abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46993003
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef TwyLight het volgende:
Ja zulke maps vind ik ook veel leuker.

wat ik ook wel jammer vind is dat je niet je stuctures b.v. met de pijltjes toetsen elke keer 10 graden kan draaien (als optie dus) inplaats van de muis. Ik wil namelijk mijn base altijd mooi en strak hebben en zou moi zijn als dat zo kon.
dat de randen magnetisch zijn zou ook tof zijn dat je bv de stroom dingen exact naast elkaar kan zetten
En dan met één nuke weggevaagd zien
pi_46993387
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Timmehhh het volgende:
Volgens mij kun je brutal ook wel engineer rushen dan moeten tijden onder de 5 minuten wel te doen zijn.
ja maar dat is geen leuke manier van winnen
pi_46994231
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:00 schreef fallrite het volgende:

[..]

En dan met één nuke weggevaagd zien
In Generals was het altijd leuk om met Burton in zulke bases te gaan lopen fucken. Met een Chinook oid Burton helemaal achterin neerzetten en dan in al die gebouwen bommetjes zetten en dan in 1x laten ontploffen. Die andere kan dan niks doen omdat al die gebouwen tegen elkaar aan zitten waardoor die tanks/units er niet meer kunnen komen
pi_46996418
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Panick het volgende:
Ik blijf grafische glitches houden, wat ik ook probeer met de settings.
Van die springende zwarte strepen die een fractie van een seconde door het beeld springen.
En nee, het zijn GEEN artifacts, ik heb ATiTool flink laten draaien op m'n PC.
Dit is ook de enige game dat er last van heeft. Beetje jammer. .
hoe weet je zozeker dat het geen artifacts zijn? probeer 3dmark eens uit...
dit klinkt namelijk wel als artifacts
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:25:05 #125
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_46997555
Gister weer even met Nod zitten spelen

Atoom bom blijft toch wel de shit Voor de rest is ongeveer hetzelfde als Gdi maar dan in een andere verpakking (mech's enzo)
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_46997665
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:56 schreef TwyLight het volgende:
Ja zulke maps vind ik ook veel leuker.

wat ik ook wel jammer vind is dat je niet je stuctures b.v. met de pijltjes toetsen elke keer 10 graden kan draaien (als optie dus) inplaats van de muis. Ik wil namelijk mijn base altijd mooi en strak hebben en zou moi zijn als dat zo kon.
dat de randen magnetisch zijn zou ook tof zijn dat je bv de stroom dingen exact naast elkaar kan zetten
Dit kan wel gebruik ik altijd bij refineries om ze naar de ore te plaatsen. je moet linkermuisknop gewoon inhouden en draaien.

Doen die shadowteampoppetjes nog wat btw volgens mij zijn ze waardeloos? Wat ook kut is dat die outpost niet zichtbaar op de radar is, deed weer een keertje skirmisch en had toen alle gebouwen op de radar gemold en 5 minuten gezocht naar laatste gebouw, die outpost, die je niet op radar kan zien lol

Beste units die ik gewoon altijd bouw met nod, zijn rocketeers, engineers, rifleman scorpions en die mech warriors, al het andere spul is vrij inferieur imho.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_46997710
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:27 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Dit kan wel gebruik ik altijd bij refineries om ze naar de ore te plaatsen. je moet linkermuisknop gewoon inhouden en draaien.

Doen die shadowteampoppetjes nog wat btw volgens mij zijn ze waardeloos? Wat ook kut is dat die outpost niet zichtbaar op de radar is, deed weer een keertje skirmisch en had toen alle gebouwen op de radar gemold en 5 minuten gezocht naar laatste gebouw, die outpost, die je niet op radar kan zien lol

Beste units die ik gewoon altijd bouw met nod, zijn rocketeers, engineers, rifleman scorpions en die mech warriors, al het andere spul is vrij inferieur imho.
ja dat weet ik dat je dat met je muis kan draaien maar je krijgt ze nooit haaks
pi_47000519
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:27 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

En de mechs het liefst upgraden met een flamethrower, extra laser, stealth detection unit en een cloak shield

Voor degene die daar nog niet achter zijn, je kunt je mech upgraden met 4 extra onderdelen.. je moet echterwel andere units hiervoor opofferen. Maar het resultaat is
pi_47004661
Leg uit....
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47006225
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 07:54 schreef Timmehhh het volgende:
Leg uit....
gewoon bij je avatar op het upgrade knopje (rechtsonderin) drukken, en vervolgens op een flame tank. dit herhalen bij beam cannon, etc. als je hovert over de upgrade knop krijg je te zien welke units allemaal geschikt zijn.

ik wist alleen niet dat je er meerdere kon doen, ik dacht dat je maar 1 keer kon upgraden
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:37:40 #131
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_47013506
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef _JBX_ het volgende:

[..]

En de mechs het liefst upgraden met een flamethrower, extra laser, stealth detection unit en een cloak shield

Voor degene die daar nog niet achter zijn, je kunt je mech upgraden met 4 extra onderdelen.. je moet echterwel andere units hiervoor opofferen. Maar het resultaat is
Het is idd niet erg efficient maar wel erg bruut als je toch teveel cash hebt en zeker weet dat je gaat winnen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_47013927
Weet iemand trouwens hoeveel upgrades je de Mammoths kan geven? Tijdens eens van me eerste potjes had ik stuk of 3 upgrades, maar nu krijg ik er telkens maar 1 (railgun). Ik koop gewoon alle upgrades. Volgens mij was er nog een upgrade dat als ze niet bewegen ze automatisch repareren. Waar kan je die upgrade kopen?
pi_47013999
Volgens mij heb je alleen maar de railgun?

Ik dacht ook dat je met de Mech, maar 1 extra onderdeel kon. Maar je kan ze dus allemaal .
pi_47014102
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Crazykill het volgende:
Volgens mij was er nog een upgrade dat als ze niet bewegen ze automatisch repareren. Waar kan je die upgrade kopen?
Ik denk dat je op de Zone Troopers doelt. Die upgrade kan je bij de Armory aanschaffen.
pi_47014307
oja nuclear silo van de nod heeft een anti empachtig iets
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:22:39 #136
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_47015141
Zeg outcat_within zit jij toevallig ook op GoT onder die naam
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_47015533
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zeg outcast_within zit jij toevallig ook op GoT onder die naam

pi_47015725
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

[afbeelding]
dus er zit een vrouw achter de nick outcast_within ??
pi_47015926
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dus er zit een vrouw achter de nick outcast_within ??
Neej ik ben gewoon geliefd

pi_47023208
Uw bestelling ziet er als volgt uit:
1 * C&C 3 Tiberium Wars L.E PREORDER EUR 47.99
Totaalbedrag EUR 47.99

bij dynabyte en door een irischeque die ik nog had van 12,50 kost hij me effectief maar 35,50 (scheelt weer 4,50 met CD-WOW)
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:07:29 #141
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_47023278
kopen
pi_47023316
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef Het_Biertje het volgende:
kopen
jij bent geen echte C&C fan

een echte c&c fan is in het bezit van alle c&c's origineel

* mschol heeft nu:
C&C1
RA1 + AM + CS
TS + FS
RA2 + YR
Renegade
Generals + ZH
The first Decade.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:11:18 #143
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_47025371
Wanneer komt ie nou precies uit ? Want ik kijk op allerlei sites, maar het is mij niet echt duidelijk op welke dag hier in Nederland....
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_47025747
29 maart, vanaf dan was hij verkrijgbaar volgens Media Markt en E-Plaza..
pi_47026821
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:21 schreef Crazykill het volgende:
29 maart, vanaf dan was hij verkrijgbaar volgens Media Markt en E-Plaza..
Eind deze maand pas Naja, dan spelen we nog maar met de demo
pi_47027105
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:08 schreef mschol het volgende:

[..]

jij bent geen echte C&C fan

een echte c&c fan is in het bezit van alle c&c's origineel

* mschol heeft nu:
als je deze allemaal hebt
quote:
C&C1
RA1 + AM + CS
TS + FS
RA2 + YR
Renegade
Generals + ZH
en deze ook
quote:
The first Decade.
heb je dan niet alles dubbel
pi_47027497
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

[..]

en deze ook
[..]

De helft kan je niet op XP spelen. En zo duur is The First Decade niet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:04:00 #148
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47027732
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef Het_Biertje het volgende:
kopen
C&C Generals had toch al iets zodat je niet met dezelfde keys via LAN kon spelen ?
Dan zal je C&C3 ook lastig over LAN kunnen spelen op de manier die jij bedoelt (downloaden dus).

Ik ga 'm wel kopen, dit spel is het dubbel en dwars waard. En lijkt me leuk om tegen bekenden te spelen over internet. Helaas gaat daar wel VEEL tijd in zitten per skirmish battle
Heb al die C&C games veel gespeeld (op Generals na), dit zijn gewoon dé spellen waarvoor je een PC hebt !
pi_47028660
is ie al uit ?

ik had de demo gedownload (via torrents) maar hij wil hem niet installeren
pi_47029762
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

[..]

en deze ook
[..]

*and proud of it
het heeft me samen denk ik ¤270 gekost (TS & RA2 gekregen, RA1+expansions & C&C1 + expansions waren samen 100 gulden)

en daarbij komt dat met The first decade C&C1 en RA1 gelijk onder XP te spelen zijn zonder rare omwegen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')