abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47206308
waarom dat advies dan vicky? omdat het zo een gevecht is? of heeft dat een andere reden?

Met Amber poetsten we volgens mij meteen met fluortandpasta geloof ik. Ik weet het niet eens meer
  maandag 12 maart 2007 @ 21:47:04 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_47207870
je hebt van die borsteltjes die je op je vinger kan doen, bij de drogist te koop. ik heb het bij Liam ook eerst alleen met water gedaan, pas later met peutertandpasta.
stormy waters...
sailin'
  maandag 12 maart 2007 @ 21:51:35 #203
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47208076
Belana, je hebt post .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:26:03 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_47217827

Ive krijgt geen nachtvoeding meer, maar we zijn nu van de regen in de drup... Wat het schema eerst: 23 uur, 3 uur en 7 uur voeding en dan direct weer slapen, de afgelopen nachten gaat het zo:
23 uur voeding
3 uur wakker, even instoppen en hij slaapt direct weer verder.
5 uur wakker, even instoppen en wil niet meer slapen. Ruim een half uur huilen.
6 uur weer wakker, voeding gegeven, valt weer in slaap.
7.30 uur, wakker en dan ook klaarwakker.
Tja, Ive is nu lekker vrolijk, maar mijn man en ik lopen er bij als zombies. En nu? Iemand een idee? Ik denk dat we hier "gewoon" doorheen moeten. Om 6 uur de eerste voeding en dan om 7.30 uur echt wakker vind ik niet zo'n problem, als hij dan tot 6 uur maar aan 1 stuk doorslaapt.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:36:20 #205
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_47217959
Ik zou het vooral even volhoude, Ive moet er ook aan wennen! (En misschien omstebeurt naar hem toegaan, alhoewel ik zelf ook niet zou kunnen doorslapen als Lotte wakker is en mijn lief erheen gaat)

Wanneer en hoe zijn jullie begonnen met hapjes/sapjes/pap
CB had gister een invaller en die zei 4 maanden, en de arts zei vorige maand met 5 maanden...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:42:51 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_47218062
Wij gaan ook omstebeurten.
Er is hier net een giga discussie over wanneer te starten met hapjes geweest, in het borstvoedingstopic en een los topic. Algemeen wordt 6 maanden aangeraden. Dat hebben wij ook gedaan.
pi_47218184
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:14 schreef LadyS het volgende:
waarom dat advies dan vicky? omdat het zo een gevecht is? of heeft dat een andere reden?

Met Amber poetsten we volgens mij meteen met fluortandpasta geloof ik. Ik weet het niet eens meer
idd omdat het zo'n gevecht is en het is echt krijsen en slaan enzo..
dus even een maandje niet anders gaat ze dalijk tandenpoetsen als iest vervelends ervaren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:33:49 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47219025
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:26 schreef cattie het volgende:

Ive krijgt geen nachtvoeding meer, maar we zijn nu van de regen in de drup... Wat het schema eerst: 23 uur, 3 uur en 7 uur voeding en dan direct weer slapen, de afgelopen nachten gaat het zo:
23 uur voeding
3 uur wakker, even instoppen en hij slaapt direct weer verder.
5 uur wakker, even instoppen en wil niet meer slapen. Ruim een half uur huilen.
6 uur weer wakker, voeding gegeven, valt weer in slaap.
7.30 uur, wakker en dan ook klaarwakker.
Tja, Ive is nu lekker vrolijk, maar mijn man en ik lopen er bij als zombies. En nu? Iemand een idee? Ik denk dat we hier "gewoon" doorheen moeten. Om 6 uur de eerste voeding en dan om 7.30 uur echt wakker vind ik niet zo'n problem, als hij dan tot 6 uur maar aan 1 stuk doorslaapt.
Deja-vu!!
Dat hebben wij met Léon ook een tijd gehad. Als je pech hebt blijft dit zo.
Op een gegeven moment was mijn lijf er redelijk op in gesteld dat ik er regelmatig uit moest. Maar ik ben wel heel veel ziek geweest in dat jaar/jaren. Als ik goed terugkijk is het pas sinds Léon geen speen meer heeft dat hij eindelijk nachten doortrekt. Hij sliep gewoon licht. Ws juist ook door die speen, omdat hij daar zo heftig op sabbelde.
Niet echt een scenario waar je moed uit kan putten Cattie sorry.
Ik heb me er op een gegeven moment maar gewoon bij neer gelegd en toen was het ook beter te verdragen als het ware.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:37:12 #209
108648 cattie
lieve moeder
pi_47219103
Dutchie!
Dat is niet echt een hoopvol scenario... Ive heeft geen speen, misschien scheelt dat. Ik blijf wel hopen dat het even wennen is voor hem en dat hij binnenkort niet meer zo vaak wakker wordt.
Je hebt me de stuipen op het lijf gejaagd!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:39:20 #210
108648 cattie
lieve moeder
pi_47219160
Ive krijgt trouwens krullen!
Zijn vader heeft ook krullen en ik hoopte er al op.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:39:45 #211
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47219167
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:33 schreef dutchie het volgende:
Ik heb me er op een gegeven moment maar gewoon bij neer gelegd en toen was het ook beter te verdragen als het ware.
Dat helpt idd wel. De knop in je hoofd omzetten.
Bij ons gaat het ook zo. Ik heb nu wel slaaptabletjes om in het weekend een nachtje te kunnen doorslapen. Dan slaap ik op zolder en neemt J 's nachts de verantwoordelijkheid over. Is wel fijn hoor!
Bij Thies lijkt het overigens niet zo'n verschil te maken of hij nou mét of zonder speen in slaap valt...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:43:06 #212
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47219261
Sorry Cattie
Maar het kwam zo bekend voor.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:47:07 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_47219384
Kun jij ook niets aan doen joh, ik vind het knap dat je het zolang hebt volgehouden. En ik duim heel hard dat het bij Ive wel snel over is!
pi_47219602
Pfoe Cattie, lastig.... Ik zou voor mezelf denk ik die nachtvoeding minder lastig vinden dan dit, maar ik kan me goed voorstellen dat het in jullie situatie misschien de moeite waard is om even door te bijten omdat die nachtvoeding zo'n issue was tussen jou en je man.

[ Bericht 3% gewijzigd door owlet op 13-03-2007 12:05:08 ]
pi_47223615
Appelsap, leuk om te horen hoe het met Damian gaat, hij doet het echt goed he!
Super zeg!

Meike drinkt nu overdag vrij goed! We hebben vanmorgen zelffs wat meer in de fles gedaan, en ze heeft het bijna allemaal opgedronken! Echt geweldig!
Alleen doet ze er wel lang over, eerst drinkt ze de helft van de fles, valt in slaap, dus maar een schone luier doen om haar weer wakker te krijgen.....vanmorgen lanceerde ze een lading poep tijdens het verschonen, ik moest gewoon achteruit deinsen anders had ik de volle laag gehad! Vervolgens weer naar beneden om de rest van de fles te drinken....en dan is ze klaar en dan zijn we een uur verder....
Maar ze drinkt!!!!

Ze meldt zich keurig om de drie uur voor de voeding, maar dan krijst ze ook meteen alles bij elkaar.
O, ik kan daar dus echt niet tegen he, wil haar meteen oppakken zodra ze een kik geeft. Mijn vriend is juist heel relaxt, die gaat gewoon op een rustig tempo haar flesje klaarmaken terwijl mevrouwtje alles bij elkaar gilt......

Ik vind dat zo raar van mezelf, dat ik haar niet kan horen huilen. Ik werk notabene in een kinderopvang, en daar kan ik er dus prima tegen. De cliche's zijn toch allemaal waar, als het van jezelf is is het helemaal anders....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_47223801
cattie ik duim mee dat Ive snel doorslaapt hoor. lijkt me vreselijk omdat elke nacht zo mee te maken.

karin erg he als je eigen kind huilt. hier is prowl die renske niet kan laten huilen maar hij heeft er ook echt moeite mee gehad maar nu na 10 weken went hij er een beetje aan.

en ja je eigen kind is toch anders. zo kon ik ook inde kinderopvang helemaal niet met baby's werken. vreselijk vond ik dat maar nu thuis is het zo vertrouwd en van je zelf.
mama van 3 kids!
pi_47228671
Popples hoe is het met je opa (lekker even offtopic) maar anders niet waar ik het wel kan vragen aan je...

Karin het komt vanzelf hoor als je iemand aan de deur hebt, zelf moet plassen, water moet koken omdat je dat eerder vergeten bent te doen en een krijsende baby met een poepbroek die honger heeft.
In het begin dacht ik het ook van je kan haar niet laten huilen maar echt het gaat een keertje gebeuren. Deurklant afpoeieren of binnenlaten als het visite is, waterkoker aanzetten en zelf gaan plassen, fles klaarmaken zonder speen, spartelende beeb verschonen, weer naar beneden waarbij het volume nog een standje hoger gaat in het kader van (hoe dichter bij de fles hoe harder het moet...) en dan met je beeb op de arm met 1 hand de dop/speen erop en huppakee drinken maar.

Rust in huize Mibos...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:53:23 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47229282
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:33 schreef Mibos het volgende:
Popples hoe is het met je opa (lekker even offtopic) maar anders niet waar ik het wel kan vragen aan je...

Karin het komt vanzelf hoor als je iemand aan de deur hebt, zelf moet plassen, water moet koken omdat je dat eerder vergeten bent te doen en een krijsende baby met een poepbroek die honger heeft.
In het begin dacht ik het ook van je kan haar niet laten huilen maar echt het gaat een keertje gebeuren. Deurklant afpoeieren of binnenlaten als het visite is, waterkoker aanzetten en zelf gaan plassen, fles klaarmaken zonder speen, spartelende beeb verschonen, weer naar beneden waarbij het volume nog een standje hoger gaat in het kader van (hoe dichter bij de fles hoe harder het moet...) en dan met je beeb op de arm met 1 hand de dop/speen erop en huppakee drinken maar.

Rust in huize Mibos...
Dat klinkt bekend van bij Fleur. Nu bij Maud kan ik een deel overslaan, dat van die fles, maar de rest van het krijsen en zo. Dat klopt als een bus. En oh, wat vind ik het ook verschikkelijk om dat keeltje op vol volume te horen gillen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:41:06 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47230959
Leuk om te lezen over die ienieminie-babietjes.
Ja spuitluiers....
Daarom was ik zo blij dat de dame van de verfzaak aanraadde om afwasbaar behang te nemen.
Regelmatig hier maar gewoon even op een 'veilige' plek gaan staan, om te wachten tot de bui over was. Pas daarna puinruimen.
En ook, denken dat je op tijd bent en als een turbo de luier wil verschonen. Maar ach, die babietjes ruiken dat gewoon en weten er dan nog tijdens de wissel de hele commode en omgeving te bevuilen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:03:18 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47242675
Wat dacht je van midden in de nacht?

Afgelopen nacht was dat hier het geval. Na de voeding nog boertje laten (die moeten vaak vanuit z'n tenen komen volgens mij) en dan meteen even je luier volpoepen (overdag was toch handiger). Ik voelde al direct z'n romper nat worden op de rug Bij het uitkleden bleek dat 't echt tot z'n schouderbladen zat en tja dan zit alles meteen onder als je zo'n romper uit wilt trekken.
Daar loop je dan, midden in de nacht met natte washandjes, flink je best doen om zo stil mogelijk te zijn om man en peuter lekker te laten slapen.
Nog even snel alles in een emmer water gegooid en dan weer verder slapen.
volgende keer toch weer hopelijk overdag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47243780
ow jakkie hou op met die poepluiers. brrr op een nuchtere maag en als zombie bedje verschonen is geen fijn ding.

mibos mijn opa leeft nog. hij krijgt nu bloed bij maar hij heeft nu telkens hoofdpijn en duizelig en heeft ook koorts en longontsteking. dus nu is het gewoon wachten geblazen. maar lief dat je het vraagt en nog weet.
mama van 3 kids!
pi_47254893
Ja leuk zijn die luiers vandaar dat ik vanmorgen supervroeg ben voor mijn doen... Kaith zit al gewassen en gepoetst met een schoon bed en volle buik in de box te babbelen alsof het de normaalste zaak is dat ze om 7.00 met papa verplicht onder de douche moest. Het is altijd feest met papa onder de douche maar nu was het snel snel want papa ging werken en kon dus mooi even zijn dochterlief onderdompelen...

Popples ik wel blond maar sommige dingen blijven wel bij... maar wel erg fijn dat het nog redelijk goed gaat en dat je met hem nog kunt praten en het allebei met een goed gevoel kunt afsluiten.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_47259888
Zou Mika tussen de middag bij zijn brood ook een klein beetje gewone melk mogen? Zijn eigen melk wil ie niet, zelfs niet als ik het in mijn beker doe
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_47260134
volgens mij is dat wel erg vroeg menicole, om met 'gewone' koemelk te beginnen. wil hij 't uit de fles wel? en water in een beker, is dat geen optie voor bij het brood?
pi_47260291
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:54 schreef bixister het volgende:
volgens mij is dat wel erg vroeg menicole, om met 'gewone' koemelk te beginnen. wil hij 't uit de fles wel? en water in een beker, is dat geen optie voor bij het brood?
Nee fles wil ie al helemaal niet meer. Fles krijgt ie ook nog maar 2 keer. Maar hij heeft al heel vaak af en toe een slokje gehad En van water moet ie altijd kokhalzen. Diksap is misschien ook nog een optie.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')