ja hey, 4 dagen van te voren is ok wel een bietje kort dag...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja hey, dan wordt het een meeting van iedereen die elkaar al tig keer gemeet heeft
Er is maar een 1000e topic meetquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hey, 4 dagen van te voren is ok wel een bietje kort dag...![]()
Neem een nieuwe!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:32 schreef amaranta het volgende:
schijtvoetbal
en die stomme visagiste is ook niet op komen dagen, en opnemen doet ze ook al niet.....
als ze nu al niet komt, hoe kan ik dan op haar rekenen op de dag zelf!
Henry speelt nietquote:
nou mijn moeder had een kapster geregeld, en zei ook dat ze make up deed...quote:
hoe lang is de miller al dicht eik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef febster het volgende:
BB: Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde het gerucht dat Bregje en Simone de Miller weer nieuw leven in willen gaan blazen
Done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef amaranta het volgende:
gurlie, kan jij tegen flow zeggen dat hij langs kan komen
jaar, anderhalf jaar alweerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoe lang is de miller al dicht eik?
Kom jij ook eigenlijk?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef gr8w8 het volgende:
De Miller.Ging ik vrüger altijd heen als ik makkelijk wilde scoren.
Ja, heel lang geleden.
Zit zeker ook voetbal te kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
nee hier op msn ook niet
verstandige manquote:
* gr8w8 mompelt iets met projectgroepje.quote:
ik weet niet wat hij tegen jou gezegd heeft....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |