Heb je zeker geen pubers in huisquote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het nu wel grappig, maar als ze dat bij mij deden was ik ook over de zeik...
Bij jou zouden ze het ook niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het nu wel grappig, maar als ze dat bij mij deden was ik ook over de zeik...
Das nou net de bedoeling.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vind reggae kút, dus laat dit gauw afgelopen zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 01:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja ik ben ook een Marley fan..
HIj heeft er zelf voor gekozen om in het programma te gaan. Het is niet dat iemand een pistool tegen slaap heeft gehouden en bedreigd dat hij er in moest. Harde les voor Jaap, en wie weet krijgt het programma nog wel een verrassende wending. Huub heeft de eerste weken ook een gigantische lading shit over zich heen gekregen. Huub werd minachtend behandeld door zijn mede miljonairs, en nu huppelt hij rond als de koning van het huis.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel 10000 euro betaald, ik vind 't toch ergens 'n beetje zielig, kan 't niet helpen. Ik ben hier 'n te zacht ei voorMaar goed, ik blijf hopen op winst voor HES maar liever niet ten koste van Jaap's psychische gezondheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n dik iemand écht zo slecht is van binnen, die jankt echt wel van binnen denk ik.
Vink zielig.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Jaap had zich beter voor moeten bereiden, hij had kunnen en moeten weten waar hij in terechtkwam.
Hij heeft er zelf voor gezorgd.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel 10000 euro betaald, ik vind 't toch ergens 'n beetje zielig, kan 't niet helpen. Ik ben hier 'n te zacht ei voorMaar goed, ik blijf hopen op winst voor HES maar liever niet ten koste van Jaap's psychische gezondheid. Kan me niet voorstellen dat zo'n dik iemand écht zo slecht is van binnen, die jankt echt wel van binnen denk ik.
Vink zielig.
Tsja, daar heeft hij het natuurlijk zelf naar gemaakt he, hij heeft het inmiddels bij iedereen verpest.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
Het lullige is dat het twee tegen één is. Als Jaap ook een medestander in het huis had waarmee hij Huub en/of Eric op een ander moment kan terugpakken met kleuterspesterijen dan zou ik er al heel anders tegen aan kijken.
Zijn medestanders heeft ie zelf weggemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
Het lullige is dat het twee tegen één is. Als Jaap ook een medestander in het huis had waarmee hij Huub en/of Eric op een ander moment kan terugpakken met kleuterspesterijen dan zou ik er al heel anders tegen aan kijken.
Na Jaap moet er ook nog iemand in dat bed kunnen slapenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
Ze hadden dat hele bed in het zwembad moeten gooien...
Ja lachenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Dogga het volgende:
eric is zoooo g rappig nu
Belt waarvoor?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:31 schreef Ashrak het volgende:
Brian belt ook ... wat een lafaard.
En aangezien Jaap Eric zo zat te zieken bij dat stemmen, vind ik het nog een soort van terrecht ook...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Dogga het volgende:
eric is zoooo g rappig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |