D_A | zondag 4 maart 2007 @ 17:59 |
Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones. Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War. Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen... Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt: Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is: Via TUDelft Via EALink Via Gamershell Via Usenet Via Torrent PlanetCNC Wiki C&C Muziek Officiele website | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07|08 De openingspost kun je hier vinden | |
boem-dikkie | zondag 4 maart 2007 @ 18:01 |
ziet er mooi uit, ben niet zo'n fan van dit soort spellen maar de specs vallen mee dus ik ga m even downloaden ![]() | |
Crazykill | zondag 4 maart 2007 @ 18:02 |
quote:Ik heb ook 1 Gb gebeugen (2x 512 dual channel), Geforce 660GT, alleen dan Amd X2 3800+ proc. Maar hier draait hij wel lekker. | |
McGilles | zondag 4 maart 2007 @ 18:07 |
quote:Je moet em ook niet gelijk op 1280 x 1024 zetten met dingen op high! Verwende kinderen tegenwoordig ![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 18:08 |
quote:wtf ![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 18:09 |
Heeft iemand trouwens een snelle mirror naar dat filmpje van die kerel op brutal? | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 18:10 |
tvp | |
ElmarO | zondag 4 maart 2007 @ 18:11 |
quote:De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen, ![]() | |
boem-dikkie | zondag 4 maart 2007 @ 18:12 |
Ik download t spel vanacht wel even, die TUdelft link geeft me nu 32 kb/s ![]() | |
Crazykill | zondag 4 maart 2007 @ 18:14 |
quote:Gewoon de usenet of de torrentlink pakken, die gaan sneller ![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 18:15 |
quote:deze link is snel: ftp://ukftp.multiplay.co.(...)/demos/CnC3_Demo.exe | |
the_jasper | zondag 4 maart 2007 @ 18:20 |
mmh gaaf spel zijn er al mods voor dat je met de nod kan spelen ofzo? | |
ElmarO | zondag 4 maart 2007 @ 18:21 |
quote:Daar heb je geen mod voor nodig hoor. ![]() Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen. ![]() Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken. ![]() Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter. ![]() ![]() Et voila. Je speelt met de NOD. ![]() ![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 18:22 |
quote: ![]() Gewoon in skirmish N drukken in het dropdown menu en tegelijkertijd op NOD klikken. Scrill ofzo kan niet want die zit niet in het spel en als je die kiest ben je gelijk dood, of de tegenstander | |
Q. | zondag 4 maart 2007 @ 18:22 |
quote:Geen mod voor nodig, gewoon nod aanklikken en dan 'n' indrukken en voila. | |
VoreG | zondag 4 maart 2007 @ 18:23 |
Tegen Medium is het leuk spelen. Je wordt niet overrompelt, maar je houdt elkaar goed in evenwicht. Ik laat de NOD lekker klooien met die gebouwen in het midden, ga daar maar lekker spelen dan stuur ik m'n I'm the Juggenaut ![]() Zodra het op afstand klaar is, de Mammoths eroverheen. Ondertussen wat dingen verzamelen in mn basis rechtsonder en dan de pincet-manoeuvre. Ion Cannon erover heen en binnenvallen. Ook wel goed van de AI ze weten welke units ze het beste kunnen aanvallen als je niks doet. De Tanks pakken de tanks aan en de zonetroopers pakken de infantry. Heerlijk. | |
_JBX_ | zondag 4 maart 2007 @ 18:23 |
quote:Is het niet gewoon handiger om dat stukje voortaan in de OP te zetten? ![]() | |
kletskop | zondag 4 maart 2007 @ 18:39 |
quote:sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ook ![]() | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 18:41 |
quote:it's not a bug, its a feature.. | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 18:42 |
quote:op me athlon 2600+ met geforce 6800 draait het ook nog als ik alles omhoog schoef (met max resolutie van 1280x1024) maar dan doe ik wel 1,5 uur over een potje van een half uur ![]() | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 18:44 |
quote:dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen) | |
_JBX_ | zondag 4 maart 2007 @ 18:47 |
quote:Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde ![]() In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken.. | |
VoreG | zondag 4 maart 2007 @ 18:50 |
quote:Waar haal je dat vandaan? | |
ElmarO | zondag 4 maart 2007 @ 18:51 |
quote:Eigenlijk wel. Hij heeft iets wat jij nooit krijgt. Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een hard enemy is met meer geld. quote:Stelde inderdaad niet veel voor. Als je een beetje leuke verdedigingslinie had, had je er geen omkijken meer naar. | |
ne0n | zondag 4 maart 2007 @ 18:53 |
* ne0n zoekt een moneytrainer ![]() | |
ElmarO | zondag 4 maart 2007 @ 18:55 |
quote:Heb ik op GoT gelezen. Maar waar diegene dat precies vandaan heeft weet ik niet. | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 18:56 |
quote:in generals kan ik 3-5 brutals tegelijk aan, meer wordt het me echt te veel.. (soms gaan ze namelijk wel eens een team vormen en das best kut, heb je in no time 10 particle cannons/scudstorms/nukes op je dak... | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 18:57 |
quote:er is een tooltje om de *.big bestanden uit te lezen, deze kan ook de welbekende ini's uitlezen... ik denk dat ze het daarvandaan hebben. | |
DeGeleKlootzak | zondag 4 maart 2007 @ 18:59 |
quote: ![]() | |
Champloo | zondag 4 maart 2007 @ 19:03 |
Waar is Sawyer dan? | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 19:08 |
quote:moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikken ![]() | |
_JBX_ | zondag 4 maart 2007 @ 19:09 |
quote:ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoor ![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 19:19 |
quote:aan het eind zit die voglens mij. 1 a 2 seconden zie je hem | |
Crazykill | zondag 4 maart 2007 @ 19:20 |
Damn, ik heb elke keer met de GDI gespeeld, dan is medium echt simpel. Dus ik dacht ff maar met NOD tegen medium. Damn dat viel tegen ![]() | |
Byte_Me | zondag 4 maart 2007 @ 19:28 |
quote:net als die blauwe schermen in windows zeker ![]() | |
boem-dikkie | zondag 4 maart 2007 @ 19:29 |
demo is op 67 % ![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 19:32 |
quote:heb je mijn link gebruikt? ik had hem binnen een kwartier | |
fallrite | zondag 4 maart 2007 @ 19:33 |
tvp ![]() | |
fallrite | zondag 4 maart 2007 @ 19:35 |
Op een ander forum vroeg iemand zo van "waar kan ik de nod demo downloaden.. ik heb de gdi demo gedownload.."![]() | |
TwyLight | zondag 4 maart 2007 @ 19:50 |
![]() | |
boem-dikkie | zondag 4 maart 2007 @ 19:51 |
quote:ik niet, 218 kb/s ![]() | |
Moart | zondag 4 maart 2007 @ 20:23 |
quote:Michael Ironside bedoel je? | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 20:25 |
quote:B-actuer vink toch net wat te weinig eer ![]() | |
Mr.Noodle | zondag 4 maart 2007 @ 20:31 |
quote:En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen ![]() ![]() Bij mij draait het ook triest, daar niet van... | |
boem-dikkie | zondag 4 maart 2007 @ 20:45 |
Best leuk spel ![]() | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 20:50 |
quote:Hier ook onspeelbaar, bring on my new pc please. | |
boem-dikkie | zondag 4 maart 2007 @ 20:51 |
Ik heb de helft op medium en de helft op high, draait perfect ![]() | |
_JBX_ | zondag 4 maart 2007 @ 20:54 |
quote: ![]() Ja die ja.. quote:Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben. Jack Granger: Are you telling me that we have to use the ION Cannon? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Superieur: No.. i am ordering you to! ![]() Nou sorry hoor ![]() ![]() | |
Mr.Noodle | zondag 4 maart 2007 @ 20:54 |
quote:Wie? Ik heb alleen de volgende bekenden gespot: Lando Calrissian (Star Wars) ![]() Dr. Cameron (House M.D) ![]() ![]() Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost) ![]() Number 'six' (Battle Star Galactica) ![]() Sam Fisher (Splinter Cell) ![]() | |
Crazykill | zondag 4 maart 2007 @ 21:00 |
quote:Heeft zij in Lost gespeeld? ![]() | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 21:02 |
quote:Nét te weinig eer he. Ik vind het ook geen steractuer, maar het is geen 13 in een dozijn acteur. | |
_JBX_ | zondag 4 maart 2007 @ 21:03 |
quote:die shot uit starship troopers ( sam fisher dus ) is uit total recall.. ofwel Michael Ironside. | |
D_A | zondag 4 maart 2007 @ 21:24 |
quote:Ik kan op m'n notebook spelen met alles op low ![]() | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 21:29 |
quote:Wat zit er in je notebook? | |
Mr.Noodle | zondag 4 maart 2007 @ 21:37 |
Geen MX maar een Geforce Go of ATI Mobile gevalletje denk ik.. | |
outcast_within | zondag 4 maart 2007 @ 21:40 |
filmpjes van de tijden lukken niet. fraps is vernaggelt en gamecam loopt vast. 1. bouw energie, en barracks (richting een spike). refinery 2. bouw engineer,(spike1) rocket(middelste gebouw boven je garisonnen hij houdt de tank bezig die je engineers wilt killen), engineer spike 2 (pas op dat hij niet stopt met lopen bij plaatsen van gebouw in zijn loop), en dan minimaal een rocket (2kan ook en mss een rifler) die stop je bij gebouw links boven in de map bij de tegenstander's brug (taak doodschieten tanks, maar vooral stopzetten outpost) 3. warfactory. 2harversters, hoop tanks 4. refinery 5. (stroom toevoer barracks uit) warfactory, hoop tanks (als je zes of acht tanks hebt naar tiberium field rechts gaan om te kijken of de tegenstander daar niet wilt uitbouwen) 6. ondertussen heb je even voldoende geld dus kun je en tanks blijven bouwen en energy plus mss wat turrets voor bij je spikes bij een stuk of 10 tanks kun je beginnen met aanvallen via de rechterbrug. gooi de waypoints van de factory in de rechterhoek. en blijf ze omhoog sturen terwijl je aan het aanvallen bent. Concentreer op barracks en tanks1 (rij rocketlaunchers dood), bouwmast2, warfactory3 en de factory4 deze manier had ik hard in vijf en een halve minuut klaar | |
Byte_Me | zondag 4 maart 2007 @ 21:42 |
quote:het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezet | |
D_A | zondag 4 maart 2007 @ 21:43 |
quote:Turion64 x2 1,8ghz,, 1gb DDr2, Radeon Express 1100 ![]() | |
D_A | zondag 4 maart 2007 @ 21:44 |
quote:Je kan de Wiki aanpassen ![]() | |
Byte_Me | zondag 4 maart 2007 @ 21:48 |
quote:het is handiger als de maker van de OP dat even doet, aangezien ik die headings niet kan maken. hij heeft waarschijnlijk de photoshop bestanden nog en kan er zo een kopje bij maken. maar goed, ik heb het ff toegevoegd. als jij nou nog even de OP update mbv de nieuwe wiki, zie ik meteen of het werkt. [ Bericht 6% gewijzigd door Byte_Me op 04-03-2007 21:59:49 ] | |
Fir3fly | zondag 4 maart 2007 @ 21:51 |
Brutal tvp. | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 21:54 |
quote:heb je vertraging? Maw hoe lang heb je daadwerkelijk gespeeld en hoe lang geeft het spel aan dat je gespeeld hebt. Ik zit zo ongeveer op een ratio van 3:1 op deze pc, nieuwe komt deze week denk ik. en dat is een 1.6 gig met 3x256mb geheugen en een radeon 9600 | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 21:59 |
quote:das wel veel.. ik heb nu nagenoeg geen vertraging meer nadat ik de settings naar beneden had geschroefd, de schaduwen en randen zien er echt fucking ugly uit... (ik ga AA eens aanzetten...) | |
FrituurVetPet | zondag 4 maart 2007 @ 22:12 |
quote:Ik heb het ook opgegeven, tis onspeelbaar. Ik wacht nu op mn nieuwe pc, dan zo snel mogelijk al het nodige installeren en niks meer. En dan de echte fast paced action ondervinden zoals ik het nu alleen in filmpjes zie;) | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 22:25 |
ik KOTS op de valsspelende computer, in 5 minuten meer als 90 units, das echt onmogelijk om uit te spelen, zeker als je niet eens de kans krijg om normaal een basis op te bouwen... ik duik de *.big bestanden in ![]() quote: [ Bericht 45% gewijzigd door mschol op 04-03-2007 22:33:06 ] | |
Prowl | zondag 4 maart 2007 @ 22:28 |
Mn videokaart verkocht vandaag, nu maar ff een maandje sparen ![]() | |
_JBX_ | zondag 4 maart 2007 @ 23:27 |
quote:Hoe zit het met de brutal? ![]() | |
mschol | zondag 4 maart 2007 @ 23:38 |
quote:die kan ik, raar genoeg, (nog) niet vinden | |
Defiant | zondag 4 maart 2007 @ 23:45 |
quote:Dus de Hard AI is niet slimmer qua AI maar gewoon betere damage? Meer dan normaal? Lame... | |
Mr.Noodle | maandag 5 maart 2007 @ 00:09 |
Trouwens die filmpjes ingame heeft toch niks met die 3D hardware-acceleratie te maken? Waarom zijn spelen die filmpjes dan zo takketraag af? Dat geluid is bij mij allang afgelopen en dan kan ik nog een minuut of 2 vertraagde footage zien ![]() Onder Vista dan... | |
mschol | maandag 5 maart 2007 @ 07:47 |
quote:het zijn HD (high-Definition) filmpjes, de reden dat het wordt veroorzaakt (de vertraging) is onbekend aangezien mensen met supersnelle en nieuwe hardeware ook de problemen hebben. het lijkt een software probleem, alleen geen idee wat... | |
Chandler | maandag 5 maart 2007 @ 10:35 |
Ik heb de gehele demo natuurlijk uitgespeeld en ga deze zekers aanschaffen, vond generals echt zuigen... maar dit is echt een top spel zeg!!!![]() | |
MrFl0ppY | maandag 5 maart 2007 @ 11:57 |
Zo de topics gaan hard zie ik wel. Ga de game ook zeker kopen. Dit is gewoon een goed spel en is volgens mij ook super om over LAN/Internet te spelen | |
outcast_within | maandag 5 maart 2007 @ 12:00 |
Nog een missie dus ![]() komt er ook een achter | |
FJD | maandag 5 maart 2007 @ 13:21 |
quote: quote:Echt belachelijk ja. Zelfde als in Red Alert 2 (ja dat speel ik op de laptop ![]() quote:Als je even de tekst geeft die je in het kopje wil dan maak ik die vanavond voor je ![]() | |
Mr.Noodle | maandag 5 maart 2007 @ 14:12 |
Whehehe, C&C3 Bug.. http://youtube.com/watch?v=1sqDd_dQC-0 | |
VoreG | maandag 5 maart 2007 @ 14:13 |
Ik ben wel blij dat er geen RA reeks is gekomen nu, als je die filmpjes ziet uit RA2, het wordt gewoon niet serieus genomen. Dat is jammer. En dat de AI ietwat oneerlijk is, is misschien wel goed. Jij kan altijd net wat verder kijken en aanvallen dan de AI ![]() | |
outcast_within | maandag 5 maart 2007 @ 14:34 |
quote:met zo'n framerate cheat je alleen jezelf ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 5 maart 2007 @ 14:49 |
quote:Dat probleem heb ik ook. Had het trouwens ook toen ik tegen 5 normal/medium speelde. Vielen ze mij ook allemaal aan ![]() ![]() Ik wil niet zeggen dat de CPU valsspeelt, maar het heeft er wel alle schijn van ![]() Dus hopelijk wordt dat hierin verbeterd. | |
FJD | maandag 5 maart 2007 @ 14:53 |
quote:O dat wil ik best zeggen hoor. Zolang ze elkaar niet aanvallen is het gewoon cheaten. Ik snap ook niet dat Westwood zoiets toelaat ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 5 maart 2007 @ 15:24 |
Heb gisteren toen maar tegen 5 easy CPU's gespeeld en toen kon ik ze wel aan ![]() ![]() Voor ik tegen de vijf easy CPU had gespeeld, tegen vijf medium CPU, op een gegeven moment had ik vijf apocalyse tanks, met drie promoties. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wel uiteindelijk als tweede geëindigd in de eindstand ![]() | |
FJD | maandag 5 maart 2007 @ 15:36 |
Ik twijfel ook altijd erg sterk aan de AI. Pas in RA2 (jaja sue me, ik heb geen game laptop hier) had ik net m'n War Factory klaar maar de tegenstander had z'n Super Weapon al. Ik geloof er geen zak van en het verpest het spelplezier echt. | |
ElmarO | maandag 5 maart 2007 @ 16:05 |
quote:Ik zou er iets van maken in de zin van 'Tips Demo'. quote:Kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad bij RA2. Al was het af en toe wel leuk om een Easy Enemy in te maken met drie rocketeers. ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 5 maart 2007 @ 16:05 |
quote:Dat heb ik ook vaak. Dan denk ik echt van: "hè, nu al" ![]() ![]() Wel vind ik bij RA2 de Apocalypse de beste. Als je er vijf met alle promo's hebt dan is de basis van de tegenstander verleden tijd. ![]() Edit: -typo- | |
G-Mart | maandag 5 maart 2007 @ 16:13 |
Shit, ik heb best een nieuwe laptop maar ik kan alleen de tutorial opstarten en bij de rest klapt hij er uit. En dan staat alles nog wel de laagste instelling. M´n laptop specs: - Intel® Core™ 2 Duo T5500 (1.66GHz) 2M L2 Cache, 667Mhz Dual Core - Intel® Integrated Graphics Media Accelerator 950, 256MB - 1.0GB, DDR2-533 SDRAM, 2 DIMMS Lekker kut. Nou ja, wachten op de console versie dan maar. | |
FJD | maandag 5 maart 2007 @ 16:15 |
Je VGA kaart. | |
G-Mart | maandag 5 maart 2007 @ 16:18 |
quote:Ja .. Niks aan te doen helaas .. | |
mschol | maandag 5 maart 2007 @ 16:55 |
quote:sterker nog: als je bij RA2 instelde dat het free for all was ( en je had 5 brutals) dan werden er eerst 3 brutals afgeknald (in no time) en daarma kwamen er 2 nukes op je dak terecht ![]() | |
TwyLight | maandag 5 maart 2007 @ 16:57 |
Is er al een money-trainer ![]() ![]() | |
FJD | maandag 5 maart 2007 @ 17:08 |
quote:Ow ja dat was het ![]() ![]() ![]() | |
Chandler | maandag 5 maart 2007 @ 17:45 |
quote:Als je dat in die 1e skirimish doet is dat simpel, gewoon de brug blokkeren met een hoop gunz.... hehe ff uurtje wachten en je hebt duizenden mannen ![]() | |
MrFl0ppY | maandag 5 maart 2007 @ 19:58 |
quote:Das echt overdreven. De computer bouwde net zo snel als jij dat deed alleen ging hij meteen voor het super weapon waar. Tevens is de com gewoon sneller in het uitvoeren van commands. Die hoeft immers niks aan te klikken of een locatie te zoeken | |
mschol | maandag 5 maart 2007 @ 19:59 |
quote:ik heb bij dat soort spelletjes ook altijd een easy of medium enemy vlak bij mij, waar ik dan de construction yard van over neem ![]() | |
Het_Biertje | maandag 5 maart 2007 @ 20:13 |
quote::| hoe doe je dat? | |
Q. | maandag 5 maart 2007 @ 20:14 |
quote:Volgens mij heeft ie het over RA2. ![]() | |
Het_Biertje | maandag 5 maart 2007 @ 20:15 |
quote:ah ![]() *steekt peuk op* | |
Khadgar | maandag 5 maart 2007 @ 20:19 |
quote:Gewoon de tegenstander een penalty van 90% geven en hem helemaal inbouwen ![]() | |
Het_Biertje | maandag 5 maart 2007 @ 20:25 |
je moet voor de gein trouwens eens aan het begin van een skirmisch meteen zo'n base expansion autootje neer knallen in een vijandelijke basis met een aantal turrets. de CPU flipt dan meteen door het bouwen van allerlei gebouwen om jou autootje heen. ![]() ![]() | |
TwyLight | maandag 5 maart 2007 @ 21:18 |
quote:mja het gaat me er meer om dat ik heel snel een mooie en grote base kan maken ![]() | |
mschol | maandag 5 maart 2007 @ 21:21 |
medium turtle vond et allemaal niet echt leuk toen ik daarnet linksboven EN rechtsonder had ingenomen... ![]() overigens bleek daar uit dat de AI niet super is, hij bleef maar aanvallen op linksboven terwijl rechtsonder nauwelijks defense stonden | |
wipes66 | maandag 5 maart 2007 @ 21:32 |
weet iemand hoe je hard kan verslaan? ![]() ![]() | |
outcast_within | maandag 5 maart 2007 @ 22:51 |
zie vorige pagina ![]() C&C3: Tiberium Wars #9: Héé! Is dat Sawyer uit LOST niet? | |
Byte_Me | dinsdag 6 maart 2007 @ 11:50 |
quote:kwestie van zsm de twee extra tiberium velden innemen, bij beide een refinery met 2 of 3 harvesters, en probeer dan je geld maar eens op te krijgen. | |
Q. | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:03 |
Is iedereen de demo al beu? | |
TwyLight | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:04 |
quote:ik wel ![]() nouja de demo. vooral de enige map in skirmish heb ik nu wel gezien | |
Panick | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:05 |
Ik blijf grafische glitches houden, wat ik ook probeer met de settings. Van die springende zwarte strepen die een fractie van een seconde door het beeld springen. En nee, het zijn GEEN artifacts, ik heb ATiTool flink laten draaien op m'n PC. Dit is ook de enige game dat er last van heeft. Beetje jammer. ![]() | |
VoreG | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:08 |
quote:Ik heb het sinds kort in alle games, maar dan zijn het witte stippen die ineens overal gaan verschijnen. Ik heb geen idee wat het is. Vooral in CnC is het erg.. | |
Prowl | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:22 |
Ik kan niet meer spelen met mijn onboard intel kaartje. Heb nu maar First Decade geinstalleerd en ben druk bezig met de Tiberian Sun missie's ![]() | |
outcast_within | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:35 |
quote:neej ![]() ![]() | |
VoreG | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:40 |
Binnen 21 minuten een Brutal afmaken? Dan ben je op heel erg snel met alles, maar dan ook echt heel snel en die gozer op het filmpje was al snel. Of je hebt een behoorlijke handicap aangezet. | |
FrituurVetPet | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:41 |
quote:Ik ook nog lang niet, morgen 90% zeker mn nieuwe pc en dan kan ik ook uitgebreid gaan spelen op ultra ![]() | |
FrituurVetPet | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:43 |
quote:Die gozer op het filmpje speelde 26 minuten ook al duurde het filmpje 52. En hij had sneller gekunt want hij was echt lang met zn basis bezig. | |
FrituurVetPet | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:44 |
quote:In de kerstvakantie ook gedaan, geniaal dat ![]() | |
VoreG | dinsdag 6 maart 2007 @ 18:44 |
quote:Ik heb dus eigenlijk 52 minuten naar een filmpje zitten kijken dat op halve snelheid speelde? Oke dan heb ik niks gezegd ![]() | |
Byte_Me | dinsdag 6 maart 2007 @ 19:01 |
quote:nee, zn spel liep op halve snelheid. | |
outcast_within | dinsdag 6 maart 2007 @ 19:39 |
quote:handicaps ![]() Beginners geluk en vijf keer proberen om een basis op te zetten in de hoek. Volgens mij gingen al zijn harvesters trouwens mijn basis in ofzo dus dat scheelde mss ![]() Probeer het nu weer en het lukt aardig maar die 21 minuten zal ik wss niet zo snel meer inhalen. Net als mijn 5:20 op hard ^_^ | |
Crazykill | dinsdag 6 maart 2007 @ 19:50 |
quote: ![]() Ik vind zulke maps sowieso niet leuk, veel te druk ed. Gewoon een kale map geven met een aantal doorgangen en dan kan je lekker spelen ![]() Netals Lone Eagle, Tournament Island en Tournament Desert in Generals. | |
Timmehhh | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:52 |
Volgens mij kun je brutal ook wel engineer rushen dan moeten tijden onder de 5 minuten wel te doen zijn. | |
Timmehhh | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:53 |
quote:Mee eens, die huizen zijn hardstikke lame, en veranderen de map in een "boommap" omdat je eerst een geurilla war om die huisjes moet voeren,of je moet via de hoeken gaan. ik wil gewoon een platte map waar je een keihare tank/infantry rush kunt uitvoeren, en waar je dicht tegen je tegenstander aan zit. | |
TwyLight | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:56 |
Ja zulke maps vind ik ook veel leuker. wat ik ook wel jammer vind is dat je niet je stuctures b.v. met de pijltjes toetsen elke keer 10 graden kan draaien (als optie dus) inplaats van de muis. Ik wil namelijk mijn base altijd mooi en strak hebben en zou moi zijn als dat zo kon. dat de randen magnetisch zijn zou ook tof zijn dat je bv de stroom dingen exact naast elkaar kan zetten ![]() | |
fallrite | dinsdag 6 maart 2007 @ 22:00 |
quote:En dan met één nuke weggevaagd zien ![]() | |
outcast_within | dinsdag 6 maart 2007 @ 22:10 |
quote:ja maar dat is geen leuke manier van winnen ![]() | |
Crazykill | dinsdag 6 maart 2007 @ 22:26 |
quote:In Generals was het altijd leuk om met Burton in zulke bases te gaan lopen fucken. Met een Chinook oid Burton helemaal achterin neerzetten en dan in al die gebouwen bommetjes zetten en dan in 1x laten ontploffen. Die andere kan dan niks doen omdat al die gebouwen tegen elkaar aan zitten waardoor die tanks/units er niet meer kunnen komen ![]() | |
mschol | dinsdag 6 maart 2007 @ 23:03 |
quote:hoe weet je zozeker dat het geen artifacts zijn? probeer 3dmark eens uit... dit klinkt namelijk wel als artifacts | |
Steve-O | dinsdag 6 maart 2007 @ 23:25 |
Gister weer even met Nod zitten spelen Atoom bom blijft toch wel de shit ![]() | |
Timmehhh | dinsdag 6 maart 2007 @ 23:27 |
quote:Dit kan wel gebruik ik altijd bij refineries om ze naar de ore te plaatsen. je moet linkermuisknop gewoon inhouden en draaien. Doen die shadowteampoppetjes nog wat btw volgens mij zijn ze waardeloos? Wat ook kut is dat die outpost niet zichtbaar op de radar is, deed weer een keertje skirmisch en had toen alle gebouwen op de radar gemold en 5 minuten gezocht naar laatste gebouw, die outpost, die je niet op radar kan zien lol Beste units die ik gewoon altijd bouw met nod, zijn rocketeers, engineers, rifleman scorpions en die mech warriors, al het andere spul is vrij inferieur imho. | |
TwyLight | dinsdag 6 maart 2007 @ 23:28 |
quote:ja dat weet ik dat je dat met je muis kan draaien maar je krijgt ze nooit haaks | |
_JBX_ | woensdag 7 maart 2007 @ 00:29 |
quote:En de mechs het liefst upgraden met een flamethrower, extra laser, stealth detection unit en een cloak shield ![]() Voor degene die daar nog niet achter zijn, je kunt je mech upgraden met 4 extra onderdelen.. je moet echterwel andere units hiervoor opofferen. Maar het resultaat is ![]() | |
Timmehhh | woensdag 7 maart 2007 @ 07:54 |
Leg uit.... | |
Byte_Me | woensdag 7 maart 2007 @ 09:40 |
quote:gewoon bij je avatar op het upgrade knopje (rechtsonderin) drukken, en vervolgens op een flame tank. dit herhalen bij beam cannon, etc. als je hovert over de upgrade knop krijg je te zien welke units allemaal geschikt zijn. ik wist alleen niet dat je er meerdere kon doen, ik dacht dat je maar 1 keer kon upgraden ![]() | |
MrFl0ppY | woensdag 7 maart 2007 @ 13:37 |
quote:Het is idd niet erg efficient maar wel erg bruut als je toch teveel cash hebt en zeker weet dat je gaat winnen | |
Crazykill | woensdag 7 maart 2007 @ 13:49 |
Weet iemand trouwens hoeveel upgrades je de Mammoths kan geven? Tijdens eens van me eerste potjes had ik stuk of 3 upgrades, maar nu krijg ik er telkens maar 1 (railgun). Ik koop gewoon alle upgrades. Volgens mij was er nog een upgrade dat als ze niet bewegen ze automatisch repareren. Waar kan je die upgrade kopen? | |
VoreG | woensdag 7 maart 2007 @ 13:51 |
Volgens mij heb je alleen maar de railgun? Ik dacht ook dat je met de Mech, maar 1 extra onderdeel kon. Maar je kan ze dus allemaal ![]() | |
ElmarO | woensdag 7 maart 2007 @ 13:54 |
quote:Ik denk dat je op de Zone Troopers doelt. Die upgrade kan je bij de Armory aanschaffen. | |
outcast_within | woensdag 7 maart 2007 @ 14:00 |
oja nuclear silo van de nod heeft een anti empachtig iets | |
MrFl0ppY | woensdag 7 maart 2007 @ 14:22 |
Zeg outcat_within zit jij toevallig ook op GoT onder die naam ![]() | |
outcast_within | woensdag 7 maart 2007 @ 14:32 |
quote: ![]() ![]() | |
mschol | woensdag 7 maart 2007 @ 14:36 |
quote:dus er zit een vrouw achter de nick outcast_within ?? ![]() | |
outcast_within | woensdag 7 maart 2007 @ 14:42 |
quote:Neej ik ben gewoon geliefd ![]() ![]() ![]() | |
mschol | woensdag 7 maart 2007 @ 18:05 |
Uw bestelling ziet er als volgt uit: 1 * C&C 3 Tiberium Wars L.E PREORDER EUR 47.99 Totaalbedrag EUR 47.99 ![]() bij dynabyte en door een irischeque die ik nog had van 12,50 kost hij me effectief maar 35,50 (scheelt weer 4,50 met CD-WOW) ![]() ![]() | |
Het_Biertje | woensdag 7 maart 2007 @ 18:07 |
![]() | |
mschol | woensdag 7 maart 2007 @ 18:08 |
quote:jij bent geen echte C&C fan ![]() een echte c&c fan is in het bezit van alle c&c's origineel * mschol heeft nu: C&C1 RA1 + AM + CS TS + FS RA2 + YR Renegade Generals + ZH The first Decade. | |
_Qmars_ | woensdag 7 maart 2007 @ 19:11 |
Wanneer komt ie nou precies uit ? Want ik kijk op allerlei sites, maar het is mij niet echt duidelijk op welke dag hier in Nederland.... | |
Crazykill | woensdag 7 maart 2007 @ 19:21 |
29 maart, vanaf dan was hij verkrijgbaar volgens Media Markt en E-Plaza.. | |
fallrite | woensdag 7 maart 2007 @ 19:45 |
quote:Eind deze maand pas ![]() ![]() | |
Byte_Me | woensdag 7 maart 2007 @ 19:51 |
quote:als je deze allemaal hebt quote:en deze ook quote:heb je dan niet alles dubbel ![]() | |
VoreG | woensdag 7 maart 2007 @ 19:59 |
quote:De helft kan je niet op XP spelen. En zo duur is The First Decade niet. | |
JK | woensdag 7 maart 2007 @ 20:04 |
quote:C&C Generals had toch al iets zodat je niet met dezelfde keys via LAN kon spelen ? Dan zal je C&C3 ook lastig over LAN kunnen spelen op de manier die jij bedoelt (downloaden dus). Ik ga 'm wel kopen, dit spel is het dubbel en dwars waard. En lijkt me leuk om tegen bekenden te spelen over internet. Helaas gaat daar wel VEEL tijd in zitten per skirmish battle ![]() Heb al die C&C games veel gespeeld (op Generals na), dit zijn gewoon dé spellen waarvoor je een PC hebt ! | |
toma | woensdag 7 maart 2007 @ 20:23 |
is ie al uit ? ![]() ik had de demo gedownload (via torrents) maar hij wil hem niet installeren ![]() | |
mschol | woensdag 7 maart 2007 @ 20:48 |
quote: ![]() ![]() het heeft me samen denk ik ¤270 gekost (TS & RA2 gekregen, RA1+expansions & C&C1 + expansions waren samen 100 gulden) en daarbij komt dat met The first decade C&C1 en RA1 gelijk onder XP te spelen zijn zonder rare omwegen.. | |
Timmehhh | woensdag 7 maart 2007 @ 22:41 |
Na de 3de x proberen nu gewonnen van brutal balanced ![]() | |
FrituurVetPet | donderdag 8 maart 2007 @ 08:47 |
quote:Zo heb ik Generals en Zero Hour dubbel. 1 (mooi ![]() Ik moet nog een keer TFD halen aangezien ik 1 cd van RA1 kwijt ben, en Counterstrike kwijt ben. Voor de rest heb ik alles nog:) | |
Byte_Me | donderdag 8 maart 2007 @ 10:59 |
ik heb alleen de originele CnC en RA2. de rest wel gespeeld maar vond ik niet top. | |
PhaE | donderdag 8 maart 2007 @ 11:26 |
Kan niet wachten ![]() Zat me te vervelen in de file paar weken geleden, beetje zappen langs de radiozenders.. Radio 538....klik...Q Music...klik... Slam FM...kl - "en straks een nieuw game item"-ik... Oeh, ff terug, ben benieuwd. Stom prijsvraagje. Denk ach, zal es het antwoord sms-en (www.wiihaveaproblem.com).. En ja hoor, in de uitzending! Eind deze maand krijg ik de Kane Edition thuisgestuurd (Collector's Edition), gratis en voor nietsch ![]() | |
kletskop | donderdag 8 maart 2007 @ 17:56 |
quote: ![]() ![]() | |
FrituurVetPet | donderdag 8 maart 2007 @ 19:49 |
quote:ik heb eindelijk me nieuwe pc. vanmiddag 3 potjes GDI tegen hardNod. 2 keer in de pan gehakt en 1 keer gewonnen. Zometeen maar is met Nod spelen. | |
mschol | vrijdag 9 maart 2007 @ 11:18 |
heb gister een NOD hard met 20% handicap verslagen, vandaag maar eens de handicap verlagen.. en een nuke kwam niet neer toen ik de temple of nod had vernield (na de launch van de nuke)? | |
Mathijz | vrijdag 9 maart 2007 @ 11:18 |
Wanneer is de release datum eigenlijk? | |
mschol | vrijdag 9 maart 2007 @ 11:34 |
quote:29 maart | |
kletskop | vrijdag 9 maart 2007 @ 13:53 |
weet iemand hoe je een gebouw draait? dus dat je bijvoorbeeld je refinery recht voor eeen tiberium field zet? | |
mschol | vrijdag 9 maart 2007 @ 13:57 |
quote:klikken met links en dan de juiste richting op draaien.. | |
kletskop | vrijdag 9 maart 2007 @ 14:32 |
quote:te makkelijk ![]() | |
mschol | vrijdag 9 maart 2007 @ 15:31 |
quote:zover ik weet kan dat niet ![]() | |
kletskop | vrijdag 9 maart 2007 @ 15:36 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=iIWl_4486ew | |
mschol | vrijdag 9 maart 2007 @ 15:42 |
quote: ![]() | |
kletskop | vrijdag 9 maart 2007 @ 15:57 |
![]() | |
FJD | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:37 |
Is de AI een beetje goed tegenwoordig? ![]() ![]() | |
FrituurVetPet | vrijdag 9 maart 2007 @ 18:06 |
quote:Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen al ![]() | |
Timmehhh | zondag 11 maart 2007 @ 00:19 |
Ik deed vandaag weer een x tegen brutal, was echt een supertoffe game, en opeens komt de computer mij weer aanvallen met 6 juggernaut maar ook een avator, ik snapte er nix van. Maar ik ben er nu achter gekomen dat je die lijken van juggernauts en avators kunt reparen met een engineer ![]() | |
mschol | zondag 11 maart 2007 @ 00:41 |
quote:ik kan hard niet eens aan ![]() ![]() ![]() ik heb ook de engineer rush techniek gebruikt, alleen al bij hard komen de transport vliegtuigjes er niet door heen (door die ingenomen gebouwen) vriend zat net tegen hard te spelen en de stats zijn behoorlijk bijzonder: hij had geen geld volgens de stats en toch produceerde hij massaal mechwarriors (die lopende nod gevaarte) | |
fallrite | zondag 11 maart 2007 @ 01:19 |
quote:Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is? ![]() | |
=HellFire= | zondag 11 maart 2007 @ 09:58 |
Binnenkort naar die launchparty in Keulen o.a. samen met Fliepke. Ben benieuwd hoe die Scrin speelt. ![]() | |
mschol | zondag 11 maart 2007 @ 10:21 |
quote: ![]() ![]() | |
mschol | zondag 11 maart 2007 @ 10:21 |
quote: ![]() ik moet nog tot 29 maart wachten ![]() | |
fallrite | zondag 11 maart 2007 @ 12:24 |
quote:Tuurlijk ![]() | |
fallrite | zondag 11 maart 2007 @ 12:25 |
quote:Ik ook ![]() ![]() | |
mschol | zondag 11 maart 2007 @ 12:43 |
quote:ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie ![]() ![]() ![]() | |
fallrite | zondag 11 maart 2007 @ 13:09 |
quote:Top! ![]() ![]() | |
FrituurVetPet | zondag 11 maart 2007 @ 14:13 |
quote:Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven. ook een potje brutal gespeeld, na 5 minuten lag mn hele basis al plat, en door de shroud bleven maar scorpions komen, echt super veel ![]() | |
mschol | zondag 11 maart 2007 @ 14:18 |
quote:met brutal ga ik hetzelfde een keertje proberen, als ik namelijk warfactory + construction yard plat krijg dan kan hij niks meer ![]() | |
fallrite | zondag 11 maart 2007 @ 14:30 |
quote:Niet helemaal.. alle cranes moeten ook weg zijn, anders kan ie weer warfactory en MCV bouwen. | |
mschol | zondag 11 maart 2007 @ 14:35 |
quote:true, die was ik ook een keer vergeten ![]() | |
Timmehhh | maandag 12 maart 2007 @ 11:43 |
![]() Was wel leuk gevechtje, mijn 2de basis werd zelfs nog door onoplettendheid weggevaagd, gelukkig toch nog teruggekomen. Juggernauts zijn powerfull zeg, gelukkig had ik er op het zelf een stuk of 10. Lang leve de engineers Nod vs GDI is een stuk lastiger dan GDI vs Nod btw | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 12:02 |
quote:ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs... | |
Byte_Me | maandag 12 maart 2007 @ 13:48 |
quote:ach, ze hebben behoorlijk wat firepower en een vette range icm snipers (?). alleen is de bepantsering wat minder. | |
FrituurVetPet | maandag 12 maart 2007 @ 16:17 |
Wat me wel stoort aan de AI is het inschatten van de sterkte van zijn eigen basis. Heb ik een basis van hem bij een tiberium patch bijna overgenomen, bouwt ie er doodleuk zijn temple of nod ![]() | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 16:27 |
quote:die neem je dan natuurlijk direct over zodat jij een nuke kan afvuren? ![]() | |
FrituurVetPet | maandag 12 maart 2007 @ 16:49 |
quote:overnemen lukt meestal niet, dan verkoopt die zijn gebouw. | |
Crazykill | maandag 12 maart 2007 @ 19:10 |
quote:Is wel handig om base defenses mee te slopen. Met 1 schot gaan die NOD laser turrets al kapot. | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 19:34 |
quote:ow , ik dat geval moet ik die eens met mammoet tanks mee sturen ![]() | |
TwyLight | maandag 12 maart 2007 @ 19:35 |
Wanneer komt die eigenlijk uit? | |
Jump | maandag 12 maart 2007 @ 21:16 |
Is de demo het waard? ![]() | |
TwyLight | maandag 12 maart 2007 @ 21:17 |
nee! ![]() | |
FrituurVetPet | maandag 12 maart 2007 @ 21:18 |
Welles! | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 21:44 |
![]() A me hele tech tree wilde bouwen B ik alleen nog z'n barracks had laten staan, dus hij had refinery's + barraks, dus de hele stad zat vol, en daardoor kon ik geen vliegtuigen sturen ![]() juggernauts kwamen nu wel van pas.. (stap voor stap de gebouwen clearen, apc's erbij en later wat snipers ![]() ![]() | |
FrituurVetPet | maandag 12 maart 2007 @ 21:48 |
quote:Zonder handicap? chapeau dan ![]() Ik kan nooit die eerste rush overleven, als ik net mn productiebasis op peil heb, komt hij al met een CONSTANTE stroom van tanks en mannetjes aanstormen, geen houden aan tot dusverre. | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 21:49 |
quote:zonder handicap... (heb eerst engineers gestuurd zodat z'n tank & geboiuwen productie plat lag ![]() | |
Timmehhh | maandag 12 maart 2007 @ 21:50 |
Ik vind het wel apart dat de brutal bij jouw geen superweapons gebruikt. | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 21:51 |
quote:ik had binnen 10 minuten zijn construction yard + warfactory al plat ![]() door engineers er naast te laten landen ![]() | |
FrituurVetPet | maandag 12 maart 2007 @ 21:58 |
quote:hehhe, je had hem dus behoorlijk te pakken. Jij kreeg dus niet zo' n mega rush om je oren als normaal het geval is? | |
mschol | maandag 12 maart 2007 @ 21:59 |
quote:nope.. (dan was het me nooit gelukt...) wel enorme hoeveelheden infantrie, maar ingegraven rifle man zijn dan echt top ![]() en APC's en dat base defense geval ook ![]() | |
Crazykill | maandag 12 maart 2007 @ 22:38 |
Ik vind die base defense gebouwtje iets te zwak trouwens. Vooral die bij de GDI tegen vliegtuigen. Te zwak gewoon, die tegen infantry (die lange toren) zuigt ook. | |
FrituurVetPet | maandag 12 maart 2007 @ 22:52 |
quote:Die toren heb je HARD nodig als er infantry komt anders, specially bij bomb mannetjes. AA gebouw zuigt idd, bouw ze nooit en gebruik altijd allerhande rockets of rondvliegende firehawks met AA rockets. | |
Het_Biertje | dinsdag 13 maart 2007 @ 00:14 |
http://www.youtube.com/watch?v=i2IwsliJ14A NOD mission, hoe ze dit hebben kunnen krijgen is mij een raadsel ![]() | |
Het_Biertje | dinsdag 13 maart 2007 @ 00:15 |
en hoe draai je het scherm eigenlijk 360 in het rond ![]() | |
outcast_within | dinsdag 13 maart 2007 @ 08:57 |
scroll knop inklikken | |
Jump | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:43 |
Vanavond eens downloaden dus ![]() | |
VoreG | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:53 |
quote: quote:Kortom ze hebben een leak te pakken ![]() | |
fallrite | dinsdag 13 maart 2007 @ 13:40 |
De prologue filmpjes staan ook al op YouTube: Nod: http://www.youtube.com/watch?v=qCLJSuWij2s Scrin: http://www.youtube.com/watch?v=vFerYgYlt50 GDI: in demo ![]() | |
Crazykill | dinsdag 13 maart 2007 @ 13:43 |
quote:Ja daarom juist, hij is gewoon te zwak. Hij begint te laat met schieten, en doet er te lang over om een mannetje te doden. Ook gaat hij veel te snel kapot. Dit moet ong. netals de gaitling cannon in Generals (China) zijn, die was gewoon perfect tegen infantry. | |
appelsientje | dinsdag 13 maart 2007 @ 13:46 |
Leuk spel ![]() | |
MrSleep | dinsdag 13 maart 2007 @ 13:49 |
Inmiddels een aantal keer gespeeld en het is voor mij een echte C&C game geworden, wat ik vooraf niet echt had verwacht. Die mechs en andere Star Wars-onzin mogen er welliswaar uitgegooid worden, maar is verder is het een prima game ![]() | |
fallrite | dinsdag 13 maart 2007 @ 13:53 |
quote:Zeker ![]() ![]() | |
mschol | dinsdag 13 maart 2007 @ 13:58 |
vind het jammer dat die battle base zo ongeloofelijk zwak is (en je kan em niet makkelijk juist positioneren... | |
Mr.Noodle | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:05 |
Hmm, de game is gold, zal niet lang meer duren voordat je het eerste exemplaar tegenkomt.. | |
VoreG | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:19 |
Eindvideo NOD van Tiberian Sun Firestorm: http://www.youtube.com/watch?v=Ht5HdhW9UjE Scrin of Kane ![]() Let op de laatste zin. [ Bericht 21% gewijzigd door VoreG op 13-03-2007 14:36:18 ] | |
outcast_within | dinsdag 13 maart 2007 @ 15:00 |
quote:Kan dat ding eigenlijk ook een beetje krachtig schieten? Hij leeft nooit erg lang | |
FrituurVetPet | dinsdag 13 maart 2007 @ 15:35 |
quote:mwoah er zitten 2 van die anti tank turrets op en wat AA, maar hij is voornamelijk handig voor mobile repairs, zet er wat tanks omheen en it'll do just fine:) | |
melluk | dinsdag 13 maart 2007 @ 15:40 |
TVP want ik wil oko wel eens met NOD spelen, dus heb ik de uitleg nodig :p | |
VoreG | dinsdag 13 maart 2007 @ 15:41 |
quote:Nod selecteren met de muis en op N drukken. | |
Sharkdoggie | dinsdag 13 maart 2007 @ 17:54 |
Nog 2 weken wachten. ![]() | |
FrituurVetPet | dinsdag 13 maart 2007 @ 18:00 |
Ik heb bij Bart Smit vrijblijvend gereserveerd voor Kane Edition uitgave ![]() had een financiele meevaller gister ![]() | |
mschol | dinsdag 13 maart 2007 @ 18:15 |
quote:ik heb er speciaal geld voor gereserveerd ![]() effectief kost ie me maar 35,50 ![]() (47,99 - 12,50 irischeque) ![]() | |
_Qmars_ | woensdag 14 maart 2007 @ 14:09 |
quote:Komt mooi uit nog twee weken, heb 30 maart mijn laatste tentamen, en daarna alleen nog mijn bachelorscriptie. Anders komt er ook niet terecht van het studeren ![]() | |
FJD | woensdag 14 maart 2007 @ 14:17 |
"Schijnbaar is de Duitse afdeling van NOD minder extreem dan NOD fracties in andere landen. EA heeft namelijk ervoor gezorgd dat de NOD Fanatic geen zelfmoord zal plegen in de Duitse versie van dit spel. De animatie is zodanig veranderd dat de Fanatic zijn bom neerlegt, waarna hij zichzelf in veiligheid zal brengen, met al zijn ledematen intact."![]() ![]() | |
angel008 | woensdag 14 maart 2007 @ 14:21 |
mijn pre order ook geplaatst.. alleen hoop ikzelf dat ik de 360 versie krijg maarja niets ingevuld dus zal wel pc versie worden (Ach niet erg) maar kan je nu ook tegen mensen van pc/360 door elkaar gamen ? zo ja lijkt m dit wel unfair 360 is moeilijker vanwege controller.. | |
_Qmars_ | woensdag 14 maart 2007 @ 14:25 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
FrituurVetPet | woensdag 14 maart 2007 @ 14:34 |
Wat nou als je tegen een duitser op internet speelt? ![]() | |
Nietmachine2 | woensdag 14 maart 2007 @ 19:29 |
quote:Je bestelt iets maar je weet eigenlijk niet eens wat? Iig, die 360 versie komt pa in mei oid uit ![]() | |
angel008 | woensdag 14 maart 2007 @ 19:39 |
quote:ach maakt me niet uit of die nu voor de pc of 360 is heb beide dus geen probleem ![]() | |
LWaS | donderdag 15 maart 2007 @ 18:51 |
Net eindelijk eens installed op mijn laptop, werkt ie prima op.. mobiel C&C ![]() ![]() | |
Prowl | donderdag 15 maart 2007 @ 20:11 |
quote:Welke videokaart zit dr in? | |
LWaS | donderdag 15 maart 2007 @ 20:39 |
quote:X1600 met 128 MB ![]() | |
mschol | donderdag 15 maart 2007 @ 20:47 |
op school, tijdens les, 3x een easy enemy verslagen ![]() (P4 2,4Ghz, 2GB ram, geforce FX5200 128MB ram) | |
Chandler | donderdag 15 maart 2007 @ 21:19 |
Waar kan ik de versie met bonus cd bestellen in Nederland? kon deze versie alleen op americaanse websites vinden ![]() | |
LWaS | donderdag 15 maart 2007 @ 21:21 |
quote:http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=238&productID=150033 | |
HL_Dog43 | donderdag 15 maart 2007 @ 21:37 |
quote:Dat is inderdaad niet erg hoog kwa systeemeisen. Alleen maar beter zo ![]() | |
KmC | donderdag 15 maart 2007 @ 23:02 |
het is een mooi spel en ik heb het al in bestelling ![]() ![]() | |
Crazykill | donderdag 15 maart 2007 @ 23:05 |
quote:wand ![]() | |
Q. | donderdag 15 maart 2007 @ 23:16 |
quote:Muur. | |
outcast_within | donderdag 15 maart 2007 @ 23:19 |
staf | |
fallrite | vrijdag 16 maart 2007 @ 13:24 |
Magical Wand of Spelling Miracles +5 | |
Swetsenegger | vrijdag 16 maart 2007 @ 13:27 |
nog geen torrents? | |
Swetsenegger | vrijdag 16 maart 2007 @ 13:27 |
foei | |
mschol | vrijdag 16 maart 2007 @ 13:43 |
quote:hij is net een paar dagen gold, duurt denk ik nog even (1 week ofzo gok ik) | |
Crazykill | vrijdag 16 maart 2007 @ 14:31 |
quote:Wat bedoel je daarmee? (Nee, ik ben geen gamer, en speel haast nooit spelletjes) ![]() | |
fallrite | vrijdag 16 maart 2007 @ 14:35 |
quote:De uiteindelijke versie voor het publiek: http://en.wikipedia.org/w(...)availability_release Als een product gold is dan is het in productie genomen en is het binnenkort verkrijgbaar. | |
appelsientje | vrijdag 16 maart 2007 @ 14:38 |
Als je brutal speelt is het best pittig.. damm komt die opeens met een lading tanks aanrijden.. | |
Misan | vrijdag 16 maart 2007 @ 18:39 |
hmm ik ben benieuwd of ik deze kan draaien met een integraded video card (laptop)... hoeveel mb videokaart heeft ie ongeveer nodig? | |
mschol | vrijdag 16 maart 2007 @ 18:47 |
quote:wat voor videokaart zit er in? een intel geval ? vergeet het maar... mobile geforce / radeon zou misschien nog iets kunnen | |
Misan | vrijdag 16 maart 2007 @ 19:12 |
quote:nee het is een ati integrated radeon geval met shered geheugen wat ik maximaal op 128mb vast kan zetten | |
ikJur | vrijdag 16 maart 2007 @ 19:13 |
Ziet er erg leuk uit allemaal maar ik mis absoluut de zoom functie die je in supreme commander hebt. | |
mschol | vrijdag 16 maart 2007 @ 19:14 |
quote:dan zou ik je aanraden om em op 128MB te zetten ik werk hier met een 128MB geval (nvidia 6800, AGP in een miditower) en die doet ut lekker ![]() | |
Misan | vrijdag 16 maart 2007 @ 22:38 |
quote:hij deed verdomd weinig ![]() | |
=HellFire= | zondag 18 maart 2007 @ 01:09 |
quote:Kan me het voorstellen, maar vergeet niet dat een game als C&C dat eigenlijk ook niet nodig heeft. Als een map 1 bij 1 kilometer 'in het echt' is, dan is dat al veel. ![]() | |
Yildiz | zondag 18 maart 2007 @ 12:09 |
quote:Is die Kane edition nog beschikbaar? Op Bol.com en Free record shop is ie al niet meer verkrijgbaar... | |
mschol | zondag 18 maart 2007 @ 12:15 |
quote:ik gok van niet, volgens mij kon de kane editie tot 15 of 16 maart worden besteld --edit-- http://www.pcmedia.nl/cdrom/13518.htm http://www.eaworld.nl/games/cckane/preorder.php volgens 1ste zaak dus wel en ea niet ![]() | |
Crazykill | zondag 18 maart 2007 @ 12:15 |
quote:Twilight Flame ![]() | |
Yildiz | zondag 18 maart 2007 @ 12:17 |
quote:Nice ![]() Misschien, misschien neem ik dan die versie met die 'guide' maar ik denk het niet. ![]() | |
Jump | zondag 18 maart 2007 @ 15:52 |
Ik heb de indruk dat de wagentjes wel dommer geworden zijn. Wat rondrijden, niet rijden naar waar ik ze aanduidt. Wegrijden als er een andere unit dicht in de buurt voorbijrijd en zo ![]() | |
mschol | zondag 18 maart 2007 @ 16:35 |
quote:bij mij rijden ze wel netjes naar het punt waar ik ze gestuurd heb.. dat ontwijken vind ik niet erg, al aangewend ![]() net een Hard balanced enemy, zonder engineers, verslagen in 20 minuten | |
McGilles | zondag 18 maart 2007 @ 17:13 |
Kan echt niet wachten om het hele spel te bezitten, lekker met alle rassen alle maps spelen ![]() | |
mschol | zondag 18 maart 2007 @ 17:35 |
quote:nog 11 dagen voordat dynabyte mij moet bellen dat me kane editie binnen is ![]() | |
NordicBlue | zondag 18 maart 2007 @ 21:20 |
tvp , dit spel wil ik niet missen ![]() | |
=HellFire= | maandag 19 maart 2007 @ 16:04 |
Heb em samen met Fliepke gespeeld zaterdag, en heb de review copy ook al binnen. Leuke game! | |
mschol | maandag 19 maart 2007 @ 16:07 |
quote: ![]() ![]() wat doe jij daarmee... | |
Sharkdoggie | maandag 19 maart 2007 @ 16:10 |
quote:Reviewen? Gewoon een gok. ![]() | |
mschol | maandag 19 maart 2007 @ 16:11 |
quote:tuuurlijk, zeggen ze allemaal ![]() | |
ElmarO | maandag 19 maart 2007 @ 16:12 |
quote:Mooi om te horen. ![]() quote:=HellFire= maakt reviews voor Gamer.nl. Dus zo raar is het niet dat hij zo'n review copy heeft. ![]() | |
mschol | maandag 19 maart 2007 @ 16:14 |
quote:ahh kijk dat verklaard... dan verwacht ik op z'n minst binnenkort een goeie torrent ![]() | |
Mr.Noodle | maandag 19 maart 2007 @ 16:15 |
quote:Mooi kunnen we em deze week op internet verwachten... ![]() | |
Mirel | maandag 19 maart 2007 @ 16:17 |
op nforce stond al een torrent | |
LWaS | maandag 19 maart 2007 @ 16:18 |
Ik heb nog geen nzb gesignaleerd ![]() | |
Het_Biertje | maandag 19 maart 2007 @ 16:27 |
quote:Cocktease ![]() | |
Crazykill | maandag 19 maart 2007 @ 17:47 |
Pre Order clone zie ik verschijnen ![]() | |
wipes66 | maandag 19 maart 2007 @ 18:21 |
quote:idd, maar ik kan niks vinden ![]() | |
appelsientje | maandag 19 maart 2007 @ 19:04 |
quote:Zo lang nog ![]() | |
=HellFire= | maandag 19 maart 2007 @ 22:36 |
Haha, ik rip niets. Sorry! And sorry for busting your balls saying it's a nice game! ![]() | |
fallrite | maandag 19 maart 2007 @ 22:47 |
quote:Ja meer, vertel ons meer!!! ![]() ![]() | |
Mr.Noodle | maandag 19 maart 2007 @ 22:49 |
C&C 3, voor de Single Player en de filmpjes en Jennifer Morrison natuurlijk.![]() Nou weet ik wel dat het kut bij me draait, maar tot nu toe heb ik alle originele C&C's ook al, gewoon puur als Collector's Item zou ik het eigenlijk willen hebben ![]() | |
sanni | dinsdag 20 maart 2007 @ 14:01 |
Nog een weekje bobbies en dan BUY BUY BUY... ![]() ![]() | |
Mr.Noodle | dinsdag 20 maart 2007 @ 14:04 |
Westwood mag misschien als naam nog wel dood zijn, maar ftp.westwood.com doet het nog heel goed. Je kan daar nog de originele muziek van C&C1 en Red Alert vinden. Nummers zoals Instinct en Industrial hebben C&C1 toch wel legendarisch gemaakt ![]() | |
mschol | dinsdag 20 maart 2007 @ 14:16 |
quote:ftp van westwood is gewoon gehost op een server van EA, dus zo verwonderlijk is dat niet (zeker niet als je ziet hoe groot hij is) | |
Mr.Noodle | dinsdag 20 maart 2007 @ 14:46 |
quote:Die dinger die hier op staan stammen nog steeds uit het Westwood tijdperk en staan zeker niet op ftp.ea.com. Maar haske leuk toch, dat je die nostalgische muziek kan downloaden? | |
=HellFire= | dinsdag 20 maart 2007 @ 15:15 |
Die nostalgische muziek heeft C&C 3 niet, das het enige échte minpunt wat ik tot nu toe heb gezien. ![]() | |
Mr.Noodle | dinsdag 20 maart 2007 @ 15:20 |
quote:NFSU of FIFA had toch een optie om eigen muziek af te spelen in het spel, waarom doen ze dat bij C&C nou niet? Ik wil die good old muziek inladen, ipv dat goedkoop aftreksel van een "The Rock" muziek.. ![]() | |
mschol | dinsdag 20 maart 2007 @ 15:28 |
quote:ftpwestwood.ea.com.akadns.net [159.153.229.108] ![]() staat idd niet op ftp.ea.com maar wel op een server van EA overigens wel verdomde handig ![]() | |
NordicBlue | dinsdag 20 maart 2007 @ 21:36 |
Wat klopt er niet aan dit bericht: Gisteren (27-02-07) is de langverwachte opvolger in de reeks Command and Conquer uitgekomen, genaamd Command & Conquer: Tiberian Wars. http://www.etqw.com/nl/forum/index.php?showtopic=46 | |
appelsientje | dinsdag 20 maart 2007 @ 21:47 |
Net hard uitgespeeld met de NOD... was ff een lastige dobber in het begin... maar als je stand houd... dan lukt de rest ook wel ![]() | |
mschol | dinsdag 20 maart 2007 @ 21:48 |
quote:tiberian wars ![]() issie al uit dan? wist ik niet, ik heb me preorder namelijk nog niet binnen... ![]() | |
fallrite | dinsdag 20 maart 2007 @ 22:14 |
quote:De demo ![]() | |
FrituurVetPet | dinsdag 20 maart 2007 @ 22:27 |
quote:Gek genoeg dat zelfs de demo datum fout is, het was nml de 26ste ![]() | |
=HellFire= | woensdag 21 maart 2007 @ 10:35 |
Moet zeggen dat de Scrin best wel tof is. Een mix van Protoss/Zerg en War of the Worlds. Funky geluidjes maken die beesten ook. Alleen ze zjin wel overpowered hehe. EA kan nog steeds niet balancen. | |
appelsientje | woensdag 21 maart 2007 @ 10:50 |
quote:Zerg ![]() ![]() Hoop dat blizzard daar ooit weer eens verder mee gaat. | |
ElmarO | woensdag 21 maart 2007 @ 10:54 |
quote:Had dacht ik een keer op GoT gelezen dat EA al op de releasedag een patch zou uitbrengen om onder andere de Scrin wat minder sterk te maken. | |
=HellFire= | woensdag 21 maart 2007 @ 11:41 |
quote:Typisch. Ik moet het nog maar even zonder doen dan. Die Buzzers (infantry op z'n Scrins) doet denken aan de Scryll uit Gears of War. TIs een verzamelbak van invloeden uit games, maar wel een toffe bonte verzameling. | |
mschol | woensdag 21 maart 2007 @ 11:44 |
quote:hey, maak ons eens niet zo lekker, wij willen ook spelen.. | |
azaroth | woensdag 21 maart 2007 @ 16:50 |
als er al review exemplaren zijn, waarom is er dan nog geen gekraakte versie? moet je als reviewer een contract ondertekenen met een boeteclausule voor als je hem verspreidt ofzo? | |
Khadgar | woensdag 21 maart 2007 @ 16:52 |
Kom op zeg, C&C is een van die spellenreeksen die je gewoon moet kopen. | |
Byte_Me | woensdag 21 maart 2007 @ 16:53 |
quote:vage shit, hadden ze beter kunnen fixen voor ze gold gingen. | |
ElmarO | woensdag 21 maart 2007 @ 16:55 |
quote:Vond ik ook. Maar goed, het blijft EA. ![]() C&C3: Tiberium Wars #10 [ Bericht 11% gewijzigd door ElmarO op 21-03-2007 16:59:14 (Nieuw topic) ] |