Ga eens naar de Orange shop via deze link:quote:
Dat ben je toch ook gewoon?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ben ik nou weer de source of all evil?
Bedankt
quote:Aantal posts: 13210 (gemiddeld 47 per dag)
Twinky heeft PMquote:
Ja daar moet nog een 2'tje voor denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga eens naar de Orange shop via deze link:
http://shop.orange.nl/abo(...)nge-euro;-25,-2-jaar
En kies dan daaronder [ 1 jaar ]
en dan [ ¤ 64,95 bij Orange 25 ]
Volgens mij is het een foutje van Orange, maar dit is echt fucking goedkoop!
Ik zou het gewoon proberen te bestellen, als ze het niet doen dan kun je er gewoon onderuit want het is niet wat je besteld hebt
gewoon proberen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja daar moet nog een 2'tje voor denk ik.
En bestellen heeft dan geen nut want dat is altijd ingedekt. Was ook met neckermann toen ofzoiets, met die flatscreens.
Wat FUFR ook zegt, ik zou het gewoon proberen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja daar moet nog een 2'tje voor denk ik.
En bestellen heeft dan geen nut want dat is altijd ingedekt. Was ook met neckermann toen ofzoiets, met die flatscreens.
das alleen maar beter, ze heeft ook kleinere handjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat FUFR ook zegt, ik zou het gewoon proberen.![]()
Hell, al wil je 'm niet eens dan kost het je 1 jaar aan abo-kosten 12 * ¤25 = ¤300
Die telefoon heb je los zo voor ¤400 verkocht
En dan kun je zelf dat abo houden, kun je een jaar lang bellen met 100 Euro winst!
En als ze gaan zeuren dan zeg je: Ja zo heb ik het niet besteld dus zoek het maar uit.
Maar het is echt een fijn telefoontje hoor, stukje kleiner ook dan die van mij maar bijna dezelfde features.
Gelukkig niet té klein... you know wha I'm saying? you know wha I'm saying?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das alleen maar beter, ze heeft ook kleinere handjes.![]()
Nou ik geloof dat half fok hem wel kent. Daarbij issie ook nog Hunk van het jaar geweest ofzoietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Ow, ff vraagje over de OP, waarom is Jerruh legendarisch?.
Ze hebben samen een legendarische nacht doorgebracht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Ow, ff vraagje over de OP, waarom is Jerruh legendarisch?.
Die Allure_ zat niet lang geleden ook helemaal op Jerruh te geilen, ik zeg hij is gay... wilde ze niet gelovenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat half fok hem wel kent. Daarbij issie ook nog Hunk van het jaar geweest ofzoiets.
Maar hij begon in het Ehv topicquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat half fok hem wel kent. Daarbij issie ook nog Hunk van het jaar geweest ofzoiets.
"My girlfriend wasn't the only one with 34C's in highschool, ya know wa'm saying?"quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig niet té klein... you know wha I'm saying? you know wha I'm saying?!![]()
Scrubs!! Briljantie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
"My girlfriend wasn't the only one with 34C's in highschool, ya know wa'm saying?".
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig niet té klein... you know wha I'm saying? you know wha I'm saying?!![]()
Ben ik nog steeds 364,95 kwijt voor iets wat ik niet nodig heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga eens naar de Orange shop via deze link:
http://shop.orange.nl/abo(...)nge-euro;-25,-2-jaar
En kies dan daaronder [ 1 jaar ]
en dan [ ¤ 64,95 bij Orange 25 ]
Volgens mij is het een foutje van Orange, maar dit is echt fucking goedkoop!
Ik zou het gewoon proberen te bestellen, als ze het niet doen dan kun je er gewoon onderuit want het is niet wat je besteld hebt
zeikerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds 364,95 kwijt voor iets wat ik niet nodig heb.
Geil.
dankjewelquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef r8ality het volgende:
[afbeelding]
Wat mij opvalt is, dat we allemaal nogal jong zijn
Ik heb eigenlijk niks nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef FUFR het volgende:
flow, als je weer gaat bestellen, ook even hier raadplegen svp.
ik heb de benodigde hoeveelheid cds onderschat...
Dat gaat niet over jouquote:
als het over jong gaat voel ik me aangesprokenquote:
Ik geloof dat de eerste 500 in 1 jaar zijn volgespamd andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef r8ality het volgende:
Op 2 maanden na hebben we dus precies 5 jaar gedaan over 1000 topics. Which would be 200 topics per jaar. Cool.
oh dan bestel ich selbst wel effe. 6.20 is nie veulquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks nodig![]()
Misschien danPy.
Verzendkosten hoef je vanaf 120 euro niet te betalen, anders ¤6,20 ofzo.
Gemiddeld, spamhoerquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de eerste 500 in 1 jaar zijn volgespamd anders
is ie technisch gezien ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Allure_ zat niet lang geleden ook helemaal op Jerruh te geilen, ik zeg hij is gay... wilde ze niet geloven![]()
Hm ja, misschien toch maar doen. Zeker als ik er winst op kan maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das alleen maar beter, ze heeft ook kleinere handjes.![]()
rechter vond dat er misbruik werd gemaakt van de fout op de site, na vele meldingen op weplochs.
das bij deze aanbieding (nog) niet het geval..
Golddigger!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hm ja, misschien toch maar doen. Zeker als ik er winst op kan maken.
Jij hebt grotere tieten, dat is bedreigendquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wel wazig dat PG sinds mijn komst hier nauwelijks meer is geweest
kloonquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wel wazig dat PG sinds mijn komst hier nauwelijks meer is geweest
2100uur, Stuntquote:
Wel een lelijke danquote:
Ik zou het gewoon meteen doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hm ja, misschien toch maar doen. Zeker als ik er winst op kan maken.
Ik ga met de auto, moet ik jullie ophalen dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken volgens mij, denk dat amaranta er ook wel oren naar heeft.
ah, dus Laralove was jouw kloonquote:
Pff. Veelsteveel moeitequote:
Ja maar het nadeel is, ik wil eigenlijk wel een nieuwe telefoon als ik een abbonnement neem. Dus als ik dit nu doe en de telefoon verkoop, want ik hoef niet persé zo'n dure telefoon. Dan heb ik wel een abbonnement maar geen telefoon. Dus. Snap je?quote:
Ik heb je zien dansen dus ik zie je overal voor aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pff. Veelsteveel moeite. Elke keer inloggen, of 2 browsers naast elkaar. Have you met me? Daar ben ik echt veeeels te lui voor
.
Je doet veel moeite voor relatief weinig winstquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar het nadeel is, ik wil eigenlijk wel een nieuwe telefoon als ik een abbonnement neem. Dus als ik dit nu doe en de telefoon verkoop, want ik hoef niet persé zo'n dure telefoon. Dan heb ik wel een abbonnement maar geen telefoon. Dus. Snap je?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb je zien dansen dus ik zie je overal voor aan
Als je niet perse het allernieuwste toetsel met alle mogelijke zooi erop wil wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef r8ality het volgende:
Toestel los kopen + Sim-only abbo is toch altijd goedkoper. En minder maandlasten.
Kan de rekening van de psychotherapeut naar jou...ik heb een trauma moeten verwerkenquote:
Is prima! Doe je nr even pm'n aub, ik kan 'm niet meer vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, moet ik jullie ophalen dan?
verkapte ik wil niet alleen de kroeg instappen post![]()
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat je een ban krijgt als je weer met die onzin aankomtquote:
Ik zal het je besparen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat je een ban krijgt als je weer met die onzin aankomt.
je hebt mijn nummer gewoon weggegooid omdat ik die slopel niks vindquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is prima! Doe je nr even pm'n aub, ik kan 'm niet meer vinden![]()
Genoteerd, je kan ook je auto bij ons neerzetten en vanaf ons lopen trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt mijn nummer gewoon weggegooid omdat ik die slopel niks vind![]()
floppie
Ist vanaf mij minder verquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Genoteerd, je kan ook je auto bij ons neerzetten en vanaf ons lopen trouwens.
was toch op de weblog?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
1000e Eindhoven topic!
Gesubmit door FlowDesign - woensdag 7 maart 2007 @ 14:49 Fok!Forum
Er zou een stukje op de FP komen toch?![]()
En dat is waar toegezegd?
Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
1000e Eindhoven topic!
Ik denk dat wij ongeveer op gelijke afstand wonen van het stratumseindquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ist vanaf mij minder ver.
SQ woont al helemaal op de hoek.
Dan bestel je het en neemje gewoon deze telefoon en abo. Ben je nog steeds goedkoop uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar het nadeel is, ik wil eigenlijk wel een nieuwe telefoon als ik een abbonnement neem. Dus als ik dit nu doe en de telefoon verkoop, want ik hoef niet persé zo'n dure telefoon. Dan heb ik wel een abbonnement maar geen telefoon. Dus. Snap je?
Hier in het topic heb ik het ook voorbij zien komen?quote:
Nopequote:
Door uhhh... Arceee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
1000e Eindhoven topic!
Ja maar dan kost het me het eerste jaar 400 euro, en dat was ik eigenlijk niet van plan er aan uit te geven. Aangezien ik niet een abbo van 25 euro per maand hoef. En nu heb ik nog niet eens een abbo nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan bestel je het en neemje gewoon deze telefoon en abo. Ben je nog steeds goedkoop uit.
Die telefoon doe je 2 a 3 jaar jaar mee, neem je over een jaar een SIM-only abo van 8 euro per maand![]()
half fok is incrowd, kijk naar de joeserinterviews...hoever kun je met een arm in elkaars reet...?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef r8ality het volgende:
Stukje op de FP komt niet. Daarvoor is het teveel incrowd. Er komt wel een stukkie op de weblog, en dat staat om 16.00 online, volgens onze grote vriend Twinky.
je kan lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wed dat we om 1600h op de weblog staan.
Spuit 11quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wed dat we om 1600h op de weblog staan.
Vriendin..... en kom op joh, als ze voor elke reeks op een leuk aantal een "nieuwtje" moeten plaatsen op de FPquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef r8ality het volgende:
Stukje op de FP komt niet. Daarvoor is het teveel incrowd. Er komt wel een stukkie op de weblog, en dat staat om 16.00 online, volgens onze grote vriend Twinky.
zijn ze wel een keertje actueel op de FP...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vriendin..... en kom op joh, als ze voor elke reeks op een leuk aantal een "nieuwtje" moeten plaatsen op de FP.
Hoe ver zijn ze al met die homoreeks?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vriendin..... en kom op joh, als ze voor elke reeks op een leuk aantal een "nieuwtje" moeten plaatsen op de FP.
Dan zal zo'n beetje iedereen er wel zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef amaranta het volgende:
en ik kom ook meeten
Der is al vanalles over de 1000quote:Eindhoven 1000. Tusen. One thousand. Mille. De Mijlpaal...
[BeF]#837La bière et les peines charnelles, super lubri
[HOMO] # 1875 -Vspominai
[Het rokershoekje] #63 Piem0l
1234 Gijsjes wachten op de F1 Manager.
GPD topic deel CDXXXVIII - De legendarische nerd is er
[Lesbeau] #99 - We zijn er bijna!
Enschede-topic 343 Nou, toe maar weer
Alleen Homo en Gijsjes is ook over de 1000, dus wij zijn de 3equote:Op woensdag 7 maart 2007 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Der is al vanalles over de 1000.
Wat is eigenlijk de oudste reeks die nog loopt?
Echniequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen Homo en Gijsjes is ook over de 1000, dus wij zijn de 3e![]()
Ik denk dat BeF het langst loopt?
let the trolling beginquote:
GCSC is een tijd uit de roulatie geweest. En dat heette voorheen 30/40-ers, dus die zijn er ook nog niet zo lang. Volgensmij zijn de Gijsjes het oudst.quote:
Die en Homo loopt ook al heel langquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
GCSC is een tijd uit de roulatie geweest. En dat heette voorheen 30/40-ers, dus die zijn er ook nog niet zo lang. Volgensmij zijn de Gijsjes het oudst.
Ik wil net zeggen CUB is de allereerste. VV bestaat toch ook niet meer?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:11 schreef r8ality het volgende:
En de oudste, maar bestaat niet meer is CUB.
GBquote:Op maandag 25 februari 2002 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
Ik merkte maandagavond zelfs dat ik een stuk gemakkelijker fietste doordat ik al vanaf december nog veel minder rookquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:11 schreef r8ality het volgende:
Joggen is okay trouwens. Gaat al een stuk makkelijker dan maandag.
Nee klopt. Maar dat is wel de meest bekende voor de oldbiesquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen CUB is de allereerste. VV bestaat toch ook niet meer?
Joh, Sherlockquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik merkte maandagavond zelfs dat ik een stuk gemakkelijker fietste doordat ik al vanaf december nog veel minder rook
Ik moet morgen werkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:29 schreef -Japser- het volgende:
Eindhoveeeh
En, wie gaan er vanavond allemaal naar stratum om Arsenal - PSV te kijken?![]()
Voor jou misschien, users die niet bekend zijn met CUB of Fok!eiland mogen het woord oldbie niet in de mond nemenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar dat is wel de meest bekende voor de oldbies.
Fok Eilandquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor jou misschien, users die niet bekend zijn met CUB of Fok!eiland mogen het woord oldbie niet in de mond nemen.
@Artic, hoe laat ben je bij ons?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef amaranta het volgende:
en ik kom ook meeten
Ja, Fok! Eiland was echt triest. Net zoals Second Life nu inderdaad. En dan ook een wisselkoers hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Fok Eiland
Ik zie al die huillie's nog voor me toen dat dicht ging...zitten nu vast allemaal op second life![]()
Werken of niet, als Eindhovenaar moedig je op z'n minst toch PSV wel aan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. en voetbal interesseerd me niet zo
![]()
Damn, second life... Dat had je verzonnen moeten hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, Fok! Eiland was echt triest. Net zoals Second Life nu inderdaad. En dan ook een wisselkoers hebben. En bedrijven die grof betalen voor een stukje grond in bits en bytes
![]()
![]()
.
Wat jullie het beste uitkomt dus noem een tijdquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef -Japser- het volgende:
[..]
Werken of niet, als Eindhovenaar moedig je op z'n minst toch PSV wel aan?
Dat is behoorlijk ja. Ik denk niet dattie daar winst op gaat maken. Zo makkelijk verkoop je niet een net nieuwe Lexus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef Mex_ het volgende:
De IS250 heeft net 39k opgebracht, meteen maar laten staan, was meer dan ik had verwacht.
Rond 21:00 doe maar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat jullie het beste uitkomt dus noem een tijd![]()
Ja. Ik heb nog 1 van 128MB en 2 van 64MB.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef FUFR het volgende:
even voor de Nerdz onder ons:
heeft iemand nog SDRamms liggen?
128 of groterder?
Jawel, hij komt voor 42~43 in de showroom te staan, mijn pa heeft 45k betaald maar dat was al met 3k korting omdat het een voorraad model was ipv een nieuw bestelde.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ja. Ik denk niet dattie daar winst op gaat maken. Zo makkelijk verkoop je niet een net nieuwe Lexus.
Welke dealer? Is dat ook van Driessen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef Mex_ het volgende:
De IS250 heeft net 39k opgebracht, meteen maar laten staan, was meer dan ik had verwacht.
Er staan ook bizar weinig KM's op natuurlijk, die kunnen ze altijd nog verkopen onder het mom van 'demo' auto.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jawel, hij komt voor 42~43 in de showroom te staan, mijn pa heeft 45k betaald maar dat was al met 3k korting omdat het een voorraad model was ipv een nieuw bestelde.
okquote:
Die Cayman die ik laatst postte was ook een demo auto, die had al 14K erop staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er staan ook bizar weinig KM's op natuurlijk, die kunnen ze altijd nog verkopen onder het mom van 'demo' auto.
nee hoor, zie V&A, 17,50 voor een 256quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog 1 van 128MB en 2 van 64MB.
Die zijn duur hè?![]()
![]()
Geen idee of Lexus bij HDMG of Driessen hoort. (beide Driessen trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke dealer? Is dat ook van Driessen?
Toch wel stom eigenlijk, 1 maandje rijden hoppa 6000 eraf.
919 stond erop toen ik net uitstaptequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er staan ook bizar weinig KM's op natuurlijk, die kunnen ze altijd nog verkopen onder het mom van 'demo' auto.
Daarom, ik heb er ook 200% vrede mee, al had hij het ding op de dag voor z'n dood nog in puin gereden, ik had er niet wakker van gelegen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Hij heeft wel 919km ervan kunnen genieten(okee, wellicht wat minder, maar hij heeft in zijn droom mogen rijden.). Dat pak je em nooit meer af.
Man, ze kunnen hem nog wel als nieuw verkopen, elektronische teller terugdraaien door een Lexus-garage is niet moelijk hequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zodra er een kenteken opzit is het ding niet nieuw meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Man, ze kunnen hem nog wel als nieuw verkopen, elektronische teller terugdraaien door een Lexus-garage is niet moelijk he.
Nou en? Kan toch dat mensen hem besteld hadden, maar dat het de verkeerde kleur was? Of andere opties, weet jij veel wat voor zeververhaal ze eraan hangen. Hij komt nog steeds uit 2007, dus als er 2km op de teller staat, issie nieuwquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zodra er een kenteken opzit is het ding niet nieuw meer.
Die mag je wel lenen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:54 schreef FUFR het volgende:
maar misschien voor de time being...
wat vraag je voor die 128, Flow?
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daarom, ik heb er ook 200% vrede mee, al had hij het ding op de dag voor z'n dood nog in puin gereden, ik had er niet wakker van gelegen.
Die is er pas om 18:15 ofzo weer, maar dan ben ik alweer bijna weg. Doe haar maar even een pm.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind ik ook
Uhm... heb je het al aan Maria gevraagd?![]()
Ok, zal ik direct ff doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die is er pas om 18:15 ofzo weer, maar dan ben ik alweer bijna weg. Doe haar maar even een pm.
dasquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die mag je wel lenen hoor.![]()
Wat voor PC wil je ze in stoppen? 256MB SDRAM reepjes worden niet altijd even goed herkend door het moederbord.
Shuttle is zeg maar de Pitt onder de moederbordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
das![]()
de info van everest:
Computer:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Computernaam WD- (DJ)
Naam gebruiker
Moederbord:
CPU Type AMD Athlon XP, 1150 MHz (11.5 x 100)
Moederbordnaam Shuttle MK35(N) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)
sorry? de Brad Pitt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Shuttle is zeg maar de Pitt onder de moederborden![]()
dat bier hebben wij ook, ik drink niet, dus koop ik dit voor de drinkers..quote:
Als je wil dat die drinkers nooit meer bij je op bezoek komen dan moet je vooral Pitt blijven kopenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat bier hebben wij ook, ik drink niet, dus koop ik dit voor de drinkers..
SdB bier![]()
tot nu te maar weinig klachten gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je wil dat die drinkers nooit meer bij je op bezoek komen dan moet je vooral Pitt blijven kopen![]()
mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je wil dat die drinkers nooit meer bij je op bezoek komen dan moet je vooral Pitt blijven kopen![]()
zeikerds, ik zeur ook niet als er aldi-wijn of limburgs bronwater (Hebron) voor me in huis gehaald isquote:
Ik drink geen bier om bier te drinken, ik drink omdat het lekker is en dan wil ik dus ook lekker bier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeikerds, ik zeur ook niet als er aldi-wijn of limburgs bronwater (Hebron) voor me in huis gehaald is
Dan wil ik niet weten wat voor fotobehang het isquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Zoek je fotobehang, bel je 5 Praxis filialen, en wie heeft er nog 3 staan: Helmond
neem jij een meetlat mee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef amaranta het volgende:
dus we gaan vrijdag meeten
dus nu wil je iets anders natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Zoek je fotobehang, bel je 5 Praxis filialen, en wie heeft er nog 3 staan: Helmond
* noteert: Artic = uitzonderingquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik drink geen bier om bier te drinken, ik drink omdat het lekker is en dan wil ik dus ook lekker bier.
buitenstaanders denken nu: wat gul.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat is goed
overigens, als er meer mensen bij ons willen parkeren dan ken dat gewoon!
Die herkent wel reepjes van 256MBquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef FUFR het volgende:
Moederbord:
CPU Type AMD Athlon XP, 1150 MHz (11.5 x 100)
Moederbordnaam Shuttle MK35(N) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)
PMquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en dan mag je ook nog even binnenkomen
ingrid!quote:
Je moet Blieb ff vragen waar hij zijn fotobehang vandaan heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Ingridh007 het volgende:
good om te weten. zit er trouwens 1 in nuquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die herkent wel reepjes van 256MB
...om het parkeergeld af te rekenenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en dan mag je ook nog even binnenkomen
hebben ze geen andere couleurs?quote:
concept-fapperquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:21 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6088
*fap fap fap![]()
ik plaag maar wat, gewoon lekker op de muur plekken als je dit romantisch/mooi vindt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Erg he
zo fijn, mijn huisalles wat ik mooi vind
oh, wat leuk Twinky!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef Twinky het volgende:
ooh, helemaal vergeten te posten!
Het 1000ste Eindhoventopic
doe mij een plezier, haal Pitt bier!quote:
Hey Twinky wat leuk!quote:
sterker nog, het blogje was om 3 uur al klaar maar kon niet meteen in de queue vanwege (mijn) Marco en nog iets over het stemmen ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was om 16:00u al gepost![]()
Maar toch bedankt Twinky!![]()
Ja dat weet ik dat jij van mannendingen houdtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik hou ook van strakke interieurs en mannendingen.
En auto's.
Ik wou er nog een noot bij zetten ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dat jij van mannendingen houdt![]()
![]()
ohquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Eindhoven 1000. Tusen. One thousand. Mille. De Mijlpaal.![]()
Tofheid! Kom je ook op de Ehv-1000 meet vrijdag?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef Twinky het volgende:
ooh, helemaal vergeten te posten!
Het 1000ste Eindhoventopic
Ah keej, dan zal het wel echt behang zijn met een coating erover heen ipv. een soort van poster die je tegen de muur plaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
T behang kost over 99 euro, van 199 voor 99.
Die in mn gang van Santorini heb ik wel voor een paar tientjes gekocht.
Maar jullie zijn wel goed uit elkaar gegaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:39 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb overigens Inu gesmst, eerst of ze vrijdag iets te doen had en in de regio was. Waarop ik antwoord kreeg dat ze niets te doen had maar niet in de buurt. Al was er wel iets te regelen.... Waarop ik smste of ze zin had te komen. En toen was het stil. Maar hopelijk smst ze nog dat ze ook komt!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
misschien denkt ze wel dat je wilt neuken
heb je wel explitiet gezegd dat wij er ook bij zijn?
ik natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
want, wie komen er zoal.
artic, mex, bb, sq, flow, gurlie en ik en??
Ik denk idd dat dat het isquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
Wat dufquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Inu
Ik ga vrijdagavond nr Blof in Nijmegen.
you is me voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dat jij van mannendingen houdt![]()
![]()
Nee helaas, ik heb een afspraak staan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef febster het volgende:
FUFR en Ingrid, komen jullie ook?
Toch ist beetje matigquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Ingridh007 het volgende:
ik heb die kaarten al een half jaar in huis.
blof is cool.
Ja hey, dan wordt het een meeting van iedereen die elkaar al tig keer gemeet heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb een afspraak staan....![]()
ik kom de stunt niet eens meer in denk ik, soort van pedofilie om daar te komen
dan kan r nog steeds geneukt wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
"Hoe spontaan!"quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd iedereen met het duizendste topic van deze reeks!!!
Nee hoor, ik ben er ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja hey, dan wordt het een meeting van iedereen die elkaar al tig keer gemeet heeft
hij heeft maar 1 haarquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lief doen jij!
of ik scheer je borsthaar er in één haal vanaf!
Wie ben jij?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd iedereen met het duizendste topic van deze reeks!!!
Zullen we X vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat duf.
Kan je ons meeten ga je naar dat suffe Blof.
de term borsthaar zou ook als enkelvoud benaderd kunnen worden jufquote:
Er wordt meestal niet zo veel geneukt in de sauna hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We hebben het over neuken en hoppa, naar de sauna.
ik ben engerquote:
foebal!!!quote:
ik ben vrij die dag... maar vertelquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef amaranta het volgende:
jerruh jij komt toch ook vrijdag he!?
eindhoven topic 1000 vier meetquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben vrij die dag... maar vertel
ik mis alles namelijk tegenwoordig.
ik kom langs denk ik!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
eindhoven topic 1000 vier meet
ofzo!
Is goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef Blueman het volgende:
* Blueman komt misschien ook even langs.
Artic carpoolen?
ja hey, 4 dagen van te voren is ok wel een bietje kort dag...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja hey, dan wordt het een meeting van iedereen die elkaar al tig keer gemeet heeft
Er is maar een 1000e topic meetquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hey, 4 dagen van te voren is ok wel een bietje kort dag...![]()
Neem een nieuwe!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:32 schreef amaranta het volgende:
schijtvoetbal
en die stomme visagiste is ook niet op komen dagen, en opnemen doet ze ook al niet.....
als ze nu al niet komt, hoe kan ik dan op haar rekenen op de dag zelf!
Henry speelt nietquote:
nou mijn moeder had een kapster geregeld, en zei ook dat ze make up deed...quote:
hoe lang is de miller al dicht eik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef febster het volgende:
BB: Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde het gerucht dat Bregje en Simone de Miller weer nieuw leven in willen gaan blazen
Done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef amaranta het volgende:
gurlie, kan jij tegen flow zeggen dat hij langs kan komen
jaar, anderhalf jaar alweerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe lang is de miller al dicht eik?
Kom jij ook eigenlijk?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef gr8w8 het volgende:
De Miller.Ging ik vrüger altijd heen als ik makkelijk wilde scoren.
Ja, heel lang geleden.
Zit zeker ook voetbal te kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
nee hier op msn ook niet
verstandige manquote:
* gr8w8 mompelt iets met projectgroepje.quote:
ik weet niet wat hij tegen jou gezegd heeft....quote:
nee, het is rustquote:
Bij z'n ouders zit hij nu. Zal ik hem even voor je bellen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij tegen jou gezegd heeft....
hij pmde dat hij voetbal ging kijjken, ik weet alleen of hij daarmee thuis bedoelde of de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |