Zo heb ik Generals en Zero Hour dubbel. 1 (mooiquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]*and proud of it
![]()
het heeft me samen denk ik ¤270 gekost (TS & RA2 gekregen, RA1+expansions & C&C1 + expansions waren samen 100 gulden)
en daarbij komt dat met The first decade C&C1 en RA1 gelijk onder XP te spelen zijn zonder rare omwegen..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Timmehhh het volgende:
Na de 3de x proberen nu gewonnen van brutal balancedgame duurde een uur of zo, Ik was nod, computer was gdi.
ik heb eindelijk me nieuwe pc.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef kletskop het volgende:
[..]
Ksnap echt niet hoe je dit voor elkaar krijgt, ik hou het nog geen 10 minuten vol
29 maartquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Wanneer is de release datum eigenlijk?
klikken met links en dan de juiste richting op draaien..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef kletskop het volgende:
weet iemand hoe je een gebouw draait? dus dat je bijvoorbeeld je refinery recht voor eeen tiberium field zet?
te makkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef mschol het volgende:
[..]
klikken met links en dan de juiste richting op draaien..
zover ik weet kan dat nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef kletskop het volgende:
[..]
te makkelijkToch nog een vraagje. Als je een engineer wilt droppen in vijandelijk basis en je wilt dat zodra ie uit het vliegtuig komt direct de gebouwen inneemt, hoe doe je dat? Ik kan ze nu wel droppen maar dan moet ik ze dus nog handmatig selecteren en opdracht geven het gebouw in te nemen.
http://www.youtube.com/watch?v=iIWl_4486ewquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik weet kan dat niet(en volgens mij heeft dat nooit gekund)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef kletskop het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=iIWl_4486ew
Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef FJD het volgende:
Is de AI een beetje goed tegenwoordig?Speel nu af en toe RA2 en ik heb echt het idee dat ik een kleuterleidster ben. Gaan m'n tanks omrijden om een Chirov neer te schieten. Handig man
*zucht*
ik kan hard niet eens aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen al![]()
Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vriend zat net tegen hard te spelen en de stats zijn behoorlijk bijzonder:
hij had geen geld volgens de stats en toch produceerde hij massaal mechwarriors (die lopende nod gevaarte)
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef fallrite het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is?
quote:Op zondag 11 maart 2007 09:58 schreef =HellFire= het volgende:
Binnenkort naar die launchparty in Keulen o.a. samen met Fliepke. Ben benieuwd hoe die Scrin speelt.
Tuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]ik neem aan dat je zelf wel door hebt dat 'Hij' refereert naar de computer
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]nice..
ik moet nog tot 29 maart wachten
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me niequote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik ookMaja, oefenen kan geen kwaad.. hard lukt wel, nu brutal nog
Top!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie)
[afbeelding]
Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie)
[afbeelding]
met brutal ga ik hetzelfde een keertje proberen, als ik namelijk warfactory + construction yard plat krijg dan kan hij niks meerquote:Op zondag 11 maart 2007 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven.
ook een potje brutal gespeeld, na 5 minuten lag mn hele basis al plat, en door de shroud bleven maar scorpions komen, echt super veel![]()
Niet helemaal.. alle cranes moeten ook weg zijn, anders kan ie weer warfactory en MCV bouwen.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
met brutal ga ik hetzelfde een keertje proberen, als ik namelijk warfactory + construction yard plat krijg dan kan hij niks meer
true, die was ik ook een keer vergetenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef fallrite het volgende:
[..]
Niet helemaal.. alle cranes moeten ook weg zijn, anders kan ie weer warfactory en MCV bouwen.
ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef Timmehhh het volgende:
[afbeelding]
Was wel leuk gevechtje, mijn 2de basis werd zelfs nog door onoplettendheid weggevaagd, gelukkig toch nog teruggekomen.
Juggernauts zijn powerfull zeg, gelukkig had ik er op het zelf een stuk of 10. Lang leve de engineers
Nod vs GDI is een stuk lastiger dan GDI vs Nod btw
ach, ze hebben behoorlijk wat firepower en een vette range icm snipers (?).quote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs...
die neem je dan natuurlijk direct over zodat jij een nuke kan afvuren?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat me wel stoort aan de AI is het inschatten van de sterkte van zijn eigen basis.
Heb ik een basis van hem bij een tiberium patch bijna overgenomen, bouwt ie er doodleuk zijn temple of nod![]()
overnemen lukt meestal niet, dan verkoopt die zijn gebouw.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
die neem je dan natuurlijk direct over zodat jij een nuke kan afvuren?
Is wel handig om base defenses mee te slopen. Met 1 schot gaan die NOD laser turrets al kapot.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs...
ow , ik dat geval moet ik die eens met mammoet tanks mee sturenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:10 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Is wel handig om base defenses mee te slopen. Met 1 schot gaan die NOD laser turrets al kapot.
Zonder handicap? chapeau danquote:Op maandag 12 maart 2007 21:44 schreef mschol het volgende:brutal ook verslagen, heb het wat opgerekt, maar dat was meer omdat ik
A me hele tech tree wilde bouwen
B ik alleen nog z'n barracks had laten staan, dus hij had refinery's + barraks, dus de hele stad zat vol, en daardoor kon ik geen vliegtuigen sturen
juggernauts kwamen nu wel van pas.. (stap voor stap de gebouwen clearen, apc's erbij en later wat snipers)
[afbeelding]
zonder handicap...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder handicap? chapeau dan![]()
Ik kan nooit die eerste rush overleven, als ik net mn productiebasis op peil heb, komt hij al met een CONSTANTE stroom van tanks en mannetjes aanstormen, geen houden aan tot dusverre.
ik had binnen 10 minuten zijn construction yard + warfactory al platquote:Op maandag 12 maart 2007 21:50 schreef Timmehhh het volgende:
Ik vind het wel apart dat de brutal bij jouw geen superweapons gebruikt.
hehhe, je had hem dus behoorlijk te pakken. Jij kreeg dus niet zo' n mega rush om je oren als normaal het geval is?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had binnen 10 minuten zijn construction yard + warfactory al plat![]()
door engineers er naast te laten landen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |