abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47260500
diksap zou ik nu ook nog niet teveel geven eigenlijk, dan raakt ie zo vroeg gewend aan zoet. water moet ie misschien nog een beetje 'leren' drinken. of een heel milde theine-loze thee, heb je dat wel eens geprobeerd? op zich wel opmerkelijk dat ie gewone koemelk lekkerder vindt dan flesvoeding die juist wat zoeter is. maar ik weet er echt het fijne niet van, dus ik denk dat je beter het cb eens kunt raadplegen hierover ofzo.
pi_47260684
Je kan eventueel wel een klein beetje karnemelk of yoghurt proberen te laten drinken. Dat is bewerkter en minder zwaar. Wel nog vroeg, maar dat zou wel een optie zijn. Of een klein beetje afgekoelde thee met niet veel looizuur zoals rooibos. Of kaboutertjesthee van Piramide. Of hem een beetje opvolgmelk aanbieden in een rietjesbeker, dan heeft ie nog wat nieuws te doen en leren (ondertussen leer je hem dan slokjes drinken uit een gewone beker)
Variety is the spice of life
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:19:06 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47260913
menicole , kost wat maar wel goed rijstemelk
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47261155
Heerlijke verhalen over spuitluiers. Hmmm... had de kamer dus beter bruin kunnen behangen voor als ik straks ook zo'n pinda heb die het liefst begint te poepen als alles uit is

Ik vind het toch zo lekker om hier te lurken. Vooral als er weer verse moeders binnen zijn gestapt. Nog een paar maanden en dan mag ik ook
pi_47261591
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Heerlijke verhalen over spuitluiers. Hmmm... had de kamer dus beter bruin kunnen behangen voor als ik straks ook zo'n pinda heb die het liefst begint te poepen als alles uit is
geel! Knal-kanarie-geel
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:46:29 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47261801
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef owlet het volgende:

[..]

geel! Knal-kanarie-geel
of mosgroen
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 13:11:10 #232
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_47262585
Afwasbaar camouflage behang is de enige oplossing
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_47263053
Laten huilen daar had ik het de eerste week vooral moeilijk mee. Nu gaat het me steeds beter af.
Dat van die spuitluiers heb ik gelukkig nog niet gehad!
Wel dat hij tegen de muur aan geplast heeft, zo op het behang.
Afwasbaar behang was inderdaad wel makkelijk geweest.
pi_47270443
Mikael krijgt al wel yoghurt. Dan zal een klein beetje melk het wel niet doen heb ik besloten. Maar wacht nog even tot maandag want dan moet ik toch naar cb kan ik meteen even vragen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:49:44 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_47273671
MeNicole, je zou ook de melk kunnen aanlengen met water.

Ive heeft vannacht goed geslapen! Van 22.45 uur tot 5.45 uur! 7 uur, met 1x tussendoor even een paar minuutjes huilen. Voordat mijn man en ik hadden besloten wie eruit ging, sliep hij al weer!!!

Oh ja, mannen.... Vandaag is het pappadag en mijn man ging met Ive naar een vriend die ook kinderen heeft, lekker een dagje dierentuin doen. Vergeet die oen Ive's melk mee te nemen... Ive heeft daar toen aangelengd sap gedronken uit een beker en een babyliga gegeten en ze zijn maar weer vroeg naar huis gegaan. Wat een sukkel, het belangrijkste vergeten.
pi_47276980
menicole een kind mag pas met een jaar gewone koemelk

mibos gelukkig heeft hij ng wel zijn eerste achterkleinkind gezien.
mama van 3 kids!
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:24:07 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_47277105
Ezra krijgt diksap hoor, gewoon niet heel sterk en yoghurt met een scheutje diksap is ie ook dol op, ik zie daar geen kwaad in eigenlijk.

Ive wat goed! Ezra heeft mee gedaan, die werd pas om 5.15 uur wakker

ow en je man is ehm..... een beeetje dom

Ezra heeft trouwens wat leuks Als je hem een doek geeft doet ie hem zelf over zijn hoofd en dan moeten we zeggen "waar is ezra nou?" en dan trekt ie de doek van zijn hoofd, wij roepen uiterraard kiekeboe en hij ligt helemaal in een deuk. hij ligt al te gniffelen als ie de doek over zijn hoofd heeft. en dan dat glunderende koppe erbij echt helemaal geweldig!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:13:35 #238
108648 cattie
lieve moeder
pi_47279067
Hahaha, aaah, wat lief van Ezra!
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:23:56 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47279428
menicole ze raden verdorie niet voor niks aan pas met 1 jaar melk uit een pak te geven op een maandje komt het neit zo aan, maar verdomme mika is pas 6 maanden !! kan hier best boos om worden dat je zo'n klein ventje dingen geeft die echt echt neit goed zijn
en misschien heb ik dat recht wel helemaal niet , soit.. maar wees wel iets voorzichtiger hijs nog jong zo breekbaar eigenlijk.
pi_47279587
cattie, niet echt handig van je man. Maar ik zie Peter er ook wel voor aan om hetzelfde te doen
Die vergeet écht veel, dus het verbaast me niks als hij eten voor Iris zou vergeten

Ezra, lief is dat!! Iris trekt wel zelf het doekje weg en ligt dan ook te glunderen, maar ze legt hem nog niet zelf op haar gezichtje

Vanmorgen ging ik Iris uit bed halen na haar ochtendslaapje, staat madam gewoon in haar bed ik hoorde haar al wel een tijdje keuvelen, maar dit had ik niet verwacht Ik weet nou niet of ze nou al kan gaan zitten, of dat ze zich aan de spjilen omhooggehesen heeft tot haar knieetjes en dan verder tot staan. Ze is al zo groot dat ze gewoon STAAT te wachten tot ze uit bedje gehaald wordt
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:28:51 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47279628
zeg me dat baby's van 9 maanden, een jongen uiteraard, ook ontstoken borstklieren kunnen hebben????????????????????????????????????????????

ik vond Romijn al een beetje anders dan anders vandaag, ik verweet het aan doorkomende tandjes. maar toen ging ik hem in bad doen en het viel me op dat de huid rondom 1 tepel erg rood was, ik voelde eraan en ontdekte een knobbeltje, ik schrok me rot
ben gelijk naar beneden gerend naar mijn schoonmoeder om te laten zien, en zij zegt dat het een ontstoken kliertje is, niks om me druk over te maken, AHUH, vind het nogal wat een knobbeltje op/in zn borstje/tepel what ever dan ook.
gelukkig heb ik morgenvroeg al een afspraak staan voor zn grote broer, deze jongen gaat mooi mee.

maar dan nog, iemand ervaring mee of zo? kan er ook niks van vinden op i-net eik

[ Bericht 1% gewijzigd door Martineke op 14-03-2007 21:43:33 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:31:19 #242
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47279727
In ons groeiboekje staat dat dat kan martineke!! ik zou er ook van schrikken!
er stond in t groeiboekje ook dat er zelfs wat melk uit kan komen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:32:05 #243
108648 cattie
lieve moeder
pi_47279759
Wat een schrik Martineke! Ik weet wel dat pas geboren jongetjes opgezette "borstjes" kunnen hebben. Ive had dat ook een beetje. Maar met 9 maanden weet ik het niet, maar lijkt mij dat dat wel kan.

Als Ive gaat slapen legt hij trouwens zijn doekjesknuffel half over zijn gezichtje heen.
pi_47279788
ik heb er nooit van gehoord
Ben benieuwd morgen en "niks om je druk over te maken" is makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:34:14 #245
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47279843
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:31 schreef pinquit het volgende:
In ons groeiboekje staat dat dat kan martineke!! ik zou er ook van schrikken!
er stond in t groeiboekje ook dat er zelfs wat melk uit kan komen
ja bij kleine beebs wist ik dat wel. maar beebs van 9 maanden oud ook?
het is echt ontstoken of zoiets, als ik eraan kom duwt hij me ook weg
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:35:18 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47279883
ja ik lees inderdaad nu dat het bij kleine kleine babietjes is vanwege een hormoon van de mama.

shit dan weet ik het niet hoor
gelukkig ga je morgen naar de HA

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_47282395
Oeh Martineke wat naar Ben nu erg benieuwd wat het kan zijn, succes bij de ha morgen!

Wij zijn vandaag met Quinten naar het ziekenhuis geweest, controle voor zijn Erbse parese. De kinderarts was tevreden over de voortgang, maar er zit nog weinig beweging in zijn schouder. Ik had verwacht dat we vandaag te horen zouden krijgen of Quinten wordt doorverwezen naar de neurochirurg, maar de kinderarts wilde nog even afwachten en nu weten we pas meer als we over 6 weken weer op controle moeten. Goed nieuws dus aan de ene kant, maar aan de andere kant nog steeds geen zekerheid tov wel/geen operatie.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:31:21 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47282518
martineke wat een schrik hopenlijk kan het gewoon een ontstoken kliertje zijn

beefcake lastig he fijn maar toch nog onzekerheid
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:49:53 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47283493
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft trouwens wat leuks Als je hem een doek geeft doet ie hem zelf over zijn hoofd en dan moeten we zeggen "waar is ezra nou?" en dan trekt ie de doek van zijn hoofd, wij roepen uiterraard kiekeboe en hij ligt helemaal in een deuk. hij ligt al te gniffelen als ie de doek over zijn hoofd heeft. en dan dat glunderende koppe erbij echt helemaal geweldig!
Ik quote van Belsen: 'goh bekend verhaal. Er zijn meer van die halve zolen. '
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:10:53 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_47290217
martineke, ik zou ook schrikken en ik ken het niet. gelukkig moet je naar de huisarts al, ik hoop dat het meevalt.

Ezra heeft geslapen tot kwart voor 5 en daarna met speentje tot kwart voor 6 en na een fles slaapt ie nu nog steeds het gaat beter ik denk dat het misschien met de doorkomende tandjes te maken had.... ofzo...
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')