Maar wat doet dat precies, kende die ook nog niet maar snap het niet helemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of Expose aanklikken en dan Appletje + `
Leg eens uit?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef DutchErrorist het volgende:
hoe expose aanklikken?
Edit: Snap het al...![]()
bijna jubileumquote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef skiczukie het volgende:
99. Mooi getal.
Net zoiets als Alt+Tab, maar dat was gelikter.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar wat doet dat precies, kende die ook nog niet maar snap het niet helemaal
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
Dit filmpje is trouwens erg tof
http://www.viralvideochar(...)_jobs?id=qHO8l-Bd1O4
'This is my iHouse.'quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef TwyLight het volgende:
I am the mighty finderrrrr
Jij bent gek...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, jongens ik ben weer bekeerd door Vista...
Geniaal!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, jongens ik ben weer bekeerd door Vista...
ICQ FTWquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Tomasso het volgende:
Irritant, dat Live messenger op windows. Daar kan je met mensen spreken die hun status op offline weergeven hebben staan. Met Adium kan ik niet tegen die mensen praten, want die ziet ze ook echt als offline. Diegene moet eerst iets zeggen, dan heb ik een minuut om iets terug te zeggen. Na die minuut ofzo ziet Adium diegene als offline.
Waar kan je de laatste versies downloaden eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef nietzman het volgende:
Die nightly is trouwens behoorlijk rap, dus Safari word een flink stuk sneller..
Zitten wel hele lelijke standaard dropdowns in en het stijlen van dergelijke elementen lijkt te worden ondersteund, hoop maar dat ze daar nog wat aan gaan werken..
[afbeelding]
Hierzo: http://nightly.webkit.org/.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef magnifor het volgende:
Waar kan je de laatste versies downloaden eigenlijk?
Hoe check ik of ik dat heb?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft er hier iemand een Linux server waar ik op in kan loggen met support voor het zogenaamde MQUEUE file system enabled?
1 2 | $ mount -t mqueue none /dev/mqueue |
Je blijft bezig met dit tempo.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Tip: Gebruik de 720p versie. Lagere kwaliteit is slecht voor je Macbookquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Jarno het volgende:
*VLC installeert*
Zo even de nieuwe 24 en Lost even kijken op m'n MacBook.
Dat bleek tig pissige users later ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik was okay.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijkerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Amazing Mike: It's Amazing!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijker.
ligt eraan of ie zwart of wit is.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook niks mis met een 13,3 inch cock...
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb al twee Macs maar nog steeds geen vrouw: zou die derde de sleutel zijn?
Wit op zwart en zwart op wit is ook wel een mooie aparte combiquote:
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.
Voor elk jaar dat je Windows gebruikt hebt krimpt je piemeltje 1' inch, dus je hebt nog veel in te halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb al twee Macs maar nog steeds geen vrouw: zou die derde de sleutel zijn?
je gebruikt firefox zeker? die heeft hele smerige elementen inderdaad. checkboxen, radiobuttons, knoppen....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.
Ik heb veel te lang Windows gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.
Nee, Safari.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je gebruikt firefox zeker? die heeft hele smerige elementen inderdaad. checkboxen, radiobuttons, knoppen....
Mja, misschien ook wel. Maar totdat ik een mini-DVI -> audio/video kabel heb vroeg ik het me gewoon even af.quote:
Iphone bitch!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
Als ik dat doe opent altijd alleen dat ene bestand waar ik dat bij deed in dat nieuwe programmaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Rechtermuisknop, Open With, Other... en dan het vinkje "Always open With..."
Visualhub converteert zo'n beetje alles naar alles: http://www.techspansion.com/visualhub/quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Jarno het volgende:
Nog maar eens een software vraagje: onder Windows gebruikte ik vaak ConvertXToDVD om simpel dvd'tjes te maken van gedownloade divx's om zodat ik ze op de tv kon kijken.
Is er een vergelijkbaar pakket? (Of kan het gewoon met iDVD?)
Appeltje I.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik dat doe opent altijd alleen dat ene bestand waar ik dat bij deed in dat nieuwe programma.
ik verwijder altijd het programma waar die eerst mee opende en dan weer opnieuw in de apps map gooien
Werkt prima op m'n Ubuntu box. Account hebben?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik krijg "mount: unknown filesystem type 'mqueue'" terug, dus ik kan helaas een practicum opdracht niet maken voor mijn studie.
MacOSX ondersteunt een halve Posix Thread library en helemaal geen Message Queues. Daar gaat net die opdracht over.
BInnenkort komt Jobs met Leopard, een 30" iMac, 12" MBP, iPod widescreen & iPod Micro...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Al met al is het intussen nogal stil op het Mac front. Waar blijft Leopard, of nieuwe Mac hardware? Ik wil geld uitgevem..
Ja, en de Apple TV is ook al vertraagd. Waar zijn ze mee beeeezig?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Al met al is het intussen nogal stil op het Mac front. Waar blijft Leopard, of nieuwe Mac hardware? Ik wil geld uitgevem..
Ze moeten dan wel heel wat toffe producten in de pipeline hebben zou je denken.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Alleen voor een kleine MBpro wil ik nog geld uitgevenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Als ik een vent met een roze Macbook zie lopen, ga ik er eerder vanuit dat hij een vriend probeert te scorenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Macbook pink zou wel tof zijn om een *dinnetje mee te scoren![]()
Pink als in
[afbeelding]
Goede vraag, zou ik ook wel willen weten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is er eigenlijk weer een keynote?
Er schijnt een event gepland te zijn op 15 april, maar ik hoop toch dat er eerder ook nog 'iets' is..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is er eigenlijk weer een keynote?
Ik weet niet wat de resolutie van dat ding is, maar op www.apple.com/macbook kun je lezen:quote:Op maandag 5 maart 2007 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
dus nu even serieus.... wat is de maximale grootte van een beeldscherm die je nog op een macbook kan aansluiten?
Kan 22":
http://tweakers.net/price(...)-DVI-D)-prijzen.html
quote:Simultaneously supports full native resolution on the built-in display and up to 1920 by 1200 pixels on an external display, both at millions of colors.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
Die Mac namen voor software zijn echt geweldigquote:Op maandag 5 maart 2007 12:32 schreef Jarno het volgende:
The Missing Sync
Bluetooth is een drama...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef Jarno het volgende:
Linkje.
Heb nog wat strubbels met syncen via Bluetooth maar volgens mij heb ik dat nu ook onder de knie. Tof tooltje.
Uhuh:quote:Op maandag 5 maart 2007 12:55 schreef Geqxon het volgende:
iSync
quote:Pocket PC
Requires purchase of third party software from mark/space.
Leuk, maar ik blijf het niet echt spannend vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef sanni het volgende:
De website Think Secret heeft weer nieuwe features van Leopard beschikbaar.![]()
![]()
Zodat paupers het niet kunnen afforden. En zodat alleen elitaire mensen met zwarte Macbooks rondlopen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom moet een MacBook Zwart 200 euro meer kosten dan een witte variant?
Precies.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef TwyLight het volgende:
elitaire mensen hebben een macbook pro
Ow w8, nog steeds de Powerbook G4...?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Echte puristen hebben nog een PowerPC.
Word upquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Echte puristen hebben nog een PowerPC.
Kijk, da's mooi nieuws!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef magnifor het volgende:
Adobe Creative Suite 3.0 uit op 27 maart.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2544
Werk er al een tijdje mee, nog niet echt grote problemen gehad, beetje wennen dat wel, vind dat de maat van de brushes niet echt duidelijk is alleen als je een bepaalde grote is, dan zie je soms niet eens waar de brushes is.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Ach, die beta van PS CS3 werkt prima.
Hier ook, maar die cursor bug is irritant.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Ach, die beta van PS CS3 werkt prima.
Opgelost bij de nieuwste Beta van 11 februariquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hier ook, maar die cursor bug is irritant.
Die heb ik niet geinstalleerd. Achja, een klein maandje wachten.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Opgelost bij de nieuwste Beta van 11 februari
Dat moet haast wel de reden zijn, die 40 GB extra kost volgens de pricewatch 22 euro.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Zodat paupers het niet kunnen afforden. En zodat alleen elitaire mensen met zwarte Macbooks rondlopen.
En natuurlijk de 120gb HDD.
Quartz-VM is ook uit de laatste X11 update te extracten.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat wil die install met mijn OSX CD1? Gelul over quartz-wm en X11 krijg ik als introscherm.
Mijn redenen om te upgraden zijn Leopard en een nieuwe iMac, of een kleine MacBook. Tot die tijd voldoet mijn 12" PB nog prima, en waarschijnlijk daarna ook nog wel als reismacquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Voor veel mensen een reden om eindelijk te upgraden vanaf de G5 denk ik.Nu nog Office 2008 en we zijn compleet.
Okee, het is al gelukt. Nog bedankt voor de tip, ik flikker Parallels er weer af. Hard.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Quartz-VM is ook uit de laatste X11 update te extracten.
Eerlijk gezegd sneller dan ik dacht, dan zal het ook niet meer al te lang duren met Leopard. My guess is, WWDC 2007, Leopard en CS3 aankondiging.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef magnifor het volgende:
Adobe Creative Suite 3.0 uit op 27 maart.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2544
quote:QuickTime 7.1.5 verhelpt een aantal problemen en ernstige beveiligingsrisico's. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van QuickTime 7.
Belangrijke mededeling voor QuickTime Pro-gebruikers
Wanneer u QuickTime 7 installeert, wordt de QuickTime Pro-functionaliteit gedeactiveerd in eerdere versies van QuickTime, zoals QuickTime 5 of QuickTime 6. Als u doorgaat met deze installatie, moet u een nieuwe QuickTime 7 Pro-code aanschaffen om opnieuw de beschikking te krijgen over de QuickTime Pro-functionaliteit. Ga na de installatie naar www.apple.com/nl/quicktime (Nederland) of www.apple.com/benl/quicktime (België) om een QuickTime 7 Pro-code aan te schaffen.
quote:Met iTunes 7 kunt u in de iTunes Store voorvertoningen bekijken van populaire films en van nieuwe en klassieke games die exclusief voor iPods van de vijfde generatie zijn ontworpen. Vervolgens kunt u deze games en films met hoge weergavekwaliteit aanschaffen. Met Cover Flow kunt u door de albumillustraties van uw verzameling bladeren. En u kunt uw iTunes-bibliotheek beschermen door een reservekopie op cd of dvd te maken. Daarnaast zijn er nog diverse andere nieuwe functies.
Met iTunes 7.1 en Apple TV kunt u in uw woonkamer genieten van uw favoriete, uit iTunes afkomstige, films, tv-programma's en muziek. iTunes 7.1 heeft bovendien een nieuwe, schermvullende Cover Flow-functie en bevat verbeterde sorteermogelijkheden waarmee u kunt bepalen hoe iTunes uw favoriete artiesten, albums en nummers sorteert.
..hetgeen ik nog wel lang vind duren. Goed, het is officieel nog net lente, maar ik hoop toch dat Leopard eerder komt dan midden juni.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sneller dan ik dacht, dan zal het ook niet meer al te lang duren met Leopard. My guess is, WWDC 2007, Leopard en CS3 aankondiging.
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:22 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat je in de nieuwe iTunes geen covers kunt 'flippen' in fullscreen mode, ala iPhone.
Met iPhoto vergelijken is natuurlijk nog wel wat anders als met Aperture vergelijken. Heb je die toevallig ook getest?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, ik heb gisteren dat Adobe Lightroom 1.0 Universal geprobeerd, Vrij licht programma, en ik geloof dat het niet een nekkende quota heeft zoals iPhoto met meer dan 1000 foto's dat het heel traag gaat werken.
(Nog niet getest met LR, maar dat ga ik binnenkort nog weleens naar kijken)
Dat je alle nummers kunt zien, en kunt aanklikken om het af te laten spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaien
Als je Aperture hebt dan is AL onnodig. Wat seg ik? Zelfs bij AD PS III hebben ze een deel schaamteloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, ik heb gisteren dat Adobe Lightroom 1.0 Universal geprobeerd,
Ja, en dan een nummer uitzoeken. Keitof, dan hoef ik die fullscreenmode niet meer uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaien
Lol,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Dat, en zo dun ben ik nou ook weer niet.
Naja, goed. Alle originelen blijven bewaard, daar staat ie standaard op ingesteld. Dus als je een bewerking uitvoerd wordt het weer als iets nieuws opgeslagen. Je kunt je history van bewerkingen gewoon stapsgewijs wijzigen en terugdraaien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Is LR (en/of Aperture) eigenlijk ook wat als je alleen met JPG's werkt en niet zo zeer met RAW? Vooral Lightroom lijkt me erg toegesneden op RAW gebruik...
Hey, nu we het toch over Office hebben...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, hij heeft wel gelijk ja. Er zullen vast mensen zijn die klaarkomen bij het aanblik van hun Mac (iSpy).
Oh hoe doe je dat eigenlijk is OS X?quote:
The "Wow!" has only just begun.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Jarno het volgende:
Ik ben nog niet over de schok van Parallels heen, Q.
Disk Utility inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Disk utility
Np hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Disk Utility inderdaad.
Komt er aan, maar ik heb meer te doen nu. Zie je PM ergens vanavond Jarno. Sorry trouwens, had het beloofd, maar was een dag later dan geplanned thuis.
Daar hoor je toch gezelllig en sociaal te doen? En niet achter de computer te zitten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
Hopelijk is vandaag ook m'n Rise of Nations Mac versie binnen als ik thuis kom. Heb ik tijdens het weekendje-weg-met-de-familie a.s. weekend ook wat te doen..
Dan ken jij mijn familie niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar hoor je toch gezelllig en sociaal te doen? En niet achter de computer te zitten?
Ja, ik ken het zit je gezellig met je vrienden op de bank. Met iedereen een macbook voor zich opengeklapt en nee we trekken onze bek niet open maar we zeggen iets via iChat icm met Bonjour, want dat is de nieuwe manier van communiceren natuurlijk..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn familie niet..
Neehoor, dat is ook altijd leuk en gezellig (heus!) maar je hebt altijd van die dooie momenten waarop iedereen wat voor zich zit te doen of tv zit te kijken enzo. Zeker als het van dat baggerweer is als nu..
- Je kunt direct tekst mailen (moet je wel ff in je preferences aanzetten)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jullie mogen me nog steeds vertellen hoe je dat Quicksilver effectief of voor wat voor soort toepassingen gebruikt. Enige waar ik het nu voor gebruik is als snelle Application Launcher.
Shed a light on me ofzo...
Familie, dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik ken het zit je gezellig met je vrienden op de bank.
Werkt prima.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dat Crossover wat...? Ik lees niet overal geweldige verhalen...
Voor dat verplaatsen en kopieren, dan moet je zeker absolute padnamen gebruiken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Je kunt direct tekst mailen (moet je wel ff in je preferences aanzetten)
- Je kunt documenten verplaatsen/kopieeren zonder te slepen (gebruik ik erg vaak)
- GETIP is ook altijd leuk om te laten zien
QS: ik kan echt niet meer zonder
Is dit sneller dan 2 Finder raampjes openzetten en slepen? Want op zich klinkt dit heel interessant en iets wat ik vaak zou kunnen gebruiken, maar hoe werkt het dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Je kunt direct tekst mailen (moet je wel ff in je preferences aanzetten)
Je kunt documenten verplaatsen/kopieeren zonder te slepen (gebruik ik erg vaak)
- GETIP is ook altijd leuk om te laten zien
QS: ik kan echt niet meer zonder
Klopt, die dingen heb ik weggesodemieterdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef magnifor het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkom:
[afbeelding]
Toch niet netjes. Het lijkt allemaal wel te werken, maar hopelijk wordt die .exe weggelaten in de final versie van photoshop cs3.
Dus die bestanden hebben geen invloed op de werking van Photoshop? Het zijn toch gewoon scriptjes die dingen automatiseren enzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, die dingen heb ik weggesodemieterd
Klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dus die bestanden hebben geen invloed op de werking van Photoshop? Het zijn toch gewoon scriptjes die dingen automatiseren enzo?
Oke bedankt, dan gaan die bestanden weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt.
En als je rechtermuisknop deed op een bestand die photoshop kent kreeg je zo'n lijst van een kilometer lang met al die dingen er in
Wat houd het programma precies inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
Isolator is ook wel een fijn programma, zeker als je regelmatig in Photoshop werkt. Vind ik.
Het lijkt gedeeltelijk op één van de features die Steve voor OS X had bedacht maar die er uiteindelijk toch niet in kwam (zie YouTube voor de demo).quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
Hopelijk is vandaag ook m'n Rise of Nations Mac versie binnen als ik thuis kom. Heb ik tijdens het weekendje-weg-met-de-familie a.s. weekend ook wat te doen..
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef TwyLight het volgende:
nog ff want niemand zal de vorige pagina nog bekijken:
Weet iemand of er (waarschijnlijk) een nieuwe mini uit gaat komen, en heeft die wifi?
(zeker weten doe je het nooit natuurlijk)
mijn zusje heb ik namelijk overgehaald een mini te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog ff kan wachten.
Hm, jammer! Nouja, ik heb 'm nu al besteld. Maar bedankt voor de aanbieding!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef sanni het volgende:
[..]
Waarom seg je niet eerder dat je het een goed spel vond. Ik heb hier gloedjenieuw
Rise of Nations Gold liggen die ik voor iemand had gekocht die naar later blijkt dit spel al in zijn
bezit had waardoor ik dus een spel in mijn bezit heb waar ik verder niets mee kan.![]()
Mocht je interesse hebben voor een koop, laat even weten.
Idd, ik wilde eerst ook wachten:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.
Ook zo'n goed advies.
Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik sowieso gewacht op Leopard.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd, ik wilde eerst ook wachten:
- op Leopard
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MacBook
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MB Pro
etc, etc, etc.
Zo kun je bezig blijven. Zoals het er nu naar uitziet had ik dan misschien wel tot juni kunnen wachten, nu kan ik al die tijd al lekker Mac-en.
Ik ben kei-asociaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Wat zijn Apple users toch allemaal lief, aardig en beschaafd hè, Jarno?
Ik wacht nog steeds op Leopard, en een kleinere laptop of een verbeterde iMac. Het verschil is dat ik al lekker kan Maccenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd, ik wilde eerst ook wachten:
- op Leopard
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MacBook
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MB Pro
etc, etc, etc.
Zo kun je bezig blijven. Zoals het er nu naar uitziet had ik dan misschien wel tot juni kunnen wachten, nu kan ik al die tijd al lekker Mac-en.
Thats not helping.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik sowieso gewacht op Leopard.
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.quote:
Och, met een PC ben je al achterhaald op het moment dat je de winkel uitloopt. Waarom ik toch overstag ben gegaan heeft verschillende redenen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.![]()
IK ben een arme student.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, met een PC ben je al achterhaald op het moment dat je de winkel uitloopt. Waarom ik toch overstag ben gegaan heeft verschillende redenen:
1) Mac's zijn redelijk waardevast als ik zo op tweedehandsmac.nl rondkijk, dus als de nood echt hoog is verpats ik 'm weer.
2) Ik heb geen reden aan te nemen dat Leopard niet prima zal draaien op de MB die ik nu heb.
3) IK WIL HET EN IK WIL HET NU!.
Beste reden ooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, met een PC ben je al achterhaald op het moment dat je de winkel uitloopt. Waarom ik toch overstag ben gegaan heeft verschillende redenen:
3) IK WIL HET EN IK WIL HET NU!.
Oh, geeft niks.quote:
Met m'n tankpas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
Jarno is rijk.
Leg mij dan ook even hoe het werkt! De Documents doen het hier niet, en ik snap er verder geen reet van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef Jarno het volgende:
Even dat QuickSilver checken.
Heel veel Quicksilver tuts in movie vorm: http://theappleblog.com/category/screencasts/quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leg mij dan ook even hoe het werkt! De Documents doen het hier niet, en ik snap er verder geen reet van.
ik hou me warm aanbevolen voor een oplossing...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik in transmit aangeven dat ik bestanden met een punt er voor wil zien, zoals .htaccess?
Brings back memories.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Adelante het volgende:
Vanmorgen even naar de Apple store op Fifth Avenue geweest, damn wat een mooie winkel!
Gevalletje huilie. Werd jouw Macbook er minder door?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.![]()
Gevalletje flikker-op. Of leer een PI lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gevalletje huilie. Werd jouw Macbook er minder door?
Ik bedoelde dus op de core 2 duo omdat die er nog niet is voor de mini en dat misschien binnenkort komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.
Ook zo'n goed advies.
View -> Show Hidden Filesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik in transmit aangeven dat ik bestanden met een punt er voor wil zien, zoals .htaccess?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gevalletje flikker-op. Of leer een PI lezen.
The second coming...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, het was leuk dat de slowchat er weer even was, tot de volgende revival..
Doomert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, het was leuk dat de slowchat er weer even was, tot de volgende revival..
Ik vind dit toch kinda zielig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga 's een mooie pot voetbal kijken; ik zie straks wel of er nog een SC is.
Jah, is toch altijd zo geweest, maar zo'n ophef na éen reactie .. pfff .. fakkin' nerds hier ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
kap eens jongens. hij doet het er gewoon om.
Kun je met Acrobat instellen dat pagina 1 rechts op vel 1 moet, pagina 2 rechts op de achterkant van vel 2, pagina N op de linkerkant van vel 1 en pagina N-1 op de linkerkant van vel 2? Zo ja, hoe?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef skiczukie het volgende:
Moet toch gewoon kunnen met Acrobat?
Ga inDesign gebruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je met Acrobat instellen dat pagina 1 rechts op vel 1 moet, pagina 2 rechts op de achterkant van vel 2, pagina N op de linkerkant van vel 1 en pagina N-1 op de linkerkant van vel 2? Zo ja, hoe?Ik wil dus echt een klein boekje maken, en geen 'verkleinactie' toepassen.
En als je eenmaal bedenkt dat 'klein boekje' vertaald wordt met 'Booklet', dan is de rest ook niet moeilijk meer: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23215. Werkt prima.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wil dus echt een klein boekje maken, en geen 'verkleinactie' toepassen.
Ik heb een Mac, geen hobby.quote:
Dan had je de update-info even moeten lezen heh. Wat boeit het eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Wat is er trouwens precies ge-update in Quicktime dat die een reboot nodig had?
Maakt dat uit? Ik vraag het toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:31 schreef skiczukie het volgende:
Dan had je de update-info even moeten lezen heh. Wat boeit het eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Vaagquote:QuickTime 7.1.5 delivers numerous bug fixes and addresses critical security issues. This update is recommended for all QuickTime 7 users.
Important Notice to QuickTime Pro Users
QuickTime 7 will disable the QuickTime Pro functionality in prior versions of QuickTime, such as QuickTime 5 or QuickTime 6. If you proceed with this installation, you must purchase a new QuickTime 7 Pro key to regain QuickTime Pro functionality. After installation, visit www.apple.com/quicktime to purchase a QuickTime 7 Pro key.
Het was een security update, er was iets lek. Waarschijnlijk dus updates aan het framework, in plaats van de applicatie, en dan is een update nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
alleen beretraagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Hm, dat Entourage is best een puike mail-client/kalender/alles-in-1-dingskie.
Vind ik, dan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Hm, dat Entourage is best een puike mail-client/kalender/alles-in-1-dingskie.
Vind ik, dan.
Echt? Ik vind het reuze meevallen na alle horrorverhalen over niet UB's.quote:
Of mijn mail client int 68 of in 98 milliseconden een connectie met de pop3 server legt vind ik niet zo spannend eigenlijkquote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of mijn mail client int 68 of in 98 milliseconden een connectie met de pop3 server legt vind ik niet zo spannend eigenlijk
Maar office 2004 is toch een PPC only app?
Don't bitch mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Jarno het volgende:
Sowieso, POP3, kom op. Dat is wel erg 1993.
Kan ik het verdomme helpen dat ik geen IMAP heb bij mijn knaak en een bounty hosterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Jarno het volgende:
Sowieso, POP3, kom op. Dat is wel erg 1993.
CC nummer moet je toch invoeren en die heb je niet, dus dat gaat niet werken...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Aangezien het iPod topic niet meer zo recent is, stel ik hier een vraag.
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed. Alles ingevuld kom ik erachter dat je daar 18 moet zijn. Mijn vraag is of je niet gewoon even een andere geboortedatum op moet geven, ga toch niets kopen via de iTunes Music Store en het is puur voor de album art. Ben overigens uberhaupt niet zo happig met gegevens invoeren voor wat album art, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Leuk topic overigens![]()
Moet via Click&Buy danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed. Alles ingevuld kom ik erachter dat je daar 18 moet zijn. Mijn vraag is of je niet gewoon even een andere geboortedatum op moet geven, ga toch niets kopen via de iTunes Music Store en het is puur voor de album art. Ben overigens uberhaupt niet zo happig met gegevens invoeren voor wat album art, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Leuk topic overigens![]()
Ze kunnen het wel... Microsoft. Ze hebben gewoon een verleden geerfdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Jarno het volgende:
Als ik Entourage opstart, kan ik net tot 3 tellen. Als je van Windows afkomt en Outlook gewend bent, heet dat gewoon superverschrikkelijkbloedjesnel..
*Kuch*.. *kuch*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen
hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef sanni het volgende:
[..]
*Kuch*![]()
trouwens:
Mac's nu ook te koop bij De Wehkamp![]()
Straks Apple's bij de Aldi! Joehoe!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]. maarja
wel weer extra apple gebruikers!
nee dat mag niet daarzo op de vloerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Straks Apple's bij de Aldi! Joehoe!![]()
Zoek je Droplets map(pen) en verwijder alles wat daar in staat. Heeft geen invloed op de werking van Photoshop etc. Zijn alleen maar scriptjes die in feite bepaalde dingen automatiseren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef Junkie het volgende:
Ik heb vroeger een paar Macjes gehad met Systeem 7, 8 en 9.En toen even een stap richting XP gemaakt voor de games en nu weer helemaal terug op OSX met een zwart MacBookje. Maar heb nu na een paar weken toch een paar vraagjes.
1.
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07103/jpg-openwith.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Er werd al in dit topic over geklaagd, maar er is hier geen oplossing voor? (behalve die bestanden weg gooien)
Hey...weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:15 schreef sanni het volgende:
Yo Arno...je bent duidelijk nog niet vertrouwd met het Mac OSX gebeuren he?![]()
Als je je dock bedoeld dan is het gewoon aanklikken en verplaatsen.
Bedoel je je menubar rechtsboven,dan is het APPLE-TOETS ingedrukt houden,click
met de muis en slepen maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |