Als je dat in die 1e skirimish doet is dat simpel, gewoon de brug blokkeren met een hoop gunz.... hehe ff uurtje wachten en je hebt duizenden mannenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
Is er al een money-trainerheb zin om even een huge army te maken
Das echt overdreven. De computer bouwde net zo snel als jij dat deed alleen ging hij meteen voor het super weapon waar. Tevens is de com gewoon sneller in het uitvoeren van commands. Die hoeft immers niks aan te klikken of een locatie te zoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel ook altijd erg sterk aan de AI. Pas in RA2 (jaja sue me, ik heb geen game laptop hier) had ik net m'n War Factory klaar maar de tegenstander had z'n Super Weapon al. Ik geloof er geen zak van en het verpest het spelplezier echt.
ik heb bij dat soort spelletjes ook altijd een easy of medium enemy vlak bij mij, waar ik dan de construction yard van over neemquote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja dat was hetAch ik ben maar weer een Campaign begonnen. Skirmish is niet leuk op deze manier
Binnenkort wel teamen met een maatje van me
Das wel weer leuk.
:| hoe doe je dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb gisteren toen maar tegen 5 easy CPU's gespeeld
Gewoon de tegenstander een penalty van 90% geven en hem helemaal inbouwenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
Is er al een money-trainerheb zin om even een huge army te maken
mja het gaat me er meer om dat ik heel snel een mooie en grote base kan makenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon de tegenstander een penalty van 90% geven en hem helemaal inbouwen
kwestie van zsm de twee extra tiberium velden innemen, bij beide een refinery met 2 of 3 harvesters, en probeer dan je geld maar eens op te krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja het gaat me er meer om dat ik heel snel een mooie en grote base kan maken
ik welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:03 schreef Q. het volgende:
Is iedereen de demo al beu?
Ik heb het sinds kort in alle games, maar dan zijn het witte stippen die ineens overal gaan verschijnen. Ik heb geen idee wat het is. Vooral in CnC is het erg..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Panick het volgende:
Ik blijf grafische glitches houden, wat ik ook probeer met de settings.
Van die springende zwarte strepen die een fractie van een seconde door het beeld springen.
En nee, het zijn GEEN artifacts, ik heb ATiTool flink laten draaien op m'n PC.
Dit is ook de enige game dat er last van heeft. Beetje jammer..
Ik ook nog lang niet, morgen 90% zeker mn nieuwe pc en dan kan ik ook uitgebreid gaan spelen op ultraquote:
Die gozer op het filmpje speelde 26 minuten ook al duurde het filmpje 52.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef VoreG het volgende:
Binnen 21 minuten een Brutal afmaken?
Dan ben je op heel erg snel met alles, maar dan ook echt heel snel en die gozer op het filmpje was al snel. Of je hebt een behoorlijke handicap aangezet.
In de kerstvakantie ook gedaan, geniaal datquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Prowl het volgende:
Ik kan niet meer spelen met mijn onboard intel kaartje.
Heb nu maar First Decade geinstalleerd en ben druk bezig met de Tiberian Sun missie's![]()
Ik heb dus eigenlijk 52 minuten naar een filmpje zitten kijken dat op halve snelheid speelde?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die gozer op het filmpje speelde 26 minuten ook al duurde het filmpje 52.
En hij had sneller gekunt want hij was echt lang met zn basis bezig.
nee, zn spel liep op halve snelheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb dus eigenlijk 52 minuten naar een filmpje zitten kijken dat op halve snelheid speelde?
Oke dan heb ik niks gezegd
handicapsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef VoreG het volgende:
Binnen 21 minuten een Brutal afmaken?
Dan ben je op heel erg snel met alles, maar dan ook echt heel snel en die gozer op het filmpje was al snel. Of je hebt een behoorlijke handicap aangezet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik wel
nouja de demo. vooral de enige map in skirmish heb ik nu wel gezien
Mee eens, die huizen zijn hardstikke lame, en veranderen de map in een "boommap" omdat je eerst een geurilla war om die huisjes moet voeren,of je moet via de hoeken gaan. ik wil gewoon een platte map waar je een keihare tank/infantry rush kunt uitvoeren, en waar je dicht tegen je tegenstander aan zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:50 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
Ik vind zulke maps sowieso niet leuk, veel te druk ed. Gewoon een kale map geven met een aantal doorgangen en dan kan je lekker spelen![]()
Netals Lone Eagle, Tournament Island en Tournament Desert in Generals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |