Of ze nu bestempeld kan worden als 'celeb' of niet, bijna elke Nederlander heeft inmiddels wel eens van haar gehoord. Daarom toch maar even hier gemeldquote:Sonja Bakker krijgt eigen tulp
AMSTERDAM -
De Sonja Bakker-rage is nog lang niet afgelopen. De Noord-Hollandse dieetgoeroe én bestsellerauteur neemt aanstaande zaterdag een tulp in ontvangst die voortaan haar naam zal dragen.
Kwekersvereniging Vitesse heeft een nieuwe, uiteraard ranke..., tulpvariant vernoemd naar de blonde gewichtsconsulente. Sonja krijgt de tulp als blijk van waardering voor haar succesvolle afslankmethode.
Ze vindt het een enorme eer dat een bloem naar haar naam wordt vernoemd. ,,Ik zie het natuurlijk in de eerste plaats als een pluim op mijn werk. Maar het leuke is toch ook dat ik ben opgegroeid met tulpen. Mijn vader is bollenkweker en ik heb als kind altijd met veel plezier meegewerkt om tijdens het seizoen de bollen op tijd de deur uit te krijgen.''
De populaire dieetgoeroe, bekend van de bestseller 'Bereik je ideale gewicht', neemt de tulp zaterdag in ontvangst op de Huishoudbeurs in Amsterdam.
En vraag je dat bij de groenteboer of de bloemenwinkel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef static het volgende:
'Mag ik eeen Sonja Bakker tulp van u?'.
Dat bekt gewoon niet.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En vraag je dat bij de groenteboer of de bloemenwinkel?
Eigenlijk heb ik geen zin om hier allemaal ingewikkelde dingen te vertellen, maar toch: het duurt waarschijnlijk nog wel vijf jaar voor je de Sonja Bakker in de winkel kan vinden. Tulpen krijgen eerst een nummer, en pas later een naam. Dan zijn er nog steeds niet zoveel bollen van het soort, maar het is wel een teken dat er mensen vertrouwen in deze tulp hebben. Voordat een partij bollen groot genoeg is om deze op de markt te brengen ben je jaren verder. En is iedereen waarschijnlijk al bezig met een nieuw revolutionair dieet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef static het volgende:
'Mag ik eeen Sonja Bakker tulp van u?'.
Dat bekt gewoon niet.
Nee, waarom weet je dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef dwerg het volgende:
Waarom vertel ik dit?
Of als een groep bollentelers een smoes zoekt om een lekker ding te zoenen, zoals bij de doop van Lady Chantal, waar Chantal Janzen werd afgelebberd. Ik voorspel dat Susan Smit binnenkort ook aan de beurt is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Dagonet het volgende:
Dus eigenlijk, dwerg, krijg je een tulp alleen maar als seintje dat je uitgerangeerd bent.
Ha.. krijg nou wat.. een tulpen-expertquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Klik eens op [afbeelding] ergens rechtsbovennaast mijn post.
Ja, je komt echt de meest vreemde mensen tegen op zo'n forum.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Maraca het volgende:
Ha.. krijg nou wat.. een tulpen-expert![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |