dat werkte ook niet echtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:
ben net thuis en geen zin om meer te gaan sporten
maar zal er toch maar aan beginnen meestal krijg ik er dan wel zin in
Alle beetjes helpen idd, babysteps !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat werkte ook niet echt
maar toch nog 35 minuten gesport + de 15 minuten van vanmorgen is toch weer genoeg
zo meteen lekker in een warm bad en dan vanavond een wijntje met stokbrood
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:25 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom Diesz en veel succes.
En ik dacht al dat ik degene was die censuur nodig had op de foto's
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Ik ben ook blij dat ik er weer benquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef teigan het volgende:
Heej freecell, ik miste je al!!!
Goed dat je nu weer internet hebt dan..
en beterschap voor Tara...
Ben jij alweer van je bronchitis(?) af?
Hmmm, vervelend joh! Nouja, als je er zelden last van hebt, dan is er goed mee te leven!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik er weer ben
Mijn bronchitis is door de huisarts omgezet in chronische bronchitis. Heb er normaal geen last meer van, maar was de afgelopen dagen wat snotterig en dan slaat het dus onmiddelijk weer op de luchtwegen. Heel raar eigenlijk, ik had nog maar 1 keer eerder bronchitis gehad toen ik 16 was oid en nu opeens dus chronisch
Schijnt wel vaker voor te komen rond je 20e volgens mijn huisarts.
Maar normaal heb ik er dus geen last van
Volgens mij heeft Octopussy geen kaart gekregen. Ik ben aan het verzinnen of ik kan komen. De dag ervoor een opleiding geven in Voorburg, de dag erna om half 11 een afspraak in Heerlen.quote:Heeft iedereen die mee was naar marveld het kaartje gekregen?
(en we gaan op huwelijksreis naar Parijs)
Parijs, leuk!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef freecell het volgende:
Heeft iedereen die mee was naar marveld het kaartje gekregen?
(en we gaan op huwelijksreis naar Parijs)
Misschien heeft het in zoverre met de eitjes te maken dat je daardoor wel veel makkelijker de teugels laat vieren? Niet bewust, maar onbewust dus. Weten doe ik het niet hoor, maar zoiets schoot me te binnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, ik had jullie een update beloofd van vorige week toen ik een kilo paaseitjes naar binnen had gewerkt.![]()
Ik weeg nu 89,9kg, maar dat komt denk ik niet door die paaseitjes. De afgelopen week ben ik zo dom geweest om tot 3 maal toe 2 keer op te scheppen bij het avondeten. Ook heb ik afgelopen woensdag 4 broodjes shoarma + nog een heel bak vlees opgegeten. Daarnaast heb ik gisteren 7 chocolaatjes opgegeten, omdat m`n broertje me een aanbod deed dat ik niet kon weigeren.
Je plan invullen en je startgewicht en dan af en toe updatenquote:
Heb ik gedaan maar volgens mij sta ik nog niet in de lijstquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Je plan invullen en je startgewicht en dan af en toe updaten
Ja zoiets zou best kunnen. De afgelopen week heb ik in ieder geval wel heel erg bewust zoveel gegeten. Het komt ook waarschijnlijk doordat het afvallen nu niet meer zo snel voor mij hoeft te gaan, dus ik vind dat ik soms best wat meer mag eten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heeft het in zoverre met de eitjes te maken dat je daardoor wel veel makkelijker de teugels laat vieren? Niet bewust, maar onbewust dus. Weten doe ik het niet hoor, maar zoiets schoot me te binnen
Ja ik zie t! Ksta er nu wel inquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef teigan het volgende:
Heb je ook al een resultaat toegevoegd Elvi? Volgens mij kwam je dan pa sin het lijstje..
Val er zomaar middenin maar er is iemand op het WLS-forum met die naam, en die is giga afgevallen. Misschien is zij het?quote:Op zondag 4 maart 2007 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Weet iemand wie Mariane is, die van 209,8 naar 114 kg is afgevallen?![]()
Inderdaad, gewoon aankomen van een glas water, daar komt het op neerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef Lentigo het volgende:
@Diesz: Vreselijk, die medicijnen.. Ik heb het ook eens geprobeerd; vol tegen het effect van die medicijnen in lijnen. Heel goed je best doen, hard sporten, en TOCH aankomen. Gelukkig heb ik ze maar een paar maanden gehad! Goed dat je t zo probeert! Het lukt je wel! You go girl!
Ik schrijf elke dag op wat ik eet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Viking, je hebt ook kans dat je te weinig eet (post eens een dagmenuutje?). Dan zet je lichaam alles wat het binnenkrijgt om in vet, omdat het bang is voor tekorten.
Goh, en ik maar denken dat ik de enige was die gelijk een afkeer van een winkel heeft als ze ineens iets met Sonja doen....quote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Er is een nieuwe winkel in de buurt, een Dekamarkt. Nou, ik was benieuwd en ben even gaan kijken. Maar nadat ik overal bordjes zag met wat Sonja ergens van vindt heb ik besloten dat het niet mijn type winkel is
Nee, ik krijg er dus ook de kriebels van en ineens was niets meer goed in die winkelquote:Op zondag 4 maart 2007 20:03 schreef teigan het volgende:
Goh, en ik maar denken dat ik de enige was die gelijk een afkeer van een winkel heeft als ze ineens iets met Sonja doen....
Deka is op zich niks mis mee. Helaas hebben ze nu al weken wel dat suffe SB-gedoequote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Er is een nieuwe winkel in de buurt, een Dekamarkt. Nou, ik was benieuwd en ben even gaan kijken. Maar nadat ik overal bordjes zag met wat Sonja ergens van vindt heb ik besloten dat het niet mijn type winkel is
Bron: http://www.sonjabakker.nl/nl/indemediabericht.php?id=47quote:Met twee jaar meao in de tas solliciteert ze naar de functie van hoofd personeelszaken bij Christine le Duc in Volendam. ‘Christine le Duc: ik vond het wel chic klinken. Ik dacht dat het een parfumerie was. Pas toen ik binnenkwam voor mijn sollicitatiegesprek zag ik al die blote meiden aan de muur hangen. Le Duc bleek een speciaalzaak in erotische artikelen te zijn. Nou ja, ik heb vier jaar leiding gegeven aan 150 medewerkers. Het was best geinig. Daarnaast volgde ik een deeltijdopleiding tot voedingsdeskundige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |