Ja. Ik heb nog 1 van 128MB en 2 van 64MB.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef FUFR het volgende:
even voor de Nerdz onder ons:
heeft iemand nog SDRamms liggen?
128 of groterder?
Jawel, hij komt voor 42~43 in de showroom te staan, mijn pa heeft 45k betaald maar dat was al met 3k korting omdat het een voorraad model was ipv een nieuw bestelde.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ja. Ik denk niet dattie daar winst op gaat maken. Zo makkelijk verkoop je niet een net nieuwe Lexus.
Welke dealer? Is dat ook van Driessen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef Mex_ het volgende:
De IS250 heeft net 39k opgebracht, meteen maar laten staan, was meer dan ik had verwacht.
Er staan ook bizar weinig KM's op natuurlijk, die kunnen ze altijd nog verkopen onder het mom van 'demo' auto.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jawel, hij komt voor 42~43 in de showroom te staan, mijn pa heeft 45k betaald maar dat was al met 3k korting omdat het een voorraad model was ipv een nieuw bestelde.
okquote:
Die Cayman die ik laatst postte was ook een demo auto, die had al 14K erop staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er staan ook bizar weinig KM's op natuurlijk, die kunnen ze altijd nog verkopen onder het mom van 'demo' auto.
nee hoor, zie V&A, 17,50 voor een 256quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog 1 van 128MB en 2 van 64MB.
Die zijn duur hè?![]()
![]()
Geen idee of Lexus bij HDMG of Driessen hoort. (beide Driessen trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke dealer? Is dat ook van Driessen?
Toch wel stom eigenlijk, 1 maandje rijden hoppa 6000 eraf.
919 stond erop toen ik net uitstaptequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er staan ook bizar weinig KM's op natuurlijk, die kunnen ze altijd nog verkopen onder het mom van 'demo' auto.
Daarom, ik heb er ook 200% vrede mee, al had hij het ding op de dag voor z'n dood nog in puin gereden, ik had er niet wakker van gelegen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Hij heeft wel 919km ervan kunnen genieten(okee, wellicht wat minder, maar hij heeft in zijn droom mogen rijden.). Dat pak je em nooit meer af.
Man, ze kunnen hem nog wel als nieuw verkopen, elektronische teller terugdraaien door een Lexus-garage is niet moelijk hequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zodra er een kenteken opzit is het ding niet nieuw meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Man, ze kunnen hem nog wel als nieuw verkopen, elektronische teller terugdraaien door een Lexus-garage is niet moelijk he.
Nou en? Kan toch dat mensen hem besteld hadden, maar dat het de verkeerde kleur was? Of andere opties, weet jij veel wat voor zeververhaal ze eraan hangen. Hij komt nog steeds uit 2007, dus als er 2km op de teller staat, issie nieuwquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zodra er een kenteken opzit is het ding niet nieuw meer.
Die mag je wel lenen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:54 schreef FUFR het volgende:
maar misschien voor de time being...
wat vraag je voor die 128, Flow?
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daarom, ik heb er ook 200% vrede mee, al had hij het ding op de dag voor z'n dood nog in puin gereden, ik had er niet wakker van gelegen.
Die is er pas om 18:15 ofzo weer, maar dan ben ik alweer bijna weg. Doe haar maar even een pm.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind ik ook
Uhm... heb je het al aan Maria gevraagd?![]()
Ok, zal ik direct ff doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die is er pas om 18:15 ofzo weer, maar dan ben ik alweer bijna weg. Doe haar maar even een pm.
dasquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die mag je wel lenen hoor.![]()
Wat voor PC wil je ze in stoppen? 256MB SDRAM reepjes worden niet altijd even goed herkend door het moederbord.
Shuttle is zeg maar de Pitt onder de moederbordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
das![]()
de info van everest:
Computer:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Computernaam WD- (DJ)
Naam gebruiker
Moederbord:
CPU Type AMD Athlon XP, 1150 MHz (11.5 x 100)
Moederbordnaam Shuttle MK35(N) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)
sorry? de Brad Pitt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Shuttle is zeg maar de Pitt onder de moederborden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |