waar over heen?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
er overheen met een virusscanner?
je computer. Kan goed zijn dat er malware ofzo opzit...quote:
Dat is iig een optie die ik dan nog kan open houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:36 schreef Zeus1981 het volgende:
Als je ergens in die menu's van Live Messenger kijkt, dan heb je een mogelijkheid om met de helpdesk te mailen... (is voor mij alweer een tijdje geleden, dus weet niet meer waar). Doe dat. Je krijg dan redelijk snel (bij mij binnen een dag) reactie van mensen van Microsoft, die je gaan helpen. Ze gaan je vragen dingen te doen en eventueel vragen ze je om ergens in een registry instelling een logoptie aan te zetten, waarna je dat logbestand naar ze opstuurt.
Ik heb volgens mij geen afwijkende software geinstalleerd, iig bedankt voor je reactie..quote:Ze konden mij toen niet helpen. Wat zij mij vroegen te doen werkte steeds niet. Later kwam ik er zelf achter dat bij mij een Citrix Web Client het probleem veroorzaakte. Toen ik dat programma verwijderde, kon ik weer normaal inloggen met Live Messenger (ik had dezelfde problemen als jij beschrijft, wel met MSN Messenger 7 kunnen inloggen, maar niet met Live Messenger).
Oh zo. Zijn geen tekenen die er op wijzen, maar zal van de week een virus-scanner installeren.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je computer. Kan goed zijn dat er malware ofzo opzit...
Klopt.. Althans, loopt gelijk met andere klokken in dit huis.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef Zyggie het volgende:
Kijk eens of je computertijd wel klopt, door dat probleem kon ik een paar dagen niet mijn chickies balsen.
Klopt de datum ook?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt.. Althans, loopt gelijk met andere klokken in dit huis.
van dergelijke uitspraken krijg ik altijd hoofdpijn....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh zo. Zijn geen tekenen die er op wijzen, maar zal van de week een virus-scanner installeren.
Kan ik begrijpen. Wanneer browsers zich normaal gedragen, er geen rare software is geinstalleerd, het systeem niet rechtstreeks op internet staat en ik slechts een aantal standaard-websites bezoek lijkt de kans mij niet erg groot dat juist dat roet in het eten gooit.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
van dergelijke uitspraken krijg ik altijd hoofdpijn....
Had ik ook een keer ja, kwam niet op msn, kon windows niet updaten, overal vage foutmeldingen.. Na een halve dag kwam ik er achter dat de datum ergens op februari 2006 stond ipv van 2007quote:Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef Zyggie het volgende:
Kijk eens of je computertijd wel klopt, door dat probleem kon ik een paar dagen niet mijn chickies balsen.
Ik krijg zo vaak computers van collega's onder ogen die zonder virusscanner werken, en je wil niet weten wat ik allemaal tegenkom. Natuurlijk het helpt niet tegen alles... Maar goe djij bent heel bewust bezig, en dat kun je helaas niet van iedereen zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Wanneer browsers zich normaal gedragen, er geen rare software is geinstalleerd, het systeem niet rechtstreeks op internet staat en ik slechts een aantal standaard-websites bezoek lijkt de kans mij niet erg groot dat juist dat roet in het eten gooit.
Een virus-scanner doet verder ook niets tegen malware, dus als oplossing heeft het ook weinig zin.
De firewall in Windows staat uit en er wordt verderop ook geen verkeer gefilterd.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:01 schreef heiden6 het volgende:
Kan het niet je firewall zijn?
Ook een leuke : Met een laptop waarop alles wagenwijd open staat naar een klant gaan, hibernaten en bij terugkomst laptop op het LAN aansluiten en laten ontwaken. Was erg leuk ten tijde van de opkomst van de slammer worm.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik krijg zo vaak computers van collega's onder ogen die zonder virusscanner werken, en je wil niet weten wat ik allemaal tegenkom.
Helaas idd.quote:Natuurlijk het helpt niet tegen alles... Maar goe djij bent heel bewust bezig, en dat kun je helaas niet van iedereen zeggen
Het is de laatste versie. Althans, dat was het 3 dagen geleden. Zal vanavond nog eens kijken of er updates zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:13 schreef Netsplitter het volgende:
Download en installeer de laatste versie eens.
Er is geen nieuwere versie. Ook een herstel-installatie doen lost niets op.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is de laatste versie. Althans, dat was het 3 dagen geleden. Zal vanavond nog eens kijken of er updates zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |