Eigenlijk zeg jij wel alles wat waar is behalve je 1e zinnetje hehequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het wel verdiend voor PSV. Ze hebben de eerste wedstrijd goed gespeelt, en de return gister vond ik ze misschien aanvallend niet al te goed.... verdedigend stonden ze er wel. Dat was uiteindelijk de basis van de overwinning. Verder is het fijn dat PSV zeker uit dode speelmomenten ieder moment kan scoren. Ze staan verdedigend super in Europa, aanvallend brengen ze misschien iets minder maar dit word ruim goed gemaakt met het gevaar van dode speelsituaties
Top psv![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
wij en 7 andere ploegen zijn de top van Europa
Ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus jij vind dat Arsenal verdient had om door te gaan?
Als je de kansen die je krijgt niet benut (en zelf helemaal geen doelpunt maakt) vind ik niet dat je het verdient om de kwartfinale van de Champions League te halen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ja.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9V1o22CD4o'
Enjoy!
quote:The url contained a malformed video id.
en ik zie het anders.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je de kansen die je krijgt niet benut (en zelf helemaal geen doelpunt maakt) vind ik niet dat je hett verdient om de kwartfinale van de Champions League te halen.
The url contained a malformed video id.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Enjoy!
quote:
The url contained a malformed video id.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Enjoy!
Ik zal je sterker vertellen, heb tijdens de wedstrijd regelmatig met Rubber zitten SMSen en bij het geven van die vrije trap stond ik op het punt op dit SMSje naar hem te sturen.... ; "je zou bijna vergeten dat 1 goal genoeg is"quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Jasza het volgende:
Wel grappig trouwens, toen die vrije trap kwam zei ik al tegen iemand:
Let op nu scoort Alex de 1-1
Sorry, maar je bent in het PSV topic. Verwacht je van me dat ik je ga troosten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Krijg effe lekker een ziekte als je zo gaat beginnen.
Staat er helemaal los van maar het is een aardig lopende discussie maar door zo'n achterlijke opmerking zou dat om kunnen slaan en dat zou ik jammer vinden, je bent hopelijk toch geen jood?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent in het PSV topic. Verwacht je van me dat ik je ga troosten?
De vraag is nu: heb je hem alsnog verstuurd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal je sterker vertellen, heb tijdens de wedstrijd regelmatig met Rubber zitten SMSen en bij het geven van die vrije trap stond ik op het punt op dit SMSje naar hem te sturen.... ; "je zou bijna vergeten dat 1 goal genoeg is"
Op het moment dat ik hem wilde sturen kopt ie hem binnen
Je hoeft iemand niet direct een ziekte toe te wensen als hij een andere mening heeeft dan jijquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat er helemaal los van maar het is een aardig lopende discussie maar door zo'n achterlijke opmerking zou dat om kunnen slaan en dat zou ik jammer vinden, je bent hopelijk toch geen jood?
ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De vraag is nu: heb je hem alsnog verstuurd?
dit heeft niets met een mening te maken maar met stemmingmakerij vind ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet direct een ziekte toe te wensen als hij een andere mening heeeft dan jij
Sinds wanneer is een jood een ziekte?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je hoeft iemand niet direct een ziekte toe te wensen als hij een andere mening heeeft dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |