Tijmsiroopquote:Op maandag 5 maart 2007 12:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt ff in*
Wat is voor babies fijn tegen een zere keel en een licht hoestje?
Mag hij dat? Of is er een variant voor kinderen?quote:
Tijmsiroop is JUIST voor kinderen. Er zit niets medicinaals in, het is gewoon stroop van tijm.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mag hij dat? Of is er een variant voor kinderen?
Jammer... maar helaas.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Borstvoeding lukte haar niet. Daarom krijgt Elise flesvoeding.
Het cb op de hoogte stellen is altijd goed. En zij kunnen je zus allerlei info verstrekken over inbakeren.quote:Dat inbakeren wil ze inderdaad gaan navragen bij het CB. Daar heeft ze zelf ook al over nagedacht, maar ze wil het niet zomaar doen.
Herkenbaar, dat deed Kendahl ook altijd. (Ken was overigens ook drie weken te vroeg.) En nu soms nog wel eens. Wel heel goed dat je je zus even lucht hebt laten happen door met Elise te gaan wandelen. Misschien afspreken om dat vaker te doen, heeft je zus iets om naar uit te kijken. Pauze is in zulke periodes heel fijn.quote:Wandelen vindt ze erg fijn, maar zo gauw mijn zus dan stopt met wandelen, begint Elise ook meteen weer te huilen.
Het is heel erg zielig ja, ik heb vanmiddag 2 uur lang rond gelopen om haar rustig te krijgen en zodat mijn zus even een beetje tijd voor zichzelf had.
hij heeft flink kunnen oefenen zaterdag en heeft de smaak te pakkenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef kozakken het volgende:
Ezra
Wat knap! En het is zo'n heerlijk mannetje![]()
hier meestal dat ie niet wil of het niet lekker vind.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat betekent brullen tijdens het eten?
Moeten is dwang en kattengezang. Dat is mijn vaste antwoord als ik iets moet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef owlet het volgende:
De mevrouw op het cb gister vond dat ze naar vier vaste maaltijden per dag moest, met elke keer als toetje BV en verder niets...
Uiteraard ga ik overleggen met het CB, ik had gisteren al gebeld maar ben niet teruggebeldquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:54 schreef Leah het volgende:
Het wisselt Vivi, die van mij waren erg laat met lachen (11 weken en 9 weken), maar het schijnt dat alle babies gaan lachen op precies 46 weken na bevruchting.
Over voeding, dat gaat (in het ziekenhuis althans) naar gewicht en niet naar leeftijd. Misschien eens overleggen met CB? Ik gaf hier de tweede wel wat meer dan eigenlijk "mocht" maar je moet uiteraard niet zomaar zelf gaan klooien ivm met overbelasting van de niertjes.
Ja, dat klinkt me wel bekend in de oren. Ik zal vanavond nog eens kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Dutchie, heet het hydrocortison?
Ik snap wel dat het eng klinkt, hoor. Hormonen smeren terwijl die dingen bedoeld zijn om allemaal delicate processen in je lichaam te regelen. Maar je smeert het alleen maar op de huid he, en dat moet je wel heel lang en veel doen om het invloed te laten hebben op processen in je lichaam. Het doet wel wat op je huid ja, maar dat wil je ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef dutchie het volgende:
Ja, dat klinkt me wel bekend in de oren. Ik zal vanavond nog eens kijken.
Het is ook speciaal voor hem samengesteld, dus ik geloof ook niet dat de arts dit 'zomaar' voorschrijft.
Ik merk wel dat ik ms iets te 'wantrouwend' tegen alles waar maar hormonen in voorkomt sta. Waarom eigenlijk geen idee. Misschien het idee dat je met de interne huishouding aan het klooien gaat, alsof je het lijf voor de gek houdt ofzo. Maar ik zie al dat er overwegend positieve geluiden klinken hierover.
Ik ga morgen toch voor de zekerheid nog bellen met de arts. Hij heeft Cas gezien en weet zelf het best waarom hij dit nu voorgeschreven heeft i.p.v. recept voor Lanette. Dan wachten we gewoon nog een dagje.
Ja elke huid is anders en je blijft proberen met eczeem. maar elk zalfje tegen eczeem kan het verergeren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef bixister het volgende:
pinquit ik heb dat parfenac 1x geprobeerd en hier was het echt een drama. een verveelvoudiging van de uitslag, heel sneu. dus zo onschuldig is dat spul volgens mij niet.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef cattie het volgende:
Ive klapt in zijn handjes! En ik heb er ook nog een filmpje van kunnen maken ook!
Ik belde blij mijn man om het hem te vertellen, zijn reactie: Oh, kon hij dat dan nog niet?
Maar het kan wél in de moedermelk komen en je mag het ook niet tijdens je zwangerschap gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het eng klinkt, hoor. Hormonen smeren terwijl die dingen bedoeld zijn om allemaal delicate processen in je lichaam te regelen. Maar je smeert het alleen maar op de huid he, en dat moet je wel heel lang en veel doen om het invloed te laten hebben op processen in je lichaam. Het doet wel wat op je huid ja, maar dat wil je ook!
Jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef PM-girl het volgende:
Het gaat idd vlug allemaal! Aan de ene kant wil je dat ze groeien en aan de andere kant mis je het kleine zo vlug!
Cattie goed hoor van Ive!
Ik spring even in....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike mag nog niet om de 4 uur, omdat ze nog zo klein is, en ze komt ook echt om de drie uur.....
Echt vervelend hoor dit, maakt je best onzeker....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef bixister het volgende:
dentinox smeer je heel gericht op het gedeelte van het tandvlees waarvan je vermoedt dat het pijnlijk is. chamodent zijn druppeltjes die meer algemeen werken. (handiger als het je niet toegestaan wordt om in 't mondje te kijken).
Daar betaal je dan ook een hoge prijs voor he....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef Mammietje het volgende:
En wat vind ik het stiekem leuk dat ze zo verschrikkelijk mamagek is!![]()
Om 9 uur krijgt ie zijn eerste fles daarna slaapt ie nog weer tot 10 uur en soms zelfs tot half 11quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef Belana het volgende:
ja maar Mika slaapt tot 9 uur, zullen we ruilen?
Ja las het net in een ander topic. Maar soms is het gewoon zo moeilijk. Tis jammer dat ze niet kunnen vertellen wat ze hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef chacama het volgende:
Mika, buikschuiven woh.
En Menicole. Je bent niet de enige die uit moest zoeken waarom haar baby huilde..Ik heb het met Maud ook gehad...
Geniet maar lekker van die kleine tijger.
Nee dat komt als het goed is later. Nu doet ie het alleen als ie iets te eten ziet of als ie aan het eten is. Denk dat ie nog niet snapt dat honger gevoel aan gegeven kan worden met dat gebaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:56 schreef Belana het volgende:
ik ga het ook proberengeeft ie nou ook op die manier aan dat ie wil eten?
Amaai, MeNicole, ben je dan niet de hele dag bezig met eten geven?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef MeNicole het volgende:
@LadyS
Mika slaapt ook 2 keer op een dag. Die krijgt om 9 uur de eerste fles. Dan om half 11 fruit dan om 12 uur brood. Dan gaat ie naar bed. Om half 3 krijgt ie beker drinken met een liga en dan om 5 uur warm eten met yoghurt na. En dan gaat ie weer na bed. En dan om 8 uur laatste fles. En daarna weer na bed![]()
Nee hoor. Eigenlijk alleen in de ochtend. Omdat ie dan fruit en brood krijgt. Maar 's middags juist helemaal niet. Die liga kan ie overal wel eten en 's avonds eet ie gewoon met ons mee. Heb ook wel eens geprobeerd om er iets tussen weg te laten maar dan zeurt ie er wel om. En ach hij kan het hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Libel het volgende:
[..]
Amaai, MeNicole, ben je dan niet de hele dag bezig met eten geven?
Ik vind het trouwens ook wel grappig dat jullie fruit geven in de voormiddag. Hier is het schema meestal zo op die leeftijd: 's morgens fles, 's middags warm eten, 4 uur fruitpap, 's avonds brood en voor het slapen gaan fles.
En bij mijn oudste is die laatste fles er al lang af en eet hij nu dus 4 keer op een dag.
Ive ook niet doorslapenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef cattie het volgende:
MeNicole, mag Ive dan ook op cursus bij Mika?
lekker johquote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef Popples het volgende:
menicole wat een boefie zeg. mama laten schrikken en zelf heel hard lachen.
volgens mij mag ik heel hard in mijn handjes knijpen als ik jullie verhalen lees over het doorslapen.
Renske(nu 10 weken) slaapt eigenlijk van 19.30 tot 6.30-7.30 om 23.00uur krijgt ze een flesje.
Ik denk niet dat activiteit overdag echt te koppelen is aan doorslapen. Althans, niet in de vergelijking actief overdag = doorslapen snachts.quote:overdag is ze wel heel actief, dus dat scheelt volgens mij ook.
Als het niet over de grond tocht zal het toch wel meevallen? Ronja ligt vaak op de grond, gewoon op het vrij stevige vloerkleed.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef MeNicole het volgende:
Leggen jullie je kindjes wel eens gewoon zo op de grond? Ik leg Mika altijd op een boxkleed maar heb het idee dat ie daardoor niet vooruit komt qau tijgeren. Op bed lukt het hem namelijk wel en als ie naast het kleed rolt lukt het heel soms ook. Maar zou het niet te koud zijn zo op de grond![]()
Ik leg Fons ook veel gewoon op de grond op zijn buik. Op zo een kleed kan hij idd weinig.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef MeNicole het volgende:
Leggen jullie je kindjes wel eens gewoon zo op de grond? Ik leg Mika altijd op een boxkleed maar heb het idee dat ie daardoor niet vooruit komt qau tijgeren. Op bed lukt het hem namelijk wel en als ie naast het kleed rolt lukt het heel soms ook. Maar zou het niet te koud zijn zo op de grond![]()
Wij ook nog niet. Ik ga me binnenkort maar inlezen over de effecten van fluor want daar zijn de meningen toch wel erg over verdeeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef cattie het volgende:
Nog niets...![]()
De tandpasta voor baby's staat al klaar, ik moet er nu echt een keer mee beginnen. Ive's boventandjes komen nu ook al bijna door!
pffff, soms is het best vermoeiend dat er tegenwoordig bij bijna alles een diepgaand onderzoek moet worden gedaan voordat je je kind iets geeft. Wat zijn de meningen over fluor dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef owlet het volgende:
[..]
Wij ook nog niet. Ik ga me binnenkort maar inlezen over de effecten van fluor want daar zijn de meningen toch wel erg over verdeeld.
Dat is dus ook wat wij met Ronja gaan doen. Fluor heeft een positieve werking op het glazuur maar een negatieve werking op het tandbeen en vooral het skelet als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:04 schreef poemojn het volgende:
Welkom Appelsap en Damian
Juliette's speelkleed ligt op een slaapzak (opgevouwen), je ziet de slaapzak niet maar ze ligt dan wel wat meer van de grond en warmer.
Bij Myrthe hebben we de eerste tijd fluorvrije kindertandpasta van de reformzaak gebruikt (bijv iets als http://www.weleda.nl/index.php?id=513) , en na een tijdje gingen we 2x per dag poetsen; 1x met gewone peutertandpasta en 1x met reformtandpasta. Vanaf haar 2e ongeveer alleen nog gewone peutertandpasta.
idd omdat het zo'n gevecht is en het is echt krijsen en slaan enzo..quote:Op maandag 12 maart 2007 21:14 schreef LadyS het volgende:
waarom dat advies dan vicky? omdat het zo een gevecht is? of heeft dat een andere reden?
Met Amber poetsten we volgens mij meteen met fluortandpasta geloof ik. Ik weet het niet eens meer
Deja-vu!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:26 schreef cattie het volgende:
![]()
Ive krijgt geen nachtvoeding meer, maar we zijn nu van de regen in de drup... Wat het schema eerst: 23 uur, 3 uur en 7 uur voeding en dan direct weer slapen, de afgelopen nachten gaat het zo:
23 uur voeding
3 uur wakker, even instoppen en hij slaapt direct weer verder.
5 uur wakker, even instoppen en wil niet meer slapen. Ruim een half uur huilen.
6 uur weer wakker, voeding gegeven, valt weer in slaap.
7.30 uur, wakker en dan ook klaarwakker.
Tja, Ive is nu lekker vrolijk, maar mijn man en ik lopen er bij als zombies. En nu? Iemand een idee? Ik denk dat we hier "gewoon" doorheen moeten. Om 6 uur de eerste voeding en dan om 7.30 uur echt wakker vind ik niet zo'n problem, als hij dan tot 6 uur maar aan 1 stuk doorslaapt.
Dat helpt idd wel. De knop in je hoofd omzetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:33 schreef dutchie het volgende:
Ik heb me er op een gegeven moment maar gewoon bij neer gelegd en toen was het ook beter te verdragen als het ware.
Dat klinkt bekend van bij Fleur. Nu bij Maud kan ik een deel overslaan, dat van die fles, maar de rest van het krijsen en zo. Dat klopt als een bus. En oh, wat vind ik het ook verschikkelijk om dat keeltje op vol volume te horen gillen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:33 schreef Mibos het volgende:
Popples hoe is het met je opa (lekker even offtopic) maar anders niet waar ik het wel kan vragen aan je...
Karin het komt vanzelf hoor als je iemand aan de deur hebt, zelf moet plassen, water moet koken omdat je dat eerder vergeten bent te doen en een krijsende baby met een poepbroek die honger heeft.
In het begin dacht ik het ook van je kan haar niet laten huilen maar echt het gaat een keertje gebeuren. Deurklant afpoeieren of binnenlaten als het visite is, waterkoker aanzetten en zelf gaan plassen, fles klaarmaken zonder speen, spartelende beeb verschonen, weer naar beneden waarbij het volume nog een standje hoger gaat in het kader van (hoe dichter bij de fles hoe harder het moet...) en dan met je beeb op de arm met 1 hand de dop/speen erop en huppakee drinken maar.
Rust in huize Mibos...
Nee fles wil ie al helemaal niet meer. Fles krijgt ie ook nog maar 2 keer. Maar hij heeft al heel vaak af en toe een slokje gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef bixister het volgende:
volgens mij is dat wel erg vroeg menicole, om met 'gewone' koemelk te beginnen. wil hij 't uit de fles wel? en water in een beker, is dat geen optie voor bij het brood?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Heerlijke verhalen over spuitluiers. Hmmm... had de kamer dus beter bruin kunnen behangen voor als ik straks ook zo'n pinda heb die het liefst begint te poepen als alles uit is
ja bij kleine beebs wist ik dat wel. maar beebs van 9 maanden oud ook?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:31 schreef pinquit het volgende:
In ons groeiboekje staat dat dat kan martineke!!ik zou er ook van schrikken!
er stond in t groeiboekje ook dat er zelfs wat melk uit kan komen![]()
Ik quote van Belsen: 'goh bekend verhaal. Er zijn meer van die halve zolen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft trouwens wat leuksAls je hem een doek geeft doet ie hem zelf over zijn hoofd en dan moeten we zeggen "waar is ezra nou?" en dan trekt ie de doek van zijn hoofd, wij roepen uiterraard kiekeboe en hij ligt helemaal in een deuk. hij ligt al te gniffelen als ie de doek over zijn hoofd heeft. en dan dat glunderende koppe erbij
echt helemaal geweldig!
Mikael is 7,5 maand. En heb het cb even gebeld net en een beetje melk met diksap erdoor mag wel. Aangezien meneertje te weinig drinkt op een dag mag het wel. Maar moest wel goed op hem letten. Als hij tekenen toont dat ie er op een of andere manier niet tegen kan moet ik ermee stoppen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef _evenstar_ het volgende:
menicole ze raden verdorie niet voor niks aan pas met 1 jaar melk uit een pak te geven op een maandje komt het neit zo aan, maar verdomme mika is pas 6 maanden !! kan hier best boos om worden dat je zo'n klein ventje dingen geeft die echt echt neit goed zijn![]()
en misschien heb ik dat recht wel helemaal niet , soit.. maar wees wel iets voorzichtiger hijs nog jong zo breekbaar eigenlijk.
Dat hoop ik ook. Maar ik heb voor volgende week een afspraak staan bij een osteopaat omdat die meer vanuit de binnenkant kijkt naar het functioneren van het lichaam. De chiropracter is qua ruggengraat namelijk erg tevreden. Die staat namelijk helemaal recht en ook de heupjes zijn soepel. We zullen zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:16 schreef Belana het volgende:
ach beef, ik lees over jou heen
ik hoop dat alles ok is met quinten! ow en hij slaapt lekker zie ik
en maud blijft moeite houden met de darmpjeshet zal toch wel eens over gaan?
Neequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:28 schreef _evenstar_ het volgende:
uh 4 augustus en 15 maart is toch 6 maanden en 11 dagen![]()
oh maar het is geen spiegelen wat ik doe hoor, maar het is gewoon onverwantwoord en het kind kan er wel door teveel suikers en voedingstoffen waar dat lichaampje nog niet goed genoeg is tegen opgewassen wel latere schade kan aanrichten. en dn doel ik niet eens op allergie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef dutchie het volgende:
Martineke ben je al bij de dokter geweest voor die knobbel? Apart hoor, hoop dat de arts je gerust kan stellen.
Ezra, Cas doet dat ook! Leuk hè?
We doen ook regelmatig: "Er komt een muisje aan gekropen."
En zo gauw je begint begint hij al te stralen, hij weet precies wat er komt. Hij schatert het uit dan.
Evenstar, ik begrijp dat je je opwindt over MeNicole, maar probeer jezelf niet teveel te projecteren op anderen. Ik vind het ook niet echt slim, zou eerder voor kabouter of rooibosthee gaan en daarnaast yoghurt geven. Maar Mika is Arwen niet, dus iets voorzichtig proberen hoeft niet altijd zo'n heftige reactie te veroorzaken. Ik snap je zorgen, maar spiegel je eigen situatie niet teveel.
ja ik ben erg benieuwd. Ze heeft nl ook heel veel last van lucht, En dan vind ik het niet erg dat ze windjes laat, maar ze moet er zo'n moeite voor doen. Als ik het zou moeten omschrijven dan zou ik zeggen er zit een knoop in en daar moet alles eerst doorheen zien te komen en dan kan het er pas uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef Belana het volgende:
goeie zet dan chacaidd, de ostheopaat bekijkt juist de ingewanden en zeker de darmen. ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt!
Ik ben het met je eens, maar bedenk dat er VEEL meer kinderen zijn die te vroeg met van alles in aanraking komen dan te laat, en die groeien meestal ook gewoon gezond op. De straat oversteken met je kind is een risico, je kind twee tellen alleen in een kinderstoel laten is een risico en (te) vroeg met bepaalde soorten eten en drinken beginnen ook. Maar geloof me, er zjin hele volkstammen die al met 3 maanden aan de fruithapjes en koemelk ziiten... Laat ze gewoon, meestal komt het wel goed en je kunt er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oh maar het is geen spiegelen wat ik doe hoor, maar het is gewoon onverwantwoord en het kind kan er wel door teveel suikers en voedingstoffen waar dat lichaampje nog niet goed genoeg is tegen opgewassen wel latere schade kan aanrichten. en dn doel ik niet eens op allergie.
Je weet het vast wel, maar het gevaar bij honing is geen allergie of een lichte reactie maar infantiel botulisme. Veel ernstiger dus. voor het geval je dacht dat Mika omdat hij niet reageerde op de honing dat nu wel mag hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:33 schreef MeNicole het volgende:
Zo heeft ie van de week heel perongelijk honing gehad. Mijn vader gaf hem een slokje thee maar was even vergeten daar ie daar honing door had gedaan. Toen had ik ook zoiets van ohoh. En die avond wilde ie maar niet slapen. En maar huilen en zeuren dus ik dacht meteen dat dat van die honing kwam. Maar achteraf bleek dat ie zijn billen gewoon kapot had. Misschien wel van de honingIk let dus gewoon heel goed op hem.
Nee dat dacht ik zeker niet. Daarom was ik ook geschrokkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef owlet het volgende:
[..]
Je weet het vast wel, maar het gevaar bij honing is geen allergie of een lichte reactie maar infantiel botulisme. Veel ernstiger dus. voor het geval je dacht dat Mika omdat hij niet reageerde op de honing dat nu wel mag hebben![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef cattie het volgende:
Martineke, wat fijn dat het niets ergs is!
Grote mededeling:
Ive heeft mama en papa gezegd!!!![]()
Het kan inderdaad nog spontaan genezen ja, meestal geven ze daar 6 weken voor. Maar de kinderarts denkt dus dat het bij Quinten nog wat meer gaat gebeuren, of hij hoopt het in ieder geval. Na de bevalling bewoog Quinten alleen zijn vingers, de rest was verlamd. Maar nu beweegt hij zijn hele hand (strekt zijn vingers, dat is erg belangrijk) en zijn onderarm tilt hij op. Ook kan hij zijn schouder een heel klein beetje naar binnen draaien. Het naar buiten draaien van de arm doet hij niet. Maar het is dus al een hele verbetering tov net na de geboorte!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef pinquit het volgende:
Beef, heftig hoor bij quinten, een erbse parese. Kan dat uit zichzelf nog beter worden dan?
Doet alleen zn schouder niks, of ook de rest van zn armpie/handje?
Ik snap dat je best een keer bij de neurochirurg langs wil. maar een operatie lijkt me ook weer zo eng.![]()
sterkte ermee iig
Ik heb altijd het idee dat de specialist het beter weet, vandaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef beefcake het volgende:
Het is niet zo dat ik naar de neurochirurg wil, juist niet! Ik had dus gehoopt dat we te horen hadden gekregen dat we er niet naartoe hoefden. Nu nog maar weer afwachten dus en hopen dat zijn schouder gaat verbeteren, want daar hangt het vanaf.
even wat vraagjes:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:10 schreef chacama het volgende:
En was Ezra wel vrolijk?
Iris goed hoor meid. Wat gaan die kleintjes toch hard zeg. Maud heeft ook lekker gesprongen en weet nu wat haar stembanden kunnen. Ze gilt en prrrrt nu wat af. Heerlijk zo'n klein kletsertje in de box. Oh, en ze probeert te draaien. Ze vergeet alleen dan dat ze ook nog een onderlijfje heeft dat mee moet. Dus ligt ze enigzins gekronkeld in de box, maar wel voor een deel op d'r buik en lachen dat ze dan doet. Zo van kijk mij. Ik ben er bijna!
En (klopt heel hard af) het lijkt erop dat Maud nu ook de nachtvoeding (of 1 van de twee) er uit aan het gooien is. Vanacht was het kwart over twee en toen ze om 5 uur weer piepte heb ik wel aangelegd, maar ze wilde eigenlijk niet drinken. Dus lekker tegen me aan in slaapgevallen en dat heeft ze tot 7 uur volgehouden.
Ze heeft trouwens hele ruwe plekken.Op d'r benen (zijkant knie) en ook bij d'r armpjes en op d'r buik. Heb het nu ingesmeerd met bepamten, maar heeft iemand nog andere tips.
Ze heeft die ruwe plekken nu ca 3 weken. En het was eerst alleen op de knietjes, maar het is nu dus uitgebreid naar armen en buik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
even wat vraagjes:
- heeft ze die al lang?
- je volgt koemelkvrij dieet, mag ik zo brutaal te vragen of je ook sporen weg laat en ei en alle sporen en soja en noten? alle sporen ook. ( mag je trouwens niet zomaar alleen op eigen houtje doen! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |