Liverpool dan het liefst.quote:
Ik heb mijn bak chips en glas cola ook alweer klaar staan! Lotingen, altijd leuk! Vooral als het gaat om de kwartfinales van de CL, en wij zitten er nog bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:33 schreef LudoSanders het volgende:
Nog steeds geniet ik na, straks de loting, ik zit er klaar voor.
Nee liever niet... hebben we al tegen gespeeld..quote:
Jammer dat ik aan het werk ben en dus niet kan kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bak chips en glas cola ook alweer klaar staan! Lotingen, altijd leuk! Vooral als het gaat om de kwartfinales van de CL, en wij zitten er nog bij![]()
![]()
Het is nu precies 10.07 volgens mijn pcquote:
12 uur is het. Ik denk dat de loting ook live te volgen is op de site van de UEFA of Eurosport ofzo. En anders kijk je even hier om half 1, dan zal het er uitgebreid op staanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik aan het werk ben en dus niet kan kijken
hoe laat is het eigenlijk?
12.00. Ik kan ook niet kijken, maar www.uefa.com biedt uitkomst.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik aan het werk ben en dus niet kan kijken
hoe laat is het eigenlijk?
Koné is er toch maar 2 tot 3 weken uit?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet iemand hoe het met Kluivert is btw? Als Koné er 6 weken uit is hebben we een probleem...
2 tot 3 weken, met kans op uitloop tot 6 weken als vandaag uit de MRI-scan blijkt dat die band erg beschadigd is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koné is er toch maar 2 tot 3 weken uit?
Volgens mij is Kluivert op de weg terug en zal hij waarschijnlijk volgend weekend tegen ajax weer kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is nu precies 10.07 volgens mijn pc![]()
Edit: maar de loting begint volgens mij om 12 uur.
9/3/2007 - MRI-scan voor Konequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Koné is er toch maar 2 tot 3 weken uit?
Volgens mij is Kluivert op de weg terug en zal hij waarschijnlijk volgend weekend tegen ajax weer kunnen spelen.
Roma zo hoog? Ik vind dat toch wel een gevaarlijke ploeg, en Italiaanse ploegen liggen ons niet zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:
Geen Liverpool of Valencia aub.
Overige in orde van volgorde zoals ik graag zou loten:
1. As Roma
2. Manchester United
3. Bayern Munchen
4. Chelsea
5. AC Milan
Tja, als je naar het spelbeeld kijkt was Arsenal ook (veel) sterker dan PSV over 2 wedstrijden. We moeten onszelf dan ook niet voor de gek houden dat we tegen welke tegenstander dan ook wel even het karwei zullen klaren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef Lemming22 het volgende:
7. Liverpool --> hebben we uit al dik van verloren en thuis hadden we ook moeten verliezen gezien het spelbeeld, tegen Barca speelden ze behoorlijk sterk, Liverpool mag van mij Chelsea wel loten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Suijk het volgende:
Nee joh, Milan. Revanche nemen.
En dan weer in de laatste minuut verliezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Suijk het volgende:
Nee joh, Milan. Revanche nemen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb geen zin in weer Milan
maar aangezien PSV ervaring heeft met steeds dezelfde loten zal het Milan of Liverpool worden.
In de halve finale dan maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:42 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben veel te zenuwachtig dat het Chelsea wordt
Domste opmerking van de dagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Liverpoooooool
Die gaan jullie gewoon verslaan, zijn thuis veel te degelijk voor psv. Uit kunnen ze goed op de 0-0 spelen
Ik dacht 1 uurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ze beginnen officieel met loten om 12.15..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |