Gelukkig is de grootste kutclub eruitquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef fanneke het volgende:
Wat een kutclubs die door zijn zeg.![]()
Dan maar hopen op een nieuwe stunt van Liverpool.
Arsenal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gelukkig is de grootste kutclub eruit!
Ze zijn in ieder geval door, en gaan door voor de treblequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Welke 'kutclub'? De enige echte kutclub won toch van Lille?
![]()
Die lag er in de voorronde al uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gelukkig is de grootste kutclub eruit!
Volgende stap is het niet meer uitvoeren er vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef gday het volgende:
Netjes dat Robben gewoon toegeeft dat het een schwalbe en er niet omheen draait.
En Toldo wilde 'm wel even gaan halenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die reserve speler van Inter, sprint het veld op slaat iemand een gebroken neus en peert hem weer de kleedkamer in.
Ben er maar trots op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
In de historie zijn er 4 Belgische voetballers geweest die in de CL de kwartfinale hebben gehaald. Wij gaan gewoon met een hele club.
Waar haal je die statistiek dan weer vandaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
In de historie zijn er 4 Belgische voetballers geweest die in de CL de kwartfinale hebben gehaald. Wij gaan gewoon met een hele club.
In de kleedkamers schijnt er ook nog behoorlijk gevochten te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Schijnt daar nog even door te zijn gegaan, ben benieuwd of ze hem nog teruggepakt hebben.
Geloof er ook echt geen snars van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef gday het volgende:
[..]
Waar haal je die statistiek dan weer vandaan?
België is niet onze rivaal noch moet men vergelijken, simpelweg omdat het ons domme broertje is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Mja, België is nou niet echt succesvol geweest in de CL dus het zou me niet verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geloof er ook echt geen snars van.
Van de Belgische teletekst.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef gday het volgende:
[..]
Waar haal je die statistiek dan weer vandaan?
Ik zie het nergens staan.quote:
Ja, de naam was eerst 1/8e-finale, en toen werd de 8 vervangen door een 4 omdat het hier eigenlijk over de volgende ronde zou gaan ofzo, maar dat is niet helemaal goed gegaan dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even zeuren over de OP. De 1/4ste finale... kwartste? Is de TS een Antilliaan/Surinamer? heb niets tegen die nationaliteiten, maar zij kunnen het zo mooi zeggen!
PSV natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
PSV tegen Roma, wie wint er dan vraag ik me af?
Dat scheelt 1 dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:34 schreef DrDentz het volgende:
Kan die loting niet wat sneller.. vandaag ofzo. Heb geen zin om te wachten tot vrijdag.
Ibi kwam er ook nog inquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Cocu was bij Arsenal - PSV trouwens de enige Nederlander aan PSV zijde, Arsenal speelde met 11 niet-Engelsen.
CL record.
De voetballiefhebbers in ieder geval niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
PSV tegen Roma, wie wint er dan vraag ik me af?
Je bent er echt ziek van hč...quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
De voetballiefhebbers in ieder geval niet.
Ik ben telrugesteld ja. Maar we hebben zelf ook geen goal gemaakt in 2 wedstrijden, en dat neem ik ze ook kwalijk. Steek dus ook de hand in eigen boezem.quote:
Vooral gisteren werd ik er heeeeeeeeeeel opgewonden vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef fanneke het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, van dit PSV wordt je toch niet echt opgewonden. Degelijk, steunend op een goede defensie en loerend op de counter. En scoren terwijl ze niet eens kansen creëeren, en dat is knap.
Clubliefde is blind hč.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ben telrugesteld ja. Maar we hebben zelf ook geen goal gemaakt in 2 wedstrijden, en dat neem ik ze ook kwalijk. Steek dus ook de hand in eigen boezem.
Maar eerlijk is eerlijk, van dit PSV wordt je toch niet echt opgewonden. Degelijk, steunend op een goede defensie en loerend op de counter. En scoren terwijl ze niet eens kansen creëeren, en dat is knap.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor mijn tweewekelijkse potje goed voetbal ga ik naar de Vliert.
Ik ben blij dat PSV door is, maar ik vind wel dat je Arsenal tekort doet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vooral gisteren werd ik er heeeeeeeeeeel opgewonden van
En gisteren werd er inderdaad weinig tot niks gecreeerd, door jullie evenmin overigens want het was veelal leuk combineren tot de 16 meter en daar hield het wel mee op.
Ik vind dat dat wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:48 schreef gday het volgende:
[..]
Ik ben blij dat PSV door is, maar ik vind wel dat je Arsenal tekort doet.
Het waren er meer dan die 2, 3 die je noemt maar ik ben het met je eens dat een ploeg die zijn kansen niet maakt het ook niet verdient om door te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel meevalt hoor.
Ze hebben 2, hooguit 3 echte kansen gehad gisteren.
Als je die er niet inschiet dan verdien je het in mijn optiek niet om door te gaan.
Mja, dat vind ik altijd wel makkelijk gezegd. Dan ga je dus bepalen of een ploeg het verdient op basis van effectiviteit en niet op basis van het spelbeeld en/of overwicht. Sterker nog, spelbeeld en overwicht hebben helemaal geen rol, want als je 1 counter hebt waar gelijk een goal uitkomt, en de tegenstander stuit steeds op de keeper, heb je dus zogenaamd verdiend gewonnen. Ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel meevalt hoor.
Ze hebben 2, hooguit 3 echte kansen gehad gisteren.
Als je die er niet inschiet dan verdien je het in mijn optiek niet om door te gaan.
Ik merk hieraan dat men hier inderdaad steeds Duitser/Italiaanser wordt. Niet alleen qua voetbal, maar ook qua waardering ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef Henkmanz het volgende:
De gene die scoort verdient het om door te gaan; klaar. Als de ander zoveel beter is moet die maar meer scoren.
En dat is dus onzin.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef Henkmanz het volgende:
De gene die scoort verdient het om door te gaan; klaar. Als de ander zoveel beter is moet die maar meer scoren.
Helaas wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef gday het volgende:
[..]
Ik merk hieraan dat we inderdaad steeds Duitser/Italiaanser worden. Niet alleen qua voetbal, maar ook qua waardering ...
Beter kun je je 1e zin niet bevestigen in je 2e.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Clubliefde is blind hč.
Voor mijn tweewekelijkse potje goed voetbal ga ik naar de Vliert.
Dat is de essentie van resultaatvoetbal ja. Niet van voetbal in het algemeen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Nee, dat is de essentie van voetbal. Wil jij clubs door laten gaan op kansen?
Laten we even eerlijk wezen: voetbal draait toch ook om het scoren. En tuurlijk is het leuk om mooi voetbal te zien maar dat is - zeker tegenwoordig - lang niet altijd effectief. Dat blijkt wel weer uit het spel van Barcelona, die met hun mooie voetbal nergens gekomen zijn. Inter, dat dit seizoen echt prachtig speelt (ook bij vlagen moet ik zeggen) liggen ook al uit de CL. Dan kun je wel mooi gaan willen spelen, in de voetbalwereld draait het nou eenmaal om resultaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef gday het volgende:
[..]
Dat is de essentie van resultaatvoetbal ja. Niet van voetbal.
Je overdrijft het een beetje vind ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Helaas wel.
Zelfs de pers doet mee. PSV krijgt al enkele jaren kritiek voor de speelstijl in de Nederlandse competitie (en terecht).
Maar als ze in Europa zo spelen (soms nog verdedigender) dan komt diezelfde pers superlatieven te kort (zoals vandaag).
Helaas gaan we de Italiaanse en Portugese weg op. Triest.
Ja, als het om geld of prestige of wat dan ook gaat, gaat het helaas opeens om resultaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk wezen: voetbal draait toch ook om het scoren. En tuurlijk is het leuk om mooi voetbal te zien maar dat is - zeker tegenwoordig - lang niet altijd effectief. Dat blijkt wel weer uit het spel van Barcelona, die met hun mooie voetbal nergens gekomen zijn. Inter, dat dit seizoen echt prachtig speelt (ook bij vlagen moet ik zeggen) liggen ook al uit de CL. Dan kun je wel mooi gaan willen spelen, in de voetbalwereld draait het nou eenmaal om resultaat.
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef gday het volgende:
Voetbal moet altijd in de eerste plaats vermaak zijn ipv verkapte wetenschap.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Mooi recent voorbeeld is het spel van Liverpool tegen Barcelona. Komen in Spanje puur om het spel te ontregelen van Barca. Maar dat deden ze wel magistraal.
1e helft thuis ook.
Kun je negatief vinden, maar goed verdedigen is net zo'n kunst als goed aanvallen.
Alleen waardeert de gemiddel Nederlander het 2e wel maar het 1e absoluut niet op niveau.
Zo'n Cannavaro op het WK, die alle kopduels wint van spelers die een kop groter zijn, omdat ie gewoon fantastisch het spel leest en timed, dat is toch gewoonals voetballiefhebber?
Ik geniet daar net zo van als zo'n wergaloze actie van Mancini dinsdag of Taddei in Piraeus
Ik vind goed verdedigen ook erg mooi, begrijp dat goed! Ik ben zelf ook altijd verdediger geweest, en ik begrijp hoe heerlijk het is om de aanval van de tegenstander volledig te ontregelen. Wat ik echter jammer vind is dat dat tegenwoordig eigenlijk het uitgangspunt is. Eerst de aanval van de tegenstander ontregelen en daarna maar kijken of we zelf een gelukje hebben tijdens een counter.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Mooi recent voorbeeld is het spel van Liverpool tegen Barcelona. Komen in Spanje puur om het spel te ontregelen van Barca. Maar dat deden ze wel magistraal.
1e helft thuis ook.
Kun je negatief vinden, maar goed verdedigen is net zo'n kunst als goed aanvallen.
Alleen waardeert de gemiddel Nederlander het 2e wel maar het 1e absoluut niet op niveau.
Zo'n Cannavaro op het WK, die alle kopduels wint van spelers die een kop groter zijn, omdat ie gewoon fantastisch het spel leest en timed, dat is toch gewoonals voetballiefhebber?
Ik geniet daar net zo van als zo'n wergaloze actie van Mancini dinsdag of Taddei in Piraeus
Volgens mij heb jij het niet begrepen. Als het andere team wint als je het meest scoren zorg je er toch voor dat hun niet KUNNEN scoren? Elke goal die je dan maakt kan dan al goud zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:15 schreef fanneke het volgende:
Eind 19e eeuw hebben de Engelsen een sport uitgevonden genaamd voetbal. Ze zetten aan de beide uiteinden van het veld een doel neer. De bedoeling was om de bal hier in te schieten. Hun instelling was: Wie de meeste goals maakt wint.
De Italianen, Portugezen, Oosteuropeanen en vele andere landen/clubs hebben dit niet begrepen en proberen om te voorkomen dat de bal er in hun doel ingaat.
Hun instelling is: Als we geen doelpunt tegenkrijgen verliezen we niet.
Helaas een geheel andere interpretatie, die wij ook in Nederland (maar ook in Engeland zelf) steeds meer gaan volgen. Een trieste ontwikkeling.
... of je zorgt dat je zelf altijd meer scoort?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet begrepen. Als het andere team wint als je het meest scoren zorg je er toch voor dat hun niet KUNNEN scoren? Elke goal die je dan maakt kan dan al goud zijn.
Is slimmer dan vol op de aanval.
Dat doe je dan toch ook?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:28 schreef gday het volgende:
[..]
... of je zorgt dat je zelf altijd meer scoort?
Ja en is dat nou zo geweldig om te zien, die 1-0 potjes?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch ook?
Als je zorgt dat de tegenstander niet scoort hoef je er zelf maar 1 te scoren he.
Volgens mij verwacht jij echt onmenselijke prestaties van voetballers. Jij maakt het spelletje veel te simpel, en zo simpel is het niet. Er komt meer kijken bij voetbal dan alleen scoren toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:28 schreef gday het volgende:
[..]
... of je zorgt dat je zelf altijd meer scoort?
Zoals ik al zei snap ik dat de verdediging belangrijk is, en ik kan heus genieten van een verdediging die goed staat ... maar het is zo jammer dat het als uitgangspunt wordt genomen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht jij echt onmenselijke prestaties van voetballers. Jij maakt het spelletje veel te simpel, en zo simpel is het niet. Er komt meer kijken bij voetbal dan alleen scoren toch?
Wij zijn duidelijk van verschillende generaties.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet begrepen. Als het andere team wint als je het meest scoren zorg je er toch voor dat hun niet KUNNEN scoren? Elke goal die je dan maakt kan dan al goud zijn.
Is slimmer dan vol op de aanval.
Dat is idd zo.. maar dan heb je het ook over een uitzonderlijke voetballer hequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:32 schreef gday het volgende:
[..]
Zoals ik al zei snap ik dat de verdediging belangrijk is, en ik kan heus genieten van een verdediging die goed staat ... maar het is zo jammer dat het als uitgangspunt wordt genomen.
Zo krijg je nooit meer een wedstrijd zoals PSV - Steaua Boekarest in 1989 waarbij PSV eerst 0-1 achter komt en vervolgens over Steaua heen walst en er 5-1 van maakt dankzij Sint Romario.
Die bal van Toure zag ik wel degellijk als een kans, ging toch alleen op de keeper af al was het van de zijkanten (als ie hem trouwens voorgeeft staat Ljungberg helemaal voor een leeg doel), verder die halve omhaal van Baptista dus dan kom ik al tot 5.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je overdrijft het een beetje vind ik.
PSV miste 3,5 basisspelers en heeft aanvallend gewoon weinig tot niks uit kunnen richten, mede door de druk van Arse.
Wil jij mij trouwens de echte kansen opnoemen die Arse meer gehad heeft dan de 3 die ik noemde. (Adebayor 2x en Fabregas)
En kom niet aan met die bal van Toure na 5 minuten
Nee Milan ging ook verdiend door. En een perfect uitgevoerde counter kan ik echt geweldig van smullen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat is idd zo.. maar dan heb je het ook over een uitzonderlijke voetballer he. Zulke dingen gebeuren nog wel, maar als er zóveel op het spel staat (zoals bij de CL) en je hebt geen topspeler om het spel te dragen (zoals PSV gister), dan krijg je dit soort dingen.
Als je de overige wedstrijden van gister bekijkt zie je dat het best kan: Makaay scoort binnen 10 sec, bayern wint uiteindelijk met 2-1, na een redelijk mooie wedstrijd.
AC Milan heeft veel pech gehad bij de uitwerking (3 kansen op de lat, keeper houdt 2x schot van kaka') en krijgen met enig geluk geen penalty tegen, maar de wedstrijd wordt uiteindelijk toch bepaald door -weliswaar een counter- een mooi doelpunt van Kaka. Je kan hierbij niet zeggen dat ze het niet geprobeerd hebben...
en ManU tegen Lille.. tja, daarover kan ik alleen maar zeggen dat ik het ook niet mooi vind hoe ze gewonnen hebben (zowel de thuis als uitwedstrijd) , maar ja, wie wint die wint, en daar leg ik me gewoon bij neer.
Natuurlijk was dat leuker. Maar was het slimmer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wij zijn duidelijk van verschillende generaties.
Jij bent opgegroeid met het huidige defensieve voetbal.
Ja, ik weet het. Ik klink nu als een ouwe lul die "vroeger alles beter" vond. Het voetbal was misschien niet beter, maar het was in ieder geval een stuk leuker.
Je kunt voetbal niet vergelijken met zwemmen imho. Als je het snelst bent bij zwemmen win je, en is het ook verdiend. Je kunt bij zwemmen niet loeren op dat ene kleine kansje, maar je moet er gewoon vol voor gaan. Bij een zwemwedstrijd telt namelijk de prestatie van de gehele wedstrijd, terwijl een voetbalwedstrijd beslist kan worden op één enkel moment in de wedstrijd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kijk maar naar het zwemmen, er zijn miljoenen besteed aan de ontwikkelingen van die pakken, zelfde geldt voor de aerodynamica in wielrennen.
Voetbal wordt ook steeds 'beter' en sneller. Puur om tot maximale prestaties (punten) te komen. Het oude systeem van vol op de aanval bleek gewoon niet goed te zijn. Doe je niets aan.
Ik vergelijk de sporten zelf ook niet. Zijn beide sporten die meegaan met hun tijd en die daardoor de nodige veranderingen ondergaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef gday het volgende:
[..]
Je kunt voetbal niet vergelijken met zwemmen imho. Als je het snelst bent bij zwemmen win je, en is het ook verdiend. Je kunt bij zwemmen niet loeren op dat ene kleine kansje, maar je moet er gewoon vol voor gaan.
Dat klopt, maar je snapt de essentie van zwans' post toch wel? Het gaat om de steeds complexer wordende gedachten en tactieken áchter de sport. Er wordt geperfectioneerd; het draait niet alleen om het individu maar om de complete machine.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef gday het volgende:
[..]
Je kunt voetbal niet vergelijken met zwemmen imho. Als je het snelst bent bij zwemmen win je, en is het ook verdiend. Je kunt bij zwemmen niet loeren op dat ene kleine kansje, maar je moet er gewoon vol voor gaan. Bij een zwemwedstrijd telt namelijk de prestatie van de gehele wedstrijd, terwijl een voetbalwedstrijd beslist kan worden op één enkel moment in de wedstrijd.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat leuker. Maar was het slimmer?
Het is cliche maar er gaat zoveel geld in om en de belangen zijn zo groot. Het voetbal evolueert, net als elke andere sport. Men probeert om alles te perfectioneren.
Kijk maar naar het zwemmen, er zijn miljoenen besteed aan de ontwikkelingen van die pakken, zelfde geldt voor de aerodynamica in wielrennen.
Voetbal wordt ook steeds 'beter' en sneller. Puur om tot maximale prestaties (punten) te komen. Het oude systeem van vol op de aanval bleek gewoon niet goed te zijn. Doe je niets aan.
Ja, ik snap de essentie wel maar hij raakt juist dat ene punt dat voor mij het grootste nadeel is van voetbal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je snapt de essentie van zwans' post toch wel? Het gaat om de steeds complexer wordende gedachten en tactieken áchter de sport. Er wordt geperfectioneerd; het draait niet alleen om het individu maar om de complete machine.
Je haalt me, met elke regel van die post, echt de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik ben bovenal voetballiefhebber, en wil vermaakt worden. Helaas zie je dat steeds minder.
Maar dat is, zoals je zegt, 'de macht van het geld'.
Maar voetbal blijft (voorlopig?) de mooiste sport die er is.
Dat meen je toch niet serieus, Roma heeft mischien wel het beste team in de CL.quote:
Misschien hebben ze wel het slechtstequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus, Roma heeft mischien wel het beste team in de CL.![]()
Ik ben ook voetballiefhebber, maar bovenal fan van Oranje, PSV. Hoe ze winnen maakt me dan niet uit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik ben bovenal voetballiefhebber, en wil vermaakt worden. Helaas zie je dat steeds minder.
Maar dat is, zoals je zegt, 'de macht van het geld'.
Maar voetbal blijft (voorlopig?) de mooiste sport die er is.
Alex vs Tottiquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel het slechtste![]()
Van alle elftallen vind ik Roma het slechtste team.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word liever 1 maal wereldkampioen met Nederland dan 10 WK's op rij met prachtig voetbal de finale.
Mja, dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
De essentie van sport is toch winnen. ik zie ook graag oogstrelend voetbal, maar het doel heiligt gewoon de middelen.
Waarschijnlijk die vier Belgen ook nog eens namens een Nederlandse club.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
van Buyten bij Bayern hoort er iig bij. Dus van die 4 zijn er al 2 van dit jaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die vier Belgen ook nog eens namens een Nederlandse club.
Volgens mij ging het over de voorgaande jaren. Niet dit jaar erbij gerekend dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Buyten bij Bayern hoort er iig bij. Dus van die 4 zijn er al 2 van dit jaar
FA Cup finale Chelsea-Manchester zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef Dos37 het volgende:
Zolang we maar geen Chelsea loten, die hoop ik nog maar 1 keer tegen te komen en hopelijk doet het er dan al niet meer toe.
geen idee, maar dat gaat volgens mij grotendeels naar de spelers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef HumbertoT het volgende:
Hoeveel geld krijgt PSV nu eigenlijk extra na het behalen van de kwart finale?
Tsja, Milaan zit in een dipje. Maar PSV is ook niet zo goed als 2 jaar geleden. Dus revanche nemen zal nog niet zo makkelijk worden, dunkt mequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:34 schreef RayMania het volgende:
Graag zie ik PSV Milan treffen, om dan eens een keer revanche te geven voor de uitschakelingen van Ajax (2003) en PSV (2005).
Kerel, Totti, Mexés,Chivu, Mancini,Taddei,De Rossi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel het slechtste![]()
Van alle elftallen vind ik Roma het slechtste team.
Ja en die andere ploegen kunnen niet met een lijstje met dergelijke namen komen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kerel, Totti, Mexés,Chivu, Mancini,Taddei,De Rossi.
Volgens mij kijk jij alleen de CL samenvattingen van Roma![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb geen zin in weer Milan
maar aangezien PSV ervaring heeft met steeds dezelfde loten zal het Milan of Liverpool worden.
Ja leukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kerel, Totti, Mexés,Chivu, Mancini,Taddei,De Rossi.
Volgens mij kijk jij alleen de CL samenvattingen van Roma![]()
Saaie halve finalesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef Soccer4u het volgende:
PSV - Liverpool
AC Milan - Bayern Munchen
Woensdag 4 april
Chelsea - Valencia
AS Roma - Manchester United
Zwartgedrukte zijn die doorgaan denk ik...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef Soccer4u het volgende:
PSV - Liverpool
AC Milan - Bayern Munchen
Woensdag 4 april
Chelsea - Valencia
AS Roma - Manchester United
Zwartgedrukte zijn die doorgaan denk hoop ik...
puur toevalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:30 schreef rubbereend het volgende:
niet te geloven hoe ze met nog 3 wedstrijden te loten de engelsen uit elkaar weten te houden
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef TLC het volgende:
Halve finales ;
AS Roma - Bayern Munchen
Liverpool - Valencia
Finale ;
Bayern Munchen - Valencia
Winnaar ;
Bayern gaat de CL winnen![]()
Bij dat laatste sluit ik me aan, ook zo'n voorgevoel vanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef TLC het volgende:
Halve finales ;
AS Roma - Bayern Munchen
Liverpool - Valencia
Finale ;
Bayern Munchen - Valencia
Winnaar ;
Bayern gaat de CL winnen![]()
quote:Zeven maanden schorsing voor Navarro
Datum: 14-mrt 14:57
De UEFA heeft David Navarro van Valencia CF woensdag een schorsing van zeven maanden opgelegd vanwege zijn aandeel in de vechtpartij na afloop van het Champions League-duel met Internazionale. Daarnaast kregen beide clubs een boete van 250.000 Zwitserse frank (155.000 euro) en ontvingen nog eens vijf spelers een schorsing.
Carlos Marchena van Valencia kreeg een schorsing van vier wedstrijden en Inter-spelers Nicolás Burdisso en Maicon moeten zes wedstrijden toekijken. Daarnaast moeten Iván Córdoba en Julio Cruz (Inter) respectievelijk drie en twee duels aan de kant staan. Navarro bleef in het CL-duel negentig minuten op de bank, maar gaf Burdisso na afloop een klap in het gezicht. De Argentijn brak daarbij zijn neus.
De schorsingen gelden alleen voor UEFA-clubwedstrijden, maar de Europese bond gaat de FIFA vragen om de straf voor Navarro over te nemen. Als de wereldvoetbalbond dat doet, mag de Spanjaard ook niet in de nationale competitie en voor de nationale ploeg uitkomen. Zodra Valencia en Inter de schriftelijke toelichting op de straffen in bezit krijgen, hebben zij drie dagen om in beroep te gaan.
Dat vinden ze in Groningen en Breda ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Henkmanz het volgende:
Volgens mij hebben we nu alle mogelijkheden wel gehad.
Leuk gespeculeerd jongens, maar uiteindelijk is het toch allemaal gokwerk..
Voetbal: Turkije bestraft voor wangedragquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
hoe hoog waren de straffen eigenlijk n.a.v. de vechtpartij bij Turkije - Zwitserland?
'n Sisser, maar ik vind 't eerlijk gezegd VEEL te licht voor die klote fransozenquote:UEFA straft Lille en Manchester United
22/3/2007 21:18
Lille en Manchester United moeten geldboetes overmaken op de bankrekening van de UEFA. De Europese voetbalbond bestrafte beide teams voor de ongeregeldheden tijdens hun onderlinge Champions League-duel in Frankrijk.
Er gebeurde van alles in Stade Félix-Bollaert, de thuishaven van RC Lens waarnaar Lille uitwijkt voor het spelen van Europese thuisduels. Engelse supporters raakten in de verdrukking nadat de Franse politie traangas had gebruikt en de spelers van Lille wilden van het veld stappen nadat de Nederlandse scheidsrechter Eric Braamhaar in hun ogen het enige doelpunt van de wedstrijd van Ryan Giggs onterecht had goedgekeurd.
Het onprofessionele gedrag van de spelers en de gebrekkige organisatie van het duel kosten Lille een geldboete van ruim zestigduizend euro. Manchester United moet ruim negenduizend euro overmaken, omdat de Engelse supporters vuurwerk hadden afgestoken en zich hadden misdragen tijdens het betreden van het stadion.
Sowieso belachelijk dat een Aziatisch land meedoet met Europa. Ze hadden natuurlijk voor 2008 geschorst moeten worden, gewoon uitsluiting van de EK, had ik van Blatter (immer Zwitsers) wel verwacht, maar ja helaas. Krijgen die Aziaten toch weer een kans in Europa (waar ze NIET bijhoren)quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
hoe hoog waren de straffen eigenlijk n.a.v. de vechtpartij bij Turkije - Zwitserland?
"Downtown" zal het ongetwijfeld ook weer een gezellig boel gaan worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Roma - SCUM was in no-time uitverkocht, dikke rijen voor alle verkooppunten 's nachts.
Die prikkers hebben zich de laatste jaren verre van rustig gehouden tegen Engelse clubs maar voor deze speciale gelegenheid mogen ze zich uitlevenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
"Downtown" zal het ongetwijfeld ook weer een gezellig boel gaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |