abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47009741
volgens mij was hij afgelopen zondag al weer terug
pi_47009750
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:35 schreef akveor het volgende:

[..]

En dat is ook zo.... Huub heeft gisteren Brian bedreigd en dat was niet netjes. Huub moet zich ook een realiseren dat hij zich niet overal mee moet bemoeien. Door dat gedoe met Brian was er zelfs een kans dat Sylvia de 12 uur niet zou krijgen.
Ja en dat op zich is al meer dan belachelijk aangezien niemand ook maar 1 gesprekje met Natasia wilde voeren over de reden van haar 12 uur aanvraag toen ze een relatieprobleem op wilde lossen.

Nu gaat het echt om leven en dood, waarvan Syl altijd heeft gezegd dat dat haar enige reden zou zijn voor 12 uur en dan moet alles tot op de bodem besproken worden door Brian.

Ik vind dat Brian dan ook zo moeilijk had moeten doen met Natasia en niet bij de een wel en bij de ander niet.
pi_47009754
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:38 schreef Ashley1 het volgende:
ik hoop dat joris hem goed op de hoogte brengt van alles.
Dacht ik ook even toen ik het hoorde, maar ook Joris kan niet in Eric's hoofd kijken...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_47009771
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dacht ik ook even toen ik het hoorde, maar ook Joris kan niet in Eric's hoofd kijken...
nee maar hij kan wel aangeven wat er allemaal besproken is en dan weet huub ook meer,
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:41:45 #255
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_47009778
Palma:
Weet je waar de kast van Jaap is?
Huub:
Ja buiten, daar staat zijn zadel, zijn mondbitje..
pi_47009790
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Elounda het volgende:
Huub vraagt aan Amanda hoe het komt dat ze als laatste is geeindigd in de Popi-poll.
Amanda zegt: omdat ik niet alles voor de televisie doe, zoals JOUW...
omg...
Laat die meid... die is echt hooopeloos verloren
Zou er ook totaal geen energie meer insteken.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47009798
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Loserkid het volgende:
Palma:
Weet je waar de kast van Jaap is?
Huub:
Ja buiten, daar staat zijn zadel, zijn mondbitje..
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:42:51 #258
58921 Day
You can fly!
pi_47009811
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Dit allemaal nadat Jaap hem aan zijn enkels (!) had gepakt en uit bed had gesleurd en vervolgens met zijn volle gewicht bovenop hem dook.

Waar twee kijven etc. Jaap was het er dezelfde nacht nog over eens dat het van beide kanten over stoeien ging en gaf toe dat Jaap aan het bluffen was, hij vond het zelfs leuk wat er gebeurd was.
Dat kan allemaal wel waar zijn, feit blijft dat ze niet met hun poten van elkaar af moeten blijven en feit is dat Huub daar heel veel moeite mee heeft. Die nacht was overigens de 2e keer dat Huub Jaap aanvloog, hij had het ook al gedaan bij de stemming over de Voetbalvrouwen-première.

Mijn punt is dat er gezegd werd dat Jaap en Brian Huub niet uit mogen dagen tot fysiek geweld. Als dat Huub's zwakke punt is, mogen ze om het spel te winnen hun gang gaan. Huub heeft het ook bij NL gedaan en dat was toen toch ook prachtig? Huub doet er ook alles aan om als winnaar over te blijven, waarom zou de rest dat niet mogen?

On topic: waar blijf die auto voor Syl? Dit duurt wel heel erg lang. Zelf was ik al gaan lopen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:43:35 #259
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47009825
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Laat die meid... die is echt hooopeloos verloren
Zou er ook totaal geen energie meer insteken.
ja weet ik, maar ik kan mij zo verschrikkelijk verbazen over de dingen die ze zegt.. de absolute stommigheid...
Hey het hek. Auto voor Syl?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47009846
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Ashley1 het volgende:

[..]

nee maar hij kan wel aangeven wat er allemaal besproken is en dan weet huub ook meer,
Wat weet Huub dan nog niet? Hij weet wie hem eruit willen stemmen, en van Eric hoort hij over de gesprekken.
Oe! Het zou wél leuk zijn als hij te horen krijgt hoe Natasia en Brian Amanda speltechnisch gebruiken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 11:44:44 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_47009855
Syl: Na 10 jaar ga ik mijn vader weer zien.
Eric: Ben je bang?
Syl: Nee, ik voel me heel krachtig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:44:52 #262
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47009858
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Het ging dan ook over een 12 uur... en dat is een onderdeel van het spel. Ik vond gisteren Huub onbeschoft en zeker niet taktisch tegen Brian en Natasia. Het had Sylvia d'r 12 uur kunnen kosten en dan ging ze definitief weg. Dan was Huub z'n backup kwijt geweest. Dom.
Dan was Huub dus duidelijk op dat moment niet met het spel bezig want dan had hij daarover nagedacht.
pi_47009868
nou het geenbv nu gezegd wordt dat brain en jaap hem gaan uitlokken tot geweld enzo
pi_47009887
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:43 schreef Elounda het volgende:

[..]

ja weet ik, maar ik kan mij zo verschrikkelijk verbazen over de dingen die ze zegt.. de absolute stommigheid...
Hey het hek. Auto voor Syl?
Het komt niet in haar domme hoofd op dat haar hele voorkomen gewoon niet aanslaat
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:45:57 #265
58921 Day
You can fly!
pi_47009899
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Vlak Brian niet uit want die flikt ook vanalles en is sinds de komst van Jaap hem voor zijn karretje aan het spannen om het vuile werk te laten doen
Ik vlak Brian absoluut niet uit. Maar het viel mij wel op dat met de komst van NL en later Huub het treiteren echt is begonnen. Daarvoor werd het spel op een andere manier gespeeld.
I am gonna shine
pi_47009939
Ik kan er niet over uit wat een lomp wijf ik die Palma vind...Sylvia staat op het punt om na 10 jaar haar vader weer te zien...Hupert en Eric geven haar nog even wat steun voordat ze in de auto stap en Palma komt die gameroom weer in zeiken over die kutkasten
pi_47009940
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef Day het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel waar zijn, feit blijft dat ze niet met hun poten van elkaar af moeten blijven en feit is dat Huub daar heel veel moeite mee heeft. Die nacht was overigens de 2e keer dat Huub Jaap aanvloog, hij had het ook al gedaan bij de stemming over de Voetbalvrouwen-première.

Mijn punt is dat er gezegd werd dat Jaap en Brian Huub niet uit mogen dagen tot fysiek geweld. Als dat Huub's zwakke punt is, mogen ze om het spel te winnen hun gang gaan. Huub heeft het ook bij NL gedaan en dat was toen toch ook prachtig? Huub doet er ook alles aan om als winnaar over te blijven, waarom zou de rest dat niet mogen?

On topic: waar blijf die auto voor Syl? Dit duurt wel heel erg lang. Zelf was ik al gaan lopen!
Oke daar heb ik nog niet op geantwoord Van mij mogen ze uitdagen, dat doet Huub ook omdat het mag volgens het grote regelboek.

De auto zal wel zo komen verwacht ik.
pi_47009944
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Ashley1 het volgende:
nou het geenbv nu gezegd wordt dat brain en jaap hem gaan uitlokken tot geweld enzo
Da's waar, al denk ik niet dat hij anders zal reageren met deze voorkennis.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:48:14 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47009964
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ja en dat op zich is al meer dan belachelijk aangezien niemand ook maar 1 gesprekje met Natasia wilde voeren over de reden van haar 12 uur aanvraag toen ze een relatieprobleem op wilde lossen.

Nu gaat het echt om leven en dood, waarvan Syl altijd heeft gezegd dat dat haar enige reden zou zijn voor 12 uur en dan moet alles tot op de bodem besproken worden door Brian.

Ik vind dat Brian dan ook zo moeilijk had moeten doen met Natasia en niet bij de een wel en bij de ander niet.
Dit eventuele overlijden is natuurlijk ook vreemd. Brian voelt aan dat dit niet helemaal normaal is en wou graag wetne waarom Sylvia niet gewoon vertrekt. Ik zie daar niets verkeerds in.
En die 12 uur voor Natasia sleog echt nergens op. Dat vond ik ook geen reden om haar dat te geven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:48:35 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47009978
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Elounda het volgende:
Huub vraagt aan Amanda hoe het komt dat ze als laatste is geeindigd in de Popi-poll.
Amanda zegt: omdat ik niet alles voor de televisie doe, zoals JOUW...
omg...
Ha-Ha-Ha.
Gisteren zei ze toch ook dat haar eigenwaarde haar meer waard was dan een populariteitspoll? Toen moest ik ook al zo lachen .
Dat kind heeft echt geen enkele clue.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47009983
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Joris zat toch op Aruba, met zijn honkbalteam?
Weinig kans dus dat hij Huub aan spelinfo kan helpen.
Geloof maar dat hij daar de fora ook zal checken
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:49:15 #272
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47009999
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef Day het volgende:

[..]

Je moet de zaken niet omdraaien. NL probeerde het bij Huub alleen deed NL het zelf terug.
pi_47010040
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Dit eventuele overlijden is natuurlijk ook vreemd. Brian voelt aan dat dit niet helemaal normaal is en wou graag wetne waarom Sylvia niet gewoon vertrekt. Ik zie daar niets verkeerds in.
En die 12 uur voor Natasia sleog echt nergens op. Dat vond ik ook geen reden om haar dat te geven.
Niet eventueel want hij gaat sterven. het gaat mij om de manier waarop bij Brian. Natasia kreeg het zo zonder gesprek en Sylvia moet alles uit de kast trekken om hem te overtuigen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:51:54 #274
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47010070
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef akveor het volgende:

[..]

De beweegreden van Syl gaat Brian geen fuck aan als Syl daar niets over kwijt wil. De reden ziekte en overlijden moet voor hem voldoende zijn om een beslissing te nemen. Bij Syl is het ziekte en overlijden.
pi_47010104
eric wil zorgen dat amanda haar stemming tegen huub intrekt vanavond, zegt hij tegen Syl
En opnieuw dat Huub er niet uitgaat
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47010115
Sylvia heeft goed in de gaten dat Brian zijn stem niet heeft gegeven uit mededogen.
Hij heeft hem gegeven omdat hij anders hele grote problemen zou krijgen 'buiten'.
(of heeft ze het nu over Natasia???)
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:53:46 #277
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47010125
het lijkt ze inderdaad volgens de huidige situatie niet handig dat Huub eruit gaat
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 11:53:47 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_47010126
Hemel, waar blijft die auto
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:53:48 #279
58921 Day
You can fly!
pi_47010127
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:49 schreef marky het volgende:

[..]

Je moet de zaken niet omdraaien. NL probeerde het bij Huub alleen deed NL het zelf terug.
Herinner je je de 'Cross the fucking line"-avond nog? Dat was 1 en al uitdaging van fysieke geweld van Huub richting NL, hoor. Net zoals hij keer op keer Natasia en Brian tot fysieke geweld probeert te pushen. En als ik Jaap was had ik z'n bek allang verbouwd. Huub is wel degelijk continue bezig met uitdaging van fysiek geweld. En dat mag hij, want dat is het spel. Maar dan mag het andersom ook.
I am gonna shine
pi_47010133
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Sylvia heeft goed in de gaten dat Brian zijn stem niet heeft gegeven uit mededogen.
Hij heeft hem gegeven omdat hij anders hele grote problemen zou krijgen 'buiten'.
(of heeft ze het nu over Natasia???)
nee brian idd
pi_47010156
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:50 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Niet eventueel want hij gaat sterven. het gaat mij om de manier waarop bij Brian. Natasia kreeg het zo zonder gesprek en Sylvia moet alles uit de kast trekken om hem te overtuigen.
Brian was al op het moment dat Sylvia het vertelde aan het denken:Hoe krijg ik haar eruit
Dat straalde van hem af
Hij toonde totaal geen medeleven, je zag hem alleen maar vals kijken
Hij weet dat Sylvia ijzersterk is en had liever een plaastvervangster voor haar gekregen maar ze had zulke goede argumenten tijdens het gesprek met hem dat hij geen uitweg meer zag en wel akkoord moest geven...zoiets
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:55:14 #282
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47010165
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Day het volgende:

[..]

Ik vlak Brian absoluut niet uit. Maar het viel mij wel op dat met de komst van NL en later Huub het treiteren echt is begonnen. Daarvoor werd het spel op een andere manier gespeeld.
Nattenel is degene die serieus over het uitlokken van fysiek geweld is begonnen, en die daar ook echt een speerpunt van maakte. Daarin trok hij Brian en Bart mee, en uiteindelijk kon Huub weinig anders dan zich ook op dat niveau te begeven. Ook al omdat de redactie hem vertelde dat hij zichzelf maar moest verweren.
Dat Bolle Japio nu ook weer de nadruk begint te leggen op uitlokking zegt veel over zijn beoogde rol als nieuwe vijand van Huub. Vooralsnog is het echterwel zo dat Brainless niet zonder meer slaafs achter hem aan hobbelt zoals hij dat met NL wel deed. Ik geloof dat dat komt omdat zelfs Brainless in de gaten heeft dat Japio niet helemaal spoort.
Dat bleek wel toen Bolle Japio met zijn beslissingsdiagrammetjes aan kwam zetten op een heel emotioneel moment, daar snapte Brainless eigenlijk helemaal niks van.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:55:22 #283
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47010173
Eric geeft aan dat hij Huub er niet uit zal stemmen
pi_47010175
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:49 schreef marky het volgende:

[..]

Zo zie ik deze keer ook gebeuren dat eerder de rat uit z'n slof schiet dan Hupert. Laat ze maar plannetjes maken om fysiek geweld te ontlokken, jammer dat ze het zo moeten uitspreken.
pi_47010195
Als Sylvia terug is gaat Erik tegen Amanda zeggen dat haar stemming kan intrekken omdat hij Huub er toch niet uit gaat stemmen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:57:32 #286
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_47010250
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Maar een mens heeft recht op z'n personal space, wat Jaap wil doen valt wmb onder bedreiging.
't is gewoon aanranding.
Life is what you make it.
pi_47010252
eric; amanda is de minst slechte van de 3
pi_47010256
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Prosac het volgende:
Eric geeft aan dat hij Huub er niet uit zal stemmen
Maar dan moet die stemming wel doorgaan.
pi_47010260
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
Als Sylvia terug is gaat Erik tegen Amanda zeggen dat haar stemming kan intrekken omdat hij Huub er toch niet uit gaat stemmen.
Het is voor de uitzending leuker om de stemming door te laten gaan en Eric als laatste zijn stem uit te laten brengen
pi_47010265
Wat er in een week tijd wel niet gebeurd is zeg
pi_47010280
Eric zegt zelfs dat hij maar gaat zeggen dat hij huub er niet uit ga stemmen zodat ze de stemming in kunnen trekken. Ze kunnen nu toch geen nieuwe stemming meer aanvragen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:58:38 #292
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47010287
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Day het volgende:

[..]

Herinner je je de 'Cross the fucking line"-avond nog? Dat was 1 en al uitdaging van fysieke geweld van Huub richting NL, hoor. Net zoals hij keer op keer Natasia en Brian tot fysieke geweld probeert te pushen. En als ik Jaap was had ik z'n bek allang verbouwd. Huub is wel degelijk continue bezig met uitdaging van fysiek geweld. En dat mag hij, want dat is het spel. Maar dan mag het andersom ook.
Wat je zegt klopt. Het is alleen jammer, dat het 'klimaat in DGK' sinds de komst van NL er niet beter op is geworden. Daarnaast is het peil behoorlijk gedaald, met toch als triest dieptepunt de komst van Japio. Iedere nieuwe bewoner trok het nivo weer een stapje verder naar beneden.
Keep the Sunny Side Up
pi_47010288
Sylvia heeft Brian ook helemaal door gelukkig
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:58:52 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_47010295
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
maar is dat voor nu omdat syl steun nodig heeft en dat het later doorgaat of het word gewoon helemaal gecanceld?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:59:01 #295
58921 Day
You can fly!
pi_47010299
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:51 schreef marky het volgende:

[..]

De beweegreden van Syl gaat Brian geen fuck aan als Syl daar niets over kwijt wil. De reden ziekte en overlijden moet voor hem voldoende zijn om een beslissing te nemen. Bij Syl is het ziekte en overlijden.
En bij Natasia is het het redden van haar relatie. Het gaat erom wat belangrijk is en dat kan per persoon verschillen.

En irl ging het Brian inderdaag geen fuck aan, maar het is geen real life, het is een spel, waaraan regels verbonden zijn. En als Brian vond dat hij argumenten nodig heeft om zijn stem te geven, heeft hij in dit geval wel het recht. En dan is het inderdaad aan Syl om daar wel of geen antwoord op te geven. Zij heeft ervoor gekozen om die wel te geven en het resultaat is dat zij van hem mag gaan.

Als het Brian of Natasia was geweest die nu met een doodzieke ouder zat, had Huub misschien wel precies hetzelfde gedaan. Hij had ze wel laten gaan, maar ik neem aan dat hij dat ook niet zonder slag of stoot had gedaan.
I am gonna shine
pi_47010303
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Het is voor de uitzending leuker om de stemming door te laten gaan en Eric als laatste zijn stem uit te laten brengen
Die stemming komt er sowieso, ook al trekt Amanda die in. Brian heeft nml ook aangevraagd. De vraag is alleen of die aanvraag legitiem is (hij vroeg een ontslagronde aan voor Joep Meloen.. en sja.. wie is dat )
pi_47010309
eric; brian doet net alsof hij de enige is die een goed gesprek kan hebben met jou [Syl]
ik kots ervan.
pi_47010329
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

maar is dat voor nu omdat syl steun nodig heeft en dat het later doorgaat of het word gewoon helemaal gecanceld?
Eric wil Hupert gewoon houden want die weet dat hij veel meer aan Hupert en Sylvia heeft dan aan de rest
pi_47010350
Achter heeft ook aan sil aangegeven dat ze het knap vonden dat ze anderhalf uur naar brianles heeft zitten luisteren.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47010353
Oh mooi... Sylvia heeft heel goed in de gaten met wat voor intentie Brian gisteren het gesprek met haar heeft gevoerd.
Huub zegt dat Syl daar veel beter mee om kan gaan dan hij zelf.
Sylvia heeft denk ik achter ook te horen gekregen dat ze veel bewondering hadden voor haar op manier waarop ze het gesprek met Brian gevoerd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')