in de sauna???quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
maar waar slaapt Jaap?
Aan de TT te zien bij Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
maar waar slaapt Jaap?
Dat is de grote vraag...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
maar waar slaapt Jaap?
die kinderachtige mannetjes daarquote:
Blegh!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, how sweet would this night be...
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Dlocks het volgende:
Zo, Jaap noemt www.kingjaap.nl en de bezoekers schieten gelijk omhoog:
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572&last=more
Binnen 1 uur, en er staat niet eens nieuws op zijn weblog.quote:Pageviews vandaag 444
Ik kots al maanden van dat ventje.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
braajen vindt het allemaal geweldig maar zal zelf nooit meedoen. wat n laffe hond is het toch.
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef Ashrak het volgende:
Huub en Eric zouden nu toch niet worden tegengehouden he ?
ja omdat de site net op huub zijn scherm stondquote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Nicoss het volgende:
King Jaap word vaak bekenen nu.........
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572
DGK redactie houdt Jaap vast een hand boven het hoofd. Hun nieuwe troef in het programma mag niet te vroeg schreeuwend en huilend het huis uit vluchten.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef Ashrak het volgende:
Huub en Eric zouden nu toch niet worden tegengehouden he ?
Ik denk dat Sylvia veel waardering heeft van hoe Huub het vanavond naar z'n hand heeft gezet. Misschien glijdt ze daar wel op.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht vanavond even dat Huub met Sylvia ging zoenen... en dat had hij vast ook wel gedaan als Sylvia hem een klein beetje tegemoet was gekomen, maar helaas.... Het zit er (nog) niet in.
Verder schijnt Huub zijn drankjes echt binnen de perken te houden... en zit er ook wel meer aan te komen met Amanda![]()
Hopelijk stopt Huub per direct met het uitschelden van Jaap. Hij kan hem ook wel op andere manieren aanpakken.
Het schelden van Huub is een beetje niveau ala Natasia. Schelden is vaak een teken van zwakte. Dat moet Huub wel beter kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk stopt Huub per direct met het uitschelden van Jaap. Hij kan hem ook wel op andere manieren aanpakken.
Moeten ze maar een betere casten ...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
DGK redactie houdt Jaap vast een hand boven het hoofd. Hun nieuwe troef in het programma mag niet te vroeg schreeuwend en huilend het huis uit vluchten.
Ik vraag me af of er nog betere aanmeldingen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef Ashrak het volgende:
Moeten ze maar een betere casten ...
Dat vriendinntje van Eric was daar ook wel into, ook mooi als je die 2 samen zou zien in een discoquote:
Ben ik met je eens ...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het schelden van Huub is een beetje niveau ala Natasia. Schelden is vaak een teken van zwakte. Dat moet Huub wel beter kunnen.
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ben ik met je eens ...
Maar gezien het niveau waar Jaap zich op dit moment bevindt zit er bijna niks anders op. Een inhoudelijke discussie wil Jaap helaas niet aangaan met Huub.
Nu al gedronken?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef gouden_zooi het volgende:
Huub, zet die kut-zuziek eens uit.
Waarschijnlijk laten ze het nog wel even staanquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
Enorme takkeherrie, gatverdamme
Precies, heeeerlijke muziek om je `schoolwerk` bij te maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=azXNldWhWZgquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef gouden_zooi het volgende:
Huub, zet die kut-zuziek eens uit.
Ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
Ja als ik er 10K voor over had welquote:Op maandag 5 maart 2007 01:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er nog betere aanmeldingen zijn.
Huub verveeld zich gewoon, zou ik ook doen daar.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het schelden van Huub is een beetje niveau ala Natasia. Schelden is vaak een teken van zwakte. Dat moet Huub wel beter kunnen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, how sweet would this night be...
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
Ik vertrouw de Fok nachtploeg volkomen en vraag morgen niet : Is er nog iets gebeurd. (Ik lees gewoon even alle cossen terug.)
![]()
![]()
![]()
Ze hebben die underdogwerking al een keer met Huub meegemaakt dus als dat ze tegenstaat zullen ze het zelf moeten voorkomen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.
Wat ben je toch een ondeugdquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
I am not waiting in bed fore your love ??????
Trustequote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
Ik vertrouw de Fok nachtploeg volkomen en vraag morgen niet : Is er nog iets gebeurd. (Ik lees gewoon even alle cossen terug.)
![]()
![]()
![]()
Dat zingt Bob Brainquote:
te gek nummer....quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef BBW het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=azXNldWhWZg
slaap lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is wel een risico.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.
Huub zag zelf geloof ik ook wel in dat hij wel érg ver was gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft zijn pammetje nog niet gehad.quote:
verschrikkelijkquote:
Is dat ergens terug te zien op een filmpje?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
Jaap was veel effectiever, met zijn mild spottende "Zo kabouter, wil jij ook iets te drinken? Een kabouterdrankje? HAHAHAHA". Ik kwam niet meer bij. Wat een mafkees.
Huub is aan het imponeren. Hij houdt van lekker stoer hakken, maar heeft ook smáák.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef Heathen het volgende:
Oh lekker klassiek!
Ik ben ook net into chopin dus dit kwam me bekend voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is aan het imponeren. Hij houdt van lekker stoer hakken, maar heeft ook smáák.
Juist ja, alleen de figuren die dat toen zo ver vonden gaan, schijnen nu opeens niet meer te weten hoe het werktquote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben die underdogwerking al een keer met Huub meegemaakt dus als dat ze tegenstaat zullen ze het zelf moeten voorkomen.
Ze weten hoe het werkt.
En wat maak je op uit Brian zijn eetgedrag?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
Aan hoe een man eet kun je zien hoe hij in bed is
Zo kleed hiij zich niet anders.............lijkt wel weer te verlangen naar zijn dwangbuis zoals ie er bij zitquote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef Prospera het volgende:
Brian wordt helemaal kalm van Bob, werkt beter dan de pilletjes![]()
Vertel eens????quote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
Nee die hebben Huub heilig verklaard..... beetje jammer.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
Juist ja, alleen de figuren die dat toen zo ver vonden gaan, schijnen nu opeens niet meer te weten hoe het werkt![]()
![]()
Heel romantisch, lekker lang slurpenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En wat maak je op uit Brian zijn eetgedrag?![]()
Zeker een pellet papier .. duurt dat lang zeg.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef Dlocks het volgende:
Ik denk dat de lock er is omdat er iemand printpapier komt brengen?
O ja?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef Ashrak het volgende:
Brian reageerde wel apart toen ze aangaven Jaap z'n beddegoed in de sauna te hebben verstopt. Zouden de CP dan toch echt in de sauna liggen
De sauna is kadoekquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Hebben ze de sauna aangezet?
Huub werd vanaf de eerste minuut gepest.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die hebben Huub heilig verklaard..... beetje jammer.
Kan niet meer, zn soep is opquote:
Laten we maar hopen dat Huub en Eric dit opgevangen hebben. Dat zou echt de klapper van de eeuw zijn. Huub lekker Nena uitnodigen en Eric nogmaals Mariellequote:Op maandag 5 maart 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zei nog iets van "je mag het niet onder de banken stoppen, he"
Ga je nu in herhaling vallenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
Edit: Te laat: soep is op
CP's in de apparatuur gevallen??quote:Op maandag 5 maart 2007 01:16 schreef Flabberguest het volgende:
De sauna is kadoek
Korte termijn geheugen stuk??quote:
Beetje magertjesquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Dogga het volgende:
pc van jaap uit gemaakt LOL
Soms ook wel weer komischquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die hebben Huub heilig verklaard..... beetje jammer.
JaJa roken in huis.quote:
Bezig met zijn ''laatste avondmaal'' incl. sigaar.quote:
Ik kan hem geen ongelijk geven. Kleuters zoals Huub en E moet je als kleuters behandelen anders begrijpen ze het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:18 schreef Heathen het volgende:
Jaap weer met zijn 'oog om oog' beleid... jezus man.
Daar is het programma wel om begonnen ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef obezzi het volgende:
huub snapt t programma wel. mensen eruit pesten dat is t doel!
Dat wil niet zeggen dat Huub alles maar moet kunnen doen.... ook daar zijn grenzen in.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Huub werd vanaf de eerste minuut gepest.
Japie kreeg een kans maar hij gokte verkeerd.
Dat is het verschil.
Oog om oog heeft nog nooit geholpen in de echte wereld.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Kleuters zoals Huub en E moet je als kleuters behandelen anders begrijpen ze het niet.
Ik zag het al.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
JaJa roken in huis.
Dat ruiken ze niet hoor. Lijkt alleen maar zo![]()
Dat viel me ook al op, hij vroeg of het onder de banken lag.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef Ashrak het volgende:
Brian reageerde wel apart toen ze aangaven Jaap z'n beddegoed in de sauna te hebben verstopt. Zouden de CP dan toch echt in de sauna liggen
Bofkont.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Brian op 3 streams!?
Sterker nog, de kans is groot dat het Brians CP's niet zijn maar die van Natasia of Amanda...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
als ze Brians contactpunten vinden, kan Brian niet bewijzen dat ze van hem zijn omdat ze buiten bereik van de camera verstopt waren, cashen jongens!
Jaap snapt het programma nog niet helemaal, ipv dat hij terug gaat lopen zieken gaat hij klagen.quote:
Inderdaad, weerstand bieden man!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap snapt het programma nog niet helemaal, ipv dat hij terug gaat lopen zieken gaat hij klagen.![]()
Hij hoeft niet te zieken of te klagen...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap snapt het programma nog niet helemaal, ipv dat hij terug gaat lopen zieken gaat hij klagen.![]()
Als die er niet tegenkan moet hij moven. Echter hoop ik dat hij terug gaat zieken en hierdoor het beest nog meer in hem naar boven komt, maakt het programma leuker.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't eigenlijk wel echt 'n beetje sneuStraks gaat ie huilen. Dan ben ik om hoor
![]()
Ja, je laat je wel kennen op zo'n manier.quote:
Precies, het blijft een moment opname van iemand die in een uur tijd bijna twee flessen sterke drank op had gedronken. Zo iemand noem ik op zo een moment niet toerekeningsvatbaar (maar ik moest wel erg lachen om zijn opmerkingen). Wat je Jaap kwalijk kunt nemen is dat hij die avond teveel gezopen had.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
misschien is het net zo flauw om Jaap zijn faux-pas te blijven verwijten.
Hij is vet, vet vibreert.quote:
Ik ook hoor. Hoe hij ook bezig is met z'n mapjes en papiertjes. Beetje aandoenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't eigenlijk wel echt 'n beetje sneu![]()
ahahahah jaquote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef Flabberguest het volgende:
Huub en erik doet nu hetzelfde als jaap bij huub deed, hem de hele tijd achterna lopen
![]()
![]()
Boeiend.. zolang dit maar niet dagen duurt is mij het wel best.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Anderkeertje het volgende:
Ze zijn behoorlijk kinderachtig bezig nu
ze moeten het inhoudelijk houden. Dit vind ik niet grappig, neequote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
Opzich best lullig dit maar heeft het er wel een beetje naar gemaakt.
Het is op zich wel zielig, maar ik heb hetzelfde gevoel als bij Amanda.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoe hij ook bezig is met z'n mapjes en papiertjes. Beetje aandoenlijk.
Ja maar hij heeft wel 10000 euro betaald, ik vind 't toch ergens 'n beetje zielig, kan 't niet helpen. Ik ben hier 'n te zacht ei voorquote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als die er niet tegenkan moet hij moven. Echter hoop ik dat hij terug gaat zieken en hierdoor het beest nog meer in hem naar boven komt, maakt het programma leuker.
Heb je zeker geen pubers in huisquote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het nu wel grappig, maar als ze dat bij mij deden was ik ook over de zeik...
Bij jou zouden ze het ook niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het nu wel grappig, maar als ze dat bij mij deden was ik ook over de zeik...
Das nou net de bedoeling.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind reggae kút, dus laat dit gauw afgelopen zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 01:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja ik ben ook een Marley fan..
HIj heeft er zelf voor gekozen om in het programma te gaan. Het is niet dat iemand een pistool tegen slaap heeft gehouden en bedreigd dat hij er in moest. Harde les voor Jaap, en wie weet krijgt het programma nog wel een verrassende wending. Huub heeft de eerste weken ook een gigantische lading shit over zich heen gekregen. Huub werd minachtend behandeld door zijn mede miljonairs, en nu huppelt hij rond als de koning van het huis.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel 10000 euro betaald, ik vind 't toch ergens 'n beetje zielig, kan 't niet helpen. Ik ben hier 'n te zacht ei voorMaar goed, ik blijf hopen op winst voor HES maar liever niet ten koste van Jaap's psychische gezondheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n dik iemand écht zo slecht is van binnen, die jankt echt wel van binnen denk ik.
Vink zielig.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Jaap had zich beter voor moeten bereiden, hij had kunnen en moeten weten waar hij in terechtkwam.
Hij heeft er zelf voor gezorgd.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel 10000 euro betaald, ik vind 't toch ergens 'n beetje zielig, kan 't niet helpen. Ik ben hier 'n te zacht ei voorMaar goed, ik blijf hopen op winst voor HES maar liever niet ten koste van Jaap's psychische gezondheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n dik iemand écht zo slecht is van binnen, die jankt echt wel van binnen denk ik.
Vink zielig.
Tsja, daar heeft hij het natuurlijk zelf naar gemaakt he, hij heeft het inmiddels bij iedereen verpest.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
Het lullige is dat het twee tegen één is. Als Jaap ook een medestander in het huis had waarmee hij Huub en/of Eric op een ander moment kan terugpakken met kleuterspesterijen dan zou ik er al heel anders tegen aan kijken.
Zijn medestanders heeft ie zelf weggemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
Het lullige is dat het twee tegen één is. Als Jaap ook een medestander in het huis had waarmee hij Huub en/of Eric op een ander moment kan terugpakken met kleuterspesterijen dan zou ik er al heel anders tegen aan kijken.
Na Jaap moet er ook nog iemand in dat bed kunnen slapenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
Ze hadden dat hele bed in het zwembad moeten gooien...
Ja lachenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Dogga het volgende:
eric is zoooo g rappig nu
Belt waarvoor?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef Ashrak het volgende:
Brian belt ook ... wat een lafaard.
En aangezien Jaap Eric zo zat te zieken bij dat stemmen, vind ik het nog een soort van terrecht ook...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Dogga het volgende:
eric is zoooo g rappig nu
Niet gehoord, maar aangezien hij eerder al de plannetjes van Huub en Eric heeft verstoord zal het me niks verbazen dat hij er weer voordeel uit wil halen.quote:
Ja. Dit vind ik best wel triest.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
Ik zit ook te lachen maar ik vind 't wél echt 'n beetje zielig![]()
![]()
Dat duurt nog wel 2 maanden. Dan ie ie allang weer droog hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Heathen het volgende:
Na Jaap moet er ook nog iemand in dat bed kunnen slapen![]()
Als hij hier zo slecht tegen kan moet hij het in eerste instantie ook niet uitlokken.quote:
Big-Macquote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef gouden_zooi het volgende:
Hahahahaha, jaap ligt als een hamburger tussen twee matrassen....
Speelt ie het slachtoffer dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij hier zo slecht tegen kan moet hij het in eerste instantie ook niet uitlokken.
Hij liep te zuigen en te zieken totdat iedereen hem uitkotste...
Daarna het slachtoffer spelen is een beetje makkelijk in mijn ogen.
hmm, die CPs moeten toch eens gaan sneuvelen. zou zo mooi zijn als de redactie daar eens iemand op aanstuurtquote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Brian gaat effe checken of zijn CP;s er nog liggen.....
Als hij er zo slecht tegen kan, zou hij wel gaan flippen en dat zie ik hem nog niet doenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij hier zo slecht tegen kan moet hij het in eerste instantie ook niet uitlokken.
Ja maar wat heeft ie dan precies gedaan? Alleen die bezopen nacht wat rare dingen gezegd toch, meer niet? Huub heeft ook wel mensen uitgescholden.. En natasia enzo.. Verder heeft Jaap toch niets verkeerd gedaan op zich? Hij gaf zelfs vanavond aan wel 's met iemand te willen bonden. Ik vind 't echt 'n beetje hard.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou. En dán is het helemáál lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef Kinga het volgende:
Nog ff en hij gaat huilen hoor...
Ik vind het ook best triest en dit hoeft voor mij ook niet weken door te gaan maar het is wel vermakelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
Ik zit ook te lachen maar ik vind 't wél echt 'n beetje zielig![]()
![]()
Mwoah, ik bedoelde meer dat dit de reden was dat ik niet echt medelijden met hem heb...quote:
nee papier brengen, daarna was de printer weer druk bezigquote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
Zou de streamlock er niet zijn geweest om Eric en Huub groen licht te geven om Japio te pesten :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |