Na Jaap moet er ook nog iemand in dat bed kunnen slapenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
Ze hadden dat hele bed in het zwembad moeten gooien...
Ja lachenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Dogga het volgende:
eric is zoooo g rappig nu
Belt waarvoor?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef Ashrak het volgende:
Brian belt ook ... wat een lafaard.
En aangezien Jaap Eric zo zat te zieken bij dat stemmen, vind ik het nog een soort van terrecht ook...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Dogga het volgende:
eric is zoooo g rappig nu
Niet gehoord, maar aangezien hij eerder al de plannetjes van Huub en Eric heeft verstoord zal het me niks verbazen dat hij er weer voordeel uit wil halen.quote:
Ja. Dit vind ik best wel triest.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
Ik zit ook te lachen maar ik vind 't wél echt 'n beetje zielig![]()
![]()
Dat duurt nog wel 2 maanden. Dan ie ie allang weer droog hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Heathen het volgende:
Na Jaap moet er ook nog iemand in dat bed kunnen slapen![]()
Als hij hier zo slecht tegen kan moet hij het in eerste instantie ook niet uitlokken.quote:
Big-Macquote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef gouden_zooi het volgende:
Hahahahaha, jaap ligt als een hamburger tussen twee matrassen....
Speelt ie het slachtoffer dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij hier zo slecht tegen kan moet hij het in eerste instantie ook niet uitlokken.
Hij liep te zuigen en te zieken totdat iedereen hem uitkotste...
Daarna het slachtoffer spelen is een beetje makkelijk in mijn ogen.
hmm, die CPs moeten toch eens gaan sneuvelen. zou zo mooi zijn als de redactie daar eens iemand op aanstuurtquote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Brian gaat effe checken of zijn CP;s er nog liggen.....
Als hij er zo slecht tegen kan, zou hij wel gaan flippen en dat zie ik hem nog niet doenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij hier zo slecht tegen kan moet hij het in eerste instantie ook niet uitlokken.
Ja maar wat heeft ie dan precies gedaan? Alleen die bezopen nacht wat rare dingen gezegd toch, meer niet? Huub heeft ook wel mensen uitgescholden.. En natasia enzo.. Verder heeft Jaap toch niets verkeerd gedaan op zich? Hij gaf zelfs vanavond aan wel 's met iemand te willen bonden. Ik vind 't echt 'n beetje hard.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou. En dán is het helemáál lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef Kinga het volgende:
Nog ff en hij gaat huilen hoor...
Ik vind het ook best triest en dit hoeft voor mij ook niet weken door te gaan maar het is wel vermakelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
Ik zit ook te lachen maar ik vind 't wél echt 'n beetje zielig![]()
![]()
Mwoah, ik bedoelde meer dat dit de reden was dat ik niet echt medelijden met hem heb...quote:
nee papier brengen, daarna was de printer weer druk bezigquote:Op maandag 5 maart 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
Zou de streamlock er niet zijn geweest om Eric en Huub groen licht te geven om Japio te pesten :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |