Waarschijnlijk laten ze het nog wel even staanquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
Enorme takkeherrie, gatverdamme
Precies, heeeerlijke muziek om je `schoolwerk` bij te maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=azXNldWhWZgquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef gouden_zooi het volgende:
Huub, zet die kut-zuziek eens uit.
Ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
Ja als ik er 10K voor over had welquote:Op maandag 5 maart 2007 01:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er nog betere aanmeldingen zijn.
Huub verveeld zich gewoon, zou ik ook doen daar.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:02 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het schelden van Huub is een beetje niveau ala Natasia. Schelden is vaak een teken van zwakte. Dat moet Huub wel beter kunnen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, how sweet would this night be...
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
Ik vertrouw de Fok nachtploeg volkomen en vraag morgen niet : Is er nog iets gebeurd. (Ik lees gewoon even alle cossen terug.)
![]()
![]()
![]()
Ze hebben die underdogwerking al een keer met Huub meegemaakt dus als dat ze tegenstaat zullen ze het zelf moeten voorkomen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.
Wat ben je toch een ondeugdquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
I am not waiting in bed fore your love ??????
Trustequote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
Ik vertrouw de Fok nachtploeg volkomen en vraag morgen niet : Is er nog iets gebeurd. (Ik lees gewoon even alle cossen terug.)
![]()
![]()
![]()
Dat zingt Bob Brainquote:
te gek nummer....quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef BBW het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=azXNldWhWZg
slaap lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is wel een risico.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.
Huub zag zelf geloof ik ook wel in dat hij wel érg ver was gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft zijn pammetje nog niet gehad.quote:
verschrikkelijkquote:
Is dat ergens terug te zien op een filmpje?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
Jaap was veel effectiever, met zijn mild spottende "Zo kabouter, wil jij ook iets te drinken? Een kabouterdrankje? HAHAHAHA". Ik kwam niet meer bij. Wat een mafkees.
Huub is aan het imponeren. Hij houdt van lekker stoer hakken, maar heeft ook smáák.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef Heathen het volgende:
Oh lekker klassiek!
Ik ben ook net into chopin dus dit kwam me bekend voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is aan het imponeren. Hij houdt van lekker stoer hakken, maar heeft ook smáák.
Juist ja, alleen de figuren die dat toen zo ver vonden gaan, schijnen nu opeens niet meer te weten hoe het werktquote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben die underdogwerking al een keer met Huub meegemaakt dus als dat ze tegenstaat zullen ze het zelf moeten voorkomen.
Ze weten hoe het werkt.
En wat maak je op uit Brian zijn eetgedrag?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
Aan hoe een man eet kun je zien hoe hij in bed is
Zo kleed hiij zich niet anders.............lijkt wel weer te verlangen naar zijn dwangbuis zoals ie er bij zitquote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef Prospera het volgende:
Brian wordt helemaal kalm van Bob, werkt beter dan de pilletjes![]()
Vertel eens????quote:Op maandag 5 maart 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
Aan hoe een man eet kun je zien hoe hij in bed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |