dat bier hebben wij ook, ik drink niet, dus koop ik dit voor de drinkers..quote:
Als je wil dat die drinkers nooit meer bij je op bezoek komen dan moet je vooral Pitt blijven kopenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat bier hebben wij ook, ik drink niet, dus koop ik dit voor de drinkers..
SdB bier![]()
tot nu te maar weinig klachten gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je wil dat die drinkers nooit meer bij je op bezoek komen dan moet je vooral Pitt blijven kopen![]()
mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je wil dat die drinkers nooit meer bij je op bezoek komen dan moet je vooral Pitt blijven kopen![]()
zeikerds, ik zeur ook niet als er aldi-wijn of limburgs bronwater (Hebron) voor me in huis gehaald isquote:
Ik drink geen bier om bier te drinken, ik drink omdat het lekker is en dan wil ik dus ook lekker bier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeikerds, ik zeur ook niet als er aldi-wijn of limburgs bronwater (Hebron) voor me in huis gehaald is
Dan wil ik niet weten wat voor fotobehang het isquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Zoek je fotobehang, bel je 5 Praxis filialen, en wie heeft er nog 3 staan: Helmond
neem jij een meetlat mee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef amaranta het volgende:
dus we gaan vrijdag meeten
dus nu wil je iets anders natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Zoek je fotobehang, bel je 5 Praxis filialen, en wie heeft er nog 3 staan: Helmond
* noteert: Artic = uitzonderingquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik drink geen bier om bier te drinken, ik drink omdat het lekker is en dan wil ik dus ook lekker bier.
buitenstaanders denken nu: wat gul.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat is goed
overigens, als er meer mensen bij ons willen parkeren dan ken dat gewoon!
Die herkent wel reepjes van 256MBquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef FUFR het volgende:
Moederbord:
CPU Type AMD Athlon XP, 1150 MHz (11.5 x 100)
Moederbordnaam Shuttle MK35(N) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video)
PMquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en dan mag je ook nog even binnenkomen
ingrid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |