ik luister toch geen top 40 en naar aanleiding van wat ik hier lees doet niemand dat dus das geen probleemquote:Op maandag 5 maart 2007 00:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en voor je het weet staat ze weken op nummer 1![]()
En daar blijft het niet bij denk ik...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:48 schreef gouden_zooi het volgende:
Jaap's dekbed wordt verstopt........
Daar was ik al bang voor.... dat wordt dus een nummer 1 hit voor Natasia en Cheyenne... en omdat Cheyenne beperkt wordt in haar activiteiten door de arbeidsinspectie zal Natasia het clubcircuit afgaan met een bandje waarbij zij voornamelijk de texten van haar dochter zal playbacken...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:46 schreef raggende_annie het volgende:
met de hedendaagsche techniek kunnen ze dr vast wel wat van maken. zetten haar gewoon op de achtergrond en laten dr dochtertje alles inzingen en zij mag dan af en toe djust de toe of us herhalen en dat wordt dan met de compjoeter ontvalst
Ik zou het liefst Sylvia zien winnen idd.. beter dat huub en sylvia verlieft worden en de villa delenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub helpt Sylvia naar de finale zodat een normaal persoon uiteindelijk kan winnen
Huub is leuk om TV te maken, maar ik wil niet dat hij het uiteindelijk gaat winnen
Ik dank U.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:47 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Je vergeet:
- kan niet redeneren
- kan geen fatsoenlijk Nederlands
- kan niet dichten
- kan niet strategisch denken
Ik schat in dat de Aldi alles opkoopt en ze gratis weg gaat geven bij een pak zilverrijst...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:48 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik luister toch geen top 40 en naar aanleiding van wat ik hier lees doet niemand dat dus das geen probleem
Als het je niet bevalt......quote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dolle pret hoor, een dekbed verstoppen.
En zijn kleren worden ook verstopt.
Die nacht met Natasia vond ik toen leuk, maar hier kan ik niet om lachen.
nu??quote:Op maandag 5 maart 2007 00:50 schreef gouden_zooi het volgende:
Huub gaat rellen vannacht..........
selectiefquote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Zet je de streams toch lekker uit!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Eric doet ook mee, smerige lafbek.
Als jij er bij gaat liggen mag hij dat van mij .quote:Op maandag 5 maart 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft flikkert Jaap morgen alle spullen van Huub in de vijver.
Wat mij betreft flikkert Huub morgen die dikke Jaap in de vijver.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Peter, eentonige poster!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Eric, laffe klootzak.
Heequote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter, eentonige poster!
idd, wat is dat met die sauna hequote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef raggende_annie het volgende:
ow braajen ziet zijn punten in gevaar
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
oh nee, de rat wordt ook op de hoogte gebracht - dan zal deze grap nooit lang duren
dat doet iequote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
De grootste grap is natuurlijk dat hij gewoon naast Natasia of Brian gaat liggen
Dat is het spel, het is een pestshow. Ik lach hier net zo hard om als wanneer Jaap het bij hun terug zou doen. Probeer het objectief te bekijken en geniet van deze freakshow in zijn totaliteit en niet enkel wanneer een specfieke miljonair betreft.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dat zou wel een mooie actie zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
De grootste grap is natuurlijk dat hij gewoon naast Natasia of Brian gaat liggen
troost je.................ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 00:53 schreef raggende_annie het volgende:
ik moet eigelijk naar bed maar ja....
waarom moet dit ook altijd op zondagavond/nacht
Zou een mooie actie zijn, het is tijd voor nog meer vuurwerk.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |