Ah keej, dan zal het wel echt behang zijn met een coating erover heen ipv. een soort van poster die je tegen de muur plaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Ingridh007 het volgende:
T behang kost over 99 euro, van 199 voor 99.
Die in mn gang van Santorini heb ik wel voor een paar tientjes gekocht.
Maar jullie zijn wel goed uit elkaar gegaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:39 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb overigens Inu gesmst, eerst of ze vrijdag iets te doen had en in de regio was. Waarop ik antwoord kreeg dat ze niets te doen had maar niet in de buurt. Al was er wel iets te regelen.... Waarop ik smste of ze zin had te komen. En toen was het stil. Maar hopelijk smst ze nog dat ze ook komt!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
misschien denkt ze wel dat je wilt neuken
heb je wel explitiet gezegd dat wij er ook bij zijn?
ik natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
want, wie komen er zoal.
artic, mex, bb, sq, flow, gurlie en ik en??
Ik denk idd dat dat het isquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
Wat dufquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Inu
Ik ga vrijdagavond nr Blof in Nijmegen.
you is me voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dat jij van mannendingen houdt![]()
![]()
Nee helaas, ik heb een afspraak staan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef febster het volgende:
FUFR en Ingrid, komen jullie ook?
Toch ist beetje matigquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Ingridh007 het volgende:
ik heb die kaarten al een half jaar in huis.
blof is cool.
Ja hey, dan wordt het een meeting van iedereen die elkaar al tig keer gemeet heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb een afspraak staan....![]()
ik kom de stunt niet eens meer in denk ik, soort van pedofilie om daar te komen
dan kan r nog steeds geneukt wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef amaranta het volgende:
"Hoe spontaan!"quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd iedereen met het duizendste topic van deze reeks!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |