Ja maar dan kost het me het eerste jaar 400 euro, en dat was ik eigenlijk niet van plan er aan uit te geven. Aangezien ik niet een abbo van 25 euro per maand hoef. En nu heb ik nog niet eens een abbo nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan bestel je het en neemje gewoon deze telefoon en abo. Ben je nog steeds goedkoop uit.
Die telefoon doe je 2 a 3 jaar jaar mee, neem je over een jaar een SIM-only abo van 8 euro per maand![]()
half fok is incrowd, kijk naar de joeserinterviews...hoever kun je met een arm in elkaars reet...?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef r8ality het volgende:
Stukje op de FP komt niet. Daarvoor is het teveel incrowd. Er komt wel een stukkie op de weblog, en dat staat om 16.00 online, volgens onze grote vriend Twinky.
je kan lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wed dat we om 1600h op de weblog staan.
Spuit 11quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wed dat we om 1600h op de weblog staan.
Vriendin..... en kom op joh, als ze voor elke reeks op een leuk aantal een "nieuwtje" moeten plaatsen op de FPquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef r8ality het volgende:
Stukje op de FP komt niet. Daarvoor is het teveel incrowd. Er komt wel een stukkie op de weblog, en dat staat om 16.00 online, volgens onze grote vriend Twinky.
zijn ze wel een keertje actueel op de FP...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vriendin..... en kom op joh, als ze voor elke reeks op een leuk aantal een "nieuwtje" moeten plaatsen op de FP.
Hoe ver zijn ze al met die homoreeks?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vriendin..... en kom op joh, als ze voor elke reeks op een leuk aantal een "nieuwtje" moeten plaatsen op de FP.
Dan zal zo'n beetje iedereen er wel zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef amaranta het volgende:
en ik kom ook meeten
Der is al vanalles over de 1000quote:Eindhoven 1000. Tusen. One thousand. Mille. De Mijlpaal...
[BeF]#837La bière et les peines charnelles, super lubri
[HOMO] # 1875 -Vspominai
[Het rokershoekje] #63 Piem0l
1234 Gijsjes wachten op de F1 Manager.
GPD topic deel CDXXXVIII - De legendarische nerd is er
[Lesbeau] #99 - We zijn er bijna!
Enschede-topic 343 Nou, toe maar weer
Alleen Homo en Gijsjes is ook over de 1000, dus wij zijn de 3equote:Op woensdag 7 maart 2007 15:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Der is al vanalles over de 1000.
Wat is eigenlijk de oudste reeks die nog loopt?
Echniequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alleen Homo en Gijsjes is ook over de 1000, dus wij zijn de 3e![]()
Ik denk dat BeF het langst loopt?
let the trolling beginquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |