in de sauna???quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
maar waar slaapt Jaap?
Aan de TT te zien bij Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
maar waar slaapt Jaap?
Dat is de grote vraag...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
maar waar slaapt Jaap?
die kinderachtige mannetjes daarquote:
Blegh!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, how sweet would this night be...
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Dlocks het volgende:
Zo, Jaap noemt www.kingjaap.nl en de bezoekers schieten gelijk omhoog:
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572&last=more
Binnen 1 uur, en er staat niet eens nieuws op zijn weblog.quote:Pageviews vandaag 444
Ik kots al maanden van dat ventje.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
braajen vindt het allemaal geweldig maar zal zelf nooit meedoen. wat n laffe hond is het toch.
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef Ashrak het volgende:
Huub en Eric zouden nu toch niet worden tegengehouden he ?
ja omdat de site net op huub zijn scherm stondquote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Nicoss het volgende:
King Jaap word vaak bekenen nu.........
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=4260572
DGK redactie houdt Jaap vast een hand boven het hoofd. Hun nieuwe troef in het programma mag niet te vroeg schreeuwend en huilend het huis uit vluchten.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef Ashrak het volgende:
Huub en Eric zouden nu toch niet worden tegengehouden he ?
Ik denk dat Sylvia veel waardering heeft van hoe Huub het vanavond naar z'n hand heeft gezet. Misschien glijdt ze daar wel op.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht vanavond even dat Huub met Sylvia ging zoenen... en dat had hij vast ook wel gedaan als Sylvia hem een klein beetje tegemoet was gekomen, maar helaas.... Het zit er (nog) niet in.
Verder schijnt Huub zijn drankjes echt binnen de perken te houden... en zit er ook wel meer aan te komen met Amanda![]()
Hopelijk stopt Huub per direct met het uitschelden van Jaap. Hij kan hem ook wel op andere manieren aanpakken.
Het schelden van Huub is een beetje niveau ala Natasia. Schelden is vaak een teken van zwakte. Dat moet Huub wel beter kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk stopt Huub per direct met het uitschelden van Jaap. Hij kan hem ook wel op andere manieren aanpakken.
Moeten ze maar een betere casten ...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
DGK redactie houdt Jaap vast een hand boven het hoofd. Hun nieuwe troef in het programma mag niet te vroeg schreeuwend en huilend het huis uit vluchten.
Ik vraag me af of er nog betere aanmeldingen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef Ashrak het volgende:
Moeten ze maar een betere casten ...
Dat vriendinntje van Eric was daar ook wel into, ook mooi als je die 2 samen zou zien in een discoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |