Zo heb ik Generals en Zero Hour dubbel. 1 (mooiquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]*and proud of it
![]()
het heeft me samen denk ik ¤270 gekost (TS & RA2 gekregen, RA1+expansions & C&C1 + expansions waren samen 100 gulden)
en daarbij komt dat met The first decade C&C1 en RA1 gelijk onder XP te spelen zijn zonder rare omwegen..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Timmehhh het volgende:
Na de 3de x proberen nu gewonnen van brutal balancedgame duurde een uur of zo, Ik was nod, computer was gdi.
ik heb eindelijk me nieuwe pc.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef kletskop het volgende:
[..]
Ksnap echt niet hoe je dit voor elkaar krijgt, ik hou het nog geen 10 minuten vol
29 maartquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Wanneer is de release datum eigenlijk?
klikken met links en dan de juiste richting op draaien..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef kletskop het volgende:
weet iemand hoe je een gebouw draait? dus dat je bijvoorbeeld je refinery recht voor eeen tiberium field zet?
te makkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
klikken met links en dan de juiste richting op draaien..
zover ik weet kan dat nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef kletskop het volgende:
[..]
te makkelijkToch nog een vraagje. Als je een engineer wilt droppen in vijandelijk basis en je wilt dat zodra ie uit het vliegtuig komt direct de gebouwen inneemt, hoe doe je dat? Ik kan ze nu wel droppen maar dan moet ik ze dus nog handmatig selecteren en opdracht geven het gebouw in te nemen.
http://www.youtube.com/watch?v=iIWl_4486ewquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik weet kan dat niet(en volgens mij heeft dat nooit gekund)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef kletskop het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=iIWl_4486ew
Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef FJD het volgende:
Is de AI een beetje goed tegenwoordig?Speel nu af en toe RA2 en ik heb echt het idee dat ik een kleuterleidster ben. Gaan m'n tanks omrijden om een Chirov neer te schieten. Handig man
*zucht*
ik kan hard niet eens aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen al![]()
Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vriend zat net tegen hard te spelen en de stats zijn behoorlijk bijzonder:
hij had geen geld volgens de stats en toch produceerde hij massaal mechwarriors (die lopende nod gevaarte)
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef fallrite het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is?
quote:Op zondag 11 maart 2007 09:58 schreef =HellFire= het volgende:
Binnenkort naar die launchparty in Keulen o.a. samen met Fliepke. Ben benieuwd hoe die Scrin speelt.
Tuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]ik neem aan dat je zelf wel door hebt dat 'Hij' refereert naar de computer
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]nice..
ik moet nog tot 29 maart wachten
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me niequote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik ookMaja, oefenen kan geen kwaad.. hard lukt wel, nu brutal nog
Top!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie)
[afbeelding]
Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie)
[afbeelding]
met brutal ga ik hetzelfde een keertje proberen, als ik namelijk warfactory + construction yard plat krijg dan kan hij niks meerquote:Op zondag 11 maart 2007 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven.
ook een potje brutal gespeeld, na 5 minuten lag mn hele basis al plat, en door de shroud bleven maar scorpions komen, echt super veel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |