Helemaal met je eens markyquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef marky het volgende:
Wanneer moet het duidelijk worden of ze die 12.00 uur krijgt?
Overigens is het verschil tussen Syl en de twaalf uur van Natasia erg duidelijk. Syl wil een moment met haar vader die ze daarvoor 10 jaar niet gezien of gesproken had. Je kan stellenb dat de man voor Syl al geen onderdeel meer was van haar leven maar dat ze voor zijn dood de dingen met hem wil bespreken van waarschijnlijk het hoe en waarom de dingen zo gegaan zijn als ze zijn gegaan. Gewoon om het af te sluiten. Ze zal daarvoor een paar uur nodig hebben en later misschien nog een paar uuir voor zijn begrafenis. Dan is voor Syl het boek dicht en kan haar leven verder. Je kan er van vinden wat je ervan vind maar uiteindelijk is het Syl die bepaald of 12 uur voldoende is om dit tot een goed einde te brengen. Daar heeft Jaap of Brian niets mee te maken. Voor hun is het nu gewoon speltechnisch geneuzel waarbij Jaap, daar een voor hem, onnatuurlijk harde stelling inneemt. Waarschijnlijk getriggerd door het gesprek met Natasia en Brian.
Natasia wilde in twaalf uur een relatie redden. Dat is heel wat anders. Die stopt namelijk niet na die twaalf uur en gaat gewoon door. Daarbij komt dat achteraf die 12 uur totaal niet nodig zijn geweest. En bij de weigering van Huub en Syl werd heel duidelijk gesteld dat zij die 12 uur alleen gaven bij ernstige ziekte en dood. Dit is duidelijk een geval van ernstige ziekte en dood.
Daar ben ik het als Rotterdam-minded persoon én als Feyenoorder helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Voor mij hoort sinds dat Jaap in DGK zit Brielle niet meer bij rotterdam![]()
hahaha Jij ook al.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja waar is ze als je haar nodig hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar ben ik het als Rotterdam-minded persoon én als Feyenoorder helemaal mee eensch.
Zullen we dan ook afspreken dat Almere (woonplaats van Brainless en Natasia) niet meer bij Nederland hoort?
Deal. Wat ben ik blij dat ze niet uit Haarlem komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar ben ik het als Rotterdam-minded persoon én als Feyenoorder helemaal mee eensch.
Zullen we dan ook afspreken dat Almere (woonplaats van Brainless en Natasia) niet meer bij Nederland hoort?
BeeQueen zal ook wel blij zijn in het geval dat Huub naar huus moet. Zo worden al die verwaarloosde en verslonsde huizen weer een beetje acceptabel schoon. Denk maar niet dat het nieuwe kabinet toestaat dat we allemaal de hele dag streams kijken (en er tegen screamen). Samen werken, jongens!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb beequeen nodig om me weer een beetje hoop te geven.![]()
Bart. Ken je mij of zo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
BeeQueen zal ook wel blij zijn in het geval dat Huub naar huus moet. Zo worden al die verwaarloosde en verslonsde huizen weer een beetje acceptabel schoon. Denk maar niet dat het nieuwe kabinet toestaat dat we allemaal de hele dag streams kijken (en er tegen screamen). Samen werken, jongens!
zucht...
Ja duh. Dat is een overzeese kolonie, mogelijk gemaakt door de afsluitdijk. Hoort er voor mij al jaren niet meer bij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
die komen gewoon uit de provincie ijsselmeer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
nee, dat tuig uit rotterdam is lekker representatief voor ons Nederland?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja duh. Dat is een overzeese kolonie, mogelijk gemaakt door de afsluitdijk. Hoort er voor mij al jaren niet meer bij.
Ik zeg nixquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Bart. Ken je mij of zo?![]()
Nu ben ik bang dat je mijn kunt zien zitten in mijn smerige huiskamer en slonzerige kleding.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:18 schreef s0k het volgende:
[..]
nee, dat tuig uit rotterdam is lekke representatief voor ons Nederland?
Ik zie die arme magere dotjes van kindjes al voor me. klitten in het haar, hongerige ogen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zeg nix![]()
. Je moet me kids eens zien,
Nu hou ik echt me mond anders heb ik jeugdzorg voor me deurtje staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie die arme magere dotjes van kindjes al voor me. klitten in het haar, hongerige ogen.![]()
yessssssssss daar is onze hoop in bange dagen. En wat denk je na alles terug te hebben gelezen, wat gaat Eric doen met Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat HiDiHo dat walgelijke telefoongesprek van Billie heeft opgenomen, zodat de rest van de Fokkers het terug kan kijken. Laat Syl maar lekker liggen, arme meid. Cossen teruggelezen , en wat ik al wist , maar nu heb ik echt een bevestiging...........Billie is totaal gestoord.
Ja Ik help je, het is waar. Hij is knetter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat HiDiHo dat walgelijke telefoongesprek van Billie heeft opgenomen, zodat de rest van de Fokkers het terug kan kijken. Laat Syl maar lekker liggen, arme meid. Cossen teruggelezen , en wat ik al wist , maar nu heb ik echt een bevestiging...........Billie is totaal gestoord.
idem ditto, zie mijn bange pm.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
[..]
yessssssssss daar is onze hoop in bange dagen. En wat denk je na alles terug te hebben gelezen, wat gaat Eric doen met Huub.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
voor Brian opkomen??? de Brian die probeerde Jaap voor zijn misselijke karretje te spannen en de 12 uur te blokkeren??? De enige van dat kotsende kwartet die zich gisteren enigzins menselijk gedroeg was Amanda. Nadat ze zelf schijnheilig had toegestemd was ook Natasia bezig met Brian samen Jaap op te fokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef avonne het volgende:
Nu wil ik nog maals even voor Brian opkomen.
Brian heeft Sylvia de 12 uur toegezegd, nadat zij een goed gesprek met elkaar hadden.
Hij wilde weten waarom ze niet gewoon naar huis ging. Sylvia heeft hem uitgelegd dat 12 uur genoeg was.
Toen Sylvia en Huub de 12 uur voor Natasia blokkeerden was er ook niet zo'n ophef.
Gevalletje partijdigheid, mensen?
Omdat het om helding Sylvia gaat mag het niet geblokkeerd worden, als het om vijand Natasia gaat moet ze oprotten?
Ja! En volgens die twee zijn ze daar helemaal 'hot'!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:16 schreef maikel112 het volgende:
wil je zeggen dat die beide uit Almere komen?
Je bent een droppiequote:
Hot to Kill?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja! En volgens die twee zijn ze daar helemaal 'hot'!![]()
Jongens, niet meer twijfelen want Eric houdt Huub erin want hij wil met mensen die hij leuk vindt op weg naar de finale en heeft dit 'snachts nog een paar keer gezegd tegen Huub. Hij stemt hem er niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik twijfel, want naderhand in gesprek met huub zei hij het is ook een tegen om jou erin te houden omdat je er met alle cp vandoor gaat in de popupoll en dat was iets wat Brainles hem had ingefluisterd. IK twijfel er echt over.
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:24 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jongens, niet meer twijfelen want Eric houdt Huub erin want hij wil met mensen die hij leuk vindt op weg naar de finale en heeft dit 'snachts nog een paar keer gezegd tegen Huub. Hij stemt hem er niet uit.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:24 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha erg he. Begon te lezen en werd weer helemaal ongerust.![]()
Tot laters.
Heb je een levendige fantasie of lopen ze er bij jou ook zo bij?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie die arme magere dotjes van kindjes al voor me. klitten in het haar, hongerige ogen.![]()
wat erg dat wij als Rotterdammers van zulk soort galbakken hebben rondlopen !!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Braak, Japio op de Rotterdamse radio. Overconfident en arrogant, Huub is zijn grootste vijand en Natasia is helemaal geweldig.
tis hier pcies hetzelfde. De buren zijn al komen klagen over de stankoverlast. Me hond laat ik uit in de tuin.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je een levendige fantasie of lopen ze er bij jou ook zo bij?
Ik ken je niet trouwens, kan je ook niet zien zitten. Maar... ik kan alle berichten over niet strijken, niet stofzuigen, niet schoonmaken, niet boodschappen doen, en alleen maar streamen, niet negeren. Ik voel me continue schuldig als mevrouw dieenebart belt van haar werk, of als heur kids thuiskomen in hun vuile kleding, of als de gemeentereiniging uit eigen beweging belt ivm grote bergen vuilnis in de voor- en achtertuin.
Hier schijnt het zonnetje lekker..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Je moet verhuizen naar rotterdam joh, hier is het droog.
![]()
in Capelle is het aan het miezerregenen anders...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Je moet verhuizen naar rotterdam joh, hier is het droog.
![]()
Nu nog algemeen geaccepteerd intellect en jullie mogen weer op de kaartquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef FSR het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje lekker..![]()
![]()
PS: Rotterdam leverd wel een enorme geldstroom voor het land...
en rotterdam is heel goed in het verzieken van het neerlands imago op europees vlak met voetbalquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef FSR het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje lekker..![]()
![]()
PS: Rotterdam leverd wel een enorme geldstroom voor het land...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je een levendige fantasie of lopen ze er bij jou ook zo bij?
Ik ken je niet trouwens, kan je ook niet zien zitten. Maar... ik kan alle berichten over niet strijken, niet stofzuigen, niet schoonmaken, niet boodschappen doen, en alleen maar streamen, niet negeren. Ik voel me continue schuldig als mevrouw dieenebart belt van haar werk, of als heur kids thuiskomen in hun vuile kleding, of als de gemeentereiniging uit eigen beweging belt ivm grote bergen vuilnis in de voor- en achtertuin.
Wat ben je weer lekker rebels op de vroege morgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nu nog algemeen geaccepteerd intellect en jullie mogen weer op de kaart![]()
Sorry, er is zo'n boeiende discussie over Rotterdam en huishoudelijke beslommeringen en kindertjes dat ik met open mond zit mee te lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
Het is te merken dat de Fokkers moe zijn, het is zo rustig.![]()
Ach ik hou niet eens van voetbal, geef mij maar hockeyquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef s0k het volgende:
[..]
en rotterdam is heel goed in het verzieken van het neerlands imago op europees vlak met voetbal
Ja je hebt helemaal gelijk we zijn totaal Offtopic.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Sorry, er is zo'n boeiende discussie over Rotterdam en huishoudelijke beslommeringen en kindertjes dat ik met open mond zit mee te lezen
020 met moorden.. zo kunnen we blijven doorgaan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef s0k het volgende:
[..]
en rotterdam is heel goed in het verzieken van het neerlands imago op europees vlak met voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |