgerechtigd in Europa.
Daarom werd door de Eindhovense beleidsbepalers besloten het jonge talent voorlopig in Brazilië te stallen, zodat hij daar wedstrijden kan blijven spelen. In de zomer komt Fagner in aanmerking voor een werkvergunning, waarna hij richting de Lichtstad trekt.
Eerder was ook Santos geïnteresseerd om Fagner een tijdelijk onderkomen te bieden. De jeugdige verdediger werd in februari transfervrij vastgelegd tot medio 2012.
Wel makkelijk iedereen bij PSV spreekt ondertussen Portugeesquote:
En de enige Portugees in onze selectie spreekt het amperquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel makkelijk iedereen bij PSV spreekt ondertussen Portugees
Inderdaad, ik wil bij nader inzien ook Valencia loten! En dan wordt Valencia snoeihard de CL uitgeschopt, net zoals Feyenoord de UEFA-cup uitgeslingerd is. En dan zijn we zonder te spelen door naar de halve finalesquote:
Diverse compilaties:quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef The_M het volgende:
Weet iemand waar je de wedstrijd op internet nog een keer kan zien? Of een lange samenvatting?
Thanks!
Komt best vaak voor hoor, bij grote wedstrijden. Op nieuwsgroepen en bittorrent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hele wedstrijd op internet... Komt maar zelden voor vrees ik.
vooral de Brazilianen...... de rest spreekt spaansquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel makkelijk iedereen bij PSV spreekt ondertussen Portugees
Dat zal meteen het vertrek van Marcellis inluiden. Die vraagt zich af of ie nou gebracht gaat worden ja of nee... halen ze eerst Alcides en da Costa, en nu nog weer een verdediger er bij. Volgend jaar zit ie dus waarschijnlijk bij Venloquote:
Ah leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Diverse compilaties:
http://uploaded.to/?id=vpnxk2
http://www.up4world.com/download3.php?id=Sda7vuHed9ZqGO8A80W5
http://rapidshare.com/files/19989199/ars-psv.rar
http://www.soccertube.nl/(...)v-eindhoven-1-1.html
http://www.dailymotion.co(...)70307-ssn-match-repo (+interview henry en wenger)
Lange sv: http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/ars-psv.htmlquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef The_M het volgende:
Thanks!
Wij willen hem welquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zal meteen het vertrek van Marcellis inluiden. Die vraagt zich af of ie nou gebracht gaat worden ja of nee... halen ze eerst Alcides en da Costa, en nu nog weer een verdediger er bij. Volgend jaar zit ie dus waarschijnlijk bij Venlo![]()
waarom, we zijn Ball, Lamey, Reiziger kwijt straks, Addo staat ook niet echt hoog in aanzien. Sun is meer een middenvelder..... ruimte zat in de verdedigingquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zal meteen het vertrek van Marcellis inluiden. Die vraagt zich af of ie nou gebracht gaat worden ja of nee... halen ze eerst Alcides en da Costa, en nu nog weer een verdediger er bij. Volgend jaar zit ie dus waarschijnlijk bij Venlo![]()
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat deze binnenkort op PSV.TV komt te staan ?
Ik ga een gevaarlijke uitspraak doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral de Brazilianen...... de rest spreekt spaans
quote:
Mag dat eigenlijk wel? ik bedoel, hebben ze er voor betaald?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
De eerste wedstrijd staat er immers ook in z'n geheel op.![]()
De thuisclubs hebben de rechten toch??...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk wel? ik bedoel, hebben ze er voor betaald?
och het raakt in de korting periode wel uitverkocht, dan is het 37,50equote:
Ik dacht het toch echt niet. VOlgens mij zitten er toch wel verschillen in. Natuurlijk ook raakvlakken, Maar dat hebben het Nederlands en Duits ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga een gevaarlijke uitspraak doen
Dat is toch hetzelfdePortugees is een 'dialect'
Is het een offciële PSV site dan? En dan nog, de wedstrijd van PSV gister was uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De thuisclubs hebben de rechten toch??...
in de CL heb je vrij weinig rechten.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De thuisclubs hebben de rechten toch??...
(grote kans dus dat de utiwedstrijd er niet op komt)
psv.tv is officieel onderdeel van PSV inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is het een offciële PSV site dan? En dan nog, de wedstrijd van PSV gister was uit.
Alleen voor scc?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och het raakt in de korting periode wel uitverkocht, dan is het 37,50e
Ah oke. Maar dan nog lijkt me dat wat betreft wedstrijden de rechten bij Tele2/Talpa liggen, aangezien die hiervoor hebben betaald. Hieruit vloeien de welbekende TV-Rechten. Dit geldt dus ook zowel voor beeld en geluid.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
psv.tv is officieel onderdeel van PSV inderdaad.
En had mn bericht al aangepast inzake de uitwedstrijd.
Ook cc-ers hebben korting. Alleen krijgen de SCC-ers eerste de kans om voor hun eigen plaats een kaartje te regelen.quote:
Nee oke. Ik ging even uit van de competitie. Zelfde verhaal gaat natuurlijk op voor Sport1/NOS.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Tele2/Talpa hebben niet de rechten van CL voetbal hoor.
Nja je weet niet wat er afgesproken is. Ik weet bijna 100 % zeker dat de thuisclubs de rechten hebben. Die verkopen ze inderdaad aan tv kanalen als Sport1/NOS en wellicht ook buitenlandse zenders. Vervolgens kan zijn afgesproken dat die beelden binnen x dagen vrij komen (Net als dat NOS pas samenvattingen van CL van dinsdag pas op woensdag mag uitzenden ivm Sport1) en zijn de rechten weer van PSV en kunnen ze die op internet zetten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee oke. Ik ging even uit van de competitie. Zelfde verhaal gaat natuurlijk op voor Sport1/NOS.
Daar stond ik vlakbij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Jantje Heintze aanwezig in uitvak
[afbeelding]
Van het netwerk afgepiktquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef Helly het volgende:
[..]
Daar stond ik vlakbij.Van welke site komt die foto?
quote:
quote:Informatie thuiswedstrijd kwartfinales UEFA Champions League
Competitie:
UEFA Champions League, 1/4 finale
Datum en aanvang:
Dinsdag 3 april/ woensdag 4 april, 20.45 uur óf
Dinsdag 10 april/ woensdag 11 april, 20.45 uur
Verkoop:
Alle PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouders hebben tot zaterdag 24 maart de mogelijkheid om één kaart met een aantrekkelijke korting te kopen. De verkoop gaat zaterdag 10 maart van start voor PSV Seizoen Club Cardhouders, zij hebben tot en met zondag 18 maart de mogelijkheid om de eigen plaats te kopen. Op maandag 19 en dinsdag 20 maart is er géén kaartverkoop. Vanaf woensdag 21 maart hebben zij de mogelijkheid om een andere plaats te kopen indien de eigen plaats niet is gekocht. Supporters Club Cardhouders hebben vanaf donderdag 22 maart de mogelijkheid om één kaart met korting te kopen. De verkoop voor PSV Club Cardhouders start vrijdag 23 maart. Vanaf zaterdag 24 maart kunnen alle PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouders twee extra kaarten kopen, er geldt dan het normale tarief.
Toegangskaarten te koop via TicketBox. Klik op http://www.ticketbox.nl voor meer informatie. Toegangskaarten voor de Family Corner (vak UU), Jongerenrang (vak ZZ), rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion.
Prijzen korting:
Tribune Oost en West ¤ 37,50
Vak M en U ¤ 40,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 45,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S, SS ¤ 52,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 67,50
Vak CD en PR ¤ 72,50
Vak C, D, P en R ¤ 85,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 87,50
Family Corner (vak UU) voor volwassen ¤ 37,50
Family Corner (vak UU) voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 14,50
Jongerenrang (vak ZZ) voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 24,00
Rolstoelgebruiker ¤ 14,50
Rolstoelbegeleider ¤ 24,00
Prijzen normaal:
Tribune Oost en West ¤ 45,00
Vak M en U ¤ 47,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 52,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S, SS ¤ 62,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 75,00
Vak CD en PR ¤ 82,50
Vak C, D, P en R ¤ 95,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 100,00
Family Corner (vak UU) voor volwassen ¤ 45,00
Family Corner (vak UU) voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 18,00
Jongerenrang (vak ZZ) voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 27,00
Rolstoelgebruiker ¤ 18,00
Rolstoelbegeleider ¤ 27,00
Opmerkingen:
Op de Family Corner en Jongerenrang is de eigen plaats niet beschikbaar, deze vakken worden vanaf de onderste rijen opgevuld.
Op zondag 18 maart wordt de wedstrijd PSV – Ajax gespeeld. Indien je niet eerder in de gelegenheid bent om de eigen plaats te kopen, kun je die dag nog tussen 11.00 uur en 17.00 uur de eigen plaats kopen bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. We adviseren je echter, in verband met drukte, dit al eerder te doen.
Indien er géén kaart met korting wordt gekocht, kun je in tottaal drie kaarten kopen.
Oke, ik zit niet zo in die downloadscene, afwachten dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt best vaak voor hoor, bij grote wedstrijden. Op nieuwsgroepen en bittorrent.
de geschiedenis leert dat na de seizoenkaarthouders en de leden van de supportersvereniging niet veel kaarten meer over zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook cc-ers hebben korting. Alleen krijgen de SCC-ers eerste de kans om voor hun eigen plaats een kaartje te regelen.
Alleen nog de echt dure plekken van ¤ 85 of meer zijn dan nog beschikbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de geschiedenis leert dat na de seizoenkaarthouders en de leden van de supportersvereniging niet veel kaarten meer over zijn
inderdaad. De vorige keer dat we de kwartfinale haalden kwam we op 2e ring oost terecht, onderin het vak. En in de halve finale bovenste rij van oost bovenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen nog de echt dure plekken van ¤ 85 of meer zijn dan nog beschikbaar.
Ik heb bij de halve finale tegen milan een vriend van mij met afgescheurde enkelbanden in een rolstoel gehesen, kaartjes voor rolstoeler + begeleider waren totaal 30 euro ofzo toenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
3000quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En de uitwedstrijd zal die uitverkocht geraken? Natuurlijk ook afhankelijk van welke club / capaciteit van het uitvak. Hoeveel waren er gisteren mee?
Idd en dat lijkt me ook vrij logisch. Ik ga zaterdag maar m'n kaartje halenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de geschiedenis leert dat na de seizoenkaarthouders en de leden van de supportersvereniging niet veel kaarten meer over zijn
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och het raakt in de korting periode wel uitverkocht, dan is het 37,50e
En als we Roma lotenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Idd en dat lijkt me ook vrij logisch. Ik ga zaterdag maar m'n kaartje halen![]()
En als er 5000 kaarten geweest waren was het ook uitverkocht geweest.quote:
samenvatting staat op vi.nl dacht ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef The_M het volgende:
Thanks!
Was inderdaad wel leuk, stond daar met een collega van me die nog wat woorden Portugees spreekt, kon Alex wel waarderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20465
Bedankt! Ik heb nog even genoten!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lange sv: http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/ars-psv.html
Inderdaad, maar dat geldt eigenlijk voor alle 8 clubs, niemand steekt er op dit moment bovenuitquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:20 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is er geen enkel team waar jullie geen kans tegen hebben. Maar kun je er net zo goed tegen iedereen uitvliegen.
Jup. Wel zo leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat geldt eigenlijk voor alle 8 clubs, niemand steekt er op dit moment bovenuit.
Ah, hij is meer een hangende linksbuiten of zo? Ik dacht dat hij veel naar binnen draaide, maar niet dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Mancini speelt vanaf links en zou tegen Kromkamp komen te staan normaal gesproken. Perrota is de eerste wedstrijd geschorst.
Klopt, links of rechts maakt niet veel uit, begonnen als rechtsback, verder gespeeld als rechts/links midden als winger. Hij kan op elke positie aan de zijkant spelen. Maar ik loog, niet Perrotta is geschorst maar Pizarro is geschorst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, hij is meer een hangende linksbuiten of zo? Ik dacht dat hij veel naar binnen draaide, maar niet dus.
Voor vandaag ook welquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Na vandaag mag PSV wederom de Trots van het Land genoemd worden lijkt me!
vanaf de 24e kun je met een seizoenskaart of supporterskaart 2 kaarten halen. Met een gewone PSV clubcard niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga deze keer dan hopelijk wel naar de thuiswedstrijd van PSV. Vorige keer duurde het eeuwen voordat mijn club card binnen was, en was het echt net uitverkocht.
Maar met alleen een club card kan ik dus pas vanaf de 24e 2 kaarten tegelijk halen? Dan moet ik die datum goed onthouden. En dan 's morgens vroeg kaarten halen.
vorige keer waren er na de seizoenkaarten en de leden van de supportersvereniging nog wel wat kaarten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt het dringen voor de kaarten, of valt dat nog mee?
Belachelijk, als je Helton dinsdag ook zag blunderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Alex Rodrigo Dias da Costa is door bondscoach Dunga opgeroepen voor de vriendschappelijke interlands tegen Chili en Ghana. Beide duels worden in Zweden gespeeld. Doelman Heurelho Gomes is andermaal niet opgeroepen, Helton (FC Porto) en Julio Cesar (Internazionale) zijn de twee doelmannen in de selectie.
Oke, valt de stormloop me nog wat tegen. Maar fijn voor de supporters natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige keer waren er na de seizoenkaarten en de leden van de supportersvereniging nog wel wat kaarten.
vorige keer moesten we tegen Lyon, als we nu een aansprekende tegenstander krijgen dan zal het harder gaan, bovendien zijn er nu meer seizoenkaarthouders dan 2jaar terug....... dus ik denk dat het harder zal gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, valt de stormloop me nog wat tegen. Maar fijn voor de supporters natuurlijk.
Ik weet dat ik voor de halve finale tegen Milan nog kaartjes gekocht heb voor EE en dat was toen iets van 6 tientjes dacht ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat kost een kaartje bij Arsenal eigenlijk (gemiddeld)?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor de halve finale tegen Milan nog kaartjes gekocht heb voor EE en dat was toen iets van 6 tientjes dacht ik.
Nog niks over gehoordquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend over de blessure van Gomes? Koné ligt er weken uit
quote:Gomes kon vandaag bij terugkeer in Eindhoven nog niet aangeven hoe het gesteld is met zijn blessure. De Braziliaan liet weten nog wel behoorlijk last te hebben van zijn been. Morgen moet volgens hem blijken hoe het zich ontwikkelt en of hij kan spelen komend weekend.
Gomes blesseerde zich bij het vieren van het doelpunt van Alex. Toch zal hij zich in het vervolg niet inhouden bij dit soort doelpunten. 'Bij zulke belangrijke doelpunten moet je het vieren' aldus de PSV keeper.
Arouna Kone heeft al wel duidelijkheid over zijn blessure. Hij is er zeker een paar weken uit, zoals al eerder gemeld.
Ik gun het Moens ook welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Moens speelt vast wel, risico nemen tegen Excelsior lijkt me onzin.
Ligt eraan of het een A of B categorie wedstrijd is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kost een kaartje bij Arsenal eigenlijk (gemiddeld)?
Competitie en Europees?
Dus een kaartje voor de wedstrijd tegen PSV kost tussen de 65 en 132 euro. Dat is ook geld genoeg zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een A of B categorie wedstrijd is.
manyoo, Liverpool, Chelsea, sperz en West Ham zijn A, PSV trouwens ook.
Bij A van 44 tot 90 pond en bij B van 32 tot 66 pond.
Yup, en van de 20 gespeelde wedstrijden tot nu toe in het nieuwe stadion is er eentje niet uitverkocht geweest en dat was omdat er maar 2 vvk dagen waren, Blackburn in de FACquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus een kaartje voor de wedstrijd tegen PSV kost tussen de 65 en 132 euro. Dat is ook geld genoeg zeg![]()
Vanaf 45 weet ik voor CL wedstrijden.quote:Hoorde laatst dat een kaartje voor Barcelona zo'n 200 euro kost, voor een gewone wedstrijd?! Weet iemand hier iets van?
Dat zou wel extreem zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus een kaartje voor de wedstrijd tegen PSV kost tussen de 65 en 132 euro. Dat is ook geld genoeg zeg![]()
Hoorde laatst dat een kaartje voor Barcelona zo'n 200 euro kost, voor een gewone wedstrijd?! Weet iemand hier iets van?
Oh dat valt mee. Ik hoorde laatst echt ergens woekerprijzenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup, en van de 20 gespeelde wedstrijden tot nu toe in het nieuwe stadion is er eentje niet uitverkocht geweest en dat was omdat er maar 2 vvk dagen waren, Blackburn in de FAC
[..]
Vanaf 45 weet ik voor CL wedstrijden.
Ik mag, ondanks het andermaal, maar hopen dat dat vanwege zijn blessure is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Doelman Heurelho Gomes is andermaal niet opgeroepen, Helton (FC Porto) en Julio Cesar (Internazionale) zijn de twee doelmannen in de selectie.
Als het niet zo is zou het wel lachwekkend onterecht zijn... Helton maakte tegen Chelsea nog een geweldige blunder zoals iedereen weetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mag, ondanks het andermaal, maar hopen dat dat vanwege zijn blessure is?
Liverpool dan het liefst.quote:
Ik heb mijn bak chips en glas cola ook alweer klaar staan! Lotingen, altijd leuk! Vooral als het gaat om de kwartfinales van de CL, en wij zitten er nog bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:33 schreef LudoSanders het volgende:
Nog steeds geniet ik na, straks de loting, ik zit er klaar voor.
Nee liever niet... hebben we al tegen gespeeld..quote:
Jammer dat ik aan het werk ben en dus niet kan kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bak chips en glas cola ook alweer klaar staan! Lotingen, altijd leuk! Vooral als het gaat om de kwartfinales van de CL, en wij zitten er nog bij![]()
![]()
Het is nu precies 10.07 volgens mijn pcquote:
12 uur is het. Ik denk dat de loting ook live te volgen is op de site van de UEFA of Eurosport ofzo. En anders kijk je even hier om half 1, dan zal het er uitgebreid op staanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik aan het werk ben en dus niet kan kijken
hoe laat is het eigenlijk?
12.00. Ik kan ook niet kijken, maar www.uefa.com biedt uitkomst.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik aan het werk ben en dus niet kan kijken
hoe laat is het eigenlijk?
Koné is er toch maar 2 tot 3 weken uit?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet iemand hoe het met Kluivert is btw? Als Koné er 6 weken uit is hebben we een probleem...
2 tot 3 weken, met kans op uitloop tot 6 weken als vandaag uit de MRI-scan blijkt dat die band erg beschadigd is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koné is er toch maar 2 tot 3 weken uit?
Volgens mij is Kluivert op de weg terug en zal hij waarschijnlijk volgend weekend tegen ajax weer kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is nu precies 10.07 volgens mijn pc![]()
Edit: maar de loting begint volgens mij om 12 uur.
9/3/2007 - MRI-scan voor Konequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koné is er toch maar 2 tot 3 weken uit?
Volgens mij is Kluivert op de weg terug en zal hij waarschijnlijk volgend weekend tegen ajax weer kunnen spelen.
Roma zo hoog? Ik vind dat toch wel een gevaarlijke ploeg, en Italiaanse ploegen liggen ons niet zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:
Geen Liverpool of Valencia aub.
Overige in orde van volgorde zoals ik graag zou loten:
1. As Roma
2. Manchester United
3. Bayern Munchen
4. Chelsea
5. AC Milan
Tja, als je naar het spelbeeld kijkt was Arsenal ook (veel) sterker dan PSV over 2 wedstrijden. We moeten onszelf dan ook niet voor de gek houden dat we tegen welke tegenstander dan ook wel even het karwei zullen klaren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef Lemming22 het volgende:
7. Liverpool --> hebben we uit al dik van verloren en thuis hadden we ook moeten verliezen gezien het spelbeeld, tegen Barca speelden ze behoorlijk sterk, Liverpool mag van mij Chelsea wel loten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Suijk het volgende:
Nee joh, Milan. Revanche nemen.
En dan weer in de laatste minuut verliezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Suijk het volgende:
Nee joh, Milan. Revanche nemen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb geen zin in weer Milan
maar aangezien PSV ervaring heeft met steeds dezelfde loten zal het Milan of Liverpool worden.
In de halve finale dan maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:42 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben veel te zenuwachtig dat het Chelsea wordt
Domste opmerking van de dagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Liverpoooooool
Die gaan jullie gewoon verslaan, zijn thuis veel te degelijk voor psv. Uit kunnen ze goed op de 0-0 spelen
Ik dacht 1 uurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ze beginnen officieel met loten om 12.15..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |