quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet hoe die Sonja Bakker zo populair kon worden. Ik heb een behoorlijke hoeveelheid dieetboeken en ik heb zelfs dieetboeken die een zelfde soort dieet hebben als het Sonja Bakkerdieet inclusief 10 weken dagmenu's van rond de 1000 kcal. Ik heb zelfs een weight watchers 365-dagen boekje met alleen maar 'normale dagmenu's' zonder fratsen of gekke dingen. Sonja Bakker vertelt verder helemaal niets nieuws en dus vraag ik me af waarom zij nou zo populair werd en de schrijvers van die andere normale dieetboeken niet. Ik snap het eigenlijk niet zo![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik iets over Sonja B. hoor of lees, dan moet ik altijd aan dit stukje denken:
Met twee jaar meao in de tas solliciteert ze naar de functie van hoofd personeelszaken bij Christine le Duc in Volendam. Christine le Duc: ik vond het wel chic klinken. Ik dacht dat het een parfumerie was. Pas toen ik binnenkwam voor mijn sollicitatiegesprek zag ik al die blote meiden aan de muur hangen. Le Duc bleek een speciaalzaak in erotische artikelen te zijn. Nou ja, ik heb vier jaar leiding gegeven aan 150 medewerkers. Het was best geinig. Daarnaast volgde ik een deeltijdopleiding tot voedingsdeskundige.
Bron: http://www.sonjabakker.nl/nl/indemediabericht.php?id=47
Wij doen echt iets verkeerd dames (en enkele heren die hier posten)!
Ben ik dan zo'n muts dat ik het met SB wil gaan proberen??quote:Op zondag 4 maart 2007 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er dus ook de kriebels van en ineens was niets meer goed in die winkel
Ik vind het wel kinderachtig, maar tsja, dan is dat maar zo![]()
Ja, dan ben je officieel een SonjaMutsquote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef Diesz het volgende:
Ben ik dan zo'n muts dat ik het met SB wil gaan proberen??Zoveel mensen om me heen die ik er flink mee heb zien afvallen, dat ik het een poging waard vindt....
Was dat het? Want wat ik al zei: ze vertelt niets nieuws en heeft ook niets nieuws toegevoegd aan manier van lijnen oid. Ze vertelt in haar boeken zelfs dingen die niet goed voor je zijn of domweg niet kloppen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Elvi het volgende:
Twas gewoon goeie marketing... ze is overal! Met goeie markteking kan je zelfs stront verkopen*met extra vezels*
Ik heb net gelezen dat ze dat bij parfumerie gigant Christine Le Duc heeft geleerd!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Elvi het volgende:
Twas gewoon goeie marketing... ze is overal! Met goeie markteking kan je zelfs stront verkopen*met extra vezels*
Je slaat de spijker op d'r kopquote:
Het is inderdaad heel erg belangrijk om een dieet te kiezen wat bij JOU past. Als je dol bent op vlees en kaas, maar brood en aardappelen maar niks vindt dan kan Southbeach serieus iets voor je zijn. Maar veel mensen kiezen een dieet op het gerucht dat 'anderen er veel mee zijn afgevallen'. Maar je moet vooral een dieet uitkiezen wat bij je past en wat je kan volhouden. Het voordeel van het Sonja Bakker dieet is dan ook dat het zo lekker normaal is. Eindelijk geen gezeur over voedsel wat je wel of niet definitief moet schrappen of moet combineren of het tellen van koolhydraten en geen ingewikkelde en rare ingrediënten en recepten. Alleen raden wij van de Fok!Dieetclub (quote:Op zondag 4 maart 2007 22:28 schreef Lentigo het volgende:
Ik houd niet zo van die voorgekauwde dieten/dieetboeken.. Volgens mij werkt het veel beter als je er zelf eens goed voor gaat zitten om te kijken wat voor jou werkt.
Maar dat vindt Sonja niet erg he, ze is voedingsconsulente, geen sportinstructeur, zegt ze zelf. Hetgeen dan imho impliceert dat je voor zo'n beetje elke beweging die je maakt moet kijken hoeveel KCal je ermee verbrandt en die dus ook extra moet eten. Enneh, beterschap!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:27 schreef blue_funk het volgende:
Heb nu een soort van griep en kan niet naar de sportschool. Dit is echt waardeloos...
Wilde kijken of ik daarmee wel af zou vallen. Maar.... zo bizar eet ik niet, heb 2 opgroeiende kids en kook gezond. Ben gewoon nieuwsgierig of het effect zou hebben, daar ik door mijn medicijnen zo ben aangekomen en alleen afval als ik die pillen weg gooiquote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dan ben je officieel een SonjaMutsEn natuurlijk val je ermee af, de menu's komen zelden boven de 1000 kcal uit (meestal rond de 800 kcal) en afvallen is niets meer en niets minder dan minder energie binnenkrijgen dan je verbruikt. Eigenlijk val je met èlk bestaand dieet af. Alleen moet je jezelf afvragen: kan ik het dieet wat ik gekozen heb voor de rest van mijn leven volhouden? Verandert het mijn leefstijl? Want afvallen is niet moeilijk (vraag meer dan de helft hier maar hoe simpel het soms is), het probleen komt na het lijnen: hou het er maar eens af. 97% (geen verzonnen getal, helaas) van de mensen die veel gewicht zijn kwijtgeraakt zitten binnen 3 jaar weer op het oude gewicht of erboven. Het gaat dus niet om het lijnen, het gaat er vooral om dat het gewicht eraf blijt. Sonja Bakker wijzigt je leefstijl niet (vooral niet als je alleen de door haar voorgekauwde menu's volgt), dat moet je toch echt zelf doen.
Ben er bij 2 geweest waarvan 1 in het universiteits ziekenhuis. Het advies? Terug komen als ik geen medicijnen meer gebruik, ze kunnen nu niks doenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef gothic-blackie het volgende:
ik zou zelf gewoon zeggen: ga richting de dietist of zo? als je via sb wil afvallen, lijkt me een dietist 10 keer beter. want die helpt je ook echt je levensstijl te veranderen, en niet alleen af te vallen (tenminste dat was nog zo in mijn periode: je moet aankomen, helaas heb ik die tips nu zo goed in mijn hoofd zitten dat ik aan blijf komen)
maar loop je geen risico's als je afvalt met die medicijnen? en mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke medicijnen het zijn?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef Diesz het volgende:
[..]
Wilde kijken of ik daarmee wel af zou vallen. Maar.... zo bizar eet ik niet, heb 2 opgroeiende kids en kook gezond. Ben gewoon nieuwsgierig of het effect zou hebben, daar ik door mijn medicijnen zo ben aangekomen en alleen afval als ik die pillen weg gooi![]()
Zie ook wel dat het een hype is en eerlijk is eerlijk, ben die kilo's zo zat dat ik het dus ook wel wil proberen. Wist alleen niet dat je dan niet aan de 1000 komt, is ook niet gezond lijkt me zo, geloof dat ik er 1200 per dag moet hebben??
[..]
Ben er bij 2 geweest waarvan 1 in het universiteits ziekenhuis. Het advies? Terug komen als ik geen medicijnen meer gebruik, ze kunnen nu niks doenNu is het ook niet zo dat ik mijn levensstijl echt aan moet passen, want als ik mijn medicijnen niet slik, dan val ik meteen af, heb alleen geen zin om te wachten, wil nu afvallen!!
Enige risico is dat ik het voor Jan L*l probeerquote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef gothic-blackie het volgende:
maar loop je geen risico's als je afvalt met die medicijnen? en mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke medicijnen het zijn?
Slik medicijnen tegen paniekaanvallen. Antidepressiva dus. Slik een lage dosering, tot ik zeker genoeg ben om te stoppen. Afvallen kost inderdaad energie en makkelijk zal het ook niet zijn, maar ik denk dat ik weer meer energie heb als ik een lager gewicht heb.... Het is dus even de balans zoeken denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk je wel uit met afvallen als je medicijnen dat tegenwerken Diesz? Ik weet niet waarom je die medicijnen gebruikt, maar afvallen kost ook veel energie en die kan je lichaam misschien beter op een andere manier gebruiken.
Volgens de dokter hoefde ik me weinig zorgen te maken zolang ik gewoon lekker blijf bewegen en gezond blijf eten, dus ik ga gewoon van het positieve uitquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef teigan het volgende:
Ik ben er nooit van aangekomen hoor Stormqueen... Dus hopelijk valt het een beetje mee voor jou
Klopt hoor, niet iedereen komt er van aan. Ik heb gewoon de pech dat ik er wel van aankom. Heb er 3 geprobeerd en bij alledrie is het 'feest'quote:Op maandag 5 maart 2007 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de dokter hoefde ik me weinig zorgen te maken zolang ik gewoon lekker blijf bewegen en gezond blijf eten, dus ik ga gewoon van het positieve uit
Dat lijkt me zo erg he, dat je medicatie krijgt om je beter te voelen, en dat het dan zulke nadelen met zich mee brengtquote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Diesz het volgende:
[..]
Klopt hoor, niet iedereen komt er van aan. Ik heb gewoon de pech dat ik er wel van aankom. Heb er 3 geprobeerd en bij alledrie is het 'feest'Dan zou je bijna denken dat het wel door het eten komt, maar dan val je niet zo snel af na het stoppen, eetpatroon verandert bij mij nml niet. Ben na het stoppen in 10 weken 13 kilo kwijt geraakt destijds.
Jaaaaaaaaaaa, hier ben ikquote:Op zondag 4 maart 2007 19:56 schreef Ikiskoel het volgende:
Faat, doe je morgen ook mee?
Toch wel een maatkostuum hè, geen goedkope confectie van C&A ofzoquote:
Ik gok een trouwpak voor haar aanstaandequote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef Faat het volgende:
Psssst.....weet iemand wat Troel met een pak moet?![]()
Ik denk dat ze het zelf niet aan gaat trekkenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef Faat het volgende:
Psssst.....weet iemand wat Troel met een pak moet?![]()
O ja, dat zijn altijd van die grappige vertoningen... bruid in hele dure jurk en omdat het budget dan op is moet de bruidegom in een of ander goedkoop slechtzittend tweedehands pakquote:Op maandag 5 maart 2007 12:15 schreef Faat het volgende:
[..]
Toch wel een maatkostuum hè, geen goedkope confectie van C&A ofzo![]()
Nee, een pak wat nog helemaal aangepast wordt aan Berts postuurquote:Op maandag 5 maart 2007 12:15 schreef Faat het volgende:
[..]
Toch wel een maatkostuum hè, geen goedkope confectie van C&A ofzo![]()
Wat is dit nu weer voor kromme logica???? Afgevallen is toch afgevallen? Moet het per se op eigen krachtquote:Op maandag 5 maart 2007 12:35 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Bleh. ik weeg 80.1 kilo en ik ben niet blij. Want ik ben alleen "afgevallen" omdat ik al sinds dinsdag griep heb en niets wil eten, alles smaakt me slecht.........
Beterschapquote:Op maandag 5 maart 2007 12:35 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Bleh. ik weeg 80.1 kilo en ik ben niet blij. Want ik ben alleen "afgevallen" omdat ik al sinds dinsdag griep heb en niets wil eten, alles smaakt me slecht. Ik dwing mezelf wel om wat te eten maar het blijft veel te weinig. Ik ben maar weer aanmaaklimonade gaan drinken om toch wat energie binnen te krijgen, en zelfs dat vind ik ook vies. En ik wil morgen naar college maar dat gaat niet gebeuren omdat ik me nog té beroerd voel (heb ik weer voor niks een boek van 400 blz gelezen)
Hebben jullie geen tentamens dan waar je het allemaal nog eens mag laten zien? Enneh, beterschapquote:Op maandag 5 maart 2007 12:35 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
(heb ik weer voor niks een boek van 400 blz gelezen)
Dat zijn dunne schijfjes gedroogde appel. Zonder toevoegingen. Je kunt ze vaak bij notenwinkels/kramen kopen. Lekker zoetquote:Op maandag 5 maart 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Appelchips? Dat ken ik niet...is dat minder vet dan gewone chips en minstens net zo lekker? (niet dat ik nou heel erg dol ben op gewone chips).
Geen idee. Maar we kunnen ze vast zelf maken dit jaar, als we geoogst hebben. Goed ideequote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef Troel het volgende:
Appelchips hebben ze in Duitsland toch in overvloed
Zoals bananenchips ofzo ?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zijn dunne schijfjes gedroogde appel. Zonder toevoegingen. Je kunt ze vaak bij notenwinkels/kramen kopen. Lekker zoet
neequote:Op maandag 5 maart 2007 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Laat me raden: die psych had zelf geen gewichtsproblemen?
Of dat je last van je maag hebtquote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet 'lijnen' of 'dieetpogingen' laten vallen, maar gewoon zeggen dat je niet zo'n zin hebt.
Ja okee, maar da's geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet 'lijnen' of 'dieetpogingen' laten vallen, maar gewoon zeggen dat je niet zo'n zin hebt.
Nou, omdat mensen daar niet mee om kunnen gaan. Dat vinden ze sneu, zielig of aanstellerij, want jij bent toch niet di-hikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, maar da's geen antwoord op de vraag. Ik weet hoe ik het kan voorkomen, maar waarom worden mensen zo vervelend als ze weten dat je wil afvallen?
Ja, ik denk dat ook, en ik denk dat een andere factor is, dat ze zich zelf wel een beetje schuldig voelen als ze al die ongezonde dingen pakken. En het niet kunnen hebben als een ander wel de verleiding kan weerstaan, zeker als die ander dikker is dan zij zijn. Als die dikkerd het zelfs eet, dan hoef jij je al helemaal niet schuldig te voelen. Zoietsquote:Op maandag 5 maart 2007 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, omdat mensen daar niet mee om kunnen gaan. Dat vinden ze sneu, zielig of aanstellerij, want jij bent toch niet di-hikEn samen eten is zo gezellig joh! Zoiets, zeg maar
![]()
Klopt ook. Heb ik ook gemerkt met stoppen met roken. De enige mensen die je steunen zijn de andere rokers. Mensen die nooit gerookt hebben vinden het zonder meer smerig, dus die zeggen gewoon: ja, roken is vies en je moet het gewoon niet doen, probleem opgelost! Terwijl voor een verslaafde de realiteit toch iets genuanceerder isquote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Omdat ze geen idee hebben hoe moeilijk afvallen is en hoeveel kracht je nodig hebt om nee te zeggen. Als ze daar ook maar een beetje een idee van hadden zouden ze juist wel zeggen hoe knap het is dat je nee zegt.
Niet? Het lijkt me best een heerlijk dieet namelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik ben gewoon van mening dat je door veel en ongezond eten niet afvalt. Gekke ik![]()
Werkte het maarquote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet? Het lijkt me best een heerlijk dieet namelijk
Ik heb er ook geen last van. Ik vroeg me vooral af wat de beweegredenen zijn van mensen om je constant te ontmoedigen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef Droeke het volgende:
Tja als niet-roker heb je geen idee van de problemen waar stoppende rokers mee te maken hebben. Niet-rokers zijn ook mensen met hun eigen groepjes en zo, waar je als roker misschien alleen de rokers kent. Is toch lastig... Met lijnen is het net zo, gewoon zeggen dat je er nu geen zin in hebt, dat je net hebt gelunched (oid), of dat je niet houdt van vruchtenvlaai. Dat helpt ook!
Ja, en ik ben een roker geweest, dus ik kan daar gelukkig wel over mee praten (nouja, ik weet niet of dat gelukkig is trouwensquote:Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef Droeke het volgende:
Tja als niet-roker heb je geen idee van de problemen waar stoppende rokers mee te maken hebben. Niet-rokers zijn ook mensen met hun eigen groepjes en zo, waar je als roker misschien alleen de rokers kent. Is toch lastig... Met lijnen is het net zo, gewoon zeggen dat je er nu geen zin in hebt, dat je net hebt gelunched (oid), of dat je niet houdt van vruchtenvlaai. Dat helpt ook!
Ja ook zoietsquote:Op maandag 5 maart 2007 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
En als men dan weet dat je aan het lijnen bent en je neemt uit jezelf eens wat, is het 'je was toch aan de lij-hijn?' Dusseh, tis nooit goed
![]()
Klopt, daarom ook zo vaak gestoptquote:Op maandag 5 maart 2007 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg he, dat je medicatie krijgt om je beter te voelen, en dat het dan zulke nadelen met zich mee brengtJe geestelijke gezondheid is natuurlijk het belangrijkst, maar als er zo'n forse gewichtstoename aan vast zat zou ik ook gaan twijfelen...
Vlieft??quote:Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef omearos het volgende:
* omearos heeft weinig eetlust, vlinders zitten in de weg![]()
Vanmorgen gewogen, 96,5kg, bijna bij mijn eerste doel van 95kg![]()
Ik ben sinds 3 weken bezig met seroxat 20mg, over 5 weken gaan we kijken of het de oplossing is en anders ga ik in therapiequote:Op maandag 5 maart 2007 15:33 schreef Diesz het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook zo vaak gestopt![]()
Slik je ze al? Of ga je ze slikken? En mag ik vragen welke?
Ook dat wisselt inderdaad. Wel irritant dat ze dan met zo'n leuke dooddoener komen..... het gaat er zo weer af.... alsof dat op dat moment interessant is. Je wilt je goed voelen en daar hoort blij zijn met een lijf wat bij je past ook bij. Bij mij werd zelfs met 102 gezegd dat alles in proportie was en ik me niet zo druk moest makenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Van de antidepressiva die ik ooit gehad heb (welkom bij de club) ben ik destijds een kilootje of 20 aangekomen, helaas is daar maar 10 weer van verdwenen, terwijl ik met die medicijnen echt niet meer at dan zonder.
Die tien kilo die er wel af is, heb ik er dan ook hoogstpersoonlijk moeten aflijnen...![]()
De psych zei toen: " als je ermee stopt, is het er zo weer af" Dat stoppen met die medicijnen is nu al 5 jaar geleden
Dat denk ik inderdaad ja. Of ze willen zelf ook wel lijnen, maar kunnen het niet volhouden en willen jou ook laten snoepen, waardoor ze zichzelf minder 'slap' vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ook, en ik denk dat een andere factor is, dat ze zich zelf wel een beetje schuldig voelen als ze al die ongezonde dingen pakken. En het niet kunnen hebben als een ander wel de verleiding kan weerstaan, zeker als die ander dikker is dan zij zijn. Als die dikkerd het zelfs eet, dan hoef jij je al helemaal niet schuldig te voelen. Zoiets
Die heb ik ook gehad. Hebben me destijds wel heel goed geholpen, alleen die kilo's...... Daarnaast is therapie altijd aan te raden in combinatie met medicijnen. Ze lossen het probleem namelijk niet op. Ik heb jarenlang alleen maar geslikt en nu dus ook in therapie. Mag ik vragen waarvoor (tegen) je ze slikt?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben sinds 3 weken bezig met seroxat 20mg, over 5 weken gaan we kijken of het de oplossing is en anders ga ik in therapie
Zo is het leuk afvallenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef omearos het volgende:
* omearos heeft weinig eetlust, vlinders zitten in de weg![]()
Vanmorgen gewogen, 96,5kg, bijna bij mijn eerste doel van 95kg![]()
Een aantal familieleden, waaronder mijn moeder, hebben een genetisch defect waardoor ze nauwelijks tot geen serotonine aanmaken. Dat veroorzaakt een vervelende somberheid, angsten, en nog een hele mik andere klachten waarvoor men tot in den treure therapie heeft gehad maar er nooit geen fluit mee is opgeschoten. Ik heb veel van dezelfde symptomen, zij het in een lichte vorm, waardoor ik dit gewoon eens wilde proberen. Mijn nichtje, tante en moeder zijn dankzij seroxat 180 graden omgeturnd.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:43 schreef Diesz het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Hebben me destijds wel heel goed geholpen, alleen die kilo's...... Daarnaast is therapie altijd aan te raden in combinatie met medicijnen. Ze lossen het probleem namelijk niet op. Ik heb jarenlang alleen maar geslikt en nu dus ook in therapie. Mag ik vragen waarvoor (tegen) je ze slikt?
Als het een genetisch defect is, dan kan dit inderdaad de oplossing zijn. Bij een 'tijdelijk' serotoninetekort is therapie meestal wel handig, daar dat bij een terugval extra steun kan geven.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een aantal familieleden, waaronder mijn moeder, hebben een genetisch defect waardoor ze nauwelijks tot geen serotonine aanmaken. Dat veroorzaakt een vervelende somberheid, angsten, en nog een hele mik andere klachten waarvoor men tot in den treure therapie heeft gehad maar er nooit geen fluit mee is opgeschoten. Ik heb veel van dezelfde symptomen, zij het in een lichte vorm, waardoor ik dit gewoon eens wilde proberen. Mijn nichtje, tante en moeder zijn dankzij seroxat 180 graden omgeturnd.
Geen van drieen is aangekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef Diesz het volgende:
[..]
Als het een genetisch defect is, dan kan dit inderdaad de oplossing zijn. Bij een 'tijdelijk' serotoninetekort is therapie meestal wel handig, daar dat bij een terugval extra steun kan geven.
Hoe is het met het gewicht van je nichtje, tante en moeder gegaan?
Beter!!!! Wel goed in de gaten houden, ik wist er niks van en was echt alleen maar bezig met me weer goed voelen, de kilo's zaten er 'ineens'. Als je weet dat het kan gebeuren kan je het misschien een btje afremmen als het nodig mocht zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen van drieen is aangekomenDus in dat opzicht heb ik wel goede hoop
Dank jequote:Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef Diesz het volgende:
[..]
Beter!!!! Wel goed in de gaten houden, ik wist er niks van en was echt alleen maar bezig met me weer goed voelen, de kilo's zaten er 'ineens'. Als je weet dat het kan gebeuren kan je het misschien een btje afremmen als het nodig mocht zijn.
Maar..... ik hoop dat je gewoon alleen de goede werking van het medicijn mee krijgt en je dus lekker gaat voelen en dat die kilo's wegblijven!!!![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Bounty's. Die vind ik echt zo ontzettend smerig
Pure Bounty is lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was zo eens op vakantie in Tsjechie en daar verkochten ze repen die "Magot" heetten. Ik dacht: cool, naamchoco! Heb er toch maar 1 geproefd voordat ik een pallet insloeg en wat bleek: een soort extrakleffe bounty met een rumsmaakje![]()
![]()
Wat een desillusie
quote:
Géén idee! Dat is ook een van mijn ergernissen. Als je steeds nee zegt gaan ze zeggen dat je ongezellig bent. Maar ben ik dan alleen gezellig als ik eet? Ik hoop het toch nietquote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost
Ergernis!
Waarom schijnen collega's het niet te accepteren dat je geen taart eet?
In plaats van je aan te moedigen bij je dieetpogingen zitten ze je constant aan te moedigen om vooral WEL taart te eten als iemand trakteert, vooral WEL kaas te eten bij de vrijdagborrel en vooral WEL 3 broodjes te bestellen bij de lunch? En als je dan nee zegt worden ze bijna boos! Waarom doen mensen dat toch?
Oe, deze zijn errug met gyroskruiden. Ik zet de gril vast aanquote:
Ik zeg dan ook altijd terug: er zijn wel 10 mensen die op een dag tegen mij zeggen dat eentje geen kwaad kan. Maar tien eentjes maken heel veel, en dan word je wel dikquote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Géén idee! Dat is ook een van mijn ergernissen. Als je steeds nee zegt gaan ze zeggen dat je ongezellig bent. Maar ben ik dan alleen gezellig als ik eet? Ik hoop het toch nietEn als je zegt dat je graag wat gewicht wilt kwijtraken dan juichen ze dat toe, om vervolgens biojna in één adem een stuk slagroomtaart aan te bieden. En als je dan weer nee zegt is het antwoord: "Maar van 1 stukje word je niet dik"
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg dan ook altijd terug: er zijn wel 10 mensen die op een dag tegen mij zeggen dat eentje geen kwaad kan. Maar tien eentjes maken heel veel, en dan word je wel dik
Meestal houdt het dan wel op
Doet me denken aan die chupa chups reclamequote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef teigan het volgende:
mijn schoonmoeder zei later dat ze het heel goed vond van mij dat ik op mijn eigen verjaardag geen taart had genomen...(ok, ik kon toen geen hap door mijn keel krijgen van de stress...)
Die doen er gelukkig niet zo moeilijk over verder, alleen dat er zo af en toe een zak snoep staat met de boodschap dat ik die mag hebben, er zit geen vet in....
eh...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef teigan het volgende:
Die doen er gelukkig niet zo moeilijk over verder, alleen dat er zo af en toe een zak snoep staat met de boodschap dat ik die mag hebben, er zit geen vet in....
Jep, zoals geen frietjes nemen bij de Mac, maar wel een grote milkshake bestellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef teigan het volgende:
volgens mij hebben veel mensen gewoon niet door dat suikers ook dikmakend zijn, en focussen ze gewoon teveel op de vetten..
Ook al probeer je gezond te doen bij de Mac, die salades schijnen ook niet al te best te zijn qua kcal.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, zoals geen frietjes nemen bij de Mac, maar wel een grote milkshake bestellen.
"Melk is toch gezond??"
* Isabeau giet er wat secondenlijm overheen en plakt het hele zaakje nog snel degelijk af met ductape.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef Fannetje het volgende:
Maar dan weten jullie het ook; de knop is bij deze OM!
Ach, je kan maar beter weten waar je aan begint toch!! Je wordt niet vrolijk van alle bijwerkingen, maar ik lees het ook altijdquote:Op maandag 5 maart 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank jeDat hoop ik ook!
Ik heb natuurlijk wel het e.e.a. opgezocht over die pillen, wat ik misschien juist niet had moeten doen i.v.m. paranoia, maar goed, de nieuwsgierigheid zegeviert uiteindelijk toch![]()
Ik eet momenteel rond de 1200/1400 kcals per dag, dus het lijkt me grif onmogelijk dat ik enorm ga aankomen. Ik geloof er zelf in dat, als ik gewoon lekker blijf bewegen en niet te veel eet, ik niet dik ga worden. Mocht dit toch het geval zijn, dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Niet iedereen wordt er dik van, maar die verhalen hoor je wel het meest. Mensen zullen niet snel gaan roepen dat ze niet zijn aangekomen van de pillen.
quote:Van de pil pil zou je ook dik moeten worden als je de verhalen hoort, maar da's bij mij nooit gebeurd. Ik heb ieder pondje er keurig zelf aan gegeten
Inderdaad, zet m op!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:42 schreef teigan het volgende:
Fannetje, goed joh, en hopen dat het gaat lukken..
Ze zijn ook beetje vreemd hier, mee eensquote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
Ik meld me af voor hier , ik voel me hier toch niet zo thuis als dat ik gedacht had
Ik wens iedereen het beste
jammerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
Ik meld me af voor hier , ik voel me hier toch niet zo thuis als dat ik gedacht had
Ik wil straks 3 keer 2 minuten erop staan, met elke keer een minuut pauze. Klinkt erg kort (is het ook), maar gisteren lag ik na die 6 minuten op apegapenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, hier ben ik![]()
Anyway, nu is het maandag, ik ben weer uitgeslapen. Wat gaan we doen? Hoe lang gaan we erop? [afbeelding]
veel mensen hebben dat probleem met de crosstrainer hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:26 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik wil straks 3 keer 2 minuten erop staan, met elke keer een minuut pauze. Klinkt erg kort (is het ook), maar gisteren lag ik na die 6 minuten op apegapen![]()
In het boekje wat erbij zit staat trouwens een schema, eerst 3x2, volgende week 3x3 enz....
Succes met afvallen! Zijn we te kletserig voor je? Of mis je voldoende steun? Te veel een kliekje? (daar ben ik altijd bang voor, dat we zo overkomen...)quote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
Dank jullie , jullie natuurlijk ook heel veel succes met het afvallen , want daar gaat het tenslotte om , nietwaar?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met afvallen! Zijn we te kletserig voor je? Of mis je voldoende steun? Te veel een kliekje? (daar ben ik altijd bang voor, dat we zo overkomen...)
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met afvallen! Zijn we te kletserig voor je? Of mis je voldoende steun? Te veel een kliekje? (daar ben ik altijd bang voor, dat we zo overkomen...)
Voor de verandering wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef octopussy het volgende:
het gaat toch alleen maar over gewicht nu hier?
Da's altijd leuk als ik mensen over de vloer krijg. Ik drink zelf alleen koffie, water en in het weekend bier. Dus dat kunnen ze kiezen. Ohja, en theequote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook bijna altijd wel iets lekkers in huis haal als ik weet dat er visite komt
Tenzij ik in een megagoede lijnperiode zit, uiteraard. Want dan krijgt de rest ook lekker niks
Yep, en mijn visite weet dat inmiddels ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Lekkers in huis halen voor de visite is geen probleem. Het probleem heb je pas, als er wat overblijft...
die kledingkast heb ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 20:10 schreef freecell het volgende:
update: TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Ik heb eigenlijk ook nooit koekjes ed in huis, moet dan ook altijd naarstig op zoek als er mensen over de vloer komen![]()
3deurs met spiegelquote:Op maandag 5 maart 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke? de driedeurs met de spiegel of de Sonja in de logeerkamer?
Jammer?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Is een handige kast, beetje jammer dat hij (met spiegel) recht tegenover ons bed staat
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Is een handige kast, beetje jammer dat hij (met spiegel) recht tegenover ons bed staat
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
maar kan erg interessant zijn
Nou er zitten wel haken in het plafond waar vroeger de zonnehemel aan hingquote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Je zou nog een spiegelplafond kunnen voorstellen, SQ
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nou er zitten wel haken in het plafond waar vroeger de zonnehemel aan hing
Maar toen ik daar over begon kreeg ik een kussen naar mijn hoofd
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou er zitten wel haken in het plafond waar vroeger de zonnehemel aan hing
Maar toen ik daar over begon kreeg ik een kussen naar mijn hoofd
Mja, het scheelt dat ik een kind van mijn ouders ben, ze kennen me langer dan vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn moeder zou spontaan een rolberoerte krijgen als ik zoiets insinueerde
Had je dan ook wel echt genoeg? Het enige dat ik er lust is een big mac, maar na een poosje heb ik weer honger en zou ik zo weer kunnen etenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Komen we op een totaal van..... 2895. Je begrijpt dat ik niet meer mac.
Nee, daarom had ik op een gegeven moment ook een BMI van 33quote:Op maandag 5 maart 2007 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had je dan ook wel echt genoeg? Het enige dat ik er lust is een big mac, maar na een poosje heb ik weer honger en zou ik zo weer kunnen etenBij de burger king heb je dat trouwens niet, vind ik ook veel lekkerder eigenlijk.
quote:
quote:
quote:
Sinds vrijdag een vriendquote:Op maandag 5 maart 2007 15:43 schreef teigan het volgende:
omearos, vertel, ik ben ook nieuwsgierig..
Oe, alleen daarom? Aanklagen die hapquote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, daarom had ik op een gegeven moment ook een BMI van 33
Nou, het was zeker een factor die mee heeft gespeeld, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, alleen daarom? Aanklagen die hap![]()
doe es niet van die rare dingen zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook een vriendMaar kep niet t idee dat mannen van mijn leeftijd mijn soort figuur zo leuk vinden
![]()
dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook een vriendMaar kep niet t idee dat mannen van mijn leeftijd mijn soort figuur zo leuk vinden
![]()
Inderdaad, niet van die rare dingen zeggen! Ik ben een jaar ouder en zwaarder dan jij en ik heb ook een vriend. Er loopt echt wel iemand rond hoor. Als je vertrouwen hebt in jezelf straal je dat ook uit, dat is iets héél belangrijks!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Elvi het volgende:
![]()
Jij bent een jaar zwaarder?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:36 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Inderdaad, niet van die rare dingen zeggen! Ik ben een jaar ouder en zwaarder dan jij en ik heb ook een vriend. Er loopt echt wel iemand rond hoor. Als je vertrouwen hebt in jezelf straal je dat ook uit, dat is iets héél belangrijks!
Haha, het is laat, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent een jaar zwaarder?
Heel interessant
(en ik heb ook een vriend, het is best te doen voor ons soort)
Bij jou kan ik me al helemaal niet voorstellen dat je geen vent zou kunnen strikkenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
HiHopeloze vrijgezel hier.
Eentje die zo lekker overdwars gaat liggen in bed en bezig is met kijken of ze een paar jaar in Luxemburg kan gaan werken.Het leven van een eeuwige vrijgezel is soms nog niet zo rot.
Whooooooooo, waar was ik met mijn hoofd gisteravond? Ik dacht pas aan je toen ik in bed lagquote:Op maandag 5 maart 2007 19:26 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik wil straks 3 keer 2 minuten erop staan, met elke keer een minuut pauze. Klinkt erg kort (is het ook), maar gisteren lag ik na die 6 minuten op apegapen![]()
In het boekje wat erbij zit staat trouwens een schema, eerst 3x2, volgende week 3x3 enz....
Omdat het lekker isquote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een literpak met luchtig toetje op. 140 kcal per 100 gram(en er zat bijna 700 gram in...) Waarom koop ik het eigenlijk
![]()
Ik denk dat jij het helemaal door hebt!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij jou kan ik me al helemaal niet voorstellen dat je geen vent zou kunnen strikkenMaar of die man dan aan jouw eisen voldoet is denk ik iets heel anders
![]()
pas nou op, anders krijgen we een schopje SEXquote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij mogen ze de poes aaien en roken, dat vind ik al heel attent
zo kan je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
pas nou op, anders krijgen we een schopje SEX
Pfff, ben nu op school, even pauze, maar als ze hier nu een matras neer hadden gelegd, was ik zo wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Wat een boel zieke mensen hierIk ben blij dat ik de griepprik heb gehad, want ook om me heen zijn allerlei mensen ziek en ik heb (nog) nergens last van (in tegenstelling tot voorgaande jaren). Iedereen beterschap. Freecell wat een KUTvak als het op die manier verplicht is om aanwezig te zijn terwijl je koorts hebt. Als je straks terug bent maar direct weer in bed duiken. Rusten en voldoende vocht binnen krijgen
![]()
En daar kan je dan nog veel zieker door wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef freecell het volgende:
Wel heel irritant dat een mens niet gewoon ziek kan zijn...
Het lijkt er wel opquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Dus de griepprik werkt tegen deze griep, Isabeau? Goed nieuws
Met een hond word je tenminste nog gedwongen en dat is goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef ymme het volgende:
Inderdaad, door dit weer, is het lopen niet zo heel prettig.
Ik heb geluk dat ik 's avonds de hond moet uitlaten, anders was het helemaal niets kwa lopen.
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Hier gaat het matig. Vooral bewegen lukt niet echt, maar dat komt door het weerEn door Oblivion. Mijn personage daar rent constant, maar dat telt zeker niet.
Een WII is idd onwijs tof!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgen)
En kan ik ook Oblivion spelen op de wii? Ik hou wel van computerspellen, maar alleen een beperkte categorie. Sportspelletjes en dergelijke vind ik echt geen moer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgen)
Geloof me, op de WII zijn sportspelletjes wel leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En kan ik ook Oblivion spelen op de wii? Ik hou wel van computerspellen, maar alleen een beperkte categorie. Sportspelletjes en dergelijke vind ik echt geen moer aan.
Klopt, hoeft niet bij alle spellen. Sommige vereisen wel heel veel inspanning, en andere word je gewoon zo enthousiast van dat je vanzelf mee gaat springen (nou ja, ik danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens ben je niet verplicht om heel veel te bewegen bij het WII'en. Dat heeft die zelfde vriend van mij ook bewezen.
Dan moet ik het toch maar eens proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
Geloof me, op de WII zijn sportspelletjes wel leuk.Vooral als je het samen met iemand speelt.
Echt heeeeeeeeeeeel erg grappig.
Geen ideequote:
250 euro. 20 euro voor zo'n classic controller waarmee je de spelletjes van vroeger kan spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hey, leuk zeg! Wat voor soort hondje wordt het?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef Saarah het volgende:
Ik krijg een hondrond de zomerperiode ongeveer. En dat gaat sowieso goed voor me zijn, want dan móét ik wel meer bewegen: elke dag een paar keer de hond uitlaten!
![]()
Ik ken obilivion niet (behalve van naam), maar Zelda is veel rondlopen/rijden op je paard, en dan moet je opdrachten uitvoeren waarvoor je veel moet zoeken, dingen op zien te lossen en beestjes slachten (die er voor zorgen dat je de oplossing niet kan vinden)...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, hoeft niet bij alle spellen. Sommige vereisen wel heel veel inspanning, en andere word je gewoon zo enthousiast van dat je vanzelf mee gaat springen (nou ja, ik dan). Oblivion is er (nog) niet voor de wii, Zelda heeft er volgens mij wel heel veel van weg maar dat heb ik nog niet echt gespeeld.
In Red Steel moet je veel zwaardvechten. En dat is leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Oblivion op zich wel geschikt kan worden gemaakt voor de wiiJe moet best veel vechten en dat zwaardvechten lijkt me best kunnen met een wii
Kan je meteen de WII kopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:post openmaken is leuk!!
Vandaag is er 380 euro teruggestort aan teveel betaalde voorschotten gas en lichtEn we zouden het juist deze maand wat moeilijk krijgen qua geld.
quote:
'k heb ze erachter gezet. (nu van-tot)quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Troel: mmol getallen ken ik uit mijn hoofd, gram moet ik gaan uitrekenen
Ja nee, dan ben je lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik gemiddeld over de laatste 10 jaar een pond per jaar ben aangekomen.![]()
Geef mij dus maar een dieet waarbij ik 5kg in een jaar kwijt raak, dan weeg ik over 10 jaar nog maar 45kg.
![]()
Dan ben ik 10 kg lichter dan mijn (niet zo heel zware) zusjequote:
Ja, of je moet geamputeerd worden ofzo, maar het lijkt me idd sterk dat vrouwen van ons kaliber zulk een gewicht ooit in leven zullen bereikenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan ben ik 10 kg lichter dan mijn (niet zo heel zware) zusje![]()
Denk dat ik dat gewicht pas bereik als ik al enige jaren onder de zoden lig.![]()
daaromquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Troel het volgende:
Nou, als het vijf kilos zijn die er ook echt afblijven zeg maar, dan is er niets mis mee.
Liggen ijlenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Troel: mmol getallen ken ik uit mijn hoofd, gram moet ik gaan uitrekenen
freecell: Heb je liggen ijlen of hardop gedroomd?En ik moet nog kleren hebben voor een bruiloft. Jij hebt tenminste al iets. En je mag er vast ook de eiffeltoren mee op
omearos: je moet je wel heel vreemd voelen, vlinders in je buik en net je oma begraven![]()
Lentigo: voor een bolletje kaneelijs mag je best zwichten, maar dan moet je niet gaan denken dat je hele dag (of nog erger: je hele dieet) mislukt is![]()
Wel bij actief lijnen inderdaad, moet goed irritant zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Toch lijkt het me vrij frustrerend als je een heel jaar lijnt en dan maar 5 kilo kwijt bent
En wat een geweldig onderzoek waarbij de krant kopt met "Het beste dieet" terwijl er maar 4 (vage) diëten zijn getest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:54 schreef teigan het volgende:
De onderzoekers vergeleken een jaar lang vier diëten onder ruim driehonderd vrouwen met overgewicht. Naast Atkins waren dat het hormonale Zone-dieet, het vetarme Ornish-dieet en de eetvoorschriften van het zogenoemde LEARN.
Ruim 300 vrouwen ook nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat een geweldig onderzoek waarbij de krant kopt met "Het beste dieet" terwijl er maar 4 (vage) diëten zijn getest.
Dubbelblindquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef freecell het volgende:
Ruim 300 vrouwen ook nog
Dubbelblind neem ik aan? Dus 150 vrouwen die niet lijnen?
Dit is ook wel een grappig stukje, aangezien 'men' bang is voor nare bijwerkingen bij dit dieet in de vorm van toegenomen vetafzettingen in bloedvaten (atherosclerose) en overbelasting van de nieren. Allebei lange-termijn bijwerkingen die je ook niet verwacht in een jaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:54 schreef teigan het volgende:
Uit het AD
[quote]
Bij Atkins wordt koolhydraatrijk voedsel als pasta en brood gemeden, terwijl gewone hoeveelheden vet wel zijn toegestaan. In de medische wetenschap is de methode niet geheel onomstreden vanwege mogelijke bijeffecten. Volgens het Stanford-onderzoek is daar echter niets van gebleken.
Waarschijnlijk een Australische herder, dus die heeft veel beweging nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, leuk zeg! Wat voor soort hondje wordt het?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DubbelblindVandaar maar 5 kilo gewichtsverlies.
Dat komt vast door het mooie weer...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef teigan het volgende:
Ik zit hier echt met het gevoel dat het bijna weekend is...
Mag je hem na de tijd ook houden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet deze week een koffiepadapparaat testenVoor de Kijkshop. Ik kreeg vandaag een Bosch thuisbezorgd. Met slechte reviews
Proost![]()
Ik hoef ook nog maar een dagje te werken, vrijdag heb ik vrijquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef teigan het volgende:
Proost Rewimo, ik hoop dat het een beetje meevalt voor je..
Ik zit hier echt met het gevoel dat het bijna weekend is... Is het ook wel een beetje, maar ik heb morgen nog veel te doen op school, dus ik moet zo maar weer even gaan voorbereiden.
Levitation en ik gaan vanavond ook weer zwemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik hoef ook nog maar een dagje te werken, vrijdag heb ik vrij
Nou ja, vrij.. moet rapporten gaan schrijven...Nou ja, ik kan in ieder geval een beetje uitslapen. En dan hoef ik de rapporten ook niet meer op zaterdag te schrijven.
Vandaag gaat het lijnen nog steeds goed (al drie dagen, knap he?). Ik ga zelfs zwemmen vanavond
Je kunt hem tegen een sterk gereduceerde prijs kopen (ik weet nog niet hoeveel). De eerste bak smaakte niet slecht. Later nog maar eens iets anders proberen, moet even uitvinden welke kop ik moet hebben voor de goede sterkte. Nu eerst maar gezellig bloed prikkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef Troel het volgende:
Mag je hem na de tijd ook houden?
Die Bosch apparaten zien er altijd erg gelikt uit, maar voor de rest weet ik niet of ze werken. maarja, ook Senseo's geven wel eens stomme dingen.
in welke tijdsperiode ben jij dan afgevallen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel bij actief lijnen inderdaad, moet goed irritant zijn...
He, dat lees ik nu pas...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levitation en ik gaan vanavond ook weer zwemmen
Ik wil wel eens zien of ik 60 baantjes haal![]()
Er staat ook een test op die site, maar wat ik nou met de uitslag moet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Net op de 'Wereld Draait Door' een interessant item over de huidige onrealistische schoonheidsideaal (slechts 2% van de vrouwen vindt zichzelf mooi...). Er hoort ook een website bij, misschien vinden anderen het hier leuk om daar eens te kijken: http://www.beperkthoudbaar.info/ (aangezien de dikkere mens ook een soort slachtoffer is van het huidige ideaal van superslank)
Ja, vind je het gek dat er een groot verschil is tussen huidig lichaamsbeeld en ideaalbeeld...ik moest op een poppetje klikken waarvan ik dacht dat het overeenkwam met mijn huidige lichaam en daarna op een poppetje met mijn ideale lichaam en dat was toch een stukje slankerquote:Persoonlijk
U hebt een negatief lichaamsbeeld: er is een vrij groot verschil tussen uw ideale lichaamsbeeld en uw huidige lichaamsbeeld. Dat wil zeggen: er is een vrij grote discrepantie tussen beide. Uit eerder onderzoek blijkt dat personen die een grote discrepantie laten zien, ontevreden zijn met hun uiterlijk. Grote ontevredenheid hangt vaak samen met een hoge cosmetische veranderingswens en een sterkere beïnvloeding door de mening van anderen.
U hebt een neutrale cosmetische veranderingswens. Dit maakt het erg moeilijk uw ontvankelijkheid voor ideaalbeelden te meten.
doe het zonder al die dingen, dan maar liever een kilotje aankomen door al het gesnoepquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Veel succes alvast, g-bBeetje late tip: rode valeriaan, word je rustig van maar niet suf.
Een jaar of vierquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in welke tijdsperiode ben jij dan afgevallen?
Nou, dat gb dus liever dik wordt van gesnoep dan rustig van Valeriaan. Ieder zijn ding he, ik hoop dan maar dat je in een keer slaagt gb, namens je weegschaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ehm wat heeft valeriaan met snoepen of eten te maken't Is gewoon een natuurlijk middeltje waar je rustig van wordt. Ik heb er in elk geval bij de vierde keer afrijden mijn rijbewijs mee gehaald
dus jij ziet het niet dat je maar 11 kilo iin 4 jaar bent afgevallen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Een jaar of vier
MAar ik ben maar een kwart van de tijd echt heel serieus aan het lijnen. Ik let wel op wat ik eet, maar that's it.
Tuurlijk zie ik dat wel, en dat vind ik een teleurstellend resultaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jij ziet het niet dat je maar 11 kilo iin 4 jaar bent afgevallen?
jij begon er over dat het frustrerend isquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik dat wel, en dat vind ik een teleurstellend resultaat.
Maar ik volg dan ook niet streng 1 van de in het onderzoek genoemde dieten. Ik kloot maar wat aan. En als ik dan terugkijk denk ik: goh, ik had al 20 keer slank kunnen zijn.
En of ik het zie? In de spiegel niet in ieder geval
Voel me net zo dik als altijd.
Edit: maar toch bedankt voor de bemoedigende woorden![]()
Ik ben blij met die 10 kilo hoor, maar ik zie het verschil zelf echt niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij begon er over dat het frustrerend is
maar zo zie jij het inderdaad kom ik nu achter
ik vind het niet frustrerend ik ben toch maar mooi 22,5 kilo kwijt
beter dan dat erbij in 5 jaar toch?
tuurlijk had ik dat ook in een half jaar kunnen afvallen maar als gevolg dat er binnen een jaar het er weer bij zit + een beetje
Niet te hardquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
*dikke knuffel voor freecell*
quote:
hihihi sorry kon het niet laten om te gaan lachen op deze reactie. denk dat het meer komt omdat het snoepen altijd een manier was om met bv stress om te kunnen gaan (mijn ouders konden vroeger aan mijn koopgedrag zien wanneer ik toetsen had. dan kochten ik echt tassen vol snoep, en het meeste ging nog niet op ook niet) ook al doe ik het nu wel rustiger aan dan vroeger. ben alleen in de nootjes aan het eten, aan de katjang pedis (die zijn zo ongelovelijk lekker)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat gb dus liever dik wordt van gesnoep dan rustig van Valeriaan. Ieder zijn ding he, ik hoop dan maar dat je in een keer slaagt gb, namens je weegschaalEn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!!
Veel succes!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff word zenuwachtig. moet morgenochtend afrijden, en heb het gewoon bijna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |