Idd en dat lijkt me ook vrij logisch. Ik ga zaterdag maar m'n kaartje halenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de geschiedenis leert dat na de seizoenkaarthouders en de leden van de supportersvereniging niet veel kaarten meer over zijn
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och het raakt in de korting periode wel uitverkocht, dan is het 37,50e
En als we Roma lotenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Idd en dat lijkt me ook vrij logisch. Ik ga zaterdag maar m'n kaartje halen![]()
En als er 5000 kaarten geweest waren was het ook uitverkocht geweest.quote:
samenvatting staat op vi.nl dacht ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef The_M het volgende:
Weet iemand waar je de wedstrijd op internet nog een keer kan zien? Of een lange samenvatting?
Thanks!
Was inderdaad wel leuk, stond daar met een collega van me die nog wat woorden Portugees spreekt, kon Alex wel waarderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:04 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20465
Bedankt! Ik heb nog even genoten!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lange sv: http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/ars-psv.html
Inderdaad, maar dat geldt eigenlijk voor alle 8 clubs, niemand steekt er op dit moment bovenuitquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:20 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is er geen enkel team waar jullie geen kans tegen hebben. Maar kun je er net zo goed tegen iedereen uitvliegen.
Jup. Wel zo leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat geldt eigenlijk voor alle 8 clubs, niemand steekt er op dit moment bovenuit.
Ah, hij is meer een hangende linksbuiten of zo? Ik dacht dat hij veel naar binnen draaide, maar niet dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Mancini speelt vanaf links en zou tegen Kromkamp komen te staan normaal gesproken. Perrota is de eerste wedstrijd geschorst.
Klopt, links of rechts maakt niet veel uit, begonnen als rechtsback, verder gespeeld als rechts/links midden als winger. Hij kan op elke positie aan de zijkant spelen. Maar ik loog, niet Perrotta is geschorst maar Pizarro is geschorst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, hij is meer een hangende linksbuiten of zo? Ik dacht dat hij veel naar binnen draaide, maar niet dus.
Voor vandaag ook welquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Na vandaag mag PSV wederom de Trots van het Land genoemd worden lijkt me!
vanaf de 24e kun je met een seizoenskaart of supporterskaart 2 kaarten halen. Met een gewone PSV clubcard niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga deze keer dan hopelijk wel naar de thuiswedstrijd van PSV. Vorige keer duurde het eeuwen voordat mijn club card binnen was, en was het echt net uitverkocht.
Maar met alleen een club card kan ik dus pas vanaf de 24e 2 kaarten tegelijk halen? Dan moet ik die datum goed onthouden. En dan 's morgens vroeg kaarten halen.
vorige keer waren er na de seizoenkaarten en de leden van de supportersvereniging nog wel wat kaarten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt het dringen voor de kaarten, of valt dat nog mee?
Belachelijk, als je Helton dinsdag ook zag blunderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Alex Rodrigo Dias da Costa is door bondscoach Dunga opgeroepen voor de vriendschappelijke interlands tegen Chili en Ghana. Beide duels worden in Zweden gespeeld. Doelman Heurelho Gomes is andermaal niet opgeroepen, Helton (FC Porto) en Julio Cesar (Internazionale) zijn de twee doelmannen in de selectie.
Oke, valt de stormloop me nog wat tegen. Maar fijn voor de supporters natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorige keer waren er na de seizoenkaarten en de leden van de supportersvereniging nog wel wat kaarten.
vorige keer moesten we tegen Lyon, als we nu een aansprekende tegenstander krijgen dan zal het harder gaan, bovendien zijn er nu meer seizoenkaarthouders dan 2jaar terug....... dus ik denk dat het harder zal gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, valt de stormloop me nog wat tegen. Maar fijn voor de supporters natuurlijk.
Ik weet dat ik voor de halve finale tegen Milan nog kaartjes gekocht heb voor EE en dat was toen iets van 6 tientjes dacht ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen nog de echt dure plekken van ¤ 85 of meer zijn dan nog beschikbaar.
Wat kost een kaartje bij Arsenal eigenlijk (gemiddeld)?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet dat ik voor de halve finale tegen Milan nog kaartjes gekocht heb voor EE en dat was toen iets van 6 tientjes dacht ik.
Nog niks over gehoordquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef rubbereend het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend over de blessure van Gomes? Koné ligt er weken uit
quote:Gomes kon vandaag bij terugkeer in Eindhoven nog niet aangeven hoe het gesteld is met zijn blessure. De Braziliaan liet weten nog wel behoorlijk last te hebben van zijn been. Morgen moet volgens hem blijken hoe het zich ontwikkelt en of hij kan spelen komend weekend.
Gomes blesseerde zich bij het vieren van het doelpunt van Alex. Toch zal hij zich in het vervolg niet inhouden bij dit soort doelpunten. 'Bij zulke belangrijke doelpunten moet je het vieren' aldus de PSV keeper.
Arouna Kone heeft al wel duidelijkheid over zijn blessure. Hij is er zeker een paar weken uit, zoals al eerder gemeld.
Ik gun het Moens ook welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Moens speelt vast wel, risico nemen tegen Excelsior lijkt me onzin.
Ligt eraan of het een A of B categorie wedstrijd is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat kost een kaartje bij Arsenal eigenlijk (gemiddeld)?
Competitie en Europees?
Dus een kaartje voor de wedstrijd tegen PSV kost tussen de 65 en 132 euro. Dat is ook geld genoeg zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een A of B categorie wedstrijd is.
manyoo, Liverpool, Chelsea, sperz en West Ham zijn A, PSV trouwens ook.
Bij A van 44 tot 90 pond en bij B van 32 tot 66 pond.
Yup, en van de 20 gespeelde wedstrijden tot nu toe in het nieuwe stadion is er eentje niet uitverkocht geweest en dat was omdat er maar 2 vvk dagen waren, Blackburn in de FACquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus een kaartje voor de wedstrijd tegen PSV kost tussen de 65 en 132 euro. Dat is ook geld genoeg zeg![]()
Vanaf 45 weet ik voor CL wedstrijden.quote:Hoorde laatst dat een kaartje voor Barcelona zo'n 200 euro kost, voor een gewone wedstrijd?! Weet iemand hier iets van?
Dat zou wel extreem zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus een kaartje voor de wedstrijd tegen PSV kost tussen de 65 en 132 euro. Dat is ook geld genoeg zeg![]()
Hoorde laatst dat een kaartje voor Barcelona zo'n 200 euro kost, voor een gewone wedstrijd?! Weet iemand hier iets van?
Oh dat valt mee. Ik hoorde laatst echt ergens woekerprijzenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup, en van de 20 gespeelde wedstrijden tot nu toe in het nieuwe stadion is er eentje niet uitverkocht geweest en dat was omdat er maar 2 vvk dagen waren, Blackburn in de FAC
[..]
Vanaf 45 weet ik voor CL wedstrijden.
Ik mag, ondanks het andermaal, maar hopen dat dat vanwege zijn blessure is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef leolinedance het volgende:
Doelman Heurelho Gomes is andermaal niet opgeroepen, Helton (FC Porto) en Julio Cesar (Internazionale) zijn de twee doelmannen in de selectie.
Als het niet zo is zou het wel lachwekkend onterecht zijn... Helton maakte tegen Chelsea nog een geweldige blunder zoals iedereen weetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mag, ondanks het andermaal, maar hopen dat dat vanwege zijn blessure is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |