Een WII is idd onwijs tof!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgen)
En kan ik ook Oblivion spelen op de wii? Ik hou wel van computerspellen, maar alleen een beperkte categorie. Sportspelletjes en dergelijke vind ik echt geen moer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgen)
Geloof me, op de WII zijn sportspelletjes wel leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En kan ik ook Oblivion spelen op de wii? Ik hou wel van computerspellen, maar alleen een beperkte categorie. Sportspelletjes en dergelijke vind ik echt geen moer aan.
Klopt, hoeft niet bij alle spellen. Sommige vereisen wel heel veel inspanning, en andere word je gewoon zo enthousiast van dat je vanzelf mee gaat springen (nou ja, ik danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens ben je niet verplicht om heel veel te bewegen bij het WII'en. Dat heeft die zelfde vriend van mij ook bewezen.
Dan moet ik het toch maar eens proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
Geloof me, op de WII zijn sportspelletjes wel leuk.Vooral als je het samen met iemand speelt.
Echt heeeeeeeeeeeel erg grappig.
Geen ideequote:
250 euro. 20 euro voor zo'n classic controller waarmee je de spelletjes van vroeger kan spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hey, leuk zeg! Wat voor soort hondje wordt het?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef Saarah het volgende:
Ik krijg een hondrond de zomerperiode ongeveer. En dat gaat sowieso goed voor me zijn, want dan móét ik wel meer bewegen: elke dag een paar keer de hond uitlaten!
![]()
Ik ken obilivion niet (behalve van naam), maar Zelda is veel rondlopen/rijden op je paard, en dan moet je opdrachten uitvoeren waarvoor je veel moet zoeken, dingen op zien te lossen en beestjes slachten (die er voor zorgen dat je de oplossing niet kan vinden)...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, hoeft niet bij alle spellen. Sommige vereisen wel heel veel inspanning, en andere word je gewoon zo enthousiast van dat je vanzelf mee gaat springen (nou ja, ik dan). Oblivion is er (nog) niet voor de wii, Zelda heeft er volgens mij wel heel veel van weg maar dat heb ik nog niet echt gespeeld.
In Red Steel moet je veel zwaardvechten. En dat is leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Oblivion op zich wel geschikt kan worden gemaakt voor de wiiJe moet best veel vechten en dat zwaardvechten lijkt me best kunnen met een wii
Kan je meteen de WII kopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:post openmaken is leuk!!
Vandaag is er 380 euro teruggestort aan teveel betaalde voorschotten gas en lichtEn we zouden het juist deze maand wat moeilijk krijgen qua geld.
quote:
'k heb ze erachter gezet. (nu van-tot)quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Troel: mmol getallen ken ik uit mijn hoofd, gram moet ik gaan uitrekenen
Ja nee, dan ben je lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik gemiddeld over de laatste 10 jaar een pond per jaar ben aangekomen.![]()
Geef mij dus maar een dieet waarbij ik 5kg in een jaar kwijt raak, dan weeg ik over 10 jaar nog maar 45kg.
![]()
Dan ben ik 10 kg lichter dan mijn (niet zo heel zware) zusjequote:
Ja, of je moet geamputeerd worden ofzo, maar het lijkt me idd sterk dat vrouwen van ons kaliber zulk een gewicht ooit in leven zullen bereikenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan ben ik 10 kg lichter dan mijn (niet zo heel zware) zusje![]()
Denk dat ik dat gewicht pas bereik als ik al enige jaren onder de zoden lig.![]()
daaromquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Troel het volgende:
Nou, als het vijf kilos zijn die er ook echt afblijven zeg maar, dan is er niets mis mee.
Liggen ijlenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Troel: mmol getallen ken ik uit mijn hoofd, gram moet ik gaan uitrekenen
freecell: Heb je liggen ijlen of hardop gedroomd?En ik moet nog kleren hebben voor een bruiloft. Jij hebt tenminste al iets. En je mag er vast ook de eiffeltoren mee op
omearos: je moet je wel heel vreemd voelen, vlinders in je buik en net je oma begraven![]()
Lentigo: voor een bolletje kaneelijs mag je best zwichten, maar dan moet je niet gaan denken dat je hele dag (of nog erger: je hele dieet) mislukt is![]()
Wel bij actief lijnen inderdaad, moet goed irritant zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Toch lijkt het me vrij frustrerend als je een heel jaar lijnt en dan maar 5 kilo kwijt bent
En wat een geweldig onderzoek waarbij de krant kopt met "Het beste dieet" terwijl er maar 4 (vage) diëten zijn getest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:54 schreef teigan het volgende:
De onderzoekers vergeleken een jaar lang vier diëten onder ruim driehonderd vrouwen met overgewicht. Naast Atkins waren dat het hormonale Zone-dieet, het vetarme Ornish-dieet en de eetvoorschriften van het zogenoemde LEARN.
Ruim 300 vrouwen ook nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat een geweldig onderzoek waarbij de krant kopt met "Het beste dieet" terwijl er maar 4 (vage) diëten zijn getest.
Dubbelblindquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef freecell het volgende:
Ruim 300 vrouwen ook nog
Dubbelblind neem ik aan? Dus 150 vrouwen die niet lijnen?
Dit is ook wel een grappig stukje, aangezien 'men' bang is voor nare bijwerkingen bij dit dieet in de vorm van toegenomen vetafzettingen in bloedvaten (atherosclerose) en overbelasting van de nieren. Allebei lange-termijn bijwerkingen die je ook niet verwacht in een jaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:54 schreef teigan het volgende:
Uit het AD
[quote]
Bij Atkins wordt koolhydraatrijk voedsel als pasta en brood gemeden, terwijl gewone hoeveelheden vet wel zijn toegestaan. In de medische wetenschap is de methode niet geheel onomstreden vanwege mogelijke bijeffecten. Volgens het Stanford-onderzoek is daar echter niets van gebleken.
Waarschijnlijk een Australische herder, dus die heeft veel beweging nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, leuk zeg! Wat voor soort hondje wordt het?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DubbelblindVandaar maar 5 kilo gewichtsverlies.
Dat komt vast door het mooie weer...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef teigan het volgende:
Ik zit hier echt met het gevoel dat het bijna weekend is...
Mag je hem na de tijd ook houden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet deze week een koffiepadapparaat testenVoor de Kijkshop. Ik kreeg vandaag een Bosch thuisbezorgd. Met slechte reviews
Proost![]()
Ik hoef ook nog maar een dagje te werken, vrijdag heb ik vrijquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef teigan het volgende:
Proost Rewimo, ik hoop dat het een beetje meevalt voor je..
Ik zit hier echt met het gevoel dat het bijna weekend is... Is het ook wel een beetje, maar ik heb morgen nog veel te doen op school, dus ik moet zo maar weer even gaan voorbereiden.
Levitation en ik gaan vanavond ook weer zwemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik hoef ook nog maar een dagje te werken, vrijdag heb ik vrij
Nou ja, vrij.. moet rapporten gaan schrijven...Nou ja, ik kan in ieder geval een beetje uitslapen. En dan hoef ik de rapporten ook niet meer op zaterdag te schrijven.
Vandaag gaat het lijnen nog steeds goed (al drie dagen, knap he?). Ik ga zelfs zwemmen vanavond
Je kunt hem tegen een sterk gereduceerde prijs kopen (ik weet nog niet hoeveel). De eerste bak smaakte niet slecht. Later nog maar eens iets anders proberen, moet even uitvinden welke kop ik moet hebben voor de goede sterkte. Nu eerst maar gezellig bloed prikkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef Troel het volgende:
Mag je hem na de tijd ook houden?
Die Bosch apparaten zien er altijd erg gelikt uit, maar voor de rest weet ik niet of ze werken. maarja, ook Senseo's geven wel eens stomme dingen.
in welke tijdsperiode ben jij dan afgevallen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel bij actief lijnen inderdaad, moet goed irritant zijn...
He, dat lees ik nu pas...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Levitation en ik gaan vanavond ook weer zwemmen
Ik wil wel eens zien of ik 60 baantjes haal![]()
Er staat ook een test op die site, maar wat ik nou met de uitslag moet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Net op de 'Wereld Draait Door' een interessant item over de huidige onrealistische schoonheidsideaal (slechts 2% van de vrouwen vindt zichzelf mooi...). Er hoort ook een website bij, misschien vinden anderen het hier leuk om daar eens te kijken: http://www.beperkthoudbaar.info/ (aangezien de dikkere mens ook een soort slachtoffer is van het huidige ideaal van superslank)
Ja, vind je het gek dat er een groot verschil is tussen huidig lichaamsbeeld en ideaalbeeld...ik moest op een poppetje klikken waarvan ik dacht dat het overeenkwam met mijn huidige lichaam en daarna op een poppetje met mijn ideale lichaam en dat was toch een stukje slankerquote:Persoonlijk
U hebt een negatief lichaamsbeeld: er is een vrij groot verschil tussen uw ideale lichaamsbeeld en uw huidige lichaamsbeeld. Dat wil zeggen: er is een vrij grote discrepantie tussen beide. Uit eerder onderzoek blijkt dat personen die een grote discrepantie laten zien, ontevreden zijn met hun uiterlijk. Grote ontevredenheid hangt vaak samen met een hoge cosmetische veranderingswens en een sterkere beïnvloeding door de mening van anderen.
U hebt een neutrale cosmetische veranderingswens. Dit maakt het erg moeilijk uw ontvankelijkheid voor ideaalbeelden te meten.
doe het zonder al die dingen, dan maar liever een kilotje aankomen door al het gesnoepquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Veel succes alvast, g-bBeetje late tip: rode valeriaan, word je rustig van maar niet suf.
Een jaar of vierquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in welke tijdsperiode ben jij dan afgevallen?
Nou, dat gb dus liever dik wordt van gesnoep dan rustig van Valeriaan. Ieder zijn ding he, ik hoop dan maar dat je in een keer slaagt gb, namens je weegschaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ehm wat heeft valeriaan met snoepen of eten te maken't Is gewoon een natuurlijk middeltje waar je rustig van wordt. Ik heb er in elk geval bij de vierde keer afrijden mijn rijbewijs mee gehaald
dus jij ziet het niet dat je maar 11 kilo iin 4 jaar bent afgevallen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Een jaar of vier
MAar ik ben maar een kwart van de tijd echt heel serieus aan het lijnen. Ik let wel op wat ik eet, maar that's it.
Tuurlijk zie ik dat wel, en dat vind ik een teleurstellend resultaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jij ziet het niet dat je maar 11 kilo iin 4 jaar bent afgevallen?
jij begon er over dat het frustrerend isquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik dat wel, en dat vind ik een teleurstellend resultaat.
Maar ik volg dan ook niet streng 1 van de in het onderzoek genoemde dieten. Ik kloot maar wat aan. En als ik dan terugkijk denk ik: goh, ik had al 20 keer slank kunnen zijn.
En of ik het zie? In de spiegel niet in ieder geval
Voel me net zo dik als altijd.
Edit: maar toch bedankt voor de bemoedigende woorden![]()
Ik ben blij met die 10 kilo hoor, maar ik zie het verschil zelf echt niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij begon er over dat het frustrerend is
maar zo zie jij het inderdaad kom ik nu achter
ik vind het niet frustrerend ik ben toch maar mooi 22,5 kilo kwijt
beter dan dat erbij in 5 jaar toch?
tuurlijk had ik dat ook in een half jaar kunnen afvallen maar als gevolg dat er binnen een jaar het er weer bij zit + een beetje
Niet te hardquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
*dikke knuffel voor freecell*
quote:
hihihi sorry kon het niet laten om te gaan lachen op deze reactie. denk dat het meer komt omdat het snoepen altijd een manier was om met bv stress om te kunnen gaan (mijn ouders konden vroeger aan mijn koopgedrag zien wanneer ik toetsen had. dan kochten ik echt tassen vol snoep, en het meeste ging nog niet op ook niet) ook al doe ik het nu wel rustiger aan dan vroeger. ben alleen in de nootjes aan het eten, aan de katjang pedis (die zijn zo ongelovelijk lekker)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat gb dus liever dik wordt van gesnoep dan rustig van Valeriaan. Ieder zijn ding he, ik hoop dan maar dat je in een keer slaagt gb, namens je weegschaalEn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!!!!
Veel succes!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff word zenuwachtig. moet morgenochtend afrijden, en heb het gewoon bijna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |