Uiteraard ga ik overleggen met het CB, ik had gisteren al gebeld maar ben niet teruggebeldquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:54 schreef Leah het volgende:
Het wisselt Vivi, die van mij waren erg laat met lachen (11 weken en 9 weken), maar het schijnt dat alle babies gaan lachen op precies 46 weken na bevruchting.
Over voeding, dat gaat (in het ziekenhuis althans) naar gewicht en niet naar leeftijd. Misschien eens overleggen met CB? Ik gaf hier de tweede wel wat meer dan eigenlijk "mocht" maar je moet uiteraard niet zomaar zelf gaan klooien ivm met overbelasting van de niertjes.
Ja, dat klinkt me wel bekend in de oren. Ik zal vanavond nog eens kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Dutchie, heet het hydrocortison?
Ik snap wel dat het eng klinkt, hoor. Hormonen smeren terwijl die dingen bedoeld zijn om allemaal delicate processen in je lichaam te regelen. Maar je smeert het alleen maar op de huid he, en dat moet je wel heel lang en veel doen om het invloed te laten hebben op processen in je lichaam. Het doet wel wat op je huid ja, maar dat wil je ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef dutchie het volgende:
Ja, dat klinkt me wel bekend in de oren. Ik zal vanavond nog eens kijken.
Het is ook speciaal voor hem samengesteld, dus ik geloof ook niet dat de arts dit 'zomaar' voorschrijft.
Ik merk wel dat ik ms iets te 'wantrouwend' tegen alles waar maar hormonen in voorkomt sta. Waarom eigenlijk geen idee. Misschien het idee dat je met de interne huishouding aan het klooien gaat, alsof je het lijf voor de gek houdt ofzo. Maar ik zie al dat er overwegend positieve geluiden klinken hierover.
Ik ga morgen toch voor de zekerheid nog bellen met de arts. Hij heeft Cas gezien en weet zelf het best waarom hij dit nu voorgeschreven heeft i.p.v. recept voor Lanette. Dan wachten we gewoon nog een dagje.
Ja elke huid is anders en je blijft proberen met eczeem. maar elk zalfje tegen eczeem kan het verergeren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef bixister het volgende:
pinquit ik heb dat parfenac 1x geprobeerd en hier was het echt een drama. een verveelvoudiging van de uitslag, heel sneu. dus zo onschuldig is dat spul volgens mij niet.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef cattie het volgende:
Ive klapt in zijn handjes! En ik heb er ook nog een filmpje van kunnen maken ook!
Ik belde blij mijn man om het hem te vertellen, zijn reactie: Oh, kon hij dat dan nog niet?
Maar het kan wél in de moedermelk komen en je mag het ook niet tijdens je zwangerschap gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het eng klinkt, hoor. Hormonen smeren terwijl die dingen bedoeld zijn om allemaal delicate processen in je lichaam te regelen. Maar je smeert het alleen maar op de huid he, en dat moet je wel heel lang en veel doen om het invloed te laten hebben op processen in je lichaam. Het doet wel wat op je huid ja, maar dat wil je ook!
Jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef PM-girl het volgende:
Het gaat idd vlug allemaal! Aan de ene kant wil je dat ze groeien en aan de andere kant mis je het kleine zo vlug!
Cattie goed hoor van Ive!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |