Nou nou.. hier zakt je broek toch van af!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef CarOnline het volgende:
Please, zwaai t kind uit, ze wil weg!! En wat lult ie nou over het spelelement?! Waar waren zij mee bezig dan?! Brian en Natasia, daarna Brian en Jaap!
Heeft hij gelijk in, Huub had dat nooit moeten zeggen omdat het juist een NEE zou uitlokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
het wordt voor brian aantrekkelijk gemaakt ,als huub dat zegt, zegt brian
1) had niet anders verwacht, anders sta je de komende pp's natuurlijk onderaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:07 schreef Day het volgende:
Iedereen zegt zonder problemen: ja!
De 12 uur wordt gesplitst door 3.
Gaat wel. Hij spreekt z'n ongenoegen uit over de dreiging van Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak van m'n hart!
Brian zit weer te zeiken, begrijp ik?
Bedoelde hij daarmee de streamers soms?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Prosac het volgende:
En op de bank gaat het direct over de populairiteit van Huub..
Jaap denkt dat het komt dankzij de middelbare school types
Hoezo middelbare school types!!!!!! Middelbare leeftijd types zou hij bedoelen!!!!! (41)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Prosac het volgende:
En op de bank gaat het direct over de populairiteit van Huub..
Jaap denkt dat het komt dankzij de middelbare school types
Denk dat ze op vervoer moet wachten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef maikel112 het volgende:
Heeft ze geen haast?
Brian doet altijd alles 1 op 1 en laat andere nooit weten wat hij beslist. Zijn manier van doen lokt het uit. Als Brian gewoon dit meer openlijk had gedaan had Huub deze dreiging nooit geuit. Zijn hele aktie nu is een speltechnisch verhaal omdat hij zo probeert Huub in een kwaad daglicht te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Day het volgende:
[..]
Gaat wel. Hij spreekt z'n ongenoegen uit over de dreiging van Huub.
Neemt het hem kwalijk, omdat hij daarvoor al een gesprek met Syl had gehad, waarin hij toegezegd had dat hij die 12 uur zou geven.
Maar goed, het is voorbij. Syl mag naar haar vader!
Nee, Huub was populair dankzij de kijkers naar het programma, niet dankzij de NL bevolking, die zou hem nooooooit trekken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Bedoelde hij daarmee de streamers soms?
Hij gaat niet. Eric is niet gekquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Inca het volgende:
Stel dat Huub er donderdag uit moet kan die zich dan weer terug inkopen![]()
dan heeft dat nog lang geduurd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef Elounda het volgende:
Huub heeft het agressieve element in zich, volgens Jaap.
Jaap niet en Brian ook niet...
Ja ik zit weer een half uur te kijken en krijg weerneigingen.
Hoe krom kan je rechte dingen lullenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
jaap; dit programa is niet representatief voor de ned. bevolking. Over de pop. stemming.Wij zijn veel populairder bij de hele bevolking en Huub bij de kijkers
Nee Jaap gelukkig niet! Want ik mag toch hopen dat ik niet teveel van zulk soort debielen om me heen heb, als jullie!
Dat heeft ze niet verteld, kan van alles zijn. Ik hoef het ook niet te weten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef Pleione het volgende:
weet iemand waarom Silvia haar vader tien jaar niet gezien heeft?
Wel heftig dit zeg... pfff ik leef met haar mee
Dat gevoel krijg ik nou ook de hele tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:17 schreef GothaP het volgende:
Waat bemoeit die Palma zich in vredesnaam mee? Ze is er toch voor de schoonmaak? Ze doet verdorie net of ze een van de bewoners is. Beetje hoogmoeds waanzin als je het mij vraagt.
Ik vind dat dat ook in de regels moet komen uitlokken tot fysiek geweld KAN leiden tot uitzetting uit de villaquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Toch een zwakte bod van B & B om H uit te lokken tot fysiek geweld. Is net zo erg als fysiek geweld. Met woorden kunnen ze het niet af. Liever nog het schreeuwen van Natas vind ik minder erg en zeker leuker![]()
Brian pakt elke mogelijkheid aan om Huub te zieken en hij weet dat als dat over Syl gaat dat ie Huub het meeste heeft. Ik denk dat het er meer om ging dat Brian Huub kon zieken dan dat hij het Syl niet zou gunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Brian doet altijd alles 1 op 1 en laat andere nooit weten wat hij beslist. Zijn manier van doen lokt het uit. Als Brian gewoon dit meer openlijk had gedaan had Huub deze dreiging nooit geuit. Zijn hele aktie nu is een speltechnisch verhaal omdat hij zo probeert Huub in een kwaad daglicht te bewerkstelligen.
Huub had het ook eerst kunnen vragen, voordat hij begon te dreigen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Brian doet altijd alles 1 op 1 en laat andere nooit weten wat hij beslist. Zijn manier van doen lokt het uit. Als Brian gewoon dit meer openlijk had gedaan had Huub deze dreiging nooit geuit. Zijn hele aktie nu is een speltechnisch verhaal omdat hij zo probeert Huub in een kwaad daglicht te bewerkstelligen.
jaaaa veeel beterquote:
Wist niet dat ze in eemnes ook een strand haddenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef Prosac het volgende:
pas op! walvis op de bank
Dat kunnen we Huub heel snel uitzwaaien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook in de regels moet komen uitlokken tot fysiek geweld KAN leiden tot uitzetting uit de villa
.... voel me thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hoezo middelbare school types!!!!!! Middelbare leeftijd types zou hij bedoelen!!!!! (41)![]()
Volgens mij ging het zo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Toch een zwakte bod van B & B om H uit te lokken tot fysiek geweld. Is net zo erg als fysiek geweld. Met woorden kunnen ze het niet af. Liever nog het schreeuwen van Natas vind ik minder erg en zeker leuker![]()
Brain en Jaap gaan na donderdag alles doen om Huub uit te dagen tot fysiek geweld dus die dan ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat kunnen we Huub heel snel uitzwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |