Nou ik geloof dat half fok hem wel kent. Daarbij issie ook nog Hunk van het jaar geweest ofzoietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Ow, ff vraagje over de OP, waarom is Jerruh legendarisch?.
Ze hebben samen een legendarische nacht doorgebracht?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Ow, ff vraagje over de OP, waarom is Jerruh legendarisch?.
Die Allure_ zat niet lang geleden ook helemaal op Jerruh te geilen, ik zeg hij is gay... wilde ze niet gelovenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat half fok hem wel kent. Daarbij issie ook nog Hunk van het jaar geweest ofzoiets.
Maar hij begon in het Ehv topicquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat half fok hem wel kent. Daarbij issie ook nog Hunk van het jaar geweest ofzoiets.
"My girlfriend wasn't the only one with 34C's in highschool, ya know wa'm saying?"quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig niet té klein... you know wha I'm saying? you know wha I'm saying?!![]()
Scrubs!! Briljantie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
"My girlfriend wasn't the only one with 34C's in highschool, ya know wa'm saying?".
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig niet té klein... you know wha I'm saying? you know wha I'm saying?!![]()
Ben ik nog steeds 364,95 kwijt voor iets wat ik niet nodig heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga eens naar de Orange shop via deze link:
http://shop.orange.nl/abo(...)nge-euro;-25,-2-jaar
En kies dan daaronder [ 1 jaar ]
en dan [ ¤ 64,95 bij Orange 25 ]
Volgens mij is het een foutje van Orange, maar dit is echt fucking goedkoop!
Ik zou het gewoon proberen te bestellen, als ze het niet doen dan kun je er gewoon onderuit want het is niet wat je besteld hebt
zeikerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds 364,95 kwijt voor iets wat ik niet nodig heb.
Geil.
dankjewelquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef r8ality het volgende:
[afbeelding]
Wat mij opvalt is, dat we allemaal nogal jong zijn
Ik heb eigenlijk niks nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef FUFR het volgende:
flow, als je weer gaat bestellen, ook even hier raadplegen svp.
ik heb de benodigde hoeveelheid cds onderschat...
Dat gaat niet over jouquote:
als het over jong gaat voel ik me aangesprokenquote:
Ik geloof dat de eerste 500 in 1 jaar zijn volgespamd andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef r8ality het volgende:
Op 2 maanden na hebben we dus precies 5 jaar gedaan over 1000 topics. Which would be 200 topics per jaar. Cool.
oh dan bestel ich selbst wel effe. 6.20 is nie veulquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks nodig![]()
Misschien danPy.
Verzendkosten hoef je vanaf 120 euro niet te betalen, anders ¤6,20 ofzo.
Gemiddeld, spamhoerquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de eerste 500 in 1 jaar zijn volgespamd anders
is ie technisch gezien ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Allure_ zat niet lang geleden ook helemaal op Jerruh te geilen, ik zeg hij is gay... wilde ze niet geloven![]()
Hm ja, misschien toch maar doen. Zeker als ik er winst op kan maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das alleen maar beter, ze heeft ook kleinere handjes.![]()
rechter vond dat er misbruik werd gemaakt van de fout op de site, na vele meldingen op weplochs.
das bij deze aanbieding (nog) niet het geval..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |