Ik heb ook 1 Gb gebeugen (2x 512 dual channel), Geforce 660GT, alleen dan Amd X2 3800+ proc. Maar hier draait hij wel lekker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
Je moet em ook niet gelijk op 1280 x 1024 zetten met dingen op high!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
wtfquote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef kletskop het volgende:
wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren: [afbeelding]
als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef kletskop het volgende:
wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren: [afbeelding]
als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
Gewoon de usenet of de torrentlink pakken, die gaan snellerquote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik download t spel vanacht wel even, die TUdelft link geeft me nu 32 kb/s
deze link is snel:quote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik download t spel vanacht wel even, die TUdelft link geeft me nu 32 kb/s
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
mmh gaaf spel
zijn er al mods voor dat je met de nod kan spelen ofzo?
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
mmh gaaf spel
Geen mod voor nodig, gewoon nod aanklikken en dan 'n' indrukken en voila.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
mmh gaaf spel
Is het niet gewoon handiger om dat stukje voortaan in de OP te zetten?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef kletskop het volgende:
[..]
vreemd.. ik heb een Athlon XP 2100+ met een geforce 4 ti 4200 en 1 gig geheugen.
Draait als een tiet op medium settings
it's not a bug, its a feature..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.
op me athlon 2600+ met geforce 6800 draait het ook nog als ik alles omhoog schoef (met max resolutie van 1280x1024) maar dan doe ik wel 1,5 uur over een potje van een half uurquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef kletskop het volgende:
[..]
sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ook
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,
Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfdequote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,
Eigenlijk wel. Hij heeft iets wat jij nooit krijgt. Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een hard enemy is met meer geld.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
Stelde inderdaad niet veel voor. Als je een beetje leuke verdedigingslinie had, had je er geen omkijken meer naar.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde![]()
In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken..
in generals kan ik 3-5 brutals tegelijk aan, meer wordt het me echt te veel.. (soms gaan ze namelijk wel eens een team vormen en das best kut, heb je in no time 10 particle cannons/scudstorms/nukes op je dak...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde![]()
In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken..
er is een tooltje om de *.big bestanden uit te lezen, deze kan ook de welbekende ini's uitlezen...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik op GoT gelezen. Maar waar diegene dat precies vandaan heeft weet ik niet.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
deze link is snel:
ftp://ukftp.multiplay.co.(...)/demos/CnC3_Demo.exe
moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikkenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef Champloo het volgende:
Waar is Sawyer dan?
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikken
aan het eind zit die voglens mij. 1 a 2 seconden zie je hemquote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorwel die oude B-acteur uit total recall maar Sawyer nowhere to find..
ik niet, 218 kb/squote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb je mijn link gebruikt? ik had hem binnen een kwartier
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelenquote:
Hier ook onspeelbaar, bring on my new pc please.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen![]()
Bij mij draait het ook triest, daar niet van...
quote:
Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
B-actuer vink toch net wat te weinig eer![]()
Wie?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorwel die oude B-acteur uit total recall maar Sawyer nowhere to find..
Heeft zij in Lost gespeeld?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost)
[afbeelding]
Nét te weinig eer he. Ik vind het ook geen steractuer, maar het is geen 13 in een dozijn acteur.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja die ja..
[..]
Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben.
Jack Granger: Are you telling me that we have to use the ION Cannon?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superieur: No.. i am ordering you to!![]()
Nou sorry hoordaarentegen vertolkt ie Sam Fisher dan wel weer aardig
die shot uit starship troopers ( sam fisher dus ) is uit total recall.. ofwel Michael Ironside.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb alleen de volgende bekenden gespot:
Lando Calrissian (Star Wars)
[afbeelding]
Dr. Cameron (House M.D)
[afbeelding]
![]()
Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost)
[afbeelding]
Number 'six' (Battle Star Galactica)
[afbeelding]
Sam Fisher (Splinter Cell)
[afbeelding]
Ik kan op m'n notebook spelen met alles op lowquote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen![]()
Bij mij draait het ook triest, daar niet van...
Wat zit er in je notebook?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan op m'n notebook spelen met alles op low
het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezetquote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Turion64 x2 1,8ghz,, 1gb DDr2, Radeon Express 1100quote:
Je kan de Wiki aanpassenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezet
het is handiger als de maker van de OP dat even doet, aangezien ik die headings niet kan maken. hij heeft waarschijnlijk de photoshop bestanden nog en kan er zo een kopje bij maken.quote:
heb je vertraging?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Turion64 x2 1,8ghz,, 1gb DDr2, Radeon Express 1100
das wel veel..quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
heb je vertraging?
Maw hoe lang heb je daadwerkelijk gespeeld en hoe lang geeft het spel aan dat je gespeeld hebt.
Ik zit zo ongeveer op een ratio van 3:1 op deze pc, nieuwe komt deze week denk ik.
en dat is een 1.6 gig met 3x256mb geheugen en een radeon 9600
Ik heb het ook opgegeven, tis onspeelbaar. Ik wacht nu op mn nieuwe pc, dan zo snel mogelijk al het nodige installeren en niks meer. En dan de echte fast paced action ondervinden zoals ik het nu alleen in filmpjes zie;)quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel veel..
ik heb nu nagenoeg geen vertraging meer nadat ik de settings naar beneden had geschroefd, de schaduwen en randen zien er echt fucking ugly uit... (ik ga AA eens aanzetten...)
quote://----------------------------AI BONUSES-----------------------------------
#define EASY_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 25%
#define MEDIUM_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
#define HARD_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 120%
#define EASY_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
#define MEDIUM_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
#define HARD_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
Hoe zit het met de brutal?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
ik KOTS op de valsspelende computer, in 5 minuten meer als 90 units, das echt onmogelijk om uit te spelen, zeker als je niet eens de kans krijg om normaal een basis op te bouwen...
ik duik de *.big bestanden in
[..]
Dus de Hard AI is niet slimmer qua AI maar gewoon betere damage? Meer dan normaal?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
ik KOTS op de valsspelende computer, in 5 minuten meer als 90 units, das echt onmogelijk om uit te spelen, zeker als je niet eens de kans krijg om normaal een basis op te bouwen...
[..]
het zijn HD (high-Definition) filmpjes, de reden dat het wordt veroorzaakt (de vertraging) is onbekend aangezien mensen met supersnelle en nieuwe hardeware ook de problemen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens die filmpjes ingame heeft toch niks met die 3D hardware-acceleratie te maken? Waarom zijn spelen die filmpjes dan zo takketraag af? Dat geluid is bij mij allang afgelopen en dan kan ik nog een minuut of 2 vertraagde footage zien
Onder Vista dan...
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:
Echt belachelijk ja. Zelfde als in Red Alert 2 (ja dat speel ik op de laptopquote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
Als je even de tekst geeft die je in het kopje wil dan maak ik die vanavond voor jequote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
het is handiger als de maker van de OP dat even doet, aangezien ik die headings niet kan maken. hij heeft waarschijnlijk de photoshop bestanden nog en kan er zo een kopje bij maken.
met zo'n framerate cheat je alleen jezelfquote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, C&C3 Bug..
http://youtube.com/watch?v=1sqDd_dQC-0
Dat probleem heb ik ook. Had het trouwens ook toen ik tegen 5 normal/medium speelde. Vielen ze mij ook allemaal aanquote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Echt belachelijk ja. Zelfde als in Red Alert 2 (ja dat speel ik op de laptop). Speel je tegen vier man brutal komen ze met z'n vieren tegelijk jou aanvallen. Flikker toch een eind op het is 1 vs 1 vs 1 vs 1 vs 1 en niet 4 vs 1. Echt wordt er schijtziek van.
O dat wil ik best zeggen hoor. Zolang ze elkaar niet aanvallen is het gewoon cheaten. Ik snap ook niet dat Westwood zoiets toelaatquote:Op maandag 5 maart 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil niet zeggen dat de CPU valsspeelt, maar het heeft er wel alle schijn van![]()
Dus hopelijk wordt dat hierin verbeterd.
Ik zou er iets van maken in de zin van 'Tips Demo'.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
Als je even de tekst geeft die je in het kopje wil dan maak ik die vanavond voor jePersoonlijk zou ik er een FAQ van maken en dan linken naar verschillende posts.
Kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad bij RA2. Al was het af en toe wel leuk om een Easy Enemy in te maken met drie rocketeers.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel ook altijd erg sterk aan de AI. Pas in RA2 (jaja sue me, ik heb geen game laptop hier) had ik net m'n War Factory klaar maar de tegenstander had z'n Super Weapon al. Ik geloof er geen zak van en het verpest het spelplezier echt.
Dat heb ik ook vaak. Dan denk ik echt van: "hè, nu al"quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel ook altijd erg sterk aan de AI. Pas in RA2 (jaja sue me, ik heb geen game laptop hier) had ik net m'n War Factory klaar maar de tegenstander had z'n Super Weapon al. Ik geloof er geen zak van en het verpest het spelplezier echt.
Ja .. Niks aan te doen helaas ..quote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef FJD het volgende:
Je VGA kaart.
sterker nog: als je bij RA2 instelde dat het free for all was ( en je had 5 brutals) dan werden er eerst 3 brutals afgeknald (in no time) en daarma kwamen er 2 nukes op je dak terechtquote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
O dat wil ik best zeggen hoor. Zolang ze elkaar niet aanvallen is het gewoon cheaten. Ik snap ook niet dat Westwood zoiets toelaatIn Skirmish over t netwerk kon je wel zoiets instellen geloof ik. Toen lukte het me wel maar in je eentje niet.
Ow ja dat was hetquote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef mschol het volgende:
sterker nog: als je bij RA2 instelde dat het free for all was ( en je had 5 brutals) dan werden er eerst 3 brutals afgeknald (in no time) en daarma kwamen er 2 nukes op je dak terecht
Als je dat in die 1e skirimish doet is dat simpel, gewoon de brug blokkeren met een hoop gunz.... hehe ff uurtje wachten en je hebt duizenden mannenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
Is er al een money-trainerheb zin om even een huge army te maken
Das echt overdreven. De computer bouwde net zo snel als jij dat deed alleen ging hij meteen voor het super weapon waar. Tevens is de com gewoon sneller in het uitvoeren van commands. Die hoeft immers niks aan te klikken of een locatie te zoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
ik heb bij dat soort spelletjes ook altijd een easy of medium enemy vlak bij mij, waar ik dan de construction yard van over neemquote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja dat was hetAch ik ben maar weer een Campaign begonnen. Skirmish is niet leuk op deze manier
Binnenkort wel teamen met een maatje van me
Das wel weer leuk.
:| hoe doe je dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb gisteren toen maar tegen 5 easy CPU's gespeeld
Gewoon de tegenstander een penalty van 90% geven en hem helemaal inbouwenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
Is er al een money-trainerheb zin om even een huge army te maken
mja het gaat me er meer om dat ik heel snel een mooie en grote base kan makenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon de tegenstander een penalty van 90% geven en hem helemaal inbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |