schaatsenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik hou niet eens van voetbal, geef mij maar hockey![]()
Is ook niet gek, al dat getrek aan hem over de stemming erbij. je moet sterk in je schoenen staan wil je dan nog helder blijven en fit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
Het is de derde nacht dat Erik slecht heeft geslapen, hij is aan zijn end zegt hij.
Wat ben je streng vandaagquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef avonne het volgende:
alleen on topic aub
Had ze ook al kunnen weten vanaf BB1, de vrouwelijke zijde is nooit beloont voor sexuele escapades op live streams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef rooie3 het volgende:
Snollie laat haar tieien nog maar eens zien.
nou meid het maakt je niet populairder.
Laatste in de popi poll.
Wil heel wat zeggen.
Ach, ze heeft 1 troost. Als Jaap er tijdens de volgens popi-poll nog inzit is Amanda iig niet meer laatste.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef rooie3 het volgende:
Snollie laat haar tieten nog maar eens zien.
nou meid het maakt je niet populairder.
Laatste in de popi poll.
Wil heel wat zeggen.
Daar ben ik helaas niet zo zeker van, ik weet niet of je de beelden op TV hebt gezien met Japio? Dat hele drank gebeuren is amper in beeld gebracht, en buiten dat ie door Palma werdt aangesproken, kwam hij niet slecht uit de verf, Japio weet zich tijdens de TV momenten te profileren, ik ben benieuwd hoe dat in de komende weken gaat lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, ze heeft 1 troost. Als Jaap er tijdens de volgens popi-poll nog inzit is Amanda iig niet meer laatste.
En bovendien heeft Jaap ook nog dikkere tieten...
Dat is ook zo, Tien kan de beelden zo neerzetten, dat japio er gunstig uitkomt he. Paar keer tirade van huub tegen hem laten zien en jaap rustig achter pc laten zitten, dan is hij zo zielig. En dat levert weer stemmen op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas niet zo zeker van, ik weet niet of je de beelden op TV hebt gezien met Japio? Dat hele drank gebeuren is amper in beeld gebracht, en buiten dat ie door Palma werdt aangesproken, kwam hij niet slecht uit de verf, Japio weet zich tijdens de TV momenten te profileren, ik ben benieuwd hoe dat in de komende weken gaat lopen.
Daarmee niet zeggend dat ie eerste wordt, maar het beeld is totaal anders.
Jeps inderdaad en daarbij komt dat Japio heeft gezegd dat hij alles zal doen om Huub uit te lokken tot fysiek geweld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub heeft me gisteren ontroerd maar ook mateloos geiiriteerd met zijn agressieve gedrag..het is gewoon duidelijk dat hij gek is op Sylvia maar hij moet echt leren zijn fokking agressie in de hand te houden..het is Huubs zwakke punt en ik verwacht dat Huub snel exit is.
Is die lelijke heks zwanger? Van wie? een blinde en/of dove. Mag ze lekker 1 jaar met zwangerschapsverlof...wat een trut is dat.quote:
Fietsen ze nog???quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
Is huub nog dronken ????
Ik kijk sinds een week of wat de uitzendingen niet meer. Ze zijn mij te gekleurd en bevooroordeeld. Wat dat betreft ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe de popi-poll zou zijn verlopen als de tv-uitzendingen de werkelijkheid geen geweld zouden aandoen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas niet zo zeker van, ik weet niet of je de beelden op TV hebt gezien met Japio? Dat hele drank gebeuren is amper in beeld gebracht, en buiten dat ie door Palma werdt aangesproken, kwam hij niet slecht uit de verf, Japio weet zich tijdens de TV momenten te profileren, ik ben benieuwd hoe dat in de komende weken gaat lopen.
Daarmee niet zeggend dat ie eerste wordt, maar het beeld is totaal anders.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef marky het volgende:
Wanneer moet het duidelijk worden of ze die 12.00 uur krijgt?
Overigens is het verschil tussen Syl en de twaalf uur van Natasia erg duidelijk. Syl wil een moment met haar vader die ze daarvoor 10 jaar niet gezien of gesproken had. Je kan stellenb dat de man voor Syl al geen onderdeel meer was van haar leven maar dat ze voor zijn dood de dingen met hem wil bespreken van waarschijnlijk het hoe en waarom de dingen zo gegaan zijn als ze zijn gegaan. Gewoon om het af te sluiten. Ze zal daarvoor een paar uur nodig hebben en later misschien nog een paar uuir voor zijn begrafenis. Dan is voor Syl het boek dicht en kan haar leven verder. Je kan er van vinden wat je ervan vind maar uiteindelijk is het Syl die bepaald of 12 uur voldoende is om dit tot een goed einde te brengen. Daar heeft Jaap of Brian niets mee te maken. Voor hun is het nu gewoon speltechnisch geneuzel waarbij Jaap, daar een voor hem, onnatuurlijk harde stelling inneemt. Waarschijnlijk getriggerd door het gesprek met Natasia en Brian.
Natasia wilde in twaalf uur een relatie redden. Dat is heel wat anders. Die stopt namelijk niet na die twaalf uur en gaat gewoon door. Daarbij komt dat achteraf die 12 uur totaal niet nodig zijn geweest. En bij de weigering van Huub en Syl werd heel duidelijk gesteld dat zij die 12 uur alleen gaven bij ernstige ziekte en dood. Dit is duidelijk een geval van ernstige ziekte en dood.
Je hebt wel gelijk, maar dat neemt niet weg, dat hij nu echt vervelend is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef 2live het volgende:
ja, lekker als Huub eruit is, en dan de hele dag kijken naar dat stelletje hypocrieten.
Huub is hyper op dit moment, maar onderschat niet in wat voor rollercoaster van emoties hij nu zit.
Gisteravond ben je de populairste, je beste vriendin stort in,donderdag moet hij mss wel weg, enz .dat verwerk je niet in 1 nachtje lijkt mij.Geef hem tijd om tot rust te komen.
Aan al je opmerkingen te zien ben jij best wel anti Huub-Sylquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef avonne het volgende:
Huub, je bent vervelend
Jaap is echt een meeloper je ziet het aan alles hij will echt ergens bijhoren als hij kans ziet om wit voetje te halen bij een groep pakt hij dat met bijde handen aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
Ligt het aan mij, maar ik kan echt nix van jaap meer leuk vinden. Hij bemoeit zich overal mee, Huub zegt wat tegen Palma en Jaap met zijn Slabek jij verkoopt telefoons of dat wat is.
ja, de officiele stemming moet nog komen, maar het ziet er naar uit van welquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef obezzi het volgende:
heeft syl de 12 uur wel of niet hey?
jaap staat bij mij op stip op 1 samen met brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
Ligt het aan mij, maar ik kan echt nix van jaap meer leuk vinden. Hij bemoeit zich overal mee, Huub zegt wat tegen Palma en Jaap met zijn Slabek jij verkoopt telefoons of dat wat is.
Al mijn opmerkingen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:53 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Aan al je opmerkingen te zien ben jij best wel anti Huub-Syl![]()
Ik ben ook van mening dat ze toen sliep omdat ze telkens zegt dat ze geen sex meer heeft met Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Eric zei net tegen Amanda, dat hij huub van haar weg heeft gehaald. Amanda reageerde erg verbaasd zou ze dan brainles van het weekend echt niet hebben gevoeld, toen hij met haar bezig was toen ze volgens vele fokkers nog sliep.
eindelijk iets waarmee ik je 100% gelijk moet geven, een spuug lelijk gebouw(binnen en buiten)quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef maikel112 het volgende:
Wat is het toch eigenlijk een gruwelijk lelijke villa
ik zou me er wel mee redden, denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
eindelijk iets waarmee ik je 100% gelijk moet geven, een spuug lelijk gebouw(binnen en buiten)
Jaap doet waarschijnlijk niet mee, vorige week ging hij na 10 minuten al weg, want het is nix voor hem.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
Huub wil niet meedoen met yoga. Hij heeft nog last van zijn rib en hij wil geen minuut missen van Lieke.
Zou Jaap en yoga samen gaan??
Ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de enige lijk te zijn die Brian enigszins verdedigt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
Alleen Sylvia kan aangeven hoe haar keus is. Mensen die op basis van hun eigen leven of kleuring vanuit hun eigen bestaan hierin oordelen zijn volstrekt immoreel en verwerpelijk bezig. De aanvraag om 12 uur is haar KEUZE. Op basis van haar LEVEN!
De tegenwerking van lieden als Brian en sommige mensen hier op het forum vind ik volstrekt verachtelijk! Verwerpelijk zelfs!
Je laat iemand die een keuze maakt (moet maken) niet ook nog financieel bloeden bij de dood van een ouder. Je laat iemand niet op zo'n moment smeken of in onzekerheid over jouw beslissing. Als je niet met macht kunt omgaan moet je trachten die macht niet te misbruiken! Dat is wat brian doet! Hij MISBRUIKT HET! Je MAG niet oordelen omdat je niet het leven van die persoon hebt ondervonden! Dat is een basis levenshouding!
De meest verwerpelijke lieden trachten op deze momenten een ander kapot te maken! Dat is wat er hier gebeurt! En ik vind het schandelijk dat er uberhaubt mensen zijn die (ook op dit forum) die basis ethiek niet kennen.
Wat gasten betreft weet de redactie verdomd goed volk binnen te halen. Juf Judith, René de rijinstructeur, deze yoga-mevrouw en zo zijn er nog wel een paar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
De mevrouw van de yoga gaat even bij Sylvia kijken en streelt lief over haar hoofd. Sylvia slaapt.
ik heb ze nu voor het eerst ook echt uit gezet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef 2live het volgende:
[..]
jaap staat bij mij op stip op 1 samen met brian.
Ben zelden zo opgefokt geraakt als gisteravond, door een programma. Maar een uur streams met brian en consorten, is echt niet meer te doen.Eerst wilde ik toch weten wat er werd gezegd maar sinds gisteravond kan ik er echt niet meer naar luisteren.![]()
Zoals Brainless het gesprek met Sylvia voerde, 1 op 1, was op zich niet verkeerd en vanuit zijn standpunt nog wel begrijpelijk ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de enige lijk te zijn die Brian enigszins verdedigt.
Ethiek is ook dat je persoonlijke voorkeuren niet al te veel laat meespelen, maar je principes.
In principe vind ik het niet oke dat de discussie gekleurd wordt door de verering van Sylvia en de haat naar Brian.
Ik voel me daarin gesterkt trouwens, door Sylvia's eigen houding en woorden.
Verdere discussie hoort hier
Moeten Brian en Natasia de 12 uur wel geven?
En vergeet bovenal het eeeeeuwige geduld van zangleraar Chris niet... Wat die allemaal niet moet aanhoren... en toch blijft komen naar de villa. Petje af. Ik was al lang gillend weggerend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat gasten betreft weet de redactie verdomd goed volk binnen te halen. Juf Judith, René de rijinstructeur, deze yoga-mevrouw en zo zijn er nog wel een paar.
Maar qua casting van de bewoners is het uiterst ergerlijk, dat 4 van de 7 (regelmatig) ver beneden alle menselijke waardigheid opereren.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub heeft me gisteren ontroerd maar ook mateloos geiiriteerd met zijn agressieve gedrag..het is gewoon duidelijk dat hij gek is op Sylvia maar hij moet echt leren zijn fokking agressie in de hand te houden..het is Huubs zwakke punt en ik verwacht dat Huub snel exit is.
Mwoah.. ik vind dat hij zich gisteren toch wel heeft beheerst (uitgaande van COS reports van wat er allemaal is gebeurd).. ik had die Natasia en Para echt een stoot verkocht, en ik denk velen met mij.quote:
Kijk... en daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:15 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Mwoah.. ik vind dat hij zich gisteren toch wel heeft beheerst (uitgaande van COS reports van wat er allemaal is gebeurd).. ik had die Natasia en Para echt een stoot verkocht, en ik denk velen met mij.
mijn antwoord staat daar!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de enige lijk te zijn die Brian enigszins verdedigt.
Ethiek is ook dat je persoonlijke voorkeuren niet al te veel laat meespelen, maar je principes.
In principe vind ik het niet oke dat de discussie gekleurd wordt door de verering van Sylvia en de haat naar Brian.
Ik voel me daarin gesterkt trouwens, door Sylvia's eigen houding en woorden.
Verdere discussie hoort hier
Moeten Brian en Natasia de 12 uur wel geven?
Ik in ieder geval wel. Huub was aan het razen en tieren uit emoties zoals liefde voor Sylvia. Natasia was aan het gillen en schelden om Huub weg te treiteren uit de villa en haar tv-momentje te pakken. De uitspattingen van Huub waren puur gericht tegen het hypocriete gedrag van Natasia omdat zij altijd lelijk praat over Sylvia en dan nu ineens schatje liefje etc. en daar kan Huub niet tegen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:15 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Mwoah.. ik vind dat hij zich gisteren toch wel heeft beheerst (uitgaande van COS reports van wat er allemaal is gebeurd).. ik had die Natasia en Para echt een stoot verkocht, en ik denk velen met mij.
Palma geeft aan dat er haast bij is. 'k Hou mijn hart vast, als die 12 uur maar niet te laat komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Inca het volgende:
Sylvia moet op kantoor komen
En daar was ie dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef maikel112 het volgende:
Trekt hij dadelijk de kaart van de dood
Ik heb alleen natasia geen excuses horen maken voor haar woorden naar huub toe, zoals je moeder heeft je verkocht omdat ze verslaafd was aan heroine en geld nodig had.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel. Huub was aan het razen en tieren uit emoties zoals liefde voor Sylvia. Natasia was aan het gillen en schelden om Huub weg te treiteren uit de villa en haar tv-momentje te pakken. De uitspattingen van Huub waren puur gericht tegen het hypocriete gedrag van Natasia omdat zij altijd lelijk praat over Sylvia en dan nu ineens schatje liefje etc. en daar kan Huub niet tegen.
Hij reageert daarin primair heeft hij later verteld en hij heeft ook zijn excuses richting Natasia gemaakt.
Je verwacht toch niet serieus van Natasia dat ze daartoe in staat is? Om oprechte excuses te kunnen maken heb je een zelfkritische blik nodig, en een van de vele dingen die Natasia ontbeert is zelfkritiek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb alleen natasia geen excuses horen maken voor haar woorden naar huub toe, zoals je moeder heeft je verkocht omdat ze verslaafd was aan heroine en geld nodig had.
Je denkt toch niet echt dat die slabek dat doet. Zdngmw is alleen bezig nieuwe doelen te verzinnen om zo lang mogelijk in dat hok te blijven, in opdracht van de FEBOquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb alleen natasia geen excuses horen maken voor haar woorden naar huub toe, zoals je moeder heeft je verkocht omdat ze verslaafd was aan heroine en geld nodig had.
Ik zat echt mee te janken, je moet er toch niet aan denken, zit je in dat hok , inmiddels opa overleden en nu dit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Copycat het volgende:
Wat een afschuwelijke situatie voor Sylvia. Zag haar gisteravond laat haar emoties de vrije loop laten, buiten en mijn emoties gingen met haar mee.
Ik ook niet, misschien iemand anders dit gehoord? Ik hoorde haar wel vragen waarom Huub twijfelde aan haar echtheid. Ik stond versteld dat het weer over haar ging in elk geval. Niets vragen over Sylvia en niet proberen Huub te kalmeren of te troosten zoals je van iemand met veel moedergevoelens (ahum) zoals Natasia dan wel zou verwachten. Maar goed, iemand excuses gehoord?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
en niet te vergeten kut Jaap, toen hij de hele tijd voor huub ging staan,en er boven ging hangen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:15 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hoewel niet zo uitgebreid als Huub zijn excuses heeft gemaakt aan Natasia, heeft zij wel tegen hem gezegd dat ze haar woorden terug wilde nemen. Maar ja, hoeveel is dat waard bij dit kindje van God.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
en niet te vergeten kut Jaap, toen hij de hele tijd voor huub ging staan,en er boven ging hangen.![]()
Een kopstoot zou idd niet lukken, maar geloof maar van mij dat Jaap wat mistte tussen zijn benen als ik daar had gestaan.[ En nee, zo heb ik nog nooooit over iemand op tv gesproken.] die gast haalt bij mij gevoelens naar boven die ik niet kende, en Brian ook!![]()
Same here ... kan geen zin meer volgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Streamlocks... ??
Sorry, mijn streams lopen echt voor geen 2 a 3 sec.. (div. sites geprobeerd)
Op http://www.radio.nl/degoudenkooi loopt het gewoon goed alle 4quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Streamlocks... ??
peobeer deze eens :quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Streamlocks... ??
Nope ook niet..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Op http://www.radio.nl/degoudenkooi loopt het gewoon goed alle 4
Huub ging over de zeik omdat Natasia Syl al 150 dagen uitmaakt voor alles wat slecht is en nu ineens wel medeleven wilde tonen en Huub twijfelde of diet van Natasia niet een manier was om TV te maken. Hij kon die volgens hem gemaakte liefheid niet hebben op dat moment. Weet wel dat Huub een beetje op de hoogte was wat er aan de hand was maar Syl niet had verteld wat er precies in de brief stond. Huub is door Eric meegenomen naar het kantoor om een beetje te kalmeren. Later heeft Huub nadat Syl alles binnen had uitgelegd, Natasia zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag naar haar toe. Sterker nog Natasia heeft Huub op een bepaald moment zelfs getroost. Huub gaf aan dat zijn reaktie de meest primaire reaktie was ide hij op dat moment kon geven. Hij schaamde zich er niet voor maar trots is hij er ook niet op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ook niet, misschien iemand anders dit gehoord? Ik hoorde haar wel vragen waarom Huub twijfelde aan haar echtheid. Ik stond versteld dat het weer over haar ging in elk geval. Niets vragen over Sylvia en niet proberen Huub te kalmeren of te troosten zoals je van iemand met veel moedergevoelens (ahum) zoals Natasia dan wel zou verwachten. Maar goed, iemand excuses gehoord?
Huub moet nadenken voordat hij wat doet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
syl weet niet zeker of brian de 12 uur gaat geven.
huub zegt nogmaals als hij hem niet geeft kost dat mij 10.000 euro.
als eric haar niet had weggetrokken dan had huub waarschijnlijk wel sex met amanda gehad, zou dat ook strategie zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat ze toen sliep omdat ze telkens zegt dat ze geen sex meer heeft met Brian.
Huub heeft best een tijdje in dat bed gelegen en toen Eric Huub naast Amanda wegtrok ging dat best luidruchtig omdat Eric het dekbed wegtrok met Huub erbovenop die vervolgens op de grond viel. Amande was niet wakker.
Brian zei vannacht anders tegen Sylvia 'van mij mag je gaan'. Maar ze vertrouwt het dus nog niet helemaal.. en gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
Dat kost hem dan 20.000 want hij heeft vannacht Syl ook 10.000 geboden als dat een probleem zou zijn bij een gedwongen vertrek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
Nee geen strategie op dat moment, maar dronkenschap en geilheid.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als eric haar niet had weggetrokken dan had huub waarschijnlijk wel sex met amanda gehad, zou dat ook strategie zijn?
Nope er ligt een 20 Mbit lijn hier,alles doet het goed Ik DL met 1.2 - 1.5 MegaBytequote:
Huub was dronken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als eric haar niet had weggetrokken dan had huub waarschijnlijk wel sex met amanda gehad, zou dat ook strategie zijn?
er zullen hier wel veel mensen gillen als ik dat zeg, want er zitten flink wat huub-vereerders hier die zo zijn voeten zouden kussen, maar ik denk dat uiteindelijk het hele huis vol met ratten zit, de ene wat erger dan de andere, maar het zijn allemaal ratten, huub inbegrepen
Huub deed haar zender goed en ze zei als je aan m'n billen wilt komen kun je het eerst wel vragen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zei meer dat de andere dames het niet leuk vonden.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef CartWOman het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat hierover gestemd moet worden, een sterfgeval zou hier buiten moeten vallen, maar goed...
Pak van m'n hart!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef Day het volgende:
Iedereen zegt zonder problemen: ja!
De 12 uur wordt gesplitst door 3.
En dat opzich is al bezig zijn met het spel over de rug van Syl.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef Prosac het volgende:
Brian wil graag even Huub in een bepaald daglicht zetten
valt wel mee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak van m'n hart!
Brian zit weer te zeiken, begrijp ik?
Nou nou.. hier zakt je broek toch van af!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef CarOnline het volgende:
Please, zwaai t kind uit, ze wil weg!! En wat lult ie nou over het spelelement?! Waar waren zij mee bezig dan?! Brian en Natasia, daarna Brian en Jaap!
Heeft hij gelijk in, Huub had dat nooit moeten zeggen omdat het juist een NEE zou uitlokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
het wordt voor brian aantrekkelijk gemaakt ,als huub dat zegt, zegt brian
1) had niet anders verwacht, anders sta je de komende pp's natuurlijk onderaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef Day het volgende:
Iedereen zegt zonder problemen: ja!
De 12 uur wordt gesplitst door 3.
Gaat wel. Hij spreekt z'n ongenoegen uit over de dreiging van Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak van m'n hart!
Brian zit weer te zeiken, begrijp ik?
Bedoelde hij daarmee de streamers soms?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Prosac het volgende:
En op de bank gaat het direct over de populairiteit van Huub..
Jaap denkt dat het komt dankzij de middelbare school types
Hoezo middelbare school types!!!!!! Middelbare leeftijd types zou hij bedoelen!!!!! (41)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Prosac het volgende:
Denk dat ze op vervoer moet wachten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef maikel112 het volgende:
Heeft ze geen haast?
Brian doet altijd alles 1 op 1 en laat andere nooit weten wat hij beslist. Zijn manier van doen lokt het uit. Als Brian gewoon dit meer openlijk had gedaan had Huub deze dreiging nooit geuit. Zijn hele aktie nu is een speltechnisch verhaal omdat hij zo probeert Huub in een kwaad daglicht te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Day het volgende:
[..]
Gaat wel. Hij spreekt z'n ongenoegen uit over de dreiging van Huub.
Neemt het hem kwalijk, omdat hij daarvoor al een gesprek met Syl had gehad, waarin hij toegezegd had dat hij die 12 uur zou geven.
Maar goed, het is voorbij. Syl mag naar haar vader!
Nee, Huub was populair dankzij de kijkers naar het programma, niet dankzij de NL bevolking, die zou hem nooooooit trekken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bedoelde hij daarmee de streamers soms?
Hij gaat niet. Eric is niet gekquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Inca het volgende:
Stel dat Huub er donderdag uit moet kan die zich dan weer terug inkopen![]()
dan heeft dat nog lang geduurd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef Elounda het volgende:
Huub heeft het agressieve element in zich, volgens Jaap.
Jaap niet en Brian ook niet...
Ja ik zit weer een half uur te kijken en krijg weerneigingen.
Hoe krom kan je rechte dingen lullenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
jaap; dit programa is niet representatief voor de ned. bevolking. Over de pop. stemming.Wij zijn veel populairder bij de hele bevolking en Huub bij de kijkers
Nee Jaap gelukkig niet! Want ik mag toch hopen dat ik niet teveel van zulk soort debielen om me heen heb, als jullie!
Dat heeft ze niet verteld, kan van alles zijn. Ik hoef het ook niet te weten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Pleione het volgende:
weet iemand waarom Silvia haar vader tien jaar niet gezien heeft?
Wel heftig dit zeg... pfff ik leef met haar mee
Dat gevoel krijg ik nou ook de hele tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:17 schreef GothaP het volgende:
Waat bemoeit die Palma zich in vredesnaam mee? Ze is er toch voor de schoonmaak? Ze doet verdorie net of ze een van de bewoners is. Beetje hoogmoeds waanzin als je het mij vraagt.
Ik vind dat dat ook in de regels moet komen uitlokken tot fysiek geweld KAN leiden tot uitzetting uit de villaquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Toch een zwakte bod van B & B om H uit te lokken tot fysiek geweld. Is net zo erg als fysiek geweld. Met woorden kunnen ze het niet af. Liever nog het schreeuwen van Natas vind ik minder erg en zeker leuker![]()
Brian pakt elke mogelijkheid aan om Huub te zieken en hij weet dat als dat over Syl gaat dat ie Huub het meeste heeft. Ik denk dat het er meer om ging dat Brian Huub kon zieken dan dat hij het Syl niet zou gunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Brian doet altijd alles 1 op 1 en laat andere nooit weten wat hij beslist. Zijn manier van doen lokt het uit. Als Brian gewoon dit meer openlijk had gedaan had Huub deze dreiging nooit geuit. Zijn hele aktie nu is een speltechnisch verhaal omdat hij zo probeert Huub in een kwaad daglicht te bewerkstelligen.
Huub had het ook eerst kunnen vragen, voordat hij begon te dreigen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Brian doet altijd alles 1 op 1 en laat andere nooit weten wat hij beslist. Zijn manier van doen lokt het uit. Als Brian gewoon dit meer openlijk had gedaan had Huub deze dreiging nooit geuit. Zijn hele aktie nu is een speltechnisch verhaal omdat hij zo probeert Huub in een kwaad daglicht te bewerkstelligen.
jaaaa veeel beterquote:
Wist niet dat ze in eemnes ook een strand haddenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef Prosac het volgende:
pas op! walvis op de bank
Dat kunnen we Huub heel snel uitzwaaien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook in de regels moet komen uitlokken tot fysiek geweld KAN leiden tot uitzetting uit de villa
.... voel me thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hoezo middelbare school types!!!!!! Middelbare leeftijd types zou hij bedoelen!!!!! (41)![]()
Volgens mij ging het zo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Toch een zwakte bod van B & B om H uit te lokken tot fysiek geweld. Is net zo erg als fysiek geweld. Met woorden kunnen ze het niet af. Liever nog het schreeuwen van Natas vind ik minder erg en zeker leuker![]()
Brain en Jaap gaan na donderdag alles doen om Huub uit te dagen tot fysiek geweld dus die dan ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kunnen we Huub heel snel uitzwaaien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef Prosac het volgende:
pas op! walvis op de bank
Aha, thanksquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo...
Hupert was gisteren met zijn dronken harses naar Brian toe gelopen...dat was namelijk de enige die Sylvia nog geen toestemming had gegeven voor de 12 uur
Hij zei: Als jij je akkkoord niet geeft dan heb ik er 10 k voor over want dan geef ik je een slag voor je bek
na gisteravond vind ik dat ook. Vooral Jaap is daar nu fanatiek op uit. De manier waarop hij telkens bij Huub ging staan gisteravond , terwijl huub met natasia en brain sprak , was echt niet normaal. Dat was ook zo afgesproken, en dat gaat echt te ver!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook in de regels moet komen uitlokken tot fysiek geweld KAN leiden tot uitzetting uit de villa
True. Maar de fysieke dreiging van Jaap zou er wmb wel onder mogen vallen; tegen hem aan staan, over hem heen hangen, hem willen knuffelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kunnen we Huub heel snel uitzwaaien.
Dan blijven alleen Natasia, Syl, Eric en Amanda over. Een vrouwenhuis!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Brain en Jaap gaan na donderdag alles doen om Huub uit te dagen tot fysiek geweld dus die dan ook![]()
Dat is het enige wat Jaap komende tijd zal doen, Huub uitlokken tot fysiek geweld. Ik ben benieuwd hoelang Huub dat trekt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:22 schreef 2live het volgende:
[..]
na gisteravond vind ik dat ook. Vooral Jaap is daar nu fanatiek op uit. De manier waarop hij telkens bij Huub ging staan gisteravond , terwijl huub met natasia en brain sprak , was echt niet normaal. Dat was ook zo afgesproken, en dat gaat echt te ver!
Dat had ik dus ff gemist, thanks.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert was gisteren met zijn dronken harses naar Brian toe gelopen...dat was namelijk de enige die Sylvia nog geen toestemming had gegeven voor de 12 uur
Hij zei: Als jij je akkkoord niet geeft dan heb ik er 10 k voor over want dan geef ik je een slag voor je bek
Helemaal mee eens Marky!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
ik was allang geflipt,quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True. Maar de fysieke dreiging van Jaap zou er wmb wel onder mogen vallen; tegen hem aan staan, over hem heen hangen, hem willen knuffelen.
Ik heb toch ook echt beelden gezien waar Huub Jaap aan het slaan, duwen, harentrekken etc. was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True. Maar de fysieke dreiging van Jaap zou er wmb wel onder mogen vallen; tegen hem aan staan, over hem heen hangen, hem willen knuffelen.
Het spel kwam bij Huub pas naarboven toen hij buiten liep met Eric. Toen vroeg hij aan hem hoe nu verder met deze situatie. Brian en Natasia begonnen beneden meteen over de gevolgen van het spel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef Day het volgende:
[..]
Huub had het ook eerst kunnen vragen, voordat hij begon te dreigen?
Wat belangrijk is, is dat ze alllemaal menselijk genoeg zijn om dit Sylvia gewoon te gunnen. Het spel heeft dan misschien wel meegespeeld (zeker weten ook bij Huub), maar uiteindelijk hebben ze toch allemaal ja gezegd. Daar gaat het mij om. Vind het zwaar kut dat dit soort zaken in het regelboek op zijn genomen.
Ja is ook zo, maar jaap doet het quasi ik wil je knuffelen en hij heeft nu duidelijk met Brian afgesproken dat ze vanaf donderdag er alles aan gaan doen Huub uit te lokken tot fysiek geweld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb toch ook echt beelden gezien waar Huub Jaap aan het slaan, duwen, harentrekken etc. was.
Dat zou dan ook verboden moeten worden.
moet het ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb toch ook echt beelden gezien waar Huub Jaap aan het slaan, duwen, harentrekken etc. was.
Dan heb je meer gezien dan ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is het spel, hoor. Huub doet ook zijn stinkende best om Jaap op de kast te krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar jaap doet het quasi ik wil je knuffelen en hij heeft nu duidelijk met Brian afgesproken dat ze vanaf donderdag er alles aan gaan doen Huub uit te lokken tot fysiek geweld.
Klopt. Hij zat op dat moment in de gameroom met Eric en had het net tegen Eric verteld dat hij dat zou doen. 1 minuut later komt Brian van Amanda afgekropen en doet de deur van de gameroom open. Toen vertelde Huub dat over die 10 k . Hij legt alles uit aan Brian en geeft een toelichting, ook over zijn begrip naar Brian toe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zei: Als jij je akkoord niet geeft dan heb ik er 10 k voor over want dan geef ik je een slag voor je bek
Check de update-topic zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan heb je meer gezien dan ik.![]()
Alleen wegduwen, en dat is terecht als Jaap tegen 'm aan gaat staan.
Dat middelbaar klopt bij mij wel alleen dat school type niet :quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... voel me thuis...
ps .. ik ben al oud ... zelfs middelbaar al voorbij.
Ik heb trouwens helemaal NIETS tegen middelbare school-types ... ik heb iets tegen types als Jaap, Brian, Natasia en Amanda.
Ik vind dat het uitdagen ook gewoon verboden moet worden. Probeer het van elkaar te winnen met discussies enzo. Van spullen mag ook niet meer aangekomen worden dus wat is de moeilijkheid om hier ook een regel van te maken. Het wordt echt de pest- en treitershow zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is het spel, hoor. Huub doet ook zijn stinkende best om Jaap op de kast te krijgen.
Als Huub het spel wil winnen moet hij zijn agressie (want dat is hij gewoon) in toom houden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is het spel, hoor. Huub doet ook zijn stinkende best om Jaap op de kast te krijgen.
Als Huub het spel wil winnen moet hij zijn agressie (want dat is hij gewoon) in toom houden.
Na drie weken onthouding?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat het uitdagen ook gewoon verboden moet worden. Probeer het van elkaar te winnen met discussies enzo. Van spullen mag ook niet meer aangekomen worden dus wat is de moeilijkheid om hier ook een regel van te maken. Het wordt echt de pest- en treitershow zo.
Er zijn ook hele leuke bij ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat middelbaar klopt bij mij wel alleen dat school type niet :![]()
Voor degenen die niet alle Cossen van vannacht hebben gelezen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef 2live het volgende:
syl denkt dat mensen haar beslissing niet begrijpen. huub zegt ;hier in huis ook niet iedereen.
quote:
Dit allemaal nadat Jaap hem aan zijn enkels (!) had gepakt en uit bed had gesleurd en vervolgens met zijn volle gewicht bovenop hem dook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou de redaktie sieren als ze daar donderdag nog een brief over het huis ingooien dat uitlokking niet mag in de nederlandse wetgeving en ook niet in het huis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat het uitdagen ook gewoon verboden moet worden. Probeer het van elkaar te winnen met discussies enzo. Van spullen mag ook niet meer aangekomen worden dus wat is de moeilijkheid om hier ook een regel van te maken. Het wordt echt de pest- en treitershow zo.
En dat is ook zo.... Huub heeft gisteren Brian bedreigd en dat was niet netjes. Huub moet zich ook een realiseren dat hij zich niet overal mee moet bemoeien. Door dat gedoe met Brian was er zelfs een kans dat Sylvia de 12 uur niet zou krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:17 schreef Maria44 het volgende:
Nu heeft volgens BANJ ineens Huub het spelelement erin gebracht. Dit zeggen dus de mensen die het verdriet en daarmee de zwakte van Huub onmiddellijk na ontvangst van de brief, wilden uitbuiten door hem uit te lokken zodat hij kon vertrekken en in de gameroom een heel lang gesprek hadden over blokkering van de stem (Brian) en later Jaap. Allemaal om het spel. Ook Amandel: kom jongens we gaan met zijn allen naar kantoor want daar zitten Eric en Huub. Ze wilden hem allemaal uitdagen en niemand vroeg hoe het met Syl ging.
In en intriest zooitje dit zeg![]()
ook haar zus drong er gisteren niet op aan, om het huis uit te gaan. Maar gewoon de 12 uur eerst proberen. Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor degenen die niet alle Cossen van vannacht hebben gelezen...
Sylvia heeft 10 jaar geen contact met haar vader gehad.
Ze lijkt zowel qua uiterlijk als karakter sprekend op hem en zij is zijn oogappel.
Zij heeft volgens eigen zeggen al heel veel gelaten voor haar vader...ze is ooit 2 jaar doorgedraaid geweest...en dat had met haar vader te maken.
Haar zusje heeft wel altijd goed contact met hem gehouden.
Ze heeft gezegd dat ze zich op haar plaats voelt in de villa en dat haar vader het zou begrijpen als ze daar blijft.
Uitlokking is een heeeeel breed begrip; dan zouden ze niks meer kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het zou de redaktie sieren als ze daar donderdag nog een brief over het huis ingooien dat uitlokking niet mag in de nederlandse wetgeving en ook niet in het huis.
Het is wat mij betreft al een pest- en treitershow sinds de komst van NL en Huub in dat huis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
middelbare schooltypes... mwaaaaaahhhhhhhh, en dat terwijl ik 40 wordt deze nazomer. Ik denk eerder trouwens dat die hele jonge meiden op foute Brian stemmen. Ik denk dat vooral de 20 +-ers door het valse spel heen kijken en ook door Huub's branie waarachter wel een eerlijk mens zich verstopt die stoerder wil lijken dan hij is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Prosac het volgende:
Ho ho Brian en Natasia hadden ruim daarvoor al overleg over wat speltechnisch gezien het beste was om te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is ook zo.... Huub heeft gisteren Brian bedreigd en dat was niet netjes. Huub moet zich ook een realiseren dat hij zich niet overal mee moet bemoeien. Door dat gedoe met Brian was er zelfs een kans dat Sylvia de 12 uur niet zou krijgen.
Het uitdagen is idd leuk. Op dit moment is het te veel een pest- en treitershow. Talpa had destijds gezegd, dat DGK beslist geen pest- en treitershow zou worden, kennelijk is die doelstelling volkomen de mist in gegaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft al een pest- en treitershow sinds de komst van NL en Huub in dat huis.
En het uitdagen zal er denk ik wel inblijven, gok er op dat de redactie dat juist fijn vindt. Daarbij is het natuurlijk mooie tv om te zien hoe de bewoners op het uitdagen (elkaar raken op de zere plekjes) reageren. Denk niet dat de gemiddelde kijker op eindeloze discussies zit te wachten.
Het ging dan ook over een 12 uur... en dat is een onderdeel van het spel. Ik vond gisteren Huub onbeschoft en zeker niet taktisch tegen Brian en Natasia. Het had Sylvia d'r 12 uur kunnen kosten en dan ging ze definitief weg. Dan was Huub z'n backup kwijt geweest. Dom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ho ho Brian en Natasia hadden ruim daarvoor al overleg over wat speltechnisch gezien het beste was om te doen.
Vlak Brian niet uit want die flikt ook vanalles en is sinds de komst van Jaap hem voor zijn karretje aan het spannen om het vuile werk te laten doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft al een pest- en treitershow sinds de komst van NL en Huub in dat huis.
En het uitdagen zal er denk ik wel inblijven, gok er op dat de redactie dat juist fijn vindt. Daarbij is het natuurlijk mooie tv om te zien hoe de bewoners op het uitdagen (elkaar raken op de zere plekjes) reageren. Denk niet dat de gemiddelde kijker op eindeloze discussies zit te wachten.
Joris zat toch op Aruba, met zijn honkbalteam?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Ashley1 het volgende:
ik hoop dat joris hem goed op de hoogte brengt van alles.
Ja en dat op zich is al meer dan belachelijk aangezien niemand ook maar 1 gesprekje met Natasia wilde voeren over de reden van haar 12 uur aanvraag toen ze een relatieprobleem op wilde lossen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is ook zo.... Huub heeft gisteren Brian bedreigd en dat was niet netjes. Huub moet zich ook een realiseren dat hij zich niet overal mee moet bemoeien. Door dat gedoe met Brian was er zelfs een kans dat Sylvia de 12 uur niet zou krijgen.
Dacht ik ook even toen ik het hoorde, maar ook Joris kan niet in Eric's hoofd kijken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Ashley1 het volgende:
ik hoop dat joris hem goed op de hoogte brengt van alles.
nee maar hij kan wel aangeven wat er allemaal besproken is en dan weet huub ook meer,quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik ook even toen ik het hoorde, maar ook Joris kan niet in Eric's hoofd kijken...
Laat die meid... die is echt hooopeloos verlorenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Elounda het volgende:
Huub vraagt aan Amanda hoe het komt dat ze als laatste is geeindigd in de Popi-poll.
Amanda zegt: omdat ik niet alles voor de televisie doe, zoals JOUW...
omg...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Loserkid het volgende:
Palma:
Weet je waar de kast van Jaap is?
Huub:
Ja buiten, daar staat zijn zadel, zijn mondbitje..
Dat kan allemaal wel waar zijn, feit blijft dat ze niet met hun poten van elkaar af moeten blijven en feit is dat Huub daar heel veel moeite mee heeft. Die nacht was overigens de 2e keer dat Huub Jaap aanvloog, hij had het ook al gedaan bij de stemming over de Voetbalvrouwen-première.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dit allemaal nadat Jaap hem aan zijn enkels (!) had gepakt en uit bed had gesleurd en vervolgens met zijn volle gewicht bovenop hem dook.
Waar twee kijven etc. Jaap was het er dezelfde nacht nog over eens dat het van beide kanten over stoeien ging en gaf toe dat Jaap aan het bluffen was, hij vond het zelfs leuk wat er gebeurd was.
ja weet ik, maar ik kan mij zo verschrikkelijk verbazen over de dingen die ze zegt.. de absolute stommigheid...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Laat die meid... die is echt hooopeloos verloren![]()
Zou er ook totaal geen energie meer insteken.
Wat weet Huub dan nog niet? Hij weet wie hem eruit willen stemmen, en van Eric hoort hij over de gesprekken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
nee maar hij kan wel aangeven wat er allemaal besproken is en dan weet huub ook meer,
Dan was Huub dus duidelijk op dat moment niet met het spel bezig want dan had hij daarover nagedacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging dan ook over een 12 uur... en dat is een onderdeel van het spel. Ik vond gisteren Huub onbeschoft en zeker niet taktisch tegen Brian en Natasia. Het had Sylvia d'r 12 uur kunnen kosten en dan ging ze definitief weg. Dan was Huub z'n backup kwijt geweest. Dom.
Het komt niet in haar domme hoofd op dat haar hele voorkomen gewoon niet aanslaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik kan mij zo verschrikkelijk verbazen over de dingen die ze zegt.. de absolute stommigheid...
Hey het hek. Auto voor Syl?
Ik vlak Brian absoluut niet uit. Maar het viel mij wel op dat met de komst van NL en later Huub het treiteren echt is begonnen. Daarvoor werd het spel op een andere manier gespeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vlak Brian niet uit want die flikt ook vanalles en is sinds de komst van Jaap hem voor zijn karretje aan het spannen om het vuile werk te laten doen
Oke daar heb ik nog niet op geantwoordquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel waar zijn, feit blijft dat ze niet met hun poten van elkaar af moeten blijven en feit is dat Huub daar heel veel moeite mee heeft. Die nacht was overigens de 2e keer dat Huub Jaap aanvloog, hij had het ook al gedaan bij de stemming over de Voetbalvrouwen-première.
Mijn punt is dat er gezegd werd dat Jaap en Brian Huub niet uit mogen dagen tot fysiek geweld. Als dat Huub's zwakke punt is, mogen ze om het spel te winnen hun gang gaan. Huub heeft het ook bij NL gedaan en dat was toen toch ook prachtig? Huub doet er ook alles aan om als winnaar over te blijven, waarom zou de rest dat niet mogen?
On topic: waar blijf die auto voor Syl? Dit duurt wel heel erg lang. Zelf was ik al gaan lopen!
Da's waar, al denk ik niet dat hij anders zal reageren met deze voorkennis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Ashley1 het volgende:
nou het geenbv nu gezegd wordt dat brain en jaap hem gaan uitlokken tot geweld enzo
Dit eventuele overlijden is natuurlijk ook vreemd. Brian voelt aan dat dit niet helemaal normaal is en wou graag wetne waarom Sylvia niet gewoon vertrekt. Ik zie daar niets verkeerds in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en dat op zich is al meer dan belachelijk aangezien niemand ook maar 1 gesprekje met Natasia wilde voeren over de reden van haar 12 uur aanvraag toen ze een relatieprobleem op wilde lossen.
Nu gaat het echt om leven en dood, waarvan Syl altijd heeft gezegd dat dat haar enige reden zou zijn voor 12 uur en dan moet alles tot op de bodem besproken worden door Brian.
Ik vind dat Brian dan ook zo moeilijk had moeten doen met Natasia en niet bij de een wel en bij de ander niet.
Ha-Ha-Ha.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Elounda het volgende:
Huub vraagt aan Amanda hoe het komt dat ze als laatste is geeindigd in de Popi-poll.
Amanda zegt: omdat ik niet alles voor de televisie doe, zoals JOUW...
omg...
Geloof maar dat hij daar de fora ook zal checkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Joris zat toch op Aruba, met zijn honkbalteam?
Weinig kans dus dat hij Huub aan spelinfo kan helpen.
Je moet de zaken niet omdraaien. NL probeerde het bij Huub alleen deed NL het zelf terug.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel waar zijn, feit blijft dat ze niet met hun poten van elkaar af moeten blijven en feit is dat Huub daar heel veel moeite mee heeft. Die nacht was overigens de 2e keer dat Huub Jaap aanvloog, hij had het ook al gedaan bij de stemming over de Voetbalvrouwen-première.
Mijn punt is dat er gezegd werd dat Jaap en Brian Huub niet uit mogen dagen tot fysiek geweld. Als dat Huub's zwakke punt is, mogen ze om het spel te winnen hun gang gaan. Huub heeft het ook bij NL gedaan en dat was toen toch ook prachtig? Huub doet er ook alles aan om als winnaar over te blijven, waarom zou de rest dat niet mogen?
On topic: waar blijf die auto voor Syl? Dit duurt wel heel erg lang. Zelf was ik al gaan lopen!
Niet eventueel want hij gaat sterven. het gaat mij om de manier waarop bij Brian. Natasia kreeg het zo zonder gesprek en Sylvia moet alles uit de kast trekken om hem te overtuigen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit eventuele overlijden is natuurlijk ook vreemd. Brian voelt aan dat dit niet helemaal normaal is en wou graag wetne waarom Sylvia niet gewoon vertrekt. Ik zie daar niets verkeerds in.
En die 12 uur voor Natasia sleog echt nergens op. Dat vond ik ook geen reden om haar dat te geven.
De beweegreden van Syl gaat Brian geen fuck aan als Syl daar niets over kwijt wil. De reden ziekte en overlijden moet voor hem voldoende zijn om een beslissing te nemen. Bij Syl is het ziekte en overlijden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit eventuele overlijden is natuurlijk ook vreemd. Brian voelt aan dat dit niet helemaal normaal is en wou graag wetne waarom Sylvia niet gewoon vertrekt. Ik zie daar niets verkeerds in.
En die 12 uur voor Natasia sleog echt nergens op. Dat vond ik ook geen reden om haar dat te geven.
Herinner je je de 'Cross the fucking line"-avond nog? Dat was 1 en al uitdaging van fysieke geweld van Huub richting NL, hoor. Net zoals hij keer op keer Natasia en Brian tot fysieke geweld probeert te pushen. En als ik Jaap was had ik z'n bek allang verbouwd. Huub is wel degelijk continue bezig met uitdaging van fysiek geweld. En dat mag hij, want dat is het spel. Maar dan mag het andersom ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet omdraaien. NL probeerde het bij Huub alleen deed NL het zelf terug.
nee brian iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Sylvia heeft goed in de gaten dat Brian zijn stem niet heeft gegeven uit mededogen.
Hij heeft hem gegeven omdat hij anders hele grote problemen zou krijgen 'buiten'.
(of heeft ze het nu over Natasia???)
Brian was al op het moment dat Sylvia het vertelde aan het denken:Hoe krijg ik haar eruitquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Niet eventueel want hij gaat sterven. het gaat mij om de manier waarop bij Brian. Natasia kreeg het zo zonder gesprek en Sylvia moet alles uit de kast trekken om hem te overtuigen.
Nattenel is degene die serieus over het uitlokken van fysiek geweld is begonnen, en die daar ook echt een speerpunt van maakte. Daarin trok hij Brian en Bart mee, en uiteindelijk kon Huub weinig anders dan zich ook op dat niveau te begeven. Ook al omdat de redactie hem vertelde dat hij zichzelf maar moest verweren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vlak Brian absoluut niet uit. Maar het viel mij wel op dat met de komst van NL en later Huub het treiteren echt is begonnen. Daarvoor werd het spel op een andere manier gespeeld.
Zo zie ik deze keer ook gebeuren dat eerder de rat uit z'n slof schiet dan Hupert. Laat ze maar plannetjes maken om fysiek geweld te ontlokken, jammer dat ze het zo moeten uitspreken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet omdraaien. NL probeerde het bij Huub alleen deed NL het zelf terug.
't is gewoon aanranding.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar een mens heeft recht op z'n personal space, wat Jaap wil doen valt wmb onder bedreiging.
Maar dan moet die stemming wel doorgaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Prosac het volgende:
Eric geeft aan dat hij Huub er niet uit zal stemmen
Het is voor de uitzending leuker om de stemming door te laten gaan en Eric als laatste zijn stem uit te laten brengenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
Als Sylvia terug is gaat Erik tegen Amanda zeggen dat haar stemming kan intrekken omdat hij Huub er toch niet uit gaat stemmen.
Wat je zegt klopt. Het is alleen jammer, dat het 'klimaat in DGK' sinds de komst van NL er niet beter op is geworden. Daarnaast is het peil behoorlijk gedaald, met toch als triest dieptepunt de komst van Japio. Iedere nieuwe bewoner trok het nivo weer een stapje verder naar beneden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Day het volgende:
[..]
Herinner je je de 'Cross the fucking line"-avond nog? Dat was 1 en al uitdaging van fysieke geweld van Huub richting NL, hoor. Net zoals hij keer op keer Natasia en Brian tot fysieke geweld probeert te pushen. En als ik Jaap was had ik z'n bek allang verbouwd. Huub is wel degelijk continue bezig met uitdaging van fysiek geweld. En dat mag hij, want dat is het spel. Maar dan mag het andersom ook.
maar is dat voor nu omdat syl steun nodig heeft en dat het later doorgaat of het word gewoon helemaal gecanceld?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
Als Sylvia terug is gaat Erik tegen Amanda zeggen dat haar stemming kan intrekken omdat hij Huub er toch niet uit gaat stemmen.
En bij Natasia is het het redden van haar relatie. Het gaat erom wat belangrijk is en dat kan per persoon verschillen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
De beweegreden van Syl gaat Brian geen fuck aan als Syl daar niets over kwijt wil. De reden ziekte en overlijden moet voor hem voldoende zijn om een beslissing te nemen. Bij Syl is het ziekte en overlijden.
Die stemming komt er sowieso, ook al trekt Amanda die in. Brian heeft nml ook aangevraagd. De vraag is alleen of die aanvraag legitiem is (hij vroeg een ontslagronde aan voor Joep Meloen.. en sja.. wie is datquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is voor de uitzending leuker om de stemming door te laten gaan en Eric als laatste zijn stem uit te laten brengen
Eric wil Hupert gewoon houden want die weet dat hij veel meer aan Hupert en Sylvia heeft dan aan de restquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
maar is dat voor nu omdat syl steun nodig heeft en dat het later doorgaat of het word gewoon helemaal gecanceld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |