Ik spring even in....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike mag nog niet om de 4 uur, omdat ze nog zo klein is, en ze komt ook echt om de drie uur.....
Echt vervelend hoor dit, maakt je best onzeker....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef bixister het volgende:
dentinox smeer je heel gericht op het gedeelte van het tandvlees waarvan je vermoedt dat het pijnlijk is. chamodent zijn druppeltjes die meer algemeen werken. (handiger als het je niet toegestaan wordt om in 't mondje te kijken).
Daar betaal je dan ook een hoge prijs voor he....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef Mammietje het volgende:
En wat vind ik het stiekem leuk dat ze zo verschrikkelijk mamagek is!![]()
Om 9 uur krijgt ie zijn eerste fles daarna slaapt ie nog weer tot 10 uur en soms zelfs tot half 11quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef Belana het volgende:
ja maar Mika slaapt tot 9 uur, zullen we ruilen?
Ja las het net in een ander topic. Maar soms is het gewoon zo moeilijk. Tis jammer dat ze niet kunnen vertellen wat ze hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef chacama het volgende:
Mika, buikschuiven woh.
En Menicole. Je bent niet de enige die uit moest zoeken waarom haar baby huilde..Ik heb het met Maud ook gehad...
Geniet maar lekker van die kleine tijger.
Nee dat komt als het goed is later. Nu doet ie het alleen als ie iets te eten ziet of als ie aan het eten is. Denk dat ie nog niet snapt dat honger gevoel aan gegeven kan worden met dat gebaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:56 schreef Belana het volgende:
ik ga het ook proberengeeft ie nou ook op die manier aan dat ie wil eten?
Amaai, MeNicole, ben je dan niet de hele dag bezig met eten geven?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef MeNicole het volgende:
@LadyS
Mika slaapt ook 2 keer op een dag. Die krijgt om 9 uur de eerste fles. Dan om half 11 fruit dan om 12 uur brood. Dan gaat ie naar bed. Om half 3 krijgt ie beker drinken met een liga en dan om 5 uur warm eten met yoghurt na. En dan gaat ie weer na bed. En dan om 8 uur laatste fles. En daarna weer na bed![]()
Nee hoor. Eigenlijk alleen in de ochtend. Omdat ie dan fruit en brood krijgt. Maar 's middags juist helemaal niet. Die liga kan ie overal wel eten en 's avonds eet ie gewoon met ons mee. Heb ook wel eens geprobeerd om er iets tussen weg te laten maar dan zeurt ie er wel om. En ach hij kan het hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Libel het volgende:
[..]
Amaai, MeNicole, ben je dan niet de hele dag bezig met eten geven?
Ik vind het trouwens ook wel grappig dat jullie fruit geven in de voormiddag. Hier is het schema meestal zo op die leeftijd: 's morgens fles, 's middags warm eten, 4 uur fruitpap, 's avonds brood en voor het slapen gaan fles.
En bij mijn oudste is die laatste fles er al lang af en eet hij nu dus 4 keer op een dag.
Ive ook niet doorslapenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef cattie het volgende:
MeNicole, mag Ive dan ook op cursus bij Mika?
lekker johquote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef Popples het volgende:
menicole wat een boefie zeg. mama laten schrikken en zelf heel hard lachen.
volgens mij mag ik heel hard in mijn handjes knijpen als ik jullie verhalen lees over het doorslapen.
Renske(nu 10 weken) slaapt eigenlijk van 19.30 tot 6.30-7.30 om 23.00uur krijgt ze een flesje.
Ik denk niet dat activiteit overdag echt te koppelen is aan doorslapen. Althans, niet in de vergelijking actief overdag = doorslapen snachts.quote:overdag is ze wel heel actief, dus dat scheelt volgens mij ook.
Als het niet over de grond tocht zal het toch wel meevallen? Ronja ligt vaak op de grond, gewoon op het vrij stevige vloerkleed.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef MeNicole het volgende:
Leggen jullie je kindjes wel eens gewoon zo op de grond? Ik leg Mika altijd op een boxkleed maar heb het idee dat ie daardoor niet vooruit komt qau tijgeren. Op bed lukt het hem namelijk wel en als ie naast het kleed rolt lukt het heel soms ook. Maar zou het niet te koud zijn zo op de grond![]()
Ik leg Fons ook veel gewoon op de grond op zijn buik. Op zo een kleed kan hij idd weinig.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef MeNicole het volgende:
Leggen jullie je kindjes wel eens gewoon zo op de grond? Ik leg Mika altijd op een boxkleed maar heb het idee dat ie daardoor niet vooruit komt qau tijgeren. Op bed lukt het hem namelijk wel en als ie naast het kleed rolt lukt het heel soms ook. Maar zou het niet te koud zijn zo op de grond![]()
Wij ook nog niet. Ik ga me binnenkort maar inlezen over de effecten van fluor want daar zijn de meningen toch wel erg over verdeeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef cattie het volgende:
Nog niets...![]()
De tandpasta voor baby's staat al klaar, ik moet er nu echt een keer mee beginnen. Ive's boventandjes komen nu ook al bijna door!
pffff, soms is het best vermoeiend dat er tegenwoordig bij bijna alles een diepgaand onderzoek moet worden gedaan voordat je je kind iets geeft. Wat zijn de meningen over fluor dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef owlet het volgende:
[..]
Wij ook nog niet. Ik ga me binnenkort maar inlezen over de effecten van fluor want daar zijn de meningen toch wel erg over verdeeld.
Dat is dus ook wat wij met Ronja gaan doen. Fluor heeft een positieve werking op het glazuur maar een negatieve werking op het tandbeen en vooral het skelet als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:04 schreef poemojn het volgende:
Welkom Appelsap en Damian
Juliette's speelkleed ligt op een slaapzak (opgevouwen), je ziet de slaapzak niet maar ze ligt dan wel wat meer van de grond en warmer.
Bij Myrthe hebben we de eerste tijd fluorvrije kindertandpasta van de reformzaak gebruikt (bijv iets als http://www.weleda.nl/index.php?id=513) , en na een tijdje gingen we 2x per dag poetsen; 1x met gewone peutertandpasta en 1x met reformtandpasta. Vanaf haar 2e ongeveer alleen nog gewone peutertandpasta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |