Bezig met zijn ''laatste avondmaal'' incl. sigaar.quote:
Ik kan hem geen ongelijk geven. Kleuters zoals Huub en E moet je als kleuters behandelen anders begrijpen ze het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:18 schreef Heathen het volgende:
Jaap weer met zijn 'oog om oog' beleid... jezus man.
Daar is het programma wel om begonnen ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef obezzi het volgende:
huub snapt t programma wel. mensen eruit pesten dat is t doel!
Dat wil niet zeggen dat Huub alles maar moet kunnen doen.... ook daar zijn grenzen in.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Huub werd vanaf de eerste minuut gepest.
Japie kreeg een kans maar hij gokte verkeerd.
Dat is het verschil.
Oog om oog heeft nog nooit geholpen in de echte wereld.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Kleuters zoals Huub en E moet je als kleuters behandelen anders begrijpen ze het niet.
Ik zag het al.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
JaJa roken in huis.
Dat ruiken ze niet hoor. Lijkt alleen maar zo![]()
Dat viel me ook al op, hij vroeg of het onder de banken lag.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef Ashrak het volgende:
Brian reageerde wel apart toen ze aangaven Jaap z'n beddegoed in de sauna te hebben verstopt. Zouden de CP dan toch echt in de sauna liggen
Bofkont.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Brian op 3 streams!?
Sterker nog, de kans is groot dat het Brians CP's niet zijn maar die van Natasia of Amanda...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
als ze Brians contactpunten vinden, kan Brian niet bewijzen dat ze van hem zijn omdat ze buiten bereik van de camera verstopt waren, cashen jongens!
Jaap snapt het programma nog niet helemaal, ipv dat hij terug gaat lopen zieken gaat hij klagen.quote:
Inderdaad, weerstand bieden man!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap snapt het programma nog niet helemaal, ipv dat hij terug gaat lopen zieken gaat hij klagen.![]()
Hij hoeft niet te zieken of te klagen...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap snapt het programma nog niet helemaal, ipv dat hij terug gaat lopen zieken gaat hij klagen.![]()
Als die er niet tegenkan moet hij moven. Echter hoop ik dat hij terug gaat zieken en hierdoor het beest nog meer in hem naar boven komt, maakt het programma leuker.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't eigenlijk wel echt 'n beetje sneuStraks gaat ie huilen. Dan ben ik om hoor
![]()
Ja, je laat je wel kennen op zo'n manier.quote:
Precies, het blijft een moment opname van iemand die in een uur tijd bijna twee flessen sterke drank op had gedronken. Zo iemand noem ik op zo een moment niet toerekeningsvatbaar (maar ik moest wel erg lachen om zijn opmerkingen). Wat je Jaap kwalijk kunt nemen is dat hij die avond teveel gezopen had.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
misschien is het net zo flauw om Jaap zijn faux-pas te blijven verwijten.
Hij is vet, vet vibreert.quote:
Ik ook hoor. Hoe hij ook bezig is met z'n mapjes en papiertjes. Beetje aandoenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't eigenlijk wel echt 'n beetje sneu![]()
ahahahah jaquote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef Flabberguest het volgende:
Huub en erik doet nu hetzelfde als jaap bij huub deed, hem de hele tijd achterna lopen
![]()
![]()
Boeiend.. zolang dit maar niet dagen duurt is mij het wel best.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Anderkeertje het volgende:
Ze zijn behoorlijk kinderachtig bezig nu
ze moeten het inhoudelijk houden. Dit vind ik niet grappig, neequote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
Opzich best lullig dit maar heeft het er wel een beetje naar gemaakt.
Het is op zich wel zielig, maar ik heb hetzelfde gevoel als bij Amanda.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoe hij ook bezig is met z'n mapjes en papiertjes. Beetje aandoenlijk.
Ja maar hij heeft wel 10000 euro betaald, ik vind 't toch ergens 'n beetje zielig, kan 't niet helpen. Ik ben hier 'n te zacht ei voorquote:Op maandag 5 maart 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als die er niet tegenkan moet hij moven. Echter hoop ik dat hij terug gaat zieken en hierdoor het beest nog meer in hem naar boven komt, maakt het programma leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |