Gelukkig is de grootste kutclub eruitquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef fanneke het volgende:
Wat een kutclubs die door zijn zeg.![]()
Dan maar hopen op een nieuwe stunt van Liverpool.
Arsenal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gelukkig is de grootste kutclub eruit!
Ze zijn in ieder geval door, en gaan door voor de treblequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Welke 'kutclub'? De enige echte kutclub won toch van Lille?
![]()
Die lag er in de voorronde al uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gelukkig is de grootste kutclub eruit!
Volgende stap is het niet meer uitvoeren er vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef gday het volgende:
Netjes dat Robben gewoon toegeeft dat het een schwalbe en er niet omheen draait.
En Toldo wilde 'm wel even gaan halenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die reserve speler van Inter, sprint het veld op slaat iemand een gebroken neus en peert hem weer de kleedkamer in.
Ben er maar trots op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
In de historie zijn er 4 Belgische voetballers geweest die in de CL de kwartfinale hebben gehaald. Wij gaan gewoon met een hele club.
Waar haal je die statistiek dan weer vandaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
In de historie zijn er 4 Belgische voetballers geweest die in de CL de kwartfinale hebben gehaald. Wij gaan gewoon met een hele club.
In de kleedkamers schijnt er ook nog behoorlijk gevochten te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Schijnt daar nog even door te zijn gegaan, ben benieuwd of ze hem nog teruggepakt hebben.
Geloof er ook echt geen snars van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef gday het volgende:
[..]
Waar haal je die statistiek dan weer vandaan?
België is niet onze rivaal noch moet men vergelijken, simpelweg omdat het ons domme broertje is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Mja, België is nou niet echt succesvol geweest in de CL dus het zou me niet verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geloof er ook echt geen snars van.
Van de Belgische teletekst.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef gday het volgende:
[..]
Waar haal je die statistiek dan weer vandaan?
Ik zie het nergens staan.quote:
Ja, de naam was eerst 1/8e-finale, en toen werd de 8 vervangen door een 4 omdat het hier eigenlijk over de volgende ronde zou gaan ofzo, maar dat is niet helemaal goed gegaan dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even zeuren over de OP. De 1/4ste finale... kwartste? Is de TS een Antilliaan/Surinamer? heb niets tegen die nationaliteiten, maar zij kunnen het zo mooi zeggen!
PSV natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
PSV tegen Roma, wie wint er dan vraag ik me af?
Dat scheelt 1 dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:34 schreef DrDentz het volgende:
Kan die loting niet wat sneller.. vandaag ofzo. Heb geen zin om te wachten tot vrijdag.
Ibi kwam er ook nog inquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Cocu was bij Arsenal - PSV trouwens de enige Nederlander aan PSV zijde, Arsenal speelde met 11 niet-Engelsen.
CL record.
De voetballiefhebbers in ieder geval niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
PSV tegen Roma, wie wint er dan vraag ik me af?
Je bent er echt ziek van hč...quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
De voetballiefhebbers in ieder geval niet.
Ik ben telrugesteld ja. Maar we hebben zelf ook geen goal gemaakt in 2 wedstrijden, en dat neem ik ze ook kwalijk. Steek dus ook de hand in eigen boezem.quote:
Vooral gisteren werd ik er heeeeeeeeeeel opgewonden vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef fanneke het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, van dit PSV wordt je toch niet echt opgewonden. Degelijk, steunend op een goede defensie en loerend op de counter. En scoren terwijl ze niet eens kansen creëeren, en dat is knap.
Clubliefde is blind hč.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ben telrugesteld ja. Maar we hebben zelf ook geen goal gemaakt in 2 wedstrijden, en dat neem ik ze ook kwalijk. Steek dus ook de hand in eigen boezem.
Maar eerlijk is eerlijk, van dit PSV wordt je toch niet echt opgewonden. Degelijk, steunend op een goede defensie en loerend op de counter. En scoren terwijl ze niet eens kansen creëeren, en dat is knap.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor mijn tweewekelijkse potje goed voetbal ga ik naar de Vliert.
Ik ben blij dat PSV door is, maar ik vind wel dat je Arsenal tekort doet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vooral gisteren werd ik er heeeeeeeeeeel opgewonden van
En gisteren werd er inderdaad weinig tot niks gecreeerd, door jullie evenmin overigens want het was veelal leuk combineren tot de 16 meter en daar hield het wel mee op.
Ik vind dat dat wel meevalt hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:48 schreef gday het volgende:
[..]
Ik ben blij dat PSV door is, maar ik vind wel dat je Arsenal tekort doet.
Het waren er meer dan die 2, 3 die je noemt maar ik ben het met je eens dat een ploeg die zijn kansen niet maakt het ook niet verdient om door te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel meevalt hoor.
Ze hebben 2, hooguit 3 echte kansen gehad gisteren.
Als je die er niet inschiet dan verdien je het in mijn optiek niet om door te gaan.
Mja, dat vind ik altijd wel makkelijk gezegd. Dan ga je dus bepalen of een ploeg het verdient op basis van effectiviteit en niet op basis van het spelbeeld en/of overwicht. Sterker nog, spelbeeld en overwicht hebben helemaal geen rol, want als je 1 counter hebt waar gelijk een goal uitkomt, en de tegenstander stuit steeds op de keeper, heb je dus zogenaamd verdiend gewonnen. Ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel meevalt hoor.
Ze hebben 2, hooguit 3 echte kansen gehad gisteren.
Als je die er niet inschiet dan verdien je het in mijn optiek niet om door te gaan.
Ik merk hieraan dat men hier inderdaad steeds Duitser/Italiaanser wordt. Niet alleen qua voetbal, maar ook qua waardering ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef Henkmanz het volgende:
De gene die scoort verdient het om door te gaan; klaar. Als de ander zoveel beter is moet die maar meer scoren.
En dat is dus onzin.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef Henkmanz het volgende:
De gene die scoort verdient het om door te gaan; klaar. Als de ander zoveel beter is moet die maar meer scoren.
Helaas wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef gday het volgende:
[..]
Ik merk hieraan dat we inderdaad steeds Duitser/Italiaanser worden. Niet alleen qua voetbal, maar ook qua waardering ...
Beter kun je je 1e zin niet bevestigen in je 2e.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Clubliefde is blind hč.
Voor mijn tweewekelijkse potje goed voetbal ga ik naar de Vliert.
Dat is de essentie van resultaatvoetbal ja. Niet van voetbal in het algemeen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Nee, dat is de essentie van voetbal. Wil jij clubs door laten gaan op kansen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |