abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47035614
Na de 3de x proberen nu gewonnen van brutal balanced game duurde een uur of zo, Ik was nod, computer was gdi.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47042866
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef mschol het volgende:

[..]

*and proud of it
het heeft me samen denk ik ¤270 gekost (TS & RA2 gekregen, RA1+expansions & C&C1 + expansions waren samen 100 gulden)

en daarbij komt dat met The first decade C&C1 en RA1 gelijk onder XP te spelen zijn zonder rare omwegen..
Zo heb ik Generals en Zero Hour dubbel. 1 (mooi met reliefvoorkant enzo) exepmplaar gekregen van EA en beide ook in de winkel de normale DVD versie gekocht.

Ik moet nog een keer TFD halen aangezien ik 1 cd van RA1 kwijt ben, en Counterstrike kwijt ben. Voor de rest heb ik alles nog:)
pi_47045748
ik heb alleen de originele CnC en RA2. de rest wel gespeeld maar vond ik niet top.
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:26:28 #154
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_47046480
Kan niet wachten
Zat me te vervelen in de file paar weken geleden, beetje zappen langs de radiozenders..
Radio 538....klik...Q Music...klik... Slam FM...kl - "en straks een nieuw game item"-ik...
Oeh, ff terug, ben benieuwd.
Stom prijsvraagje.
Denk ach, zal es het antwoord sms-en (www.wiihaveaproblem.com)..
En ja hoor, in de uitzending!

Eind deze maand krijg ik de Kane Edition thuisgestuurd (Collector's Edition), gratis en voor nietsch
pi_47060355
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Timmehhh het volgende:
Na de 3de x proberen nu gewonnen van brutal balanced game duurde een uur of zo, Ik was nod, computer was gdi.
Ksnap echt niet hoe je dit voor elkaar krijgt, ik hou het nog geen 10 minuten vol
pi_47064321
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef kletskop het volgende:

[..]

Ksnap echt niet hoe je dit voor elkaar krijgt, ik hou het nog geen 10 minuten vol
ik heb eindelijk me nieuwe pc.
vanmiddag 3 potjes GDI tegen hardNod.
2 keer in de pan gehakt en 1 keer gewonnen.

Zometeen maar is met Nod spelen.
pi_47085235
heb gister een NOD hard met 20% handicap verslagen, vandaag maar eens de handicap verlagen..

en een nuke kwam niet neer toen ik de temple of nod had vernield (na de launch van de nuke)?
pi_47085244
Wanneer is de release datum eigenlijk?
pi_47085736
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Wanneer is de release datum eigenlijk?
29 maart
pi_47090172
weet iemand hoe je een gebouw draait? dus dat je bijvoorbeeld je refinery recht voor eeen tiberium field zet?
pi_47090308
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef kletskop het volgende:
weet iemand hoe je een gebouw draait? dus dat je bijvoorbeeld je refinery recht voor eeen tiberium field zet?
klikken met links en dan de juiste richting op draaien..
pi_47091836
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef mschol het volgende:

[..]

klikken met links en dan de juiste richting op draaien..
te makkelijk Toch nog een vraagje. Als je een engineer wilt droppen in vijandelijk basis en je wilt dat zodra ie uit het vliegtuig komt direct de gebouwen inneemt, hoe doe je dat? Ik kan ze nu wel droppen maar dan moet ik ze dus nog handmatig selecteren en opdracht geven het gebouw in te nemen.
pi_47094059
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef kletskop het volgende:

[..]

te makkelijk Toch nog een vraagje. Als je een engineer wilt droppen in vijandelijk basis en je wilt dat zodra ie uit het vliegtuig komt direct de gebouwen inneemt, hoe doe je dat? Ik kan ze nu wel droppen maar dan moet ik ze dus nog handmatig selecteren en opdracht geven het gebouw in te nemen.
zover ik weet kan dat niet (en volgens mij heeft dat nooit gekund)
pi_47094293
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef mschol het volgende:

[..]

zover ik weet kan dat niet (en volgens mij heeft dat nooit gekund)
http://www.youtube.com/watch?v=iIWl_4486ew
pi_47094528
quote:
daar neem je ze niet over, zodra er een engineer in de buurt komt verkoopt de computer z'n gebouw, en vervolgens wordt door de vrijgekomen units de enigneer afgeschoten...
pi_47095148
pi_47096678
Is de AI een beetje goed tegenwoordig? Speel nu af en toe RA2 en ik heb echt het idee dat ik een kleuterleidster ben. Gaan m'n tanks omrijden om een Chirov neer te schieten. Handig man *zucht*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47099881
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef FJD het volgende:
Is de AI een beetje goed tegenwoordig? Speel nu af en toe RA2 en ik heb echt het idee dat ik een kleuterleidster ben. Gaan m'n tanks omrijden om een Chirov neer te schieten. Handig man *zucht*
Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen al
pi_47141886
Ik deed vandaag weer een x tegen brutal, was echt een supertoffe game, en opeens komt de computer mij weer aanvallen met 6 juggernaut maar ook een avator, ik snapte er nix van. Maar ik ben er nu achter gekomen dat je die lijken van juggernauts en avators kunt reparen met een engineer
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47142681
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik kan nu hard aan, brutal killt me echt meteen al
ik kan hard niet eens aan

ik heb ook de engineer rush techniek gebruikt, alleen al bij hard komen de transport vliegtuigjes er niet door heen (door die ingenomen gebouwen)
vriend zat net tegen hard te spelen en de stats zijn behoorlijk bijzonder:
hij had geen geld volgens de stats en toch produceerde hij massaal mechwarriors (die lopende nod gevaarte)
pi_47143821
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef mschol het volgende:

[..]

vriend zat net tegen hard te spelen en de stats zijn behoorlijk bijzonder:
hij had geen geld volgens de stats en toch produceerde hij massaal mechwarriors (die lopende nod gevaarte)
Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is?
pi_47147267
Binnenkort naar die launchparty in Keulen o.a. samen met Fliepke. Ben benieuwd hoe die Scrin speelt.
pi_47147524
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef fallrite het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat het eerste cheatprogramma voor C&C 3 er al is?
ik neem aan dat je zelf wel door hebt dat 'Hij' refereert naar de computer
pi_47147532
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:58 schreef =HellFire= het volgende:
Binnenkort naar die launchparty in Keulen o.a. samen met Fliepke. Ben benieuwd hoe die Scrin speelt.
nice..

ik moet nog tot 29 maart wachten
pi_47149830
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ik neem aan dat je zelf wel door hebt dat 'Hij' refereert naar de computer
Tuurlijk Naja, hard cheat volgens mij niet maar volgens sommigen heeft brutal wel erg veel resources.
pi_47149847
quote:
Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]

nice..

ik moet nog tot 29 maart wachten
Ik ook Maja, oefenen kan geen kwaad.. hard lukt wel, nu brutal nog
pi_47150397
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef fallrite het volgende:

[..]

Ik ook Maja, oefenen kan geen kwaad.. hard lukt wel, nu brutal nog
ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie )
pi_47151202
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie )
[afbeelding]
Top!
pi_47153361
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb de engineers methode toegepast, en toen was ik plotseling met een hard in 11 minuten klaar (anders lukt ut me nie )
[afbeelding]
Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven.

ook een potje brutal gespeeld, na 5 minuten lag mn hele basis al plat, en door de shroud bleven maar scorpions komen, echt super veel
pi_47153607
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Pft ik liet me gister weer verassen door hard, hij mag er eentje bij turven.

ook een potje brutal gespeeld, na 5 minuten lag mn hele basis al plat, en door de shroud bleven maar scorpions komen, echt super veel
met brutal ga ik hetzelfde een keertje proberen, als ik namelijk warfactory + construction yard plat krijg dan kan hij niks meer
pi_47154058
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef mschol het volgende:

[..]

met brutal ga ik hetzelfde een keertje proberen, als ik namelijk warfactory + construction yard plat krijg dan kan hij niks meer
Niet helemaal.. alle cranes moeten ook weg zijn, anders kan ie weer warfactory en MCV bouwen.
pi_47154241
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef fallrite het volgende:

[..]

Niet helemaal.. alle cranes moeten ook weg zijn, anders kan ie weer warfactory en MCV bouwen.
true, die was ik ook een keer vergeten
pi_47184291

Was wel leuk gevechtje, mijn 2de basis werd zelfs nog door onoplettendheid weggevaagd, gelukkig toch nog teruggekomen.

Juggernauts zijn powerfull zeg, gelukkig had ik er op het zelf een stuk of 10. Lang leve de engineers

Nod vs GDI is een stuk lastiger dan GDI vs Nod btw
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47184968
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef Timmehhh het volgende:
[afbeelding]
Was wel leuk gevechtje, mijn 2de basis werd zelfs nog door onoplettendheid weggevaagd, gelukkig toch nog teruggekomen.

Juggernauts zijn powerfull zeg, gelukkig had ik er op het zelf een stuk of 10. Lang leve de engineers

Nod vs GDI is een stuk lastiger dan GDI vs Nod btw
ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs...
pi_47188769
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs...
ach, ze hebben behoorlijk wat firepower en een vette range icm snipers (?).
alleen is de bepantsering wat minder.
pi_47194610
Wat me wel stoort aan de AI is het inschatten van de sterkte van zijn eigen basis.

Heb ik een basis van hem bij een tiberium patch bijna overgenomen, bouwt ie er doodleuk zijn temple of nod
pi_47195049
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat me wel stoort aan de AI is het inschatten van de sterkte van zijn eigen basis.

Heb ik een basis van hem bij een tiberium patch bijna overgenomen, bouwt ie er doodleuk zijn temple of nod
die neem je dan natuurlijk direct over zodat jij een nuke kan afvuren?
pi_47196104
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:27 schreef mschol het volgende:

[..]

die neem je dan natuurlijk direct over zodat jij een nuke kan afvuren?
overnemen lukt meestal niet, dan verkoopt die zijn gebouw.
pi_47200889
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind die juggernauts helemaal niet sterk, slap zelfs...
Is wel handig om base defenses mee te slopen. Met 1 schot gaan die NOD laser turrets al kapot.
pi_47201966
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:10 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Is wel handig om base defenses mee te slopen. Met 1 schot gaan die NOD laser turrets al kapot.
ow , ik dat geval moet ik die eens met mammoet tanks mee sturen
pi_47202000
Wanneer komt die eigenlijk uit?
  Lieve Belg maandag 12 maart 2007 @ 21:16:47 #192
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_47206427
Is de demo het waard?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_47206465
nee!
pi_47206494
Welles!
pi_47207767
brutal ook verslagen, heb het wat opgerekt, maar dat was meer omdat ik
A me hele tech tree wilde bouwen
B ik alleen nog z'n barracks had laten staan, dus hij had refinery's + barraks, dus de hele stad zat vol, en daardoor kon ik geen vliegtuigen sturen
juggernauts kwamen nu wel van pas.. (stap voor stap de gebouwen clearen, apc's erbij en later wat snipers )
pi_47207952
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:44 schreef mschol het volgende:
brutal ook verslagen, heb het wat opgerekt, maar dat was meer omdat ik
A me hele tech tree wilde bouwen
B ik alleen nog z'n barracks had laten staan, dus hij had refinery's + barraks, dus de hele stad zat vol, en daardoor kon ik geen vliegtuigen sturen
juggernauts kwamen nu wel van pas.. (stap voor stap de gebouwen clearen, apc's erbij en later wat snipers )
[afbeelding]
Zonder handicap? chapeau dan

Ik kan nooit die eerste rush overleven, als ik net mn productiebasis op peil heb, komt hij al met een CONSTANTE stroom van tanks en mannetjes aanstormen, geen houden aan tot dusverre.
pi_47207993
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:48 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Zonder handicap? chapeau dan

Ik kan nooit die eerste rush overleven, als ik net mn productiebasis op peil heb, komt hij al met een CONSTANTE stroom van tanks en mannetjes aanstormen, geen houden aan tot dusverre.
zonder handicap...

(heb eerst engineers gestuurd zodat z'n tank & geboiuwen productie plat lag )
pi_47208025
Ik vind het wel apart dat de brutal bij jouw geen superweapons gebruikt.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47208069
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:50 schreef Timmehhh het volgende:
Ik vind het wel apart dat de brutal bij jouw geen superweapons gebruikt.
ik had binnen 10 minuten zijn construction yard + warfactory al plat
door engineers er naast te laten landen
pi_47208416
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ik had binnen 10 minuten zijn construction yard + warfactory al plat
door engineers er naast te laten landen
hehhe, je had hem dus behoorlijk te pakken. Jij kreeg dus niet zo' n mega rush om je oren als normaal het geval is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')