Ik bedoel niet dat hij zei jood maar dit:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een jood een ziekte?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Krijg effe lekker een ziekte als je zo gaat beginnen.
Quote dan een keer het goede Adoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij zei jood maar dit:
[..]
Daar doelt ie niet opquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Racist![]()
okidoki.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet hij het goede quoten, nu kwam het wel zo over namelijk![]()
Dat kan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik zie het anders.
Arsenal, wat in zijn meest beroerde periode bezig is van de laatste jaren, verre van compleet is PSV op deze manier anderhalve wedstrijd onder druk kan zetten had je zeker meer verdiend.
PSV speelde de 2e helft in EHV gewoon beter maar voor de rest hebben ze weinig anders gedaan dan ballen wegtrappen, wat overigens hun goedrecht is.
Dat nemen ze nog wel terug straksquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb eens een rondje gemaakt langs fora van de mogelijke tegenstanders en we zijn redelijk populair qua loting
Tsja, dat is logisch omdat psv de enige uit een kleinere competitie isquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb eens een rondje gemaakt langs fora van de mogelijke tegenstanders en we zijn redelijk populair qua loting
En Kone de 2e helft, Kluivert, de Jongquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan.
Wie miste Arsenal buiten Eboue en van Persie (eerste wedstrijd) en Rosicky gisteren om die jij normaliter in de basis zou zetten?
PSV miste de eerste wedstrijd ook Farfan en gisteren Kromkamp en Da Costa.
En druk zetten is leuk, als je niet scoort houdt het gewoon op en verdien je het niet in mijn optoek.
Maar we zullen het toch niet eens worden vrees ik.
Post die fora eens als je wilt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
linkjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
Als iedereen fit is hadden Henry, Rosicky, van Persie en Eboue sowieso gespeeld en dan heb je het wel over 3 hele creatieve spelers, scheelt voor Arsenal heel erg veel, zeker een team dat zo gesloten speelt zoals PSVquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan.
Wie miste Arsenal buiten Eboue en van Persie (eerste wedstrijd) en Rosicky gisteren om die jij normaliter in de basis zou zetten?
PSV miste de eerste wedstrijd ook Farfan en gisteren Kromkamp, Da Costa en Afellay.
We probeerde het tenminste nog, of je het dan niet verdiend omdat het niet lukte vind ik te ver gezocht.quote:En druk zetten is leuk, als je niet scoort houdt het gewoon op en verdien je het niet in mijn optoek.
Vind jou een prima gast maar dit gaat hem idd niet worden.quote:Maar we zullen het toch niet eens worden vrees ik.
dat smsje staat nu voorlopig in het geheugenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen, heb tijdens de wedstrijd regelmatig met Rubber zitten SMSen en bij het geven van die vrije trap stond ik op het punt op dit SMSje naar hem te sturen.... ; "je zou bijna vergeten dat 1 goal genoeg is"
Op het moment dat ik hem wilde sturen kopt ie hem binnen
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
wij en 7 andere ploegen zijn de top van Europa
je moet die komma aan het eind weghalenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
The url contained a malformed video id.![]()
Je zult het maar hebben!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Racist![]()
quote:8/3/2007 - Koppensnellers op zoek naar eigenaar shirt Alex
(Gepost door RvN)
BRON: Koppensnellers
Het team van het televisieprogramma Koppensnellers van jack Spijkerman is op zoek naar de gelukkige eigenaar van het shirt dat Alex woensdag, na het duel tegen Arsenal, in het publiek gooide. De makers van programma op Tien willen de bezitter vragen in "de zetel" plaats te nemen om te vertellen over het shirt.
Supporters die de gelukkige eigenaar kennen, kunnen contact opnemen met de redactie van het programma.
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
OT: Ik vind het niet verdiend dat PSV door is maar het boeit me geen zak.
Dat zegt die kut alleen maar voor mij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?
True daar zat ik namelijk ook net aan te denken, dit keer zitten we aan de andere kant om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
We probeerde het tenminste nog, of je het dan niet verdiend omdat het niet lukte vind ik te ver gezocht.
Als ik hier in het PSV-topic de stelling neer pleur dat AC Milan in 2005 verdiend de CL finale haalde staan er ook wat mensen op de achterste beentjes lijkt me zo
[..]
Ik hoop dat de geblesseerde spelers er weer een beetje bovenop komen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Nu de competitie weer. Zul je zien dat we na zo'n topper weer punten verspelen tegen een middelmatige ploeg![]()
Maar even de feiten: 8 punten voorsprong, 7 wedstrijden to go. Nog niet te vroeg juichen dusMaar het ziet er goed uit. Mocht AZ punten verspelen, wat natuurlijk best mogelijk is tegen Feyenoord, dan zitten we helemaal op rozen. Als wij tenminste winnen, maar tegen Excelsior ga ik daar voor het gemak toch maar even vanuit.
Dat hebben we minimaal 9 punten afstand van de nr 2. Wat inhoud dat we nog 3 wedstrijden moeten winnen, als de directe concurrent dat ook doet.
Waar het eigenlijk op neer komt, is dat je er nog geen pijl op kunt trekken![]()
Nee, niet zwaar onverdiend, wel onverdiend. Maakt toch geen zier uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?
Omdat je straks in het ajax topic meldde dat het zwaar onverdiend was, dat gaat mij wat te ver en daar doe je PSV te kort mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, niet zwaar onverdiend, wel onverdiend. Maakt toch geen zier uit?
Bedankt Orange Blue!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
AC Milan
Chelsea
Liverpool
Manchester United
AS Roma
Valencia
Bayern Munchen
Sommige fora zijn populairder dan andere, maar ik herken er wel een zekere trend in. Sommige willen een mooie grote tegenstander, anderen willen liever een makkelijke en dan is PSV geliefd.
Ow nee, zwaar onverdiend is overdreven. Misschien dat ik dat daar onbewust zei om het nog wat zuurder te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat je straks in het ajax topic meldde dat het zwaar onverdiend was, dat gaat mij wat te ver en daar doe je PSV te kort mee.
Gekeken over 2 wedstrijden en gezien de 2e helft in Eindhoven en de laatste 25 minuten van gisteren vind IK het wel een "beetje" verdiend.
Arsenal heeft notabene niet een keer gescoord.
Al kan ik me wel voorstellen dat DG nog steeds zwaar over de pis is.
Scherp en snel.quote:
Van het Roma-forum:quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Sommige fora zijn populairder dan andere, maar ik herken er wel een zekere trend in. Sommige willen een mooie grote tegenstander, anderen willen liever een makkelijke en dan is PSV geliefd.
quote:ahahaha incredibile come i punti di vista siano diversi....x me quelle 3 (Liverpool, Bayern en PSV) sono il top d'Europa al momento compreso il PSV che gioca alla grande...per nn parlare del Liverpool secondo me finora la migliore dopo la Roma....
Reactie daarop:quote:PSV
That way, we can be shit again, and possibly still win somehow
Van het ManU forum.quote:Yep, if we're going to keep playing the 4-5-1 then it has to be PSV. They're the only side left in it I could see us beating with Fergie's patented "omg everyone defend and pray a star player does something" strategy.
Ik dacht dat we toch wel meer indruk zouden hebben gemaakt in de laatste jaren....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
De quotering van bwin.com:
Chelsea FC 3.75
Manchester United 5.00
AC Milan 7.00
Liverpool FC 7.50
FC Bayern München 7.50
Valencia 8.00
AS Roma 9.00
PSV Eindhoven 21.00
Heerlijke foto jmac!
Je moet wel eerlijk zijn. PSV was wel gewoon de mindere over 2 wedstrijden, maar het gaat om de doelpunten uiteindelijk. en die heeft PSV meer gescoord dan Arsenal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Corelli het volgende:
PSV is gewoon zeer verdiend door. Dat daar twijfel over bestaat?![]()
Betfair: altijd beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
De quotering van bwin.com:
Chelsea FC 3.75
Manchester United 5.00
AC Milan 7.00
Liverpool FC 7.50
FC Bayern München 7.50
Valencia 8.00
AS Roma 9.00
PSV Eindhoven 21.00
Heerlijke foto jmac!
Haha EricAjax had psv @80 genomen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Betfair: altijd beter
[afbeelding]
Ze komen vanaf 250/1![]()
[afbeelding]
quote:I'd prefer Lille, Real or PSV. Valencia would be okay, as I imagine half their players will be suspended.
Dan issie voor PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Juweel het volgende:
Mcyodogg:
Misschien heb je het al ergens gezegd, maar wat nu als Chelsea PSV loot? Ga je dan juichen bij goals van beide elftallen?![]()
Ik hoop dat we Valencia lotenquote:UEFA klaagt Valencia en Inter aan
Uitgegeven: 8 maart 2007 14:36
AMSTERDAM - De UEFA klaagt zowel Valencia als Inter aan voor de massale vechtpartij die dinsdagavond ontstond na hun Champions League-duel, meldt de Telegraaf. Na het laatste fluitsignaal vlogen spelers van de twee teams elkaar in de haren.
Inter-speler Burdisso hield aan de knokpartij een gebroken neus over.
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond behandelt de zaak op woensdag 14 maart. Ondanks de beschuldigingen loot Valencia vrijdag mee voor de kwartfinales van het prestigieuze toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |