Dat meen je toch niet serieus, Roma heeft mischien wel het beste team in de CL.quote:
Misschien hebben ze wel het slechtstequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus, Roma heeft mischien wel het beste team in de CL.![]()
Ik ben ook voetballiefhebber, maar bovenal fan van Oranje, PSV. Hoe ze winnen maakt me dan niet uit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik ben bovenal voetballiefhebber, en wil vermaakt worden. Helaas zie je dat steeds minder.
Maar dat is, zoals je zegt, 'de macht van het geld'.
Maar voetbal blijft (voorlopig?) de mooiste sport die er is.
Alex vs Tottiquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel het slechtste![]()
Van alle elftallen vind ik Roma het slechtste team.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word liever 1 maal wereldkampioen met Nederland dan 10 WK's op rij met prachtig voetbal de finale.
Mja, dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
De essentie van sport is toch winnen. ik zie ook graag oogstrelend voetbal, maar het doel heiligt gewoon de middelen.
Waarschijnlijk die vier Belgen ook nog eens namens een Nederlandse club.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
In de historie zijn er 4 Belgische voetballers geweest die in de CL de kwartfinale hebben gehaald. Wij gaan gewoon met een hele club.
van Buyten bij Bayern hoort er iig bij. Dus van die 4 zijn er al 2 van dit jaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die vier Belgen ook nog eens namens een Nederlandse club.
Volgens mij ging het over de voorgaande jaren. Niet dit jaar erbij gerekend dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Buyten bij Bayern hoort er iig bij. Dus van die 4 zijn er al 2 van dit jaar
FA Cup finale Chelsea-Manchester zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef Dos37 het volgende:
Zolang we maar geen Chelsea loten, die hoop ik nog maar 1 keer tegen te komen en hopelijk doet het er dan al niet meer toe.
geen idee, maar dat gaat volgens mij grotendeels naar de spelers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef HumbertoT het volgende:
Hoeveel geld krijgt PSV nu eigenlijk extra na het behalen van de kwart finale?
Tsja, Milaan zit in een dipje. Maar PSV is ook niet zo goed als 2 jaar geleden. Dus revanche nemen zal nog niet zo makkelijk worden, dunkt mequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:34 schreef RayMania het volgende:
Graag zie ik PSV Milan treffen, om dan eens een keer revanche te geven voor de uitschakelingen van Ajax (2003) en PSV (2005).
Kerel, Totti, Mexés,Chivu, Mancini,Taddei,De Rossi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel het slechtste![]()
Van alle elftallen vind ik Roma het slechtste team.
Ja en die andere ploegen kunnen niet met een lijstje met dergelijke namen komen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kerel, Totti, Mexés,Chivu, Mancini,Taddei,De Rossi.
Volgens mij kijk jij alleen de CL samenvattingen van Roma![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb geen zin in weer Milan
maar aangezien PSV ervaring heeft met steeds dezelfde loten zal het Milan of Liverpool worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |