abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 09:34:56 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_47006109
go
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47006128
Het is de derde nacht dat Erik slecht heeft geslapen, hij is aan zijn end zegt hij.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:35:56 #4
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_47006133
Ik ga ff ontbijten tot zo..
pi_47006137
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef petraa het volgende:

[..]

Ach ik hou niet eens van voetbal, geef mij maar hockey
schaatsen

en nu ben ik echt weg en zal te laat komen.
pi_47006142
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
Het is de derde nacht dat Erik slecht heeft geslapen, hij is aan zijn end zegt hij.
Is ook niet gek, al dat getrek aan hem over de stemming erbij. je moet sterk in je schoenen staan wil je dan nog helder blijven en fit.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 09:36:47 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_47006153
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef avonne het volgende:
alleen on topic aub
Wat ben je streng vandaag
― Mark Twain
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:37:11 #8
168159 FSR
Just myself
pi_47006167
Over douchen gesproken... Dat is een strak plan...
When exist, things are inévitable
pi_47006177
Eric zei net tegen Amanda, dat hij huub van haar weg heeft gehaald. Amanda reageerde erg verbaasd zou ze dan brainles van het weekend echt niet hebben gevoeld, toen hij met haar bezig was toen ze volgens vele fokkers nog sliep.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:37:43 #10
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_47006181
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat ben je streng vandaag
Ik ben weg
pi_47006193
Hopelijk gaat het goed met Syl.

Maar ff serieus..Ik begon DGK te kijken vanwege de lol en ongein, wie had nu kunnen denken dat echt werkelijk alle emoties worden aangesproken. Pfff terwijl dit totale vreemde voor me waren ga ik er toch in mee en merk dat het ook emotioneel zwaar is, nooit verwacht dat live naar mensen kijken in een huis dit kon losmaken....
pi_47006230
Snollie laat haar tieten nog maar eens zien.
nou meid het maakt je niet populairder.
Laatste in de popi poll.
Wil heel wat zeggen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:40:32 #13
168159 FSR
Just myself
pi_47006242
Amanda zie je ook steeds dikker worden....
pi_47006272
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef rooie3 het volgende:
Snollie laat haar tieien nog maar eens zien.
Laatste in de popi poll.
Wil heel wat zeggen.
Had ze ook al kunnen weten vanaf BB1, de vrouwelijke zijde is nooit beloont voor sexuele escapades op live streams.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:41:46 #15
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47006279
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef rooie3 het volgende:
Snollie laat haar tieten nog maar eens zien.
Laatste in de popi poll.
Wil heel wat zeggen.
Ach, ze heeft 1 troost. Als Jaap er tijdens de volgens popi-poll nog inzit is Amanda iig niet meer laatste.
En bovendien heeft Jaap ook nog dikkere tieten...
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47006340
Herma heeft een echo
pi_47006347
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ach, ze heeft 1 troost. Als Jaap er tijdens de volgens popi-poll nog inzit is Amanda iig niet meer laatste.
En bovendien heeft Jaap ook nog dikkere tieten...
Daar ben ik helaas niet zo zeker van, ik weet niet of je de beelden op TV hebt gezien met Japio? Dat hele drank gebeuren is amper in beeld gebracht, en buiten dat ie door Palma werdt aangesproken, kwam hij niet slecht uit de verf, Japio weet zich tijdens de TV momenten te profileren, ik ben benieuwd hoe dat in de komende weken gaat lopen.
Daarmee niet zeggend dat ie eerste wordt, maar het beeld is totaal anders.
pi_47006391
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef waxmask het volgende:

[..]

Daar ben ik helaas niet zo zeker van, ik weet niet of je de beelden op TV hebt gezien met Japio? Dat hele drank gebeuren is amper in beeld gebracht, en buiten dat ie door Palma werdt aangesproken, kwam hij niet slecht uit de verf, Japio weet zich tijdens de TV momenten te profileren, ik ben benieuwd hoe dat in de komende weken gaat lopen.
Dat is ook zo, Tien kan de beelden zo neerzetten, dat japio er gunstig uitkomt he. Paar keer tirade van huub tegen hem laten zien en jaap rustig achter pc laten zitten, dan is hij zo zielig. En dat levert weer stemmen op.
pi_47006401
Huub heeft me gisteren ontroerd maar ook mateloos geiiriteerd met zijn agressieve gedrag..het is gewoon duidelijk dat hij gek is op Sylvia maar hij moet echt leren zijn fokking agressie in de hand te houden..het is Huubs zwakke punt en ik verwacht dat Huub snel exit is.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47006405
Huub vermaakt zich maar even met Lieke, de nieuwe hulp.
pi_47006412
Huubs ego wordt me een beetje te groot.
Ik hoog dat het door de stress komt en dat het vrijdag veel minder is.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:47:18 #22
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47006415
Huubje laat die blonde met rust
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_47006426
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub heeft me gisteren ontroerd maar ook mateloos geiiriteerd met zijn agressieve gedrag..het is gewoon duidelijk dat hij gek is op Sylvia maar hij moet echt leren zijn fokking agressie in de hand te houden..het is Huubs zwakke punt en ik verwacht dat Huub snel exit is.
Jeps inderdaad en daarbij komt dat Japio heeft gezegd dat hij alles zal doen om Huub uit te lokken tot fysiek geweld.
pi_47006433
heeft syl de 12 uur nou wel of niet?
bart is echt n cutie
pi_47006439
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Herma heeft een echo
Is die lelijke heks zwanger? Van wie? een blinde en/of dove. Mag ze lekker 1 jaar met zwangerschapsverlof...wat een trut is dat.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47006455
Is huub nog dronken ????
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:50:00 #27
130054 demins
We weten niks
pi_47006479
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
Is huub nog dronken ????
Fietsen ze nog???
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:50:15 #28
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47006483
wow de nieuwe hulp krijgt ook zendtijd
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:50:54 #29
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47006500
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik kijk sinds een week of wat de uitzendingen niet meer. Ze zijn mij te gekleurd en bevooroordeeld. Wat dat betreft ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe de popi-poll zou zijn verlopen als de tv-uitzendingen de werkelijkheid geen geweld zouden aandoen.
pi_47006506
Huub, je bent vervelend
pi_47006507
ja, lekker als Huub eruit is, en dan de hele dag kijken naar dat stelletje hypocrieten.
Huub is hyper op dit moment, maar onderschat niet in wat voor rollercoaster van emoties hij nu zit.
Gisteravond ben je de populairste, je beste vriendin stort in,donderdag moet hij mss wel weg, enz .dat verwerk je niet in 1 nachtje lijkt mij.Geef hem tijd om tot rust te komen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47006511
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef marky het volgende:
Wanneer moet het duidelijk worden of ze die 12.00 uur krijgt?

Overigens is het verschil tussen Syl en de twaalf uur van Natasia erg duidelijk. Syl wil een moment met haar vader die ze daarvoor 10 jaar niet gezien of gesproken had. Je kan stellenb dat de man voor Syl al geen onderdeel meer was van haar leven maar dat ze voor zijn dood de dingen met hem wil bespreken van waarschijnlijk het hoe en waarom de dingen zo gegaan zijn als ze zijn gegaan. Gewoon om het af te sluiten. Ze zal daarvoor een paar uur nodig hebben en later misschien nog een paar uuir voor zijn begrafenis. Dan is voor Syl het boek dicht en kan haar leven verder. Je kan er van vinden wat je ervan vind maar uiteindelijk is het Syl die bepaald of 12 uur voldoende is om dit tot een goed einde te brengen. Daar heeft Jaap of Brian niets mee te maken. Voor hun is het nu gewoon speltechnisch geneuzel waarbij Jaap, daar een voor hem, onnatuurlijk harde stelling inneemt. Waarschijnlijk getriggerd door het gesprek met Natasia en Brian.

Natasia wilde in twaalf uur een relatie redden. Dat is heel wat anders. Die stopt namelijk niet na die twaalf uur en gaat gewoon door. Daarbij komt dat achteraf die 12 uur totaal niet nodig zijn geweest. En bij de weigering van Huub en Syl werd heel duidelijk gesteld dat zij die 12 uur alleen gaven bij ernstige ziekte en dood. Dit is duidelijk een geval van ernstige ziekte en dood.
Ik ben het helemaal met je eens!

Alleen Sylvia kan aangeven hoe haar keus is. Mensen die op basis van hun eigen leven of kleuring vanuit hun eigen bestaan hierin oordelen zijn volstrekt immoreel en verwerpelijk bezig. De aanvraag om 12 uur is haar KEUZE. Op basis van haar LEVEN!

De tegenwerking van lieden als Brian en sommige mensen hier op het forum vind ik volstrekt verachtelijk! Verwerpelijk zelfs!
Je laat iemand die een keuze maakt (moet maken) niet ook nog financieel bloeden bij de dood van een ouder. Je laat iemand niet op zo'n moment smeken of in onzekerheid over jouw beslissing. Als je niet met macht kunt omgaan moet je trachten die macht niet te misbruiken! Dat is wat brian doet! Hij MISBRUIKT HET! Je MAG niet oordelen omdat je niet het leven van die persoon hebt ondervonden! Dat is een basis levenshouding!

De meest verwerpelijke lieden trachten op deze momenten een ander kapot te maken! Dat is wat er hier gebeurt! En ik vind het schandelijk dat er uberhaubt mensen zijn die (ook op dit forum) die basis ethiek niet kennen.
pi_47006517
Ligt het aan mij, maar ik kan echt nix van jaap meer leuk vinden. Hij bemoeit zich overal mee, Huub zegt wat tegen Palma en Jaap met zijn Slabek jij verkoopt telefoons of dat wat is.
pi_47006535
heeft syl de 12 uur wel of niet hey?
bart is echt n cutie
pi_47006545
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef 2live het volgende:
ja, lekker als Huub eruit is, en dan de hele dag kijken naar dat stelletje hypocrieten.
Huub is hyper op dit moment, maar onderschat niet in wat voor rollercoaster van emoties hij nu zit.
Gisteravond ben je de populairste, je beste vriendin stort in,donderdag moet hij mss wel weg, enz .dat verwerk je niet in 1 nachtje lijkt mij.Geef hem tijd om tot rust te komen.
Je hebt wel gelijk, maar dat neemt niet weg, dat hij nu echt vervelend is.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:53:28 #36
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47006569
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef avonne het volgende:
Huub, je bent vervelend
Aan al je opmerkingen te zien ben jij best wel anti Huub-Syl
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:53:42 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_47006579
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
Ligt het aan mij, maar ik kan echt nix van jaap meer leuk vinden. Hij bemoeit zich overal mee, Huub zegt wat tegen Palma en Jaap met zijn Slabek jij verkoopt telefoons of dat wat is.
Jaap is echt een meeloper je ziet het aan alles hij will echt ergens bijhoren als hij kans ziet om wit voetje te halen bij een groep pakt hij dat met bijde handen aan
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_47006591
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef obezzi het volgende:
heeft syl de 12 uur wel of niet hey?
ja, de officiele stemming moet nog komen, maar het ziet er naar uit van wel
pi_47006627
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
jaap staat bij mij op stip op 1 samen met brian.
Ben zelden zo opgefokt geraakt als gisteravond, door een programma. Maar een uur streams met brian en consorten, is echt niet meer te doen.Eerst wilde ik toch weten wat er werd gezegd maar sinds gisteravond kan ik er echt niet meer naar luisteren.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:55:33 #40
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47006631
Wat is het toch eigenlijk een gruwelijk lelijke villa
pi_47006637
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:53 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Aan al je opmerkingen te zien ben jij best wel anti Huub-Syl
Al mijn opmerkingen?
Ik vind dat veel mensen nogal doordrijven in hun emoties.
Is menselijk, Huub doet het ook
pi_47006638
Zdngmw doet haar vinger op haar mond naar Jaap toe. Wordt ze eindelijk wijs.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:55:49 #43
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47006639
bezoek
pi_47006715
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Eric zei net tegen Amanda, dat hij huub van haar weg heeft gehaald. Amanda reageerde erg verbaasd zou ze dan brainles van het weekend echt niet hebben gevoeld, toen hij met haar bezig was toen ze volgens vele fokkers nog sliep.
Ik ben ook van mening dat ze toen sliep omdat ze telkens zegt dat ze geen sex meer heeft met Brian.

Huub heeft best een tijdje in dat bed gelegen en toen Eric Huub naast Amanda wegtrok ging dat best luidruchtig omdat Eric het dekbed wegtrok met Huub erbovenop die vervolgens op de grond viel. Amande was niet wakker.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:58:36 #45
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47006736
Hey hey. Jaap wordt zelfs afgezeken door Palma.
pi_47006744
Huub wil niet meedoen met yoga. Hij heeft nog last van zijn rib en hij wil geen minuut missen van Lieke.

Zou Jaap en yoga samen gaan??
pi_47006755
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef maikel112 het volgende:
Wat is het toch eigenlijk een gruwelijk lelijke villa
eindelijk iets waarmee ik je 100% gelijk moet geven, een spuug lelijk gebouw(binnen en buiten)
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_47006792
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef Pavement het volgende:

[..]

eindelijk iets waarmee ik je 100% gelijk moet geven, een spuug lelijk gebouw(binnen en buiten)
ik zou me er wel mee redden, denk ik
pi_47006804
Brian geeft aan dat hij instemd met de 12 uur.
pi_47006808
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
Huub wil niet meedoen met yoga. Hij heeft nog last van zijn rib en hij wil geen minuut missen van Lieke.

Zou Jaap en yoga samen gaan??
Jaap doet waarschijnlijk niet mee, vorige week ging hij na 10 minuten al weg, want het is nix voor hem.
pi_47006817
Weet iemand hoe laat de stemming is?
pi_47006853
De mevrouw van de yoga gaat even bij Sylvia kijken en streelt lief over haar hoofd. Sylvia slaapt.
pi_47006894
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens!

Alleen Sylvia kan aangeven hoe haar keus is. Mensen die op basis van hun eigen leven of kleuring vanuit hun eigen bestaan hierin oordelen zijn volstrekt immoreel en verwerpelijk bezig. De aanvraag om 12 uur is haar KEUZE. Op basis van haar LEVEN!

De tegenwerking van lieden als Brian en sommige mensen hier op het forum vind ik volstrekt verachtelijk! Verwerpelijk zelfs!
Je laat iemand die een keuze maakt (moet maken) niet ook nog financieel bloeden bij de dood van een ouder. Je laat iemand niet op zo'n moment smeken of in onzekerheid over jouw beslissing. Als je niet met macht kunt omgaan moet je trachten die macht niet te misbruiken! Dat is wat brian doet! Hij MISBRUIKT HET! Je MAG niet oordelen omdat je niet het leven van die persoon hebt ondervonden! Dat is een basis levenshouding!

De meest verwerpelijke lieden trachten op deze momenten een ander kapot te maken! Dat is wat er hier gebeurt! En ik vind het schandelijk dat er uberhaubt mensen zijn die (ook op dit forum) die basis ethiek niet kennen.
Ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de enige lijk te zijn die Brian enigszins verdedigt.
Ethiek is ook dat je persoonlijke voorkeuren niet al te veel laat meespelen, maar je principes.
In principe vind ik het niet oke dat de discussie gekleurd wordt door de verering van Sylvia en de haat naar Brian.

Ik voel me daarin gesterkt trouwens, door Sylvia's eigen houding en woorden.

Verdere discussie hoort hier
Moeten Brian en Natasia de 12 uur wel geven?
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:05:23 #54
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47006966
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
De mevrouw van de yoga gaat even bij Sylvia kijken en streelt lief over haar hoofd. Sylvia slaapt.
Wat gasten betreft weet de redactie verdomd goed volk binnen te halen. Juf Judith, René de rijinstructeur, deze yoga-mevrouw en zo zijn er nog wel een paar.
Maar qua casting van de bewoners is het uiterst ergerlijk, dat 4 van de 7 (regelmatig) ver beneden alle menselijke waardigheid opereren.
pi_47006975
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef 2live het volgende:

[..]

jaap staat bij mij op stip op 1 samen met brian.
Ben zelden zo opgefokt geraakt als gisteravond, door een programma. Maar een uur streams met brian en consorten, is echt niet meer te doen.Eerst wilde ik toch weten wat er werd gezegd maar sinds gisteravond kan ik er echt niet meer naar luisteren.
ik heb ze nu voor het eerst ook echt uit gezet.
Nu even niet!
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:06:46 #56
158268 elrosa
Kodiefiles.nl
pi_47007003
Mijn god net alle cossen doorgelezen en heb zitten janken om Silvia, hoop toch echt dat ze haar twaalf uur krijgt, het zou onmenselijk zijn als dit niet doorging, en DGK moet dan echt intreden anders staat heel Nederland op zijn kop.
Mijn favoriete site
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:08:29 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_47007058
Die yoga vrouw lijkt op Aldith Hunkar
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:09:02 #58
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47007076
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de enige lijk te zijn die Brian enigszins verdedigt.
Ethiek is ook dat je persoonlijke voorkeuren niet al te veel laat meespelen, maar je principes.
In principe vind ik het niet oke dat de discussie gekleurd wordt door de verering van Sylvia en de haat naar Brian.

Zoals Brainless het gesprek met Sylvia voerde, 1 op 1, was op zich niet verkeerd en vanuit zijn standpunt nog wel begrijpelijk ook.
Het was meer de manier waarop Brainless zich op het gesprek met Syl voorbereidde, met Natasia en vooral met die bolle idioot van een Jaap. Dat was gewoon ver beneden alle menselijke waardigheid.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:09:17 #59
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47007084
Ligt Sylvia nog op bed? Heb geen streams hier op mn werk
Wel zielig voor haar, heb het gister allemaal gevolgd, eerst die popi uitslag, toen die brief
pi_47007096
Syl moet gewoon naar haar vader klaar, ik dat zal ze zeker ook doen ook al krijgt ze die twaalf uur niet.

Ze moet gewoon dingen nog uit kunnen spreken en afscheid kunnen nemen.

Ik vind dat het ook weinig meer met een spelelement heeft te maken, want hier is geen twijfel over dat ze de keuze om te gaan zal maken.

Ik voel wel erg met d'r mee, dit hing al een tijdje boven d'r hoofd natuurlijk.
Ik herken de gevoelens er rondom wel, om bewust contact te verbreken met een ouder of geen contact te hebben met een ouder maar je weet dat die ene dag ooit komt.
Ik hoop van ganzer harte dat ze de dingen nog kan doen die ze te doen heeft en het waardig kan afsluiten met haar vader!

(Over boedisme en sylvia; waarom zou ze perse boedhist moeten zijn? Is het geen algehele levenswijsheid? Ik herken veel van de beredenaties en de denkwijzen, en dat doe je op door ervaring in het leven, de levenslessen die je leert. En ja, graantje van hier mee pikken, graantje vand aar, denk wel dat Silvia voor alles open staat en ze zal zich zeker ook verdiept hebben in boedisme of er een link naar hebben, maar ik denk dat wat je ziet toch echt uit d'r zelf komt en niet uit een geloof of religie).

Een warme knuf voor Syl!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_47007100
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Wat gasten betreft weet de redactie verdomd goed volk binnen te halen. Juf Judith, René de rijinstructeur, deze yoga-mevrouw en zo zijn er nog wel een paar.
Maar qua casting van de bewoners is het uiterst ergerlijk, dat 4 van de 7 (regelmatig) ver beneden alle menselijke waardigheid opereren.
En vergeet bovenal het eeeeeuwige geduld van zangleraar Chris niet... Wat die allemaal niet moet aanhoren... en toch blijft komen naar de villa. Petje af. Ik was al lang gillend weggerend.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_47007123
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef LoveProfusion het volgende:
helemaal mee eens.
pi_47007247
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef anno-i-mus het volgende:

[..]

helemaal mee eens.
Mwoah.. ik vind dat hij zich gisteren toch wel heeft beheerst (uitgaande van COS reports van wat er allemaal is gebeurd).. ik had die Natasia en Para echt een stoot verkocht, en ik denk velen met mij.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:18:35 #64
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47007336
Trekt hij dadelijk de kaart van de dood
pi_47007358
Sylvia moet op kantoor komen
Twinning = boring
pi_47007376
Sylvia wordt wakker. Huub zit op de rand van het bed en is er voor zijn vriendin.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:20:07 #67
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_47007382
Tis wel een beetje een paupervilla, veel te weinig toiletten en niet eens een centrale stofzuiger. En zo lelijk ook.

Wat dat betreft zou die volkswagen touareg voor de deur en nataas in het huis niet eens misstaan. beide niveautje niks en zo lelijk als de nacht
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:20:24 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47007384
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:15 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Mwoah.. ik vind dat hij zich gisteren toch wel heeft beheerst (uitgaande van COS reports van wat er allemaal is gebeurd).. ik had die Natasia en Para echt een stoot verkocht, en ik denk velen met mij.
Kijk... en daar ben ik het dus helemaal mee eens
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47007459
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef avonne het volgende:

[..]

mijn antwoord staat daar!
pi_47007477
quote:

[..]

Ik in ieder geval wel. Huub was aan het razen en tieren uit emoties zoals liefde voor Sylvia. Natasia was aan het gillen en schelden om Huub weg te treiteren uit de villa en haar tv-momentje te pakken. De uitspattingen van Huub waren puur gericht tegen het hypocriete gedrag van Natasia omdat zij altijd lelijk praat over Sylvia en dan nu ineens schatje liefje etc. en daar kan Huub niet tegen.

Hij reageert daarin primair heeft hij later verteld en hij heeft ook zijn excuses richting Natasia gemaakt.
pi_47007497
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Inca het volgende:
Sylvia moet op kantoor komen
Palma geeft aan dat er haast bij is. 'k Hou mijn hart vast, als die 12 uur maar niet te laat komt.
pi_47007519
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef maikel112 het volgende:
Trekt hij dadelijk de kaart van de dood
En daar was ie dus
pi_47007558
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik in ieder geval wel. Huub was aan het razen en tieren uit emoties zoals liefde voor Sylvia. Natasia was aan het gillen en schelden om Huub weg te treiteren uit de villa en haar tv-momentje te pakken. De uitspattingen van Huub waren puur gericht tegen het hypocriete gedrag van Natasia omdat zij altijd lelijk praat over Sylvia en dan nu ineens schatje liefje etc. en daar kan Huub niet tegen.

Hij reageert daarin primair heeft hij later verteld en hij heeft ook zijn excuses richting Natasia gemaakt.
Ik heb alleen natasia geen excuses horen maken voor haar woorden naar huub toe, zoals je moeder heeft je verkocht omdat ze verslaafd was aan heroine en geld nodig had.
pi_47007569
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:25 schreef anno-i-mus het volgende:

[..]

En daar was ie dus
serieus ??
pi_47007600
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef petraa het volgende:

[..]

serieus ??
yep
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:31:04 #76
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47007651
quote:

[..]

Ik heb alleen natasia geen excuses horen maken voor haar woorden naar huub toe, zoals je moeder heeft je verkocht omdat ze verslaafd was aan heroine en geld nodig had.
Je verwacht toch niet serieus van Natasia dat ze daartoe in staat is? Om oprechte excuses te kunnen maken heb je een zelfkritische blik nodig, en een van de vele dingen die Natasia ontbeert is zelfkritiek.
Het is eigenlijk gewoon een zielig stukje mens, al verdient ze door haar walgelijke gedrag de kwalificatie mens eigenlijk niet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:32:25 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47007699
Wat een afschuwelijke situatie voor Sylvia. Zag haar gisteravond laat haar emoties de vrije loop laten, buiten en mijn emoties gingen met haar mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 10:32:34 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_47007706
quote:

[..]

Je denkt toch niet echt dat die slabek dat doet. Zdngmw is alleen bezig nieuwe doelen te verzinnen om zo lang mogelijk in dat hok te blijven, in opdracht van de FEBO
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 10:34:04 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_47007741
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Copycat het volgende:
Wat een afschuwelijke situatie voor Sylvia. Zag haar gisteravond laat haar emoties de vrije loop laten, buiten en mijn emoties gingen met haar mee.
Ik zat echt mee te janken, je moet er toch niet aan denken, zit je in dat hok , inmiddels opa overleden en nu dit.
― Mark Twain
pi_47007772
quote:

[..]

Ik ook niet, misschien iemand anders dit gehoord? Ik hoorde haar wel vragen waarom Huub twijfelde aan haar echtheid. Ik stond versteld dat het weer over haar ging in elk geval. Niets vragen over Sylvia en niet proberen Huub te kalmeren of te troosten zoals je van iemand met veel moedergevoelens (ahum) zoals Natasia dan wel zou verwachten. Maar goed, iemand excuses gehoord?
pi_47007851
quote:

[..]

en niet te vergeten kut Jaap, toen hij de hele tijd voor huub ging staan,en er boven ging hangen.
Een kopstoot zou idd niet lukken, maar geloof maar van mij dat Jaap wat mistte tussen zijn benen als ik daar had gestaan.[ En nee, zo heb ik nog nooooit over iemand op tv gesproken.] die gast haalt bij mij gevoelens naar boven die ik niet kende, en Brian ook!
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:38:30 #82
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47007860
quote:

[..]
Hoewel niet zo uitgebreid als Huub zijn excuses heeft gemaakt aan Natasia, heeft zij wel tegen hem gezegd dat ze haar woorden terug wilde nemen. Maar ja, hoeveel is dat waard bij dit kindje van God.
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 10:39:45 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_47007884
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef 2live het volgende:

[..]

en niet te vergeten kut Jaap, toen hij de hele tijd voor huub ging staan,en er boven ging hangen.
Een kopstoot zou idd niet lukken, maar geloof maar van mij dat Jaap wat mistte tussen zijn benen als ik daar had gestaan.[ En nee, zo heb ik nog nooooit over iemand op tv gesproken.] die gast haalt bij mij gevoelens naar boven die ik niet kende, en Brian ook!
― Mark Twain
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:39:57 #84
168159 FSR
Just myself
pi_47007893
Streamlocks... ??

Sorry, mijn streams lopen echt voor geen 2 a 3 sec.. (div. sites geprobeerd)
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:41:48 #85
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47007944
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Streamlocks... ??

Same here ... kan geen zin meer volgen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:42:04 #86
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47007951
quote:
Streamlocks... ??

Op http://www.radio.nl/degoudenkooi loopt het gewoon goed alle 4
pi_47008022
quote:
Streamlocks... ??

peobeer deze eens :

http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
If you can't fix it, fuck it
pi_47008030
syl weet niet zeker of brian de 12 uur gaat geven.
huub zegt nogmaals als hij hem niet geeft kost dat mij 10.000 euro.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:45:32 #89
168159 FSR
Just myself
pi_47008047
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Op http://www.radio.nl/degoudenkooi loopt het gewoon goed alle 4
Nope ook niet..
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:46:49 #90
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47008087
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik ook niet, misschien iemand anders dit gehoord? Ik hoorde haar wel vragen waarom Huub twijfelde aan haar echtheid. Ik stond versteld dat het weer over haar ging in elk geval. Niets vragen over Sylvia en niet proberen Huub te kalmeren of te troosten zoals je van iemand met veel moedergevoelens (ahum) zoals Natasia dan wel zou verwachten. Maar goed, iemand excuses gehoord?
Huub ging over de zeik omdat Natasia Syl al 150 dagen uitmaakt voor alles wat slecht is en nu ineens wel medeleven wilde tonen en Huub twijfelde of diet van Natasia niet een manier was om TV te maken. Hij kon die volgens hem gemaakte liefheid niet hebben op dat moment. Weet wel dat Huub een beetje op de hoogte was wat er aan de hand was maar Syl niet had verteld wat er precies in de brief stond. Huub is door Eric meegenomen naar het kantoor om een beetje te kalmeren. Later heeft Huub nadat Syl alles binnen had uitgelegd, Natasia zijn excuses gemaakt voor zijn gedrag naar haar toe. Sterker nog Natasia heeft Huub op een bepaald moment zelfs getroost. Huub gaf aan dat zijn reaktie de meest primaire reaktie was ide hij op dat moment kon geven. Hij schaamde zich er niet voor maar trots is hij er ook niet op.

Al met al was het een hele emotionele avond/nacht waarin Huub misschien weer eens kort door de bocht is gegaan maar dit alles wel uit een zeer heftige emotie. Het gevoel wat Huub voor Syl heeft zit heel erg diep. Misschien wel dieper dan hij zou willen. Ik heb Huub nog nooit zo zien huilen als afgelopen nacht.

pi_47008122
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
Huub moet nadenken voordat hij wat doet.
Met zo,n klap helpt hij Syl ook niet verder.
Net wat Eric zei er zijn zat dingen om die rat gek te maken.
Maar los het op zonder je handen te gebruiken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:48:42 #92
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47008151
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef FSR het volgende:

[..]

Nope ook niet..
Ben je nog aan het inbellen dan?
pi_47008154
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat ze toen sliep omdat ze telkens zegt dat ze geen sex meer heeft met Brian.

Huub heeft best een tijdje in dat bed gelegen en toen Eric Huub naast Amanda wegtrok ging dat best luidruchtig omdat Eric het dekbed wegtrok met Huub erbovenop die vervolgens op de grond viel. Amande was niet wakker.
als eric haar niet had weggetrokken dan had huub waarschijnlijk wel sex met amanda gehad, zou dat ook strategie zijn?
er zullen hier wel veel mensen gillen als ik dat zeg, want er zitten flink wat huub-vereerders hier die zo zijn voeten zouden kussen, maar ik denk dat uiteindelijk het hele huis vol met ratten zit, de ene wat erger dan de andere, maar het zijn allemaal ratten, huub inbegrepen
pi_47008159
quote:
Brian zei vannacht anders tegen Sylvia 'van mij mag je gaan'. Maar ze vertrouwt het dus nog niet helemaal.. en gelijk heeft ze.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:49:14 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47008171
quote:
Dat kost hem dan 20.000 want hij heeft vannacht Syl ook 10.000 geboden als dat een probleem zou zijn bij een gedwongen vertrek.
pi_47008196
Achja... Huub en Sylvia houden in ieder geval een dikke vriendschap over aan dit avontuur, wat ik bj de anderen totaal niet proef (zelfs niet tussen Para en NatasJa)
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47008198
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef robert2006 het volgende:

[..]

als eric haar niet had weggetrokken dan had huub waarschijnlijk wel sex met amanda gehad, zou dat ook strategie zijn?
Nee geen strategie op dat moment, maar dronkenschap en geilheid.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:50:30 #98
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47008208
Een absoluut dieptepunt in alles vond ik wel dat Brian en Jaap een lijstje gingen maken waarom zij Sylvia haar de 12 uur wel of niet zouden geven, Amanda vrolijk op zoek ging naar koekjes en Natasia met zichzelf bezig bleef. Het totale gebrek aan inlevingsvermogen bij dat stel is ronduit schokkend.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:50:32 #99
168159 FSR
Just myself
pi_47008209
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Ben je nog aan het inbellen dan?
Nope er ligt een 20 Mbit lijn hier,alles doet het goed Ik DL met 1.2 - 1.5 MegaByte
Alleen de streams zijn kutjemetamandelsap...
pi_47008231
en Jaap tegen Huub ; als syl naar huis gaat, gaat huub ook, maar dat beseft hij nog niet
Waar Syl bij is....
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:51:37 #101
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47008235
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef robert2006 het volgende:

[..]

er zullen hier wel veel mensen gillen als ik dat zeg, want er zitten flink wat huub-vereerders hier die zo zijn voeten zouden kussen, maar ik denk dat uiteindelijk het hele huis vol met ratten zit, de ene wat erger dan de andere, maar het zijn allemaal ratten, huub inbegrepen
Huub was dronken.
pi_47008263
Oeps.. het salamander project wordt verraden door de hulpjes en Huub verspreekt hem ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')